Nagu omanik nimetas siis India omad on vasak ja keskmine, miks siis pakud vasakpoolset ja parempoolset?Algselt postitas: ment5
Olen kuulnud ,et india omad peaksid paremad olema.
Või ma eksin?
2101, twist, 1971
2101, twist, 1971
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kusjuures, kaalusin grammikaaluga üle ja tulemused on vastupidised. India kolbide hulgast kergeimal ja raskeimal kolvil kaaluvahe 5g, Vene kolbidel 0g s.t. grammi pealt ühes kaalus.Algselt postitas: GTA
India kolbe eelistati omal ajal vene omadele, olid kvaliteetsemad. Kaaluge need variandid üle, mis vahemikku jäävad. Üldiselt on vene kolbidel kaaluerinevused komplekti sees suuremad...
Vene kolvid on seejuures keskeltläbi 25g raskemad, kuid liigset liha, mida eemaldada on neil ka rohkem. Kolvisõrme õlitus on neil parem ja sõrme kandepind ka laiem.
Mahle kolvid on muidugi väga toredad ja head, mina eelistaks neid ka, aga see projekt on väga low budget ja kasutan suuremalt jaolt neid juppe, mis kokku kogunenud on. Tean, et nii on riskantne, kuid praegu lepin sellega.Algselt postitas: uzzac
Mina eelistaks uusi detaile nendele garaa?ist leitule. Eriti kui ehitad vähe kärtsumat mootorit. Vahet pole kus nad pärit on. Meie sõidame Mahle valu kolviga ja kestab väga kenasti.
Nagu öeldud, võtame seekord asja natuke korralikumalt ette.
Plokikaane harjasin puhtaks ja viisin täna lihvimisse. Kui kätte saan, siis mõõdan põlemiskambrid üle.
Tõestus, et tegu on esimese otsa 2101-2103 kaanega:
Plokile tõmbasin ka krundi ja värvi selga.
Toon mõne pildikese voolavuse parandamisest. Nagu näha, on originaalkollektor väga "umbne".
Kuna Weberid eelarvesse ei mahu, kaalusin vahepeal Honda(Keihin) topeltkarpasid. Ei teagi nüüd, kas riskida nende külge leiutamisega.
[Muudetud: 13-7-2010 twist]
Plokikaane harjasin puhtaks ja viisin täna lihvimisse. Kui kätte saan, siis mõõdan põlemiskambrid üle.
Tõestus, et tegu on esimese otsa 2101-2103 kaanega:
Plokile tõmbasin ka krundi ja värvi selga.
Toon mõne pildikese voolavuse parandamisest. Nagu näha, on originaalkollektor väga "umbne".
Kuna Weberid eelarvesse ei mahu, kaalusin vahepeal Honda(Keihin) topeltkarpasid. Ei teagi nüüd, kas riskida nende külge leiutamisega.
[Muudetud: 13-7-2010 twist]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pea meeles, et sisselaske kanal plokikaanes alati suurem ja väljalaske kanal peaks olema plokikaanes veidi väiksem kui kolles ja omakorda pükstes kõige suurem...
2101 plokikaas on mõeldud ikkagi 76mm kolbidele, seda nii põlemiskambri kujult kui jahutuskanalite paigutuselt.
2101 plokikaas on mõeldud ikkagi 76mm kolbidele, seda nii põlemiskambri kujult kui jahutuskanalite paigutuselt.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Tänud, sellised lihtsad asjad kipuvad vahel meelest minema. Sisselase on kindlasti suurem kui väljalase, aga kollektori, kolle ja pükste üleminekud pean küll üle vaatama.Algselt postitas: olaaf
pea meeles, et sisselaske kanal plokikaanes alati suurem ja väljalaske kanal peaks olema plokikaanes veidi väiksem kui kolles ja omakorda pükstes kõige suurem...
2101 plokikaas on mõeldud ikkagi 76mm kolbidele, seda nii põlemiskambri kujult kui jahutuskanalite paigutuselt.
Tean, et kaas mõeldud 76 kolvile. Mingi kiiksu pärast teengi praegu 1500 mootorit.
[Muudetud: 14-7-2010 twist]
Mootoriehitusel väike mõttepaus, niisiis võtsin ette esisilla.
Ammu oli plaan alumisi õõtshoobi ettepoole tuua, nüüd kui sild vaba, on seda hea teha.
Ega muud ei olnudki, kui rellakas sisse ja sillatala lõikuma.
Ma usun, et sai tugev ja eeldatavasti peaks ka juhitavus paranema.
Nüüd, kui auto hakkab kurvides meeletuid G-sid tootma, võivad õõtshoovad ja püstakud nõrgaks jääda. Seega vaja anda ka neile natuke tugevust juurde:
Auto rippus nii kurvalt oma lontis käändmikega, et võtsin juba ülemised õõtsad ka maha ja keevituslauale.
Vaja veel mõned puksid vahetada ja peaks igati hea sild saama.
Ammu oli plaan alumisi õõtshoobi ettepoole tuua, nüüd kui sild vaba, on seda hea teha.
Ega muud ei olnudki, kui rellakas sisse ja sillatala lõikuma.
Ma usun, et sai tugev ja eeldatavasti peaks ka juhitavus paranema.
Nüüd, kui auto hakkab kurvides meeletuid G-sid tootma, võivad õõtshoovad ja püstakud nõrgaks jääda. Seega vaja anda ka neile natuke tugevust juurde:
Auto rippus nii kurvalt oma lontis käändmikega, et võtsin juba ülemised õõtsad ka maha ja keevituslauale.
Vaja veel mõned puksid vahetada ja peaks igati hea sild saama.
Aitäh, olaaf, keevitan sinna ka vinklid peale,
Poolraamid olid juba vinklitega tugevdatud, mulle tundus see natuke kahtlane, seega lõikasin lahti ja ega väga ei üllatunudki. Ilmselt oli sillatalaga kuhugi otsa põrutatud ja see rebis poldiavad lõhki vms. Lappisin ära ja puurisin uued avad. Ilmselt panen sinna uued vinklid, siis moodustub neist U-tala ja saab jälle tugevam.
Mootoritihendid ostsin korraga kõik ära. Kaanega pole vahepeal peale freesipurust puhastamise midagi teinud.
Poolraamid olid juba vinklitega tugevdatud, mulle tundus see natuke kahtlane, seega lõikasin lahti ja ega väga ei üllatunudki. Ilmselt oli sillatalaga kuhugi otsa põrutatud ja see rebis poldiavad lõhki vms. Lappisin ära ja puurisin uued avad. Ilmselt panen sinna uued vinklid, siis moodustub neist U-tala ja saab jälle tugevam.
Mootoritihendid ostsin korraga kõik ära. Kaanega pole vahepeal peale freesipurust puhastamise midagi teinud.
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
Väike areng.
Vajalikud tugevdused sain tehtud ja täna jõudsin värvitavad pinnad ära kruntida.
Kui järgmine nädalavahetus saan värvitud, jõuan äkki veel sillagi alla panna. Ja seejärel salongi kallale, kus avaneb praegu üsna trööstitu vaatepilt.
Salongi radika peal oli muu tuleohtliku prahi hulgas ka üks kiirenduspump koos membraaniga
[Muudetud: 26-9-2010 twist]
Vajalikud tugevdused sain tehtud ja täna jõudsin värvitavad pinnad ära kruntida.
Kui järgmine nädalavahetus saan värvitud, jõuan äkki veel sillagi alla panna. Ja seejärel salongi kallale, kus avaneb praegu üsna trööstitu vaatepilt.
Salongi radika peal oli muu tuleohtliku prahi hulgas ka üks kiirenduspump koos membraaniga
[Muudetud: 26-9-2010 twist]
Sain värvi peale. Nina värvisin tervenisti üle ja mujalt nii palju kui vaja ning nii vähe kui võimalik.
Kergendatud kapott:
Selline kerenumber peaks vist 1971. aastasse sobima?
Klapisääretihendeid ära võttes murdus ühe juhtpuksi krae ära.
Eemaldatud puks(need markeritriibud on Forsini mõttelend)
Ja tehtud.
Klapipesad oli nii või naa vaja uued lõigata, pärast seda võtan ka uuel juhtpuksil kanalisse ulatuva osa maha.
Kergendatud kapott:
Selline kerenumber peaks vist 1971. aastasse sobima?
Klapisääretihendeid ära võttes murdus ühe juhtpuksi krae ära.
Eemaldatud puks(need markeritriibud on Forsini mõttelend)
Ja tehtud.
Klapipesad oli nii või naa vaja uued lõigata, pärast seda võtan ka uuel juhtpuksil kanalisse ulatuva osa maha.