3. leht 7-st

Postitatud: 21 Aug 2010 22:24
Postitas TauriT
Kas need pole mitte vanad KEKi värvid sul?

Postitatud: 22 Aug 2010 12:46
Postitas Tymmu23
oli siis meil üle mitme aasta jälle üks ralli kus SÕITA saime,löpu poole hakkas endal kaa käsi soojaks saama jälle ja olime ikka konkurentsis. roolisüsteemiga oli ainult probleeme terve ralli - pool tiiru tühja mõlemale poole ja väga imelikke momente rooli asendiga keset katseid tekitas niimönegi köhkleva momendi,et kas me nüüd ikka läheneme nii kiiresti kurvile aga õnneks kestis seegi.
nüüd sai vahelduseks natukene motivatsiooni jälle ja proovime järgmine ralli ikka algusest hoo üleval hoida,aegasi vördlesime kiirete samaratega,oli ka selgelt näha et kui on sirged ja kiired katsed kaotame palju aga kui metsavahele tehnilisele katsele läheme käib sajandike mäng - arvan et see tuleb samarate 6-sest kastist.
Aga muidu oli päris huvitav,viimase katse aeg on küll huvitav,oli meil alguses üks legendi aps kus kaotasime möne sekundi ja napilt teele jäime ja edasi tegin ise paar lolli apsu,ei olnud enam kindlust.arvan et teised olid viimasel katsel juba hoogu maha vötnud lihtsalt.
Aga see väikese mootori valik on küll hästi läinud - konkurents on ikka väga mõnus ja suhteliselt võrdne.

Postitatud: 22 Aug 2010 13:16
Postitas darts
ei ole sel 1,6 häda midagi jah .pole suurel mootoril mõtet kui tulemusi ei näita.:)

Postitatud: 22 Aug 2010 15:59
Postitas VäikeMägilane
Siis roolikarp lõpetas lepingu?

Minu loogika muidugi vaidleks vastu seoses kiiremate katsete ja käänulisematega seoses esi vs tagavedu aga las ta jääda.

Seda, et kaheksad lõdvemalt lasid ei oska komenteerida, aga võsi ka nii olla.

Sul on ju mingi süsteem olemas soetamaks 6-ne kast, kui VI ka kiirendava ülekandega on-saab asjad võrdsemaks, et Mulgil siis kast alla!

Tarvi - hea moortor on see, mis sind teele ei jäta ja vähe kütet võtab. Aga pu?kade puhul, kui tingimused on võrdsed, võidab võimsam alati.

Postitatud: 22 Aug 2010 23:06
Postitas Ladacoupe
vaatasin ka sinu sõitu raja äärest ja võib täitsa rahul olla.
Ainult kui selle auto häält kuulad siis nagu ple üldse puska hääl kuigi liigub küll, et kas see peabki nii olema w? Me ise sõitsime ainult s 5 katset ja need ka 2he silindriga ja siis katkestasime kuigi pärast saime auto korda:), weberi alt oli üks väike kruvi kadunud ja tänu sellele kadusid ka 3mas ja 4jas silinder ära. Nii lihtne viga oligi aga jamh mis teha see tehnika sport. Ehk siis viljandis saab kiirest ka sõita ja näha kas suudame ka konkurentsi pakkuda:)

Postitatud: 22 Aug 2010 23:45
Postitas VäikeMägilane
Ehk siis viljandis saab kiirest ka sõita ja näha kas suudame ka konkurentsi pakkuda:) [/quote]

Kisub kurjaks ära - Timmu otsib juba FB-sid taga.
Jätke masinad mulgis ikka terveks, saab Saaremaal rohkem pu?kasi rajale, kui jumal annab:D äkki saame ka lõpuni kõik...



[Muudetud: 22.8.2010 VäikeMägilane]

Postitatud: 24 Aug 2010 20:01
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: twist
Kiirus oli hea ja hääl oli mõnus(vastupidiselt Samarade plekisele kärisemisele).
Pidasin mitu päeva vastu ja ei saa kirjtuamata jätta.Mis kuramuse probleem nedel häältel on? Olen täehele pannud, et on kahte sorti sõitjaid,kes hääle pärast kes mineku pärast.Olenemata häälest ikkagi tehakse masin ju mineku peale.Enamus sellised plekise kärinaga asjad on vatist tühjaks põlenud.Kui minekule ja db ei mõju siis andku tuld.Üks vihje selle mürale veel,kiivri side peab ikka päris kõva olema ,et sellest kärinast üle olla.

Postitatud: 24 Aug 2010 21:34
Postitas Tymmu23
vatist on meil ilmselt küll tühi see asi juba ammu,uue summuti ja püti plaan on viljandiks ilmselt - ja siis korralik,ehk saab mõne jõu nri kaa juurde.

Kuuene kast on samuti tulemas - vaatame siis mis viljandis saama hakkab... ;)

Kas keegi roolikarpidest teab õelda kas uued poe omad kannatavad,osade Lada asjadega on ju nii et uued kehvemad kui vanad ja mis selle karbi hind võik olla?

Täna said uued kangemad piduri klotsid tellitud,natuke värvi värskendust põhjale tehtud ja kuuma kaitsega kollektori ümber tegeletud - raplas andis starter otsad ja geneka laager kah läbi(ei tea kas see kaa kuumast)
aga üldiselt on põnev juba,viimati sain niimoodi korralikult võidu sõita vist 2006 aastal...kui nüüd natuke trenni ka saab...

Postitatud: 24 Aug 2010 21:46
Postitas darts
Algselt postitas: VäikeMägilane
Siis roolikarp lõpetas lepingu?

Minu loogika muidugi vaidleks vastu seoses kiiremate katsete ja käänulisematega seoses esi vs tagavedu aga las ta jääda.

Seda, et kaheksad lõdvemalt lasid ei oska komenteerida, aga võsi ka nii olla.

Sul on ju mingi süsteem olemas soetamaks 6-ne kast, kui VI ka kiirendava ülekandega on-saab asjad võrdsemaks, et Mulgil siis kast alla!

Tarvi - hea moortor on see, mis sind teele ei jäta ja vähe kütet võtab. Aga pu?kade puhul, kui tingimused on võrdsed, võidab võimsam alati.
ära ole nii kindel et võimsam võidab alati .sõitjas ka vast kinni ja igale mootorile on oma klass vot milles asi.

Postitatud: 24 Aug 2010 21:53
Postitas ccve
No kui roolikarp juba vajab vahetust - miks mitte siis panna juba hüdrauliline Chevi-Niva roolivõim?

Postitatud: 24 Aug 2010 21:56
Postitas Tymmu23
ei tea kas see hüdrauliline on ikka hea,se on rihm-ajamiga kaa veel?

plaanis elektriline vahele panna mingi aeg.

Postitatud: 25 Aug 2010 00:13
Postitas ccve
Algselt postitas: Tymmu23
ei tea kas see hüdrauliline on ikka hea,se on rihm-ajamiga kaa veel?

plaanis elektriline vahele panna mingi aeg.
Pilt

Omal oli plaan see vahele panna, aga auto ju viisite enne ära :D

Postitatud: 25 Aug 2010 10:30
Postitas Tymmu23
ei see on jama jah,Vahi seda ehitas,seal ikka igast pumbad ja rihmad ja asjad tuleb veel ehitada juurde ja kas see seejärel suurtel põõretel söötab kaa ei tea veel keegi,elektriline siiski 10x lihtsam.

[Muudetud: 25-8-2010 Tymmu23]

Postitatud: 25 Aug 2010 12:59
Postitas ccve
Algselt postitas: Tymmu23
ei see on jama jah,Vahi seda ehitas,seal ikka igast pumbad ja rihmad ja asjad tuleb veel ehitada juurde ja kas see seejärel suurtel põõretel söötab kaa ei tea veel keegi,elektriline siiski 10x lihtsam.

[Muudetud: 25-8-2010 Tymmu23]
Ja mis masina elektriline sinna kõige paremini sobib?

Postitatud: 25 Aug 2010 15:36
Postitas olaaf
Algselt postitas: ccve
Ja mis masina elektriline sinna kõige paremini sobib?
uue niva elektriline.
tsehhis nähtud sellist asja GM toodanguna ju venelased oma tehases ka neid kokku panevad väikeseerias

[Muudetud: 25-8-2010 olaaf]

Postitatud: 25 Aug 2010 17:09
Postitas Tymmu23
ma täpselt ei tea kes kus toodab aga A.Vahi käest saab umbes 6 tuhat oli see hind vist ja selle on peale pannud juba vist 3 samarat mis söidavad ja toimivad.

Postitatud: 25 Aug 2010 17:22
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: Tymmu23
ma täpselt ei tea kes kus toodab aga A.Vahi käest saab umbes 6 tuhat oli see hind vist ja selle on peale pannud juba vist 3 samarat mis söidavad ja toimivad.
Nivale jah vajalik (noh jah, esiveolisele ka), aga miks ta pu?kale vajalik on?

Postitatud: 25 Aug 2010 21:12
Postitas Tymmu23
Nivale jah vajalik (noh jah, esiveolisele ka), aga miks ta pu?kale vajalik on?
no võibolla sa oled suurem rämmumees ja ei vaja seda aga minu tuleb küll vahel ette sellised "lukus" juhtumeid,et mingi kella pealt ei jaksa lihtalt rooli enam vastu keerata nii kiiresti kui vaja,ma arvan et ma olen ühe kata teinud sellepärast kaa,tugeva pidurduse ajal vöttis rattad natuke kergeks ja läks rööpa äärele - kui täis kontakti said rattad tömbas rooli käest ära ja nuta vöi naera ei jaksa lihtsalt reageerida...

olen ikka päris kindel et võimuga vöidab veel kiirust juurde ja enesekindlust kindlasti kõvasti!

Postitatud: 26 Aug 2010 00:33
Postitas olaaf
ja käsi ei lõhu nii hullusti enam!!! esivedusega lammutab ikka päris korralikult käed läbi...

Postitatud: 26 Aug 2010 13:16
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: olaaf
ja käsi ei lõhu nii hullusti enam!!! esivedusega lammutab ikka päris korralikult käed läbi...
esivedusega olen päri (kogu kamm ju rataste peal)

Aga rammumees ma pole, samas on Timmul mingi tõetera sees.
Kui see GM toode on siis vast veidi töökindlam/usaldusväärsem kui Ivanni kokkupandud asjad siiani.

Ja et mugavam sõita on, selle vastu ei vaidle. Mind häirib pu?ka puhul vaid see, et roolsüsteem on nikerdis - võiks olla ka latiga ja vähem kummi seal süsteemis - siis saab ka nikerdamise katseid lihtsamalt sõita - samas kiirematel teedel/kruusa peal ei kurda, rool on piisavalt raske ja tunnetus hea.

Venest saab neid tuua, aga ma ise ei tegele hetkel sellega, pole aega ja viisat ka enam.
aga hinnad seal suht krõbedad vaatasin kiirelt, niiet ma niipea ei pretendeeri sellele