2106 1.3T, zerosix, 1982

2106 1.3T, zerosix, 1982

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Tõenäosus et see tehnika jõuab universaalile on väga väike, kuid nagu öeldakse, you will never know. Muidu universaalidest rääkides siis netiavarustest silma jäänud selline omapärane isend. Pole paha.
Pilt
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

nymmik ka ehitas mingi aeg sellist ;)
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
h
haleskinn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 09 Okt 2012 12:35

Postitus Postitas haleskinn »

up, kas masin veel liigub siin foorumis? :D omanik midagi meisterdanud ka on?
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Masin ei liigu. Liikuma hakkab alles suvel. Kuna mehhaniline k-jetronic üle 0.7bar ülerõhu enam ära ei toida, aga soov on 1,5+ siis hetkel on mõttepaus (loe: EFI ja programmeeritava aju kohta informatsiooni kogumine/omandamine).

Teise küsimuse vastuseks ütleks, et vahepeal päris käed rüppes pole istunud. Sai mõte pähe võetud jääradadeks üks turbosiks ehitada. Võimalikult odavalt ja mitte suuri jõunumbreid taga ajades. Kahjuks valmis pole, aga jäärajad juba käimas... Seega valmib hetkel hoopis üks 01 EFI projekt.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Teemat ei taha teha? Oleks põnev lugeda:)
m'kay
Kasutaja avatar
whistle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 31 Jaan 2010 20:13
Asukoht: Võrumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas whistle »

Ei hakka igaksjuhuks ladaklubi foorumit risustama nö "põllurallikatega" sest välimus on jälle nii nagu ta on. Kuid jah sai võetud teine projekt kõrvale mis sõidaks rohkem kui ainult suve kuudel, ning ka teostus on hoopis teistsugune. Põhimõtteliselt on nüüdsest kaks ülelaetud isendit üks rohkem suvel teine rohkem talvel kasutamiseks. Kevade poole kui rohkem vabamat aega tekib, siis võtab ka 06-e käsile, sellise külmaga garages mõte ja näpud väga ei tööta.
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Liikuvat pilti ka sellest isendist.:rolleyes
http://www.youtube.com/watch?v=DPVThy8SZT8
c
canyondrift
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Apr 2009 23:10
Asukoht: Antsla
Autod: Rääkida ladameestega juttu.
Kontakt:

Postitus Postitas canyondrift »

Kui K-meh pritsega lahjaks hakkab kiskuma, siis äkki viitsite külmkäivitustega õrnalt proovida.. Nt kaks tükki sisselaskesse ehitada ja siis rõhutundliku lülitiga need käima keerata.
http://www.elmatik.ee/index.php?sisu=T% ... 0&lang=est
Näiteks sellise asjandusega

Meil on ka sarnane projekt käsil, aga mossega. Inspiratsioon Meh pritsele üleminekuks sai just siit teemast võetud, natukene lisa uuritud ja meie pill peaks päris normaalselt hakkama edasi käima, nii palju kui raud vastu peab... Usun et tagasillad ja käigukastid saavad olema ühtedeks nõrgimateks lülideks.

EFI on mingisuguse originaal auto pealt või progretav? Originaal aju saaks ka põhimõtteliselt ümber kirjutada, ei peagi VEMS-i või Megasquirti ostma...
Kasutaja avatar
whistle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 31 Jaan 2010 20:13
Asukoht: Võrumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas whistle »

Külm käivitus pihusti on hetkel nupuga on off tüüpi kuid sai see ka tööle lükatud ning afr näit sellest ei muutunud, kogus on ikkagi liialt vähe sest peapihustid on alla 200cc. Videolt nähtud 011 on g60 Digifant 1 aju koos 280cc pihustitega. On mõned head mõtted mis mis kevade poole 06-e peale läheb, kuid liialt vara veel sellest arutada. Lisaks veel on väga tore kuulda kui meie projekt meeldib inimestele, ja siit isegi inspiratsiooni saab. Soovin edu mossega, pm teel mõni pilt ja pikem jutt ka paha ei teeks.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Mosse teemat võid lugeda siit: http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=88361

Ühtlasi räägin tõenäoliselt kogu Ladaklubi juhtkonna kui ka foorumi moderaatorite nimel, kui ütlen et me kõik loeksime hea meelega ka su teisest turboprojektist isegi siis kui auto näol on tegu põllurallikaga
c
canyondrift
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Apr 2009 23:10
Asukoht: Antsla
Autod: Rääkida ladameestega juttu.
Kontakt:

Postitus Postitas canyondrift »

No selle jaoks saakski näiteks panna kaks pihustit kui ühest väheks jääb. Nägin seda lahendust ühel Golfil, millel oli originaal K-jet peal. Kiirendusvõistluste jaoks panigi just lõpppöörete jaoks endale kaks külmkäivituspihustit kollesse ja lajatas need mingi rõhu pealt tööle. Keris ketsi küll kuni kolmanda käiguni. Külmkäivituspihusti muidugi ei taha eriti kaua tööd teha sellise valu juures, aga kui meil peaks midagi puudu tulema lõpu otsast, siis keerame lihtsalt rõhku tagasi või tõmbame 1-2 pihustit järgi... 0,5Bar-i ikka peab vastu...
Mis teil kütuserõhuks jäi täisgaasil?

Meie probleem on see, et meil on KE-jet, mis on elektroonilise rõhuregulaatoriga, et seda kontrollib lambda, kuna on rikas, kuna on vaene.. Mõtleme veel, kas viia terve süsteem üle, koos ECU ja muu kraamiga või siis teeme niisama reguleerimise pealt.

Aga jõudu ja edu, võrumaale satun, siis ehk kunagi võtab ühendust :)
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Külmkäivituspihusti tööle rakendamine rõhutundliku lülitiga oli ka meie esimene plaan kui silmitsi seisime kütusesegu lahjenemisega. Hetkeks mõtlesin isegi sellise süsteemi peale, et koguni kolm külmkäivituspihustit ja need tänu reguleeritavatele rõhulülititele eri rõhkude peal tööle panna. Kuid mulle ei meeldinud selline pikalt on/off pihusti juhtimine. (Kuigi see süsteem võib täitsa asjalikult toimida). Siis hakkasin juba mõtlema lisapihustitele igasse sisselaske kanalisse. Kokku siis 8 pihustit, 4 meh pritse oma ja 4 elektrooniliselt juhitavat. Elektooniliselt juhitavatele oma kütuselatt ja pump, ning FPR neid toitma. Siis jäigi asi soiku, sest ei osanud el pihusteid kuidagi juhtida ja nii on see auto siiamaani ootel.

Kütuserõhk mis pritsepeasse jooksis oli kuskil 7 bar. Täisgaasil see alla 6 bari ei läinudki. Kontrollrõhk mida me FPR'iga mõjutasime, oli mäletamistmööda täisgaasil kusagil 1,25bar kanti, tühikäigul seega kuskil 2 bar. Töötas ta ju tagurpidi - mida väiksem kontrollrõhk seda rikkam. Originaalist on tal muidugi suurem reguleerpiirkond.

Tänud, jõudu läheb tarvis. Edu endalegi turbomossega!;) Kontaktid jah profiilis olemas ja ühendust saab.

Selle teise projekti teemaga läheb veidi aega.
Kasutaja avatar
whistle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 31 Jaan 2010 20:13
Asukoht: Võrumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas whistle »

Kui on plaanis 0.5 bar ülerõhku siis selle tarbeks pole külmkäivitus pihustit vajagi tööle rakendada vähemalt selle audi süsteemiga mitte selle rõhu toitis ära lihtsalt FPR mis sai WUR-i asendama pandud ja tänu sellele vaakumiga turbo ees tõmbas kontroll rõhu hästi madalaks. Stock kontrollrõhk kuskil 3.2bar meil siis 2bar kohapeal ja kuskil 1.25bar boosti all, ja kuskil 12:1 ümber olid segud. Kuid jah sihiks palju suuremad rõhud.

Teisest masinast nädalavahetusel teema, vaja jutt ja pildid kokku panna mis on raskendatud, sest asun teenistuses.
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Terv, pole kaua teemat uuendanud. Eks jah, sellepärast, et pole midagi uut ette näidata... Auto seisab, kuid mõte pole sellegipoolest selle auto juures seisma jäänud. Paari viimase kuu vabadel hetkedel oleme autole projekteerinud uue sillageomeetria :rolleyes



Pilt
o
osaw
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 23 Dets 2010 00:18
Asukoht: Türi
Autod: 21033

Postitus Postitas osaw »

Ootan huviga, jätkake, ning edu.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: 2015 Aixam City
Kontakt:

Postitus Postitas Tony_2106 »

Mis on tänaseks sellest vingest n.ö. "turbosiks" masinast saanud? Äge projekt :)
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Masin seisab, mootor ja pool turbotehnikat teise kere peale rännanud. Auto edasine saatus on veel hägune, aga plaan temast ikka midagi ehitada. Hetkel kogu fookus teise masina peal.

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=34511

Üks võimalikest ehitussuundadest on muidu esiveolise 1,5 dohc mootor koos turbiinaga. Samas kui keegi on kuulnud näinud mis tagaveoliste kaste sellistele mootoritele pandud on, võib märku anda. Mõtlen ikka midagi mis peaks kinni 400+ Nm. Teine mõte mis peast läbi käinud, on VAG grupi mootor + turbo. Sellega muidugi sama kasti probleem.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

bmw m43b18 ja kast samuti bemmi oma ei taha panna??
päris tagaveolise mootor koos sobiva kastiga jne...
hädapärast kannataks ka b16 mootor ilmselt vahele pista..

http://www.upload.ee/image/5150061/IMG_0123.JPG
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: 2015 Aixam City
Kontakt:

Postitus Postitas Tony_2106 »

Võiksin anda pisikese ideeraasu, nimelt kui hakkate aretama esiveolisega midagi, ehk kompunnite kuidagi esi ning tagaveolise ning teete nelikveolise turbo-monstrumi?
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
Kasutaja avatar
whistle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 31 Jaan 2010 20:13
Asukoht: Võrumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas whistle »

Tervitused,

Bmw kastide osas ehk pigem mõelda r6 mootorite teed minna kas m50b25, m52b28 või midagi kangemat. 16v mootor koos turboga on näidanud venemaal väga arvestatavaid jõunubreid ja seega ei tasuks eriti klassiku kasti otsa ajamisega maadelda, pigem korraga midagi mis kestaks. vähemalt teoorias on asi ilus.

Midagi taolist on ka mõttes tiksunud viimased nädalad. kuid mitte siiski esiveolisega vaid tagaveolise klassikuga siiski aga 4wd. suvel sai tehtud lihtsalt proovimise mõttes macpherson suspension conversion ühe 06 kere peal, esialgu oli mõttes proovida siis teist silla setupit nagu ka muu drifti maailm kasutab, et arendada rohkem locki ja kaotada probleeme mis esineb kaheõõtsalise silla süsteemiga kui üle 45+ kraadi locki tahta. sai kasutatud kogu golf mk3 esisilla süsteem sild ise õõtsad, amordid, püstakud, käändmikud jne, saaks isegi coilovereid kasutada. Nüüd mõeldes on vaja lihtsalt poolteljed ka kuhugi saada, et 4wd teha:D muidugi siis ilma lock'ita pole siis tarvis suurt keeramis nurka.

muidu oleks 16v turbo bmw kast macpherson sild ees palju locki palju jõudu suht hea, kuid mõni vag gruppi mootor mis võimaldaks mõne kastikomboga 4wd klassiku teha oleks palju huvitavam isegi, kuid palju raskem ja keerulisem.
Vasta