1. leht 1-st

2107,veixx1907,1996

Postitatud: 12 Mär 2011 22:21
Postitas veixx1907
Masin siis lada 2107 aastast 1996 1.5 53kw.
Koju sai ta toodud 2003.aastal 20-nendates noormehe käest-hind oli selle aja kohta päris norm, masin oli ikka täiesti korras ilma ühegi rooste kohata.
Praeguse seisuga olen mina masina kolmas omanik,esimene omanik oli olnud vallavanem kes oli sõitnud vaid mõned tühised (tuhanded) kilomeetrid.
Hetke seis on selline,et mootor ja käigukast maas,sisu lahti aga pole veel välja võetud ning ka tagatuled ära võetud.Vahetamist vajavad järgmised asjad:
-tagatiivad(olemas)
-esitiivad
-tagapõll(olemas)
-esipõll
-küljekarbid
-esimesed ukseplekid
ja eks asju ole veelgi mis vajavad välja vahetamist,aga need siis tähtsamad hetkel mis meelde tulid ;) kindlasti saaks korda ilma vahetamisetta,aga mina pahtlit ei poolda,sellepärast lähevad asemele uued.

Auto ise muidu selline:
VASAKUL
Pilt
eest
Pilt
küljepealt
Pilt
tagantpoolt küljepealt
Pilt
mõned vanad pildid veel
esimene
Pilt
teine
Pilt

Olemas ka uuemad pildid aga ei saa ülesse panna hetkel kuna USB kaabel katkes töötamast:sein
Oodatud kõik küsimused ;)

[Muudetud: 16-3-2011 veixx1907]

[Muudetud: 29-3-2011 veixx1907]

uued pildid siis

Postitatud: 13 Mär 2011 15:35
Postitas veixx1907
tagaplaanil
Pilt
---
Pilt
karbid on täitsa läbi juba;)
Pilt
tagapõll ka läbi alt servast
Pilt
paremaltpoolt ka karp siis
Pilt
parem tagatiib millega sai jääst palli vastu põigatud
Pilt
esipõll ja esivõre lähevad ka vahetamisele kuna nad sellises kurvas olekus ;)
Pilt
spido koos läbisõiduga:D
Pilt
mootoriruum
Pilt
põhja-alt
Pilt

Postitatud: 15 Mär 2011 10:44
Postitas kontus25
mmm, tutttav masin:D

Postitatud: 15 Mär 2011 13:01
Postitas veixx1907
Algselt postitas: kontus25
mmm, tutttav masin:D
Ega vist!:D

Postitatud: 15 Mär 2011 20:01
Postitas veixx1907
Pole mõnda aega midagi kirjutanud,polegi palju teinud kuna tööl käimine ja teised masinad võtavad oma aja ära,tehtud töödest siis:pagass tühjaks tehtud,salongist mõningad osad eemaltatud ja alustatud tiibade eemaldamist,pilte hetkel pole aga panen mõni päev ülesse.;)

[Muudetud: 15-3-2011 veixx1907]

Postitatud: 29 Mär 2011 12:41
Postitas veixx1907
[quote]Algselt postitas: veixx1907
Pole mõnda aega midagi kirjutanud,polegi palju teinud kuna tööl käimine ja teised masinad võtavad oma aja ära,tehtud töödest siis:pagass tühjaks tehtud,salongist mõningad osad eemaltatud ja alustatud tiibade eemaldamist,pilte hetkel pole aga panen mõni päev ülesse.;)





auto seisnud pikka aega niisama:sein oli vaja oma teist masinat korrastada.pildid tulevad selle nädala jooksul:puzzled,ega täpselt teagi millal oma masina kallale saan,sai siis pühapäeval vennaga koos toodud uus masin lada 2107 91.a 2.0 i-fiat croma mootoriga,aga eks vend teeb sellest masinast teema,kust siis saab rohkem infot masina kohta.:spin

[Muudetud: 29-3-2011 veixx1907]

Postitatud: 29 Mär 2011 15:12
Postitas Mel
See viimane "põhja-alt" pilt näitab selgesti, mis on nii väikese läbisõiduga auto roostetamise põhjus - roostetõrje puudumine. Igapäevases kasutuses (eriti talvises) olev Lada peab olema alt must, st läikima roostetõrjeõlist. Pildilt näha, et põhja all abiraamide ja talade augud ka kuivad, mis omakorda tähendab, need seest roostesed.

Vana auto (mitte ainult Lada), millega sõidetakse ka talvel, kestmise võti on 2 korda aastas tehtav roostetõrje. Kevadel eriti korralik põhja, koobaste pesu, mille järel õliga pahistada kõik üle. Samuti vaja uste ja luukide servad, keredetailide ühendused puhastada ja roostekaitsevahendiga töödelda. Samas asja tuleb korrata kindlasti sügisel enne soolade tulekut.

Postitatud: 29 Mär 2011 18:05
Postitas veixx1907
Algselt postitas: Mel
See viimane "põhja-alt" pilt näitab selgesti, mis on nii väikese läbisõiduga auto roostetamise põhjus - roostetõrje puudumine. Igapäevases kasutuses (eriti talvises) olev Lada peab olema alt must, st läikima roostetõrjeõlist. Pildilt näha, et põhja all abiraamide ja talade augud ka kuivad, mis omakorda tähendab, need seest roostesed.

Vana auto (mitte ainult Lada), millega sõidetakse ka talvel, kestmise võti on 2 korda aastas tehtav roostetõrje. Kevadel eriti korralik põhja, koobaste pesu, mille järel õliga pahistada kõik üle. Samuti vaja uste ja luukide servad, keredetailide ühendused puhastada ja roostekaitsevahendiga töödelda. Samas asja tuleb korrata kindlasti sügisel enne soolade tulekut.
Eks ta nii ole jah kui roostetõrjet pole tehtud:mad: ja masinat kasutati talvistes tingimustes,ja eks sai soola ja muud jama,alates sellest kui meie perre saabus pole soolas liikunud,aga eks peab need praod ja kõik ülejäänud kohad üle käima ja eks siis näe mis saab.:D

Pagasiruum(seestpoolt)

Postitatud: 31 Mär 2011 17:56
Postitas veixx1907
Pilt
tagavararatta alune(seal põhjas on praht ja mastiks mitte rooste)
Pilt
bensiinipaagi alune ka siis mastiksiga koos
Pilt
pagasiruumi põhi siis selline
Pilt

Postitatud: 02 Dets 2011 22:07
Postitas veixx1907
Nii pole ammu kirjutanud ligi 10kuud midagi,aga ega pole ka midagi millest kirjutada,kuna masin seisnud kogu selle aja:( ja tegeletud teiste autodega,nüüd siis saab ka seda masinat tegema hakkata:DHakkas kahju masinast seisab väljas ja roostetab,mädaneb nii veel kätte ära lõppuks!:mad: vaja asi kiirelt kätte võtta ja korda teha,teen siis laupäeval pildid hetkeseisust ning hiljem juba sellest mis tehtud ja muud inffi kaa juurde.:P

Postitatud: 04 Dets 2011 15:22
Postitas veixx1907
Pilt
¤¤¤
Pilt
¤¤¤
Pilt
¤¤¤
Pilt
¤¤¤
Pilt
¤¤¤
Pilt

Need tagatiiva alumised servad sai ära lõigatud kuna oli teisel ladal neid servi vaja.

Postitatud: 04 Dets 2011 16:02
Postitas reiner
 
veixx1907 kirjutas: Need tagatiiva alumised servad sai ära lõigatud kuna oli teisel ladal neid servi vaja.
Ja nüüd on sellel masinal neid vaja..

Postitatud: 04 Dets 2011 16:11
Postitas veixx1907
Sellele masinale oleksid läinud nii-või-naa uued tiivad;)uued juba olemas ka.