1. leht 4-st

2109, kaspaar, 2000

Postitatud: 01 Apr 2012 20:11
Postitas kaspaar
Kuna varsti suvi tulekul ja lähiajal ka sünnipäev, millega kaasneb autojuhtimisõiguse omandamine, siis tegid vanemad minule väikese üllatuse. Nimelt soetati Tallinnast heas korras 2109.
Autost:
Mootoriks nagu ikka 1.5i ja 53kw. Viiene kast ja auto on STOCK, ainult raadio ja kaks kõlarit on lisatud. Immo on ka peal. Värviks on ilus pärlmutter roheline.
Head:
*Roostet ei ole, põhi on mastiksiga üle võõbatud.
*Mootor käib tiptop.
*Summuti ei leki.
*Interjöör hästi hoitud, vene mees näitas sigarisüütajat ja ütles, et seda ei ole kasutatud, suitsuhaisu ka ei ole, niiet usun.

Vead:
*Tagumise parema ukse peal on mõlk, mida peaaegu, et ei märkagi.
*Karbid on pintsliga võõbatud, aga kruvikeerajaga katsudes ei tundu roostes olevat, plaan siis krunt, hammerite ja pärlmutter roheline peale lasta
*Tagaluugil on 3x3cm roosteplekk, millest kerge vaevaga lahti saab.
*Kesklukk lukustab 3 ust neljast ja juhipoolt ei saa ust lukku ega lahti.
*Esimene armatuur nagiseb, selle koha pealt võiks keegi mingeid vihjeid pakkuda.


Küsimusi:
*Armatuuri nagina koha pealt oleks abi vaja.

Kindlasti jäi midagi nimetamata, aga vigu üldjoontes ei ole. Ütleme nii, et mul ei ole korralikumat lada olnud :).

Pilte kah siis(hiljem püüan detailsemaid lisada):
Pilt
Pilt

Postitatud: 02 Apr 2012 21:19
Postitas kaspaar
Kas armatuurile võib silikooni vähe vahele törtsutada? Või jääb porno, silikoon peaks järele ka andma, kui armatuurivahetuseks läheb ?

Postitatud: 02 Apr 2012 21:31
Postitas MuKi14
Tea mis see silikon seal aitab, pigem uurivälja mis nagiseb ja kus, siis pane mingit kummi vms vahele.
Sellele pillile venest kompu ka tellida, siis oleks eriti huvitav sõita sellega... :D Edu!

Postitatud: 02 Apr 2012 21:32
Postitas ando
Naginate eemaldamiseks sobivad erineva paksusega karvased teibid ning peidetud kruvidega süsteemi tihendamine. Muidu värvilt päris kena. Palju muretuid kilomeetreid!

Postitatud: 02 Apr 2012 22:27
Postitas kaspaar
Aitäh muretute kilomeetrite eest :) , proovin seda teibi asja :). Kavatsen auto niiöelda stockiks jätta ainult helisüsteemi panen sisse, et untsuntsunts läbi kere käiks Pilt
Kui nagin korraldatud, siis järgmine prioriteet oleks lukud korda saada. Kas parempoolse luku südamiku saab vasakule poole panna ning kesklukuga ühendada ? Miks parem tagumine uks kesklukuga avaneb, aga ei sulge? Kas uksepolstrid ja aknavänt käivad samamoodi eest ära nagu 2105'l?
Plaan on siis 1) parema ukse lukusüdamik vasaku omaga ära vahetada, ja tagumine parem ukse lukk korda teha, et kesklukuga toimiks. 2) parema ukse lukusüdamik vasaku omaga ära vahetada ja tagumised uksed kesklukust lahti ühendada
3)uus lukusüda osta ja parem tagumine ukselukk kesklukuga ühendada.

Seejärel, lasen karbid ja ukse alumised ääred liivapritsiga või paberiga ja happekrundiga üle. mille peale laseksin hammerite kihi ja selle peale siis pärlmutter rohelise, et auto näeks välja nagu tehasest tulnud.

Võibolla kunagi tulevikus ka ajupiiraja maha võtta ja mootoriga midagi timmida, aga esialgu kavatsen väliselt korda teha.

Amortisaatorid väga jäigad :D ja auto paugutab iga kivi peale, võibolla peaks neid vahetama, aga samas ongi kindlamini maa küljes niiet seda ei tea, kui väga häirima hakkab, siis võibolla.

Kont teeb imelikku häält viimasel astmel, nagu oleks mingid turbiinid tööle lükatud. On see tavaline ?

Postitatud: 04 Apr 2012 00:16
Postitas kaspaar

Postitatud: 04 Apr 2012 11:58
Postitas nukkits12
Kapoti alune tundub päris korralik olevat:cool:

Postitatud: 04 Apr 2012 20:25
Postitas MargusR
Tõesti hästi säilinud 093.Ja see Q Gsm reklaam tekitab nostalgilisi tundeid:D

Postitatud: 06 Apr 2012 21:56
Postitas kaspaar
võtsin luku lahti ja noh, ei tea mis seal tehtud on, aga võti läbi lukusüdames olevate hammaste ei mahu mitte mingit pidi :D, homme siis ostan uued südamed

Postitatud: 07 Apr 2012 20:04
Postitas kaspaar

Postitatud: 28 Apr 2012 20:15
Postitas MargusR
Sai eile oma silmaga seda autot nähtud(tegi tiiru Grossi tootmiskoondise parklas õhtul)tõeliselt korralik isend selle aastakäigu kohta nii välimuselt kui minekult.:D

Postitatud: 29 Apr 2012 22:32
Postitas nukkits12
Kus juures täna nägin seda autot kui sa viru-nigulast läbi sõitsid:D

Postitatud: 08 Mai 2012 23:08
Postitas kaspaar
Natukene läks käest ära, masin kohtus veesise teega ja kolb puru, ilmselt siis kolb ja keps vahetusse, kõik saaled ka, kui juba lahti vötmiseks läheb, tasub loota, et ainult ühest kepsust ja kolbist piisab :=)

Postitatud: 09 Mai 2012 09:45
Postitas zizzalik
Kas saaksid natukene lähemalt rääkida sellest "Natukene läks käest ära, masin kohtus veesisese teega ja kolb puru"

Postitatud: 09 Mai 2012 16:40
Postitas PuZuP
No eks ta lõuatäie vett ampsas õhufiltrisse mõnest suuremast lombist läbi sõites.

Postitatud: 09 Mai 2012 17:39
Postitas kristjan666
Pidi siis palju minema ja väikesel pöördel töötava mootoriga,sest muidu ei tohiks juhtuda midagi.Karpast ennegi vett sisse kallatud,et mootorit paremini käima saada;)

Postitatud: 12 Mai 2012 16:23
Postitas kaspaar
Täna vötsin kepsu ja kolbi välja, nüüd peaks leidma samas kaalus kepsu ja kolbi asemele, siis mootor kokku ja söitma :) Puzup räägib õiget juttu. Loodame ,et nii on.

Postitatud: 01 Juun 2012 14:11
Postitas kaspaar
Saime nüüd auto korda, söitma, ilma lekete ja klöbinata, köik oli korras 300 kilomeetrit. Kuid nüüd kui hakkasin käivitama tuli välja, et hooratas on mootori küljest lahti tulnud, ehk on ainult poldid ära murdunud ja saab välja puurida, uued poldid sisse ja on jälle korras?, kuid selleks peab käigukasti alt ära vötma, täielikult.

Postitatud: 01 Juun 2012 14:39
Postitas olaaf
Kas poldid said õige jõuga kinni ja liim korralikult vahele? Samaral ulatuvad poldid väntvõlli sisse ning on pidevas kontaktis õliga..
Kas hoorattal pragusid polnud poldiavade ümber?
Poldid tasub teadmata remondiajalooga autol igaks petteks ära vahetada - neid kiputakse ikka ja alati loomajõuga kinni keerama.

Postitatud: 22 Juul 2012 22:58
Postitas kaspaar
Sai konks alla pandud, praegusel hetkel on autol mitmed mölgid, sest auto paraku sai külje peale keeratud kruusateel, nimelt jooksis koer teele, mul oli valida, kas koerale otsa söita vöi teelt maha keerata, kuna lahtine kruus on nagu kiilasjää(kiirus oli ca 70kmh) muidu ei olekski midagi olnud, aga teeääres oli poolemeetrine kraav ja siis auto lihtsalt vajus külili, ning karbi kohale jäi mölakas kivi, kahjuks ladaklubi summercambiks ei jöua ära parandada, kuid peale seda kindlasti ja siis näeb juba auto välja nagu uus :),

mootoris oli tosoolileke, kuid önneks oli ainult toru katki, see sai korda ning nüüd on kerge ölileke poolasjatundjad rääägivad, et tegu klapisääretihenditega vms?(igatahes ilmselt on lekkiv see tihend mis on mootori ja käigukasti vahel)