2103 vfts replica,-lada-,1975

2103 vfts replica,-lada-,1975

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Hoia gaasipedaali põrandal sooja mootoriga, kui käivitad. Ära pumpa! Lihtsalt hoia. Ehk aitab.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Tänud lasen mootori soojaks ja proovin:)

Edit:
Proovisin ja lähebki tööle kui gaasi põhjas hoiad ja natukene käiad.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Huvitav projekt.
Mis karpa mootoril peal on?
Kui palju kw siis nüüd ka on?

Kuna valmis plaanid saada?

Igatahes palju töörõõmu!!!
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Mootoril on Mättiku karburaator, 2101 markeeringuga- ei tea mis ta seal teind on, pidi väga hea olema. Sisse sõit on enam-vähem tehtud- õli ära vahetama ja siis saab vähe kõvemini paugutada.
Pole veel proovinud palju välja jookseb, aga põõrdesse läheb küll väga kärmelt.
Kere tahaks suve lõpuks valmis saada, nüüd olen igapäevaselt auto juures ka.
Kw kohta ei oska eriti midagi õelda, Mättik ise ka ei kommenteerinud. Ütles ainult, et pingis saab teada.
Huvitav millest see tingitud on, et soojast peast läheb ainult gaas põhjas tööle- kas sellest, et vähe käredam mootor on?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

See on pigem (Žiguli) karburaatori eripära, kuuma ilmaga "tõmbab täis". Gaas põhjas - siibrid lahti - lisaõhk pääseb ligi - lahjem segu.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Okei
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

häda on selles, et kuuma mootoriga seisma jäädes eraldab väljalaske kolle vägapalju sooja ja sisselaset ei jahuta õhuvool - karburaator kuumeneb üle ja bensiin keeb ja aurustub tasapisi ujukiruumist fitrikopsikusse = ülirikas segu..
solex tüüpi karburaatoritel on sisselaske kolle ja karbussi vahel paks eboniidist vaheplaat mis takistab sooja ülekannet paremini - võid proovida samuti eraldada karbussi ja sisselaske kolle paksema vaheplaadiga + väljalaske kollektori ja sisselaske kolle vahele alumiiniumist vaheplaat..

edu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Suvel on hea ka jahedat õhku karpasse juhtida. Ise just panin omal uuesti toru eest iluvõre tagant otse õhupuhastisse. Auto käitumine muutus kohe märgatavalt, stabiilsem tühikäik ning ei ole enam linnakiirusel sõites mingit tõmblemist ja jõnksutamist. Käima läheb soojalt isegi ilma gaasipedaali puudutamata ilusti. Peale sõitu on ka karpa lõõre seestpoolt katsudes vahe sees, enne olid lõõrid tulised, nüüd täitsa jahedad. Eelmine aasta katsetasin suvel ka lahti lõigatud äärtega õhufiltrikopsikut, sellega oli suht võimatu, kuna õhk kapoti all on ikka nii kuum, eriti rajal sõites.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Millest ma selle vaheplaadi karbussi ja kolle vahele teeksin? Kinnise õhupuhasti peab ka vist tagasi panema ja külma õhu võtu tegema.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Õnneks läksid ilmad vähe jahedamaks, nüüd saab normaalselt keevitada:P. Palavate ilmadega tüütab nii ära, et ei viitsigi midagi teha. Parempoolne tagumine ots valmis, nüüd võtsin ette karbi. Vaheusse läheb kogu kupatus- siseminekarp, vaheleht, väliminekarp. Sisemine juba paigas.

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Hakkab juba looma, täitsa auto moodi:).
Täna lõpedasin karbi ära, õnneks oli vähe jahedam ilm, sai ilma higistamatta keevitada.
Muidu suius kõik hästi ainult ukseposti pidin mitu korda kinni punktima ja uuesti lahti lõikama, et õieti paika saada.
Nüüd peab vähe asisemad tungi kohad ka välja mõtlema. Ilmselt teen midagi sellist, et saan terve külje õhku tõsta.

Pilt
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Täna keevitasin natuke tagumist koobast, jäi päris hea. Ainult keevitamisega tõmbas ikka tiiva natuke lainesse, aga pole hullu.

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Lõpuks peale pikka otsimist leidsin 4.44 difri ja sellegi vanametalli kokkuostust. Lihtsalt kuskil pole neid enam, isegi Mättikul polnud ühtegi korralikku.
Läksime siis vanaisaga huvi pärast kohalikku vanametalli kokkuostu.
Jube palju mossesid oli seal hunnikus oma 10 tükki kindlasti ja üks 02 ka. Muidugi polnud sellel sildu all, aga mingi sild vedeles teises hunnikus. Keegi ei teadnud kas on selle 02 alt, ei viitsinud väga seda lammutama hakata, aga õnneks tuli üks vanamees ja lõikas gaasipõletiga difri juurest silla otsad ära ja jäi üle ainult difer küljest keerata. Keerasin ära ja oh imet oligi 02 oma:). Nüüd saab tagasilla vahelduseks kokku laduda.

Kõik on järsku oma vanu autosid vanarauda viima hakanud, seal kus meie käisime pidi päevas läbi käima päris mitu autot, enamasti sigullid ja mossed.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
-lada- kirjutas:Millest ma selle vaheplaadi karbussi ja kolle vahele teeksin? Kinnise õhupuhasti peab ka vist tagasi panema ja külma õhu võtu tegema.
Selle lähed poest ostad - täiesti letikaup :)
näiteks veerenni või torrero poes peaks olemas olema - kuulub 2108 külge originaalis..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Täna võtsin korra mootoril küünlad maha, nende järgi oli segu rikas.
Proovisin siis erinevaid düüside kombinatsioone ja lõpuks sain küünlad umbes selliseks, natuke võibolla on tumedamad

Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sport mootoril ongi tühikäigul segu rikas :rolleyes
tähtis on mis pööretel toimub...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

No sellised olidki küünlad peale vähe kiiremat sõitu, aga olaaf, milliseid kombinatsiooni sina soovitaksid?
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Täna leidsin natuke aega ja tegin alumised õõtsad vähe tugevamaks.

Pilt

Amordi kinnitus poldid panin 10-nesed, sarniiri koha tugevdasin ära ja sinna taha poole panin kolmnurgakesed.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Täna sain sellise vidina kätte

Pilt

Tegemist siis selle karpa vaheplaadiga. Homme panen peale ja lähen kohe teen väikse testi ka. Ehk lõpevad need käivitus jamad.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Mis sellega peale hakkad??
56506878
Vasta