3. leht 4-st

Postitatud: 26 Dets 2010 23:43
Postitas madis1080
Algselt postitas: aargo
võib öelda et..selle auto kallal on küll roosteuss mõnuga maiustanud :spin aga nagu näha siis hakkab vaikselt auto ilmet võtma uuesti ;) aga mis plaanid autoga üldiselt? rohkem tänavalegaalseks või rinkale?
Tänavalegaalseks, aga samas hakkan arvatavasti käima igast üritustel. Üldiselt jah nüüd on juba automoodi:D

Kahju, et nii külm on ei saa eriti tegeleda. Oleks juba see aasta saanud jäärajale minna, aga 200m üle põlvede lund takistab:puzzled

Postitatud: 27 Dets 2010 00:46
Postitas -lada-
Praeguse külmaga saab tööd teha küll, kui oleks -20c siis oleks tõesti raske midagi teha, aga praegu ju suhteliselt soe.

Postitatud: 03 Jaan 2011 20:20
Postitas madis1080
Pilt

Mõtlesin siis seda toru-kuhu see ühendatud peaks olema? Või lükkan pimeda ette?

Pilt

Ja teiseks mis otstarve sellel torul on? Vaatasin 1.3 mootori pealt- sellel oli mõlemad pimedaks topitud.

Tänud abi eest ette ka juba.

Postitatud: 03 Jaan 2011 20:48
Postitas Tarvks
teisel pildil on ülevoolu toru, esimesel tundub olevat jagaja vaakum, kuid võin eksida.

Postitatud: 03 Jaan 2011 23:12
Postitas madis1080
Algselt postitas: Tarvks
teisel pildil on ülevoolu toru, esimesel tundub olevat jagaja vaakum, kuid võin eksida.
Minu teada läheb jagaja vaakum ikka karbussi mitte kollektorisse ju...

Postitatud: 03 Jaan 2011 23:26
Postitas lend
Algselt postitas: madis1080
Pilt

Mõtlesin siis seda toru-kuhu see ühendatud peaks olema? Või lükkan pimeda ette?

See peaks olema selle öko värgi vaakum.Kui seda kella pole armatuuris siis pime ette.


Pilt

See on lihtsalt üle vool kui mootor täis tõmbab end siis sealt tilgub bensiin välja.

Ja teiseks mis otstarve sellel torul on? Vaatasin 1.3 mootori pealt- sellel oli mõlemad pimedaks topitud.

Tänud abi eest ette ka juba.

Postitatud: 04 Jaan 2011 01:04
Postitas MuKi14
ülemine pilt ökonomeeter(või segudüüs, antud karpal ei lähe sinna midagi) alumine on koht kus õleliigne kütust välja tuleb ning see variant kus voolik otsas see läheb jagajasse.:rolleyes

Postitatud: 04 Jaan 2011 18:20
Postitas zizzalik
Mis seisus pagassi põhi ja tagumised poolraamid ?

Postitatud: 04 Jaan 2011 21:33
Postitas madis1080
Algselt postitas: zizzalik
Mis seisus pagassi põhi ja tagumised poolraamid ?
On nagu on, mõnest kohast vajavad väikest lappi, pole päris jõudnud sinna maani.
Aga lisan veel küsimuse, kas jagajakaan peabki liikuma peal mingil määral?(saab keerata mõne kraadi võrra)- 1.3 mootoril kinnitub mingi ristküliku otsa kaan, aga 1.5 mootori jagajal puudub see.

[Muudetud: 4-1-2011 madis1080]

Postitatud: 30 Mai 2011 22:08
Postitas madis1080
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Selline pill juurde veetud. 1.6 mootor, mis rändab sapikapeale(mitte sellele mis pildil). Ja ülejäänud jubinad mis 07 puudu rändavad sinna.

07 mädaneb praegu garazis ja ootab, kuni ma viitsin piduritega tegeleda.(esimesed jäävad peale ja tagant torud pooleks.)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 31 Mai 2011 16:05
Postitas GTA
Silma mõõduriistana kasutades ütleks, et see 06 on vist paremas seisus kere poolest :D Ehk tuleks pealkirja muuta ja juppe hoopis teises suunas tõstma hakata.

Pedigree on ka nagu vähe parem, puhas kuus on juba rariteet.

Postitatud: 31 Mai 2011 16:15
Postitas madis1080
Väljast on 06 jah suht kobe, aga seda on korra lapitud juba ja see suht läbi mädanenud- keegi tark on ära lappinud, aga värvinud pole ega mingit rooste tõrjet pole tehtud:(
Ja reaktiivvardad on ka puhta õnne jõul kinni vist:D

Ja kere suht banaaniks ka vajunud, poolraamidel voldid sees. Aga mootor rebib suht hästi ja päris mõistlik õli rõhk tundub ka olevat, aint veidi ajab sinist, arvatavasti klapisääre tihendid läbi.

Postitatud: 31 Mai 2011 16:28
Postitas GTA
Mul 1600ne ajas ka veidi sinist, hakkasin siis klapisäärekaid vahetama ja klappe soveldama ning vaatasin, et oi, korralikud kriimud silindris. Kaas ka kõver. Edasise lammutamise käigus leidsin ka purunenud õlirõngad ja muud huvitavat:lol Ühesõnaga mul vedas, sain end harida mootorile täieliku taastusremondi tegemisega, kogemus missugune.

Aga jah, kui too kere nii kehvake on siis muidugi. Edu ja ära end tööga ära tapa siis, niipalju masinaid ju kaela peal:cool:

Postitatud: 31 Mai 2011 21:13
Postitas madis1080
Ei tapa, teen siis kui tuju on. Kui vastu tahtmis teha tuleb p**k.

Postitatud: 31 Mai 2011 21:19
Postitas aargo
Nii ta kipub minema jah. Peab tuhin peale tulema, siis on hea teha ;)

Postitatud: 17 Aug 2011 17:50
Postitas madis1080
Pilt

Mingi osa masinast värvi all:cool:
Veidi apelsin on, aga kompressoriga millega peab ootama 5min, et 4 ruutdetsimeetrit värvida, ei saa eriti paremat, rõhk langeb nii madalaks lihtsalt paagis.

Postitatud: 12 Sept 2011 15:44
Postitas madis1080
Kuna eile oli ilus ilm, kasutasin võimalust ja võõpasin lada üle. Sai päris hea isegi lõpuks(mõtlen värvi siledust jne) aga plekk ikka suht laines ja mõlgiline- parem ikka kui ennem. Viskasin taga osa ka kokku ruttu:
Pilt

Postitatud: 12 Sept 2011 16:02
Postitas PuZuP
Apelsini saad vähendada poleerides, kuid soovitan enne harjutada mõne värvitud plekitahvli peal natuke kui auto kallale lähed. :)

Postitatud: 12 Sept 2011 19:45
Postitas madis1080
Selge, aga rääkige parem mingid head möginat mida põhjale määrida, nii et 3 aasta pärast jälle põhi auguline poleks.

Postitatud: 12 Sept 2011 23:53
Postitas veljo15
Äkki viskad rohkem pilte ülesse,aga muidu tundub täitsa enam-vähem olevat;)