2. leht 4-st

Postitatud: 22 Juul 2012 22:58
Postitas kaspaar
NB: hooratta lasin kohalikul asjatundjal kinni keevitada

Postitatud: 23 Juul 2012 01:20
Postitas logman
Oot, mis see hooratta keevitamine on mingi huumoriwerk vä?
Mida seal keevitati? Mille külge?

Postitatud: 23 Juul 2012 01:40
Postitas veixx1907
 
kaspaar kirjutas:NB: hooratta lasin kohalikul asjatundjal kinni keevitada
See hooratta keevitamine on küll huvitav :P
tahaks kaa teada mis seal keevitati ja kuhu külge:D
äkki on pilte vms?

Postitatud: 23 Juul 2012 02:06
Postitas kaspaar
vabandust, vabandust, minu suur bläkk, heh, öigemini hammasratas sai hooratta külge keevitatud, sest hammasratas oli pealt maha tulnud

Postitatud: 23 Juul 2012 11:55
Postitas MuKi14
mõtled hammsvööd? :P

Postitatud: 23 Juul 2012 12:05
Postitas kaspaar
jah jah, just nii :D summercambil näitan :D, natukene jama, et mölgid praegu autol, aga noh kujutame köik seal kiltsil ette, kuidas neid mölke ei ole :D

Postitatud: 23 Juul 2012 12:07
Postitas kaspaar
see sigulli plekk on ka eriti pehme, isa käis söitmas ja jäi kinni kuhugi metsavahele kännu otsa, olid nad siis ukerdanud seal meestega ja nüginud autot nii siit kui sealt ja nüüd on esimeste küljepaneelide peal mölgid sisse vajutatud :(

Postitatud: 27 Juul 2012 04:16
Postitas kaspaar
kerge probleem on ilmnenud, nimelt mootori käivitades nii külmalt kui soojalt 1) vahel ei lähe tükk aega käima, käitab, aga nagu ei saaks bensiini peale.
2)enamvähem koguaeg on nii, et kui käima saab süütest ja kohe gaasi peale ei talla, siis auto sureb välja
3)tühipöördel köiguvad mootori pöörded 500-700 vahel (kui kujutate ette kuidas trimmeriga niidetakse - pörr...pörr...pörr....pörr, siis täpselt sedamoodi nad köiguvad)



Ei ole veel asja lähemalt uurinud, aga ise arvasin, et äkki möni bensufilter sodi täis, vöi siis bensupumba mingi jama? mis asjatundjad selle kohta öelda oskavad,

Postitatud: 27 Juul 2012 04:25
Postitas kaspaar
Pilt uued veljed

Postitatud: 31 Juul 2012 15:13
Postitas kaspaar
Palun aidake, keegi kellel kogemust? Mootoritöö väga ebaühtlane

Postitatud: 31 Juul 2012 17:16
Postitas Peep7
tühipöördel köiguvad mootori pöörded 500-700 vahel (kui kujutate ette kuidas trimmeriga niidetakse - pörr...pörr...pörr....pörr, siis täpselt sedamoodi nad köiguvad)

Vaata küünlad/ küünajuhtmed/ jagaja kaas üle.

Postitatud: 13 Sept 2012 22:23
Postitas kaspaar
PiltVäiksed värviparandus tööd käsil - Karpidel 0% roostet esi paremal uksel ja tagaluugil paar auku, sai ka mölk ära parandatud :)

Postitatud: 13 Sept 2012 22:27
Postitas kaspaar
Pilt aga pargib kooliees vöimsalt :)

Postitatud: 13 Dets 2012 22:00
Postitas kaspaar
Kui tagumine ratas on viltu all, mida vaatama pean? (tagasild köver?) vöi on seal mingit timmimisvöimalust?

Postitatud: 14 Dets 2012 13:17
Postitas logman
Timmida ei saa midagi kahjuks. Kas telg kõver või sillakonstruktsioon kõver.
Kuidas nii juhtus?

Postitatud: 14 Dets 2012 13:50
Postitas MuKi14
käsipudur ja äärekivi mis muud seal ikka olla saab... :P

Postitatud: 14 Dets 2012 19:25
Postitas olaaf
tala on ilmselt kõver, see on samaaril nagu tallesaba seal all..

kas keevitad kohe uniboolidega vardad sisse ja keerad silla paika või vahetad tala..

Postitatud: 14 Dets 2012 21:20
Postitas logman
Uuele talale on mõistlik pisut rauda juurde lisada.
Võib proovida ka endise sirutamist ja kui protsess õnnestus, siis seejärel ikkagi üle tugevdada. "Unibolkad" pole tänavasõidu masinale eriti mõistlik lahendus. Kilometraaž sööb need meie kruusasopas üsna kiirelt läbi.

Postitatud: 17 Dets 2012 20:58
Postitas kaspaar
aitäh, teile. Kahju ainult, et külm talv praegu.

Postitatud: 18 Dets 2012 12:09
Postitas olaaf
Samaari tagasild on nii pehme, et 4cm väljapoole vaadanud ratta nurga sai õigeks meetrise toruga tagasilla avasse ja kerge jõuga surudes. Häda on selles, et ta ei taha õigesse asendisse jääda - siin tulevadki uniboolid mängu :)
Kuna uniboolid jäävad pideva koormuse alla, käivad nad üsna kenasti :)