2107,Guntsik1987,1990a

2107,Guntsik1987,1990a

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#21

Postitus Postitas Guntsik1987 » 04 Mär 2013 20:10

tulebki tagasi viia jah ,las teevad teist korda veel garantiiremondi :S 6 km pole ju normaalne.ilmselt samast kohast ära.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#22

Postitus Postitas olaaf » 05 Mär 2013 10:51

Mootoriploki tasapind võib ka kõver olla..
Kas kaanest võeti 0,3 või 3mm maha?
Kui 3mm siis hakkabki plokikaas järgi andma kuumaga.

Samuti tasuks üle vaadata süüde, küttesegu, piduri vaakumvõimendi koos voolikuga ning jahutussüsteem.
Veepumbast kõige kaugem silinder on kõigi mootorite nõrgim lüli..
Kõrgel pöördel hakkavad veepumba labad vedelikust läbi lööma ja ongi ülekuumenemine käes, eriti kui süüde ja segu paigast ära.
Veepumba koostamisel korpusesse tuleks valida võimalikult tagaseina lähedal asetseva pumba (vajadusel saab veidi pumbakorpust maha võtta ning rihmarattale seibi vahele teha..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#23

Postitus Postitas Guntsik1987 » 05 Mär 2013 16:33

Huvitav ongi,et mootor ei jõudnud päris soojakski minna.Väljas miinuskraadid ja külm mootor,sõitsin 3 km jätsin seisma,tankisin,ja 3 km tagasi koju.temp jõudis 1/3 peale tagasitulles või suts rohkem.Lõdvik oli küll soe aga mitte kuum,kuigi paisupaagis käis keeris juba ja ajas vedelikku välja,ja see hetk panin tähele,et sumbutajast sinine ka väljas ja õlikorgi maha võtsin tuli ka suure survega õhk .Viisin täna service,eks ole näha.

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#24

Postitus Postitas Guntsik1987 » 09 Mär 2013 20:59

Kaas ongi kõver.Teisipäeval läheb lihvi.

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#25

Postitus Postitas Guntsik1987 » 13 Apr 2013 20:49

Ja probleem endiselt alles,juba kolmas kord.kaas oli 1/10ndik kover olnud,lihviti ara,uued tihendid ja kokku tagasi.seekord sai kokku 10-15km soidetud ja paisupaagist oksendas jalle tosooli valja,tagant sinine jne,uhesonaga samad anomaaliad.kas siis kaas nii ohuke juba et annab jargi,arusaamatu ja kole tuutu juba.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#26

Postitus Postitas olaaf » 13 Apr 2013 21:43

kui 82 kolb siis vana malli jahutuskanalitega plokikaas ei peagi pidama jääma!
hangi ribidega CCCP või ROSSIJA plokikaas. see vähe tugevam.
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#27

Postitus Postitas Guntsik1987 » 14 Apr 2013 13:41

79 kolb on sees.ja plokikaas on uks esimesi vanema tuubi omasid mu arust,karterituulutus on kaane otsas.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#28

Postitus Postitas olaaf » 14 Apr 2013 14:13

01 kaanel jääb juba 79mm tihend suht veesärgi ääre peale - soovitan sul paigaldada 011 plokikaane - seal on jahututssärgi servad kaugemal.
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#29

Postitus Postitas Guntsik1987 » 14 Apr 2013 14:23

Tundub jah sedasi siis,tanan.

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#30

Postitus Postitas Guntsik1987 » 23 Apr 2013 15:48

Mootor lahti võetud,ja oligi nii nagu arvata.Jälle neljanda silindri vasest rõnga löönd jahutussärki.Seega küsin kas annab mingit tugevamat tihendit panna või üldse liimida kaas peale ? Või ainuke lahendus on lihvimata kaasa ja uus tihend ?Mingi ravi peab ju ikkagi olema selle vastu,pannakse kuni 82 kolb ja lihvitakse plokki ja kaant ja sõidavad.Ma vaatasin seda kaant mis seal peal oli,ikkagi 21011 on tähis.Mul olemas veel lada vasktihend ka,mis omal ajal pandi kahe tihendi vahele ,ei tea kas see üksinda panna vahele ei jääks pidama ? Poldid vist ei tõmba seda nii kokku kui vaja oleks.?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#31

Postitus Postitas olaaf » 24 Apr 2013 07:41

Millise vasest rõnga???

kas kolb tõuseb plokiga tasa?
kas kolb on pealt sile /klapisüvenditega /keskelt suure süvendiga?
kas plokk on pealt sirge - sealt kohast kust ta tihendit ära lükkab?
kas ploki ja kaane tihendialune pind on ilus sile või on freesimise jooned näha?

sinu mure vastu aitab ainult tugevama kaane paigaldamine või 2101 kaane jahutuskanalite osaline täiskeevitamine tihendipiirkonnast.

eeldusel, et blokk on sirge ja järgi on andnud plokikaas, tuleks paigaldada 21011 plokiaas millel on jahutuskanalid kaugemal silindriserva suhtes = saab hädaga ka 82mm kolvile peale keerata. Väikse süvendiga kolb koos pisikeste klapipesadega kaanest -0,5 oli surveaste 10,5

kas plokikaas on praegu nii eriline/porditud et seda vahetada ei kannata?
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#32

Postitus Postitas Guntsik1987 » 24 Apr 2013 13:07

mõtlesin seda rõngast mis kohe silindri ümber tihendi küljes,on vist vask või alumiinium ? Kolvid on klapisüvenditega ja justkui on tunne,et plokki oleks ka maha lihvitud,kuna kolb on nõks kõrgemal kui plokk.Hetkel komplekteeringi nüüd lihvimata kaant,freesin klapipesad,soveldan,uued sääretihendid ja uus kaane tihend ja panen kokku.Kas sellisel juhul kui läheb peale lihvimata kaas,on sportnukal mingit erilist tolku ?

RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

#33

Postitus Postitas RLV » 24 Apr 2013 15:09

Kõik on suhteline ja oleneb taustsüsteemist.. kui palju on nõks?
Ehitajal on mm, mootori koostajal sajandik vb.
Arvuta oma surveaste välja või mõõda ära, mida madalm seda väiksem "pauk", samas kuskil on surveastmelgi piir.
Kui sul kolb juba üle käib siis selge on see, et on originaalist kõrgem ja võiks lähenda 10,5+ piirile.
Ja sportnukk selle juures toimetab kenasti, aga ega see võll ja kõrge surveaste nüüd revolutsiooni ka ei tee.
Aga jah kõigepealt võiks selle vee seal mootoris pidama saada.
Mis kaanepoldid Sul on ja kui kõvasti Sa neid kinni tõmbad?.. sealgi teinekord nõks.
Kaane Sa vist lasid ära lihvida(iseasi kust seda lihviti) aga blokki sirgsust võiksid nüüd 3. korral ikkagi kontrollida?
Põlemiskambri kuju on muudetud vanal kaanel? Kui selle oled suuremaks uuristanud kui tihend, isegi natuke, siis on normaalne, et kolvipealne tuli selle tihendi ära põletab.
Kas Su lihvimata blokikaas ka ikka sirge on???
Ja kui närv otsa saab, nagu tavaliselt(minul:D), vannud endale, et kõik kasutatud mõõteriistad ka sirged ja täpsed olid, lihvijaonu ka korraliku töö ikka tegi ja ikka pidama ei jää, siis mine osta Wurthi kaanetihendi liimi, peaksid pidama saama, siis saad sõita ja otsida omale õige markeeringuga kaas ja selle ära teha, või lased teha, et sealt kaanest ikka midagi läbi ka puhuks ja valest kohast ei lihvitaks. :D
Jõudu ja vaata, et selline asi ketti maha ei viskaks.(Teil mõlemal):D

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#34

Postitus Postitas Guntsik1987 » 24 Apr 2013 16:17

Surveaste olevat olnud 11,nii rääkis see mees kes seda kolm korda lahti kinni lappas.Nüüd kui kaas maas viskasin mõõdulint lati peale,ja tundub sirge olema.Räägi sellest liimiga variandist veel,würthis letikaup ja ongi selliseks kohaks mõeldud ? Kas liim läheb siis tihendita,iga õlikanali,veesärgi kanali ja silindrite ümber ?Mul tekkis korra selline mõte ka ,et kuna ``pauk `` on nii kõvaks aetud ,siis ilmselt peaks ju 98 + bensiin ka kasutama? Vbl süüde veidi vale,detonatsioon,ja põletabki kohe ära selle koha ?Mis ajast muutus lada ehitus nii keeruliseks :D

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#35

Postitus Postitas france2 » 24 Apr 2013 17:50

Ma ei mõista miks tegeleda pornoga? Milleks kaan peale liimida? Leian, et lihtsam oleks viga üles leida! kui kaan ja plokk sirged siis surveaste liiga suur tava tihendi jaoks! Plokist on arvatavasti isuga maha võetud, kui kolb plokist välja tuleb! Olaaf oskab kindlasti öelda koha kust mõõta! Pidi selline koht olemas olema lada plokil! Kui liimid kaane peale ja ikkagi jama viskad mootori prügikasti, kuna minuteada seda enam lahti ei saa! Aga jõudu probleemi lahendamisel!

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#36

Postitus Postitas Guntsik1987 » 24 Apr 2013 18:13

miks porno,ise ma ju teadlikult pole seal rämedalt lihvinud,ostsin komplekt mootori mis alguses ikkagi pidas paar tundi jäärajal vastu .Ja liimi kohta minu teada peaks ikkagi lahti saama ka mitte kuusakoski kaup kui midagi laiali läheb.uurin lihtsalt võimalusi kuna seda kaant on juba paremaks tehtud,kui liim peaks siis miks mitte ,kuigi ilmselt panen lihvimata kaane peale ja sellega asi lõppeb loodetavasti.Eks nihikuga saaks ka mõõta palju kolb üle ploki tuleb .Homme on aega uuesti tegeleda.

RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

#37

Postitus Postitas RLV » 24 Apr 2013 18:38

No kui Sa neid mõõteriiste usaldad ja detailid sirged on, kolb vastu ei käi, kaane põlemiskambri kuju muutnud pole siis seda viga seal ei ole!
11 surveaste on sõidetav 98ga. Aga kui antud asjades kindel ei olda, siis võib ju harjutamise mõttes ikkagi niisama kaant maha ja peale panna.
Viga võib olla Olaafi nimetatud kohtades. Jahutus, süüde, segu. Liimid peale saad sõita niikaua kui õige asja valmis viilid. Liim/tihendaja on eemaldatav. Rahvaspordis levinud, et lennukiga sõita.
Kust selle lihvimata kaane said? On see ikka sirge???

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#38

Postitus Postitas Guntsik1987 » 24 Apr 2013 18:49

Kolvid on korras,vastu käinud kuhugi ei ole.Teise lihvimata kaane leidsin oma kuuri avarustest,panin sinnagi lati peale ja asi sirge.Tegin ta täna puhtaks ja võtsin klapid välja,klapipesad viisin freesimisse ja soveldan ise ära,uued tihendid ja kokku.Tänan kaasamõtlejatele,eks annan teada mis pill teeb kui kokku saan.

Guntsik1987
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
Autod: vaz 2107, bmw 740d e38

#39

Postitus Postitas Guntsik1987 » 26 Juul 2013 16:10

Pole pikalt kirjutanud.Nimelt pill siiski müügis ja mootor käib.Panin lihvimata kaane peale aga sellega ka asi ei lõppend.Kui mootor soojemaks läks siis tuli vaikselt tigin sisse,hiljem kui maha jahtus oli juba see tigin hullem .Keerasin süüdet siia sinna vanakooli mehed ka kuulasid ja vangutasid pead ja aru ei saand.Mis siis ikka võtsin kaane a la 6 ndat korda maha :D selgus et kolvid olid vastu plokikaant käinud.Niipalju siiski plokist maha võetud et kaane sisse vaja kolvisüvendeid nagu vanal kaanelgi oli.Mina lahendasin probleemi vasktihendi ja topelt tavatihendiga.Pill käib väga hästi edasi,jõudluse poolest küll aru ei saa et midagi kaotsi oleks,ja mis peamine mahlad oma koha pealt ja asi töötab.Nüüdseks ka ülevaatusel käidud ja pill igapäevasõidus :) Üks värske pilt kah siis Pilt


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: martin13, Mossemees98 ja 7 külalist