Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Paar päeva tagasi sai auto uuesti käsile võetud.
Plaanis kere veel kergemaks teha ja vajalikud kohad tugevamaks teha.
Homme võtan mootori maha ja siis sellega Mättiku juurde.
Rääkisin Mättikuga ja lubas mootori ära teha. Arvan, et peaks tulema natuke üle 100 hp.
Uksed tegin kergemaks, kui Tallinna lähen, siis hüppan Proplastikust läbi ja vaatan ehk saab klaaside asemele midagi kergemat.
Selline vigur küsimus, et kuidas need siriused ennast õigustanud on? Oli plaan voyagerile osta, aga ei tea, kuidas näitavad. Ühed kiidavad, teised laidavad.
Täna hüppasin Proplastikust läbi ja ostsin 1,5mm polükarbonaadi ära. Tahvel maksis 32 euri, seda on 6 külje klaasi jagu. Poleks nagu nii palju vaja olnud aga kuramused ei tahtnud väiksemat tükki ka anda:P
Täna sain laiendid kätte, järgmine nädal peab relaka kätte võtma ja koopaid lõikuma hakkama:P.
Mootori võtsin ka täna juppideks, panin autosse ja nädala sees viime Mättikule. Kapoti aluse rookisin viimastest vidinatest puhtaks, et saaks vasakpoolse amordi pesa ülekäia ja pärast kenasti ära värvida.
Mõned torud juurde kevitada ja peaks asja saama. Ühe koopa lõikasin suuremaks ja avastasin, et lanseka tugitala on üsna pehme. Väänsin siis uue välja, arvan, et sai päris hea.
Mingisuguselt ralli sigullilt, 97-nda aasta Saaremaa ralli kleepekad olid veel peal:lol. Seisis ühel tuttaval põllul, mootor oli mahavõetud, kere oli läbi ja läks vanarauda ning puur võeti välja. Ma nagu ikka olin kohe platsis ja vedasin puuri koju.
2 nädala pärast saan uue mootori Mätikku käest kätte, 06 plokk suuremaks puuritud, 05 kolvid klapi süvisdega, ploki pealt maha võetud, kaane kanalid suuremaks puuritud, vähe karmim nukk ja veel nipet näpet.
Minu eesmäärk selle autoga on kere võimalikult vastupidavaks teha. Puuri lõikan nii vähe kui võimalik, et sisse mahuks, siis keevitan sisse, vanas autos oli see poltidega, ära võeti nii, et katus lõigati ära.
A see ka veel undu, et ma unustasin need põlle augud ära mõõta, tuulepea nagu ma olen. Järgmine nädal mõõdan.