2103 vfts replica,-lada-,1975
2103 vfts replica,-lada-,1975
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Hoia gaasipedaali põrandal sooja mootoriga, kui käivitad. Ära pumpa! Lihtsalt hoia. Ehk aitab.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Mootoril on Mättiku karburaator, 2101 markeeringuga- ei tea mis ta seal teind on, pidi väga hea olema. Sisse sõit on enam-vähem tehtud- õli ära vahetama ja siis saab vähe kõvemini paugutada.
Pole veel proovinud palju välja jookseb, aga põõrdesse läheb küll väga kärmelt.
Kere tahaks suve lõpuks valmis saada, nüüd olen igapäevaselt auto juures ka.
Kw kohta ei oska eriti midagi õelda, Mättik ise ka ei kommenteerinud. Ütles ainult, et pingis saab teada.
Huvitav millest see tingitud on, et soojast peast läheb ainult gaas põhjas tööle- kas sellest, et vähe käredam mootor on?
Pole veel proovinud palju välja jookseb, aga põõrdesse läheb küll väga kärmelt.
Kere tahaks suve lõpuks valmis saada, nüüd olen igapäevaselt auto juures ka.
Kw kohta ei oska eriti midagi õelda, Mättik ise ka ei kommenteerinud. Ütles ainult, et pingis saab teada.
Huvitav millest see tingitud on, et soojast peast läheb ainult gaas põhjas tööle- kas sellest, et vähe käredam mootor on?
See on pigem (Žiguli) karburaatori eripära, kuuma ilmaga "tõmbab täis". Gaas põhjas - siibrid lahti - lisaõhk pääseb ligi - lahjem segu.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
häda on selles, et kuuma mootoriga seisma jäädes eraldab väljalaske kolle vägapalju sooja ja sisselaset ei jahuta õhuvool - karburaator kuumeneb üle ja bensiin keeb ja aurustub tasapisi ujukiruumist fitrikopsikusse = ülirikas segu..
solex tüüpi karburaatoritel on sisselaske kolle ja karbussi vahel paks eboniidist vaheplaat mis takistab sooja ülekannet paremini - võid proovida samuti eraldada karbussi ja sisselaske kolle paksema vaheplaadiga + väljalaske kollektori ja sisselaske kolle vahele alumiiniumist vaheplaat..
edu
solex tüüpi karburaatoritel on sisselaske kolle ja karbussi vahel paks eboniidist vaheplaat mis takistab sooja ülekannet paremini - võid proovida samuti eraldada karbussi ja sisselaske kolle paksema vaheplaadiga + väljalaske kollektori ja sisselaske kolle vahele alumiiniumist vaheplaat..
edu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Suvel on hea ka jahedat õhku karpasse juhtida. Ise just panin omal uuesti toru eest iluvõre tagant otse õhupuhastisse. Auto käitumine muutus kohe märgatavalt, stabiilsem tühikäik ning ei ole enam linnakiirusel sõites mingit tõmblemist ja jõnksutamist. Käima läheb soojalt isegi ilma gaasipedaali puudutamata ilusti. Peale sõitu on ka karpa lõõre seestpoolt katsudes vahe sees, enne olid lõõrid tulised, nüüd täitsa jahedad. Eelmine aasta katsetasin suvel ka lahti lõigatud äärtega õhufiltrikopsikut, sellega oli suht võimatu, kuna õhk kapoti all on ikka nii kuum, eriti rajal sõites.
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Hakkab juba looma, täitsa auto moodi:).
Täna lõpedasin karbi ära, õnneks oli vähe jahedam ilm, sai ilma higistamatta keevitada.
Muidu suius kõik hästi ainult ukseposti pidin mitu korda kinni punktima ja uuesti lahti lõikama, et õieti paika saada.
Nüüd peab vähe asisemad tungi kohad ka välja mõtlema. Ilmselt teen midagi sellist, et saan terve külje õhku tõsta.
Täna lõpedasin karbi ära, õnneks oli vähe jahedam ilm, sai ilma higistamatta keevitada.
Muidu suius kõik hästi ainult ukseposti pidin mitu korda kinni punktima ja uuesti lahti lõikama, et õieti paika saada.
Nüüd peab vähe asisemad tungi kohad ka välja mõtlema. Ilmselt teen midagi sellist, et saan terve külje õhku tõsta.
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Lõpuks peale pikka otsimist leidsin 4.44 difri ja sellegi vanametalli kokkuostust. Lihtsalt kuskil pole neid enam, isegi Mättikul polnud ühtegi korralikku.
Läksime siis vanaisaga huvi pärast kohalikku vanametalli kokkuostu.
Jube palju mossesid oli seal hunnikus oma 10 tükki kindlasti ja üks 02 ka. Muidugi polnud sellel sildu all, aga mingi sild vedeles teises hunnikus. Keegi ei teadnud kas on selle 02 alt, ei viitsinud väga seda lammutama hakata, aga õnneks tuli üks vanamees ja lõikas gaasipõletiga difri juurest silla otsad ära ja jäi üle ainult difer küljest keerata. Keerasin ära ja oh imet oligi 02 oma:). Nüüd saab tagasilla vahelduseks kokku laduda.
Kõik on järsku oma vanu autosid vanarauda viima hakanud, seal kus meie käisime pidi päevas läbi käima päris mitu autot, enamasti sigullid ja mossed.
Läksime siis vanaisaga huvi pärast kohalikku vanametalli kokkuostu.
Jube palju mossesid oli seal hunnikus oma 10 tükki kindlasti ja üks 02 ka. Muidugi polnud sellel sildu all, aga mingi sild vedeles teises hunnikus. Keegi ei teadnud kas on selle 02 alt, ei viitsinud väga seda lammutama hakata, aga õnneks tuli üks vanamees ja lõikas gaasipõletiga difri juurest silla otsad ära ja jäi üle ainult difer küljest keerata. Keerasin ära ja oh imet oligi 02 oma:). Nüüd saab tagasilla vahelduseks kokku laduda.
Kõik on järsku oma vanu autosid vanarauda viima hakanud, seal kus meie käisime pidi päevas läbi käima päris mitu autot, enamasti sigullid ja mossed.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Selle lähed poest ostad - täiesti letikaup-lada- kirjutas:Millest ma selle vaheplaadi karbussi ja kolle vahele teeksin? Kinnise õhupuhasti peab ka vist tagasi panema ja külma õhu võtu tegema.
näiteks veerenni või torrero poes peaks olemas olema - kuulub 2108 külge originaalis..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."