2109, kaspaar, 2000

2109, kaspaar, 2000

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
kaspaar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 18 Sept 2010 16:56
Asukoht: rakvere, lääne-virumaa
Autod: Lada Samara, 2105,

2109, kaspaar, 2000

#1

Postitus Postitas kaspaar » 01 Apr 2012 20:11

Kuna varsti suvi tulekul ja lähiajal ka sünnipäev, millega kaasneb autojuhtimisõiguse omandamine, siis tegid vanemad minule väikese üllatuse. Nimelt soetati Tallinnast heas korras 2109.
Autost:
Mootoriks nagu ikka 1.5i ja 53kw. Viiene kast ja auto on STOCK, ainult raadio ja kaks kõlarit on lisatud. Immo on ka peal. Värviks on ilus pärlmutter roheline.
Head:
*Roostet ei ole, põhi on mastiksiga üle võõbatud.
*Mootor käib tiptop.
*Summuti ei leki.
*Interjöör hästi hoitud, vene mees näitas sigarisüütajat ja ütles, et seda ei ole kasutatud, suitsuhaisu ka ei ole, niiet usun.

Vead:
*Tagumise parema ukse peal on mõlk, mida peaaegu, et ei märkagi.
*Karbid on pintsliga võõbatud, aga kruvikeerajaga katsudes ei tundu roostes olevat, plaan siis krunt, hammerite ja pärlmutter roheline peale lasta
*Tagaluugil on 3x3cm roosteplekk, millest kerge vaevaga lahti saab.
*Kesklukk lukustab 3 ust neljast ja juhipoolt ei saa ust lukku ega lahti.
*Esimene armatuur nagiseb, selle koha pealt võiks keegi mingeid vihjeid pakkuda.


Küsimusi:
*Armatuuri nagina koha pealt oleks abi vaja.

Kindlasti jäi midagi nimetamata, aga vigu üldjoontes ei ole. Ütleme nii, et mul ei ole korralikumat lada olnud :).

Pilte kah siis(hiljem püüan detailsemaid lisada):
Pilt
Pilt
Projekt - Sõidukorras Lada.
[img]pilt[/img]


Pilte minu autost alates 18.04.2011:
http://www.photobucket.com/ladaklubi


Kasutaja avatar
kaspaar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 18 Sept 2010 16:56
Asukoht: rakvere, lääne-virumaa
Autod: Lada Samara, 2105,

#2

Postitus Postitas kaspaar » 02 Apr 2012 21:19

Kas armatuurile võib silikooni vähe vahele törtsutada? Või jääb porno, silikoon peaks järele ka andma, kui armatuurivahetuseks läheb ?
Projekt - Sõidukorras Lada.

[img]pilt[/img]





Pilte minu autost alates 18.04.2011:

http://www.photobucket.com/ladaklubi

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#3

Postitus Postitas MuKi14 » 02 Apr 2012 21:31

Tea mis see silikon seal aitab, pigem uurivälja mis nagiseb ja kus, siis pane mingit kummi vms vahele.
Sellele pillile venest kompu ka tellida, siis oleks eriti huvitav sõita sellega... :D Edu!

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1153
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#4

Postitus Postitas ando » 02 Apr 2012 21:32

Naginate eemaldamiseks sobivad erineva paksusega karvased teibid ning peidetud kruvidega süsteemi tihendamine. Muidu värvilt päris kena. Palju muretuid kilomeetreid!
Jõud taga, peab minema.

Kasutaja avatar
kaspaar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 18 Sept 2010 16:56
Asukoht: rakvere, lääne-virumaa
Autod: Lada Samara, 2105,

#5

Postitus Postitas kaspaar » 02 Apr 2012 22:27

Aitäh muretute kilomeetrite eest :) , proovin seda teibi asja :). Kavatsen auto niiöelda stockiks jätta ainult helisüsteemi panen sisse, et untsuntsunts läbi kere käiks Pilt
Kui nagin korraldatud, siis järgmine prioriteet oleks lukud korda saada. Kas parempoolse luku südamiku saab vasakule poole panna ning kesklukuga ühendada ? Miks parem tagumine uks kesklukuga avaneb, aga ei sulge? Kas uksepolstrid ja aknavänt käivad samamoodi eest ära nagu 2105'l?
Plaan on siis 1) parema ukse lukusüdamik vasaku omaga ära vahetada, ja tagumine parem ukse lukk korda teha, et kesklukuga toimiks. 2) parema ukse lukusüdamik vasaku omaga ära vahetada ja tagumised uksed kesklukust lahti ühendada
3)uus lukusüda osta ja parem tagumine ukselukk kesklukuga ühendada.

Seejärel, lasen karbid ja ukse alumised ääred liivapritsiga või paberiga ja happekrundiga üle. mille peale laseksin hammerite kihi ja selle peale siis pärlmutter rohelise, et auto näeks välja nagu tehasest tulnud.

Võibolla kunagi tulevikus ka ajupiiraja maha võtta ja mootoriga midagi timmida, aga esialgu kavatsen väliselt korda teha.

Amortisaatorid väga jäigad :D ja auto paugutab iga kivi peale, võibolla peaks neid vahetama, aga samas ongi kindlamini maa küljes niiet seda ei tea, kui väga häirima hakkab, siis võibolla.

Kont teeb imelikku häält viimasel astmel, nagu oleks mingid turbiinid tööle lükatud. On see tavaline ?
Projekt - Sõidukorras Lada.

[img]pilt[/img]





Pilte minu autost alates 18.04.2011:

http://www.photobucket.com/ladaklubi


nukkits12
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Dets 2011 18:24
Autod: lada 21053

#7

Postitus Postitas nukkits12 » 04 Apr 2012 11:58

Kapoti alune tundub päris korralik olevat:cool:

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#8

Postitus Postitas MargusR » 04 Apr 2012 20:25

Tõesti hästi säilinud 093.Ja see Q Gsm reklaam tekitab nostalgilisi tundeid:D
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

Kasutaja avatar
kaspaar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 18 Sept 2010 16:56
Asukoht: rakvere, lääne-virumaa
Autod: Lada Samara, 2105,

#9

Postitus Postitas kaspaar » 06 Apr 2012 21:56

võtsin luku lahti ja noh, ei tea mis seal tehtud on, aga võti läbi lukusüdames olevate hammaste ei mahu mitte mingit pidi :D, homme siis ostan uued südamed
Projekt - Sõidukorras Lada.

[img]pilt[/img]





Pilte minu autost alates 18.04.2011:

http://www.photobucket.com/ladaklubi


MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#11

Postitus Postitas MargusR » 28 Apr 2012 20:15

Sai eile oma silmaga seda autot nähtud(tegi tiiru Grossi tootmiskoondise parklas õhtul)tõeliselt korralik isend selle aastakäigu kohta nii välimuselt kui minekult.:D
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

nukkits12
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Dets 2011 18:24
Autod: lada 21053

#12

Postitus Postitas nukkits12 » 29 Apr 2012 22:32

Kus juures täna nägin seda autot kui sa viru-nigulast läbi sõitsid:D

Kasutaja avatar
kaspaar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 18 Sept 2010 16:56
Asukoht: rakvere, lääne-virumaa
Autod: Lada Samara, 2105,

#13

Postitus Postitas kaspaar » 08 Mai 2012 23:08

Natukene läks käest ära, masin kohtus veesise teega ja kolb puru, ilmselt siis kolb ja keps vahetusse, kõik saaled ka, kui juba lahti vötmiseks läheb, tasub loota, et ainult ühest kepsust ja kolbist piisab :=)
Projekt - Sõidukorras Lada.

[img]pilt[/img]





Pilte minu autost alates 18.04.2011:

http://www.photobucket.com/ladaklubi

Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

#14

Postitus Postitas zizzalik » 09 Mai 2012 09:45

Kas saaksid natukene lähemalt rääkida sellest "Natukene läks käest ära, masin kohtus veesisese teega ja kolb puru"
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#15

Postitus Postitas PuZuP » 09 Mai 2012 16:40

No eks ta lõuatäie vett ampsas õhufiltrisse mõnest suuremast lombist läbi sõites.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 245
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

#16

Postitus Postitas kristjan666 » 09 Mai 2012 17:39

Pidi siis palju minema ja väikesel pöördel töötava mootoriga,sest muidu ei tohiks juhtuda midagi.Karpast ennegi vett sisse kallatud,et mootorit paremini käima saada;)

Kasutaja avatar
kaspaar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 18 Sept 2010 16:56
Asukoht: rakvere, lääne-virumaa
Autod: Lada Samara, 2105,

#17

Postitus Postitas kaspaar » 12 Mai 2012 16:23

Täna vötsin kepsu ja kolbi välja, nüüd peaks leidma samas kaalus kepsu ja kolbi asemele, siis mootor kokku ja söitma :) Puzup räägib õiget juttu. Loodame ,et nii on.
Projekt - Sõidukorras Lada.

[img]pilt[/img]





Pilte minu autost alates 18.04.2011:

http://www.photobucket.com/ladaklubi

Kasutaja avatar
kaspaar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 18 Sept 2010 16:56
Asukoht: rakvere, lääne-virumaa
Autod: Lada Samara, 2105,

#18

Postitus Postitas kaspaar » 01 Juun 2012 14:11

Saime nüüd auto korda, söitma, ilma lekete ja klöbinata, köik oli korras 300 kilomeetrit. Kuid nüüd kui hakkasin käivitama tuli välja, et hooratas on mootori küljest lahti tulnud, ehk on ainult poldid ära murdunud ja saab välja puurida, uued poldid sisse ja on jälle korras?, kuid selleks peab käigukasti alt ära vötma, täielikult.
Projekt - Sõidukorras Lada.

[img]pilt[/img]





Pilte minu autost alates 18.04.2011:

http://www.photobucket.com/ladaklubi

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4900
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#19

Postitus Postitas olaaf » 01 Juun 2012 14:39

Kas poldid said õige jõuga kinni ja liim korralikult vahele? Samaral ulatuvad poldid väntvõlli sisse ning on pidevas kontaktis õliga..
Kas hoorattal pragusid polnud poldiavade ümber?
Poldid tasub teadmata remondiajalooga autol igaks petteks ära vahetada - neid kiputakse ikka ja alati loomajõuga kinni keerama.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
kaspaar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 18 Sept 2010 16:56
Asukoht: rakvere, lääne-virumaa
Autod: Lada Samara, 2105,

#20

Postitus Postitas kaspaar » 22 Juul 2012 22:58

Sai konks alla pandud, praegusel hetkel on autol mitmed mölgid, sest auto paraku sai külje peale keeratud kruusateel, nimelt jooksis koer teele, mul oli valida, kas koerale otsa söita vöi teelt maha keerata, kuna lahtine kruus on nagu kiilasjää(kiirus oli ca 70kmh) muidu ei olekski midagi olnud, aga teeääres oli poolemeetrine kraav ja siis auto lihtsalt vajus külili, ning karbi kohale jäi mölakas kivi, kahjuks ladaklubi summercambiks ei jöua ära parandada, kuid peale seda kindlasti ja siis näeb juba auto välja nagu uus :),

mootoris oli tosoolileke, kuid önneks oli ainult toru katki, see sai korda ning nüüd on kerge ölileke poolasjatundjad rääägivad, et tegu klapisääretihenditega vms?(igatahes ilmselt on lekkiv see tihend mis on mootori ja käigukasti vahel)
Projekt - Sõidukorras Lada.

[img]pilt[/img]





Pilte minu autost alates 18.04.2011:

http://www.photobucket.com/ladaklubi


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist