2107, raunts92, 1991
2107, raunts92, 1991
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
-
rraunts92
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 75
- Liitunud: 13 Dets 2009 13:23
- Asukoht: palivere
- Autod: VAZ 2107 91', Audi 80 2.0 doch
mis jama on, lülitan tuled sisse, hakkavad ainult pargid ja tagatuled põlema, panen tuled kustu jääb üks park põlema. Rooli ümber olevat lülitit liigutades pole mingit vahet, aga kui tõmab kangi enda poole, et täistulesid käsitsi peal hoida siis täied põlevad, ei oska kuskilt viga ka otsida, kellegil ehk taoline probleem olnud ?
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Hmm, võimalik et rooliümber olevate lülitite klemmid läbi. Minu masinal igatahes oli selline jama ,jamasin tükk aega. Kui peaks see viga olema siis soovitan uued lülitid osta!! Viga saad testriga kontrollida kas vool tuleb sisse või mitte. Võimalik et ka pirnil hõõgniit läbi. Kas lähituled põlevad?
Žiguliga juba igav ei hakka.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1103
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Armatuuri lüliti, selle juhtmed sassis või vool sinna puudu. Eemalt keeruline ennustada.raunts92 kirjutas:mis jama on, lülitan tuled sisse, hakkavad ainult pargid ja tagatuled põlema, panen tuled kustu jääb üks park põlema. Rooli ümber olevat lülitit liigutades pole mingit vahet, aga kui tõmab kangi enda poole, et täistulesid käsitsi peal hoida siis täied põlevad, ei oska kuskilt viga ka otsida, kellegil ehk taoline probleem olnud ?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
-
rraunts92
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 75
- Liitunud: 13 Dets 2009 13:23
- Asukoht: palivere
- Autod: VAZ 2107 91', Audi 80 2.0 doch
Et, kristjan ja Stern muretsema ei peaks, siis viimastel päevadel sai vaikselt nokitsema hakatud.
Igatahes tagumisi piduritorusid lahti ei saanud, nii jubedalt kinni roostetand, sai puruks tehtud, et silindrid kätte saaks. Trumlite maha saamine oli juba omaette ooper. Homme saab uued torud.
Tagumised pidurisilindrid vahetatud uute vastu, samuti sai pandud ka uus peapidurisilinder.
Ära lappisin ka juhipoolse poolraami, kuhu oli auk sisse tulnud. Sai kohe varudest kõige kõvem materjal välja otsitud ja lapp peale pandud. Järgmine nädal looan, et saan auto viia elektriku juurde, kes teeb korda tulede jama ja paneb generaatori uuesti laadima.
Auto ümber uurides on näha, et liiga vähe roostesurma on auto saanud, mõnes kohas on näha, et roostealge on tekkinud kuid see mind ei kurvasta. nö ''külamuttide hirmutamisega'' on kaasnenud ka mõned iluvead ja kriimud, kuid ka need mind ei sega, enne värvkatet ei korrasta kui saab tehnika korda, siis võib uue ringiga kere juude tagasi tulla:D ahja, tagumine väljalaske pütt lendas ükskord küljepealt lõhki, peab sinna miskit uut asemele aretama.
Igatahes tagumisi piduritorusid lahti ei saanud, nii jubedalt kinni roostetand, sai puruks tehtud, et silindrid kätte saaks. Trumlite maha saamine oli juba omaette ooper. Homme saab uued torud.
Tagumised pidurisilindrid vahetatud uute vastu, samuti sai pandud ka uus peapidurisilinder.
Ära lappisin ka juhipoolse poolraami, kuhu oli auk sisse tulnud. Sai kohe varudest kõige kõvem materjal välja otsitud ja lapp peale pandud. Järgmine nädal looan, et saan auto viia elektriku juurde, kes teeb korda tulede jama ja paneb generaatori uuesti laadima.
Auto ümber uurides on näha, et liiga vähe roostesurma on auto saanud, mõnes kohas on näha, et roostealge on tekkinud kuid see mind ei kurvasta. nö ''külamuttide hirmutamisega'' on kaasnenud ka mõned iluvead ja kriimud, kuid ka need mind ei sega, enne värvkatet ei korrasta kui saab tehnika korda, siis võib uue ringiga kere juude tagasi tulla:D ahja, tagumine väljalaske pütt lendas ükskord küljepealt lõhki, peab sinna miskit uut asemele aretama.