1. leht 7-st

Lada 2105 "VFTS" Tymmu23

Postitatud: 20 Dets 2009 13:34
Postitas Tymmu23
Auto siis täielik eesti E-rühma masin 1600cc mootoriga.
Peale tagasilla(volvo) on KÖIK Lada-st tuletatud.

Mis seal siis on:
1600 Liguri mootor viimati oli 170 väänet
otsekast
volvo sild 4,88 ülekandega
ees vähe suuremad 09 pidurid,esisild ette viidud,fiati käändmikud,öötsad pikemad jne.
Köik muu nagu ralliautole ikka kohane.










[Muudetud: 20-12-2009 Tymmu23]

[Muudetud: 1-8-2010 Tymmu23]Pilt

Postitatud: 20 Dets 2009 13:44
Postitas ccve
Rohkem infot pilte!!
Saaremaa tagajärjed likvideeritud?

Postitatud: 20 Dets 2009 13:45
Postitas Tymmu23
mismoodi neil pilte rohkem lisada saab??

saaremaa tagajärg veel likvideerimisel..

Postitatud: 20 Dets 2009 13:46
Postitas rs7
see on vana Kelementi auto?

Postitatud: 20 Dets 2009 13:48
Postitas Tymmu23
üks pildike,kas ühe postitusega saabki ainult ühe pildi lisada?

[Muudetud: 20-12-2009 Tymmu23]Pilt

Postitatud: 20 Dets 2009 13:59
Postitas Tymmu23
väike trenni masin on kaa siis olemas 01 baasil.
Veermiku osa köik nii nagu peab,bilsud,sillad tugevdatud ja esimene ettepoole viidud,kiire rool.
Mootor hetkel nii,et suvalisele alusele sai mingi nõuka aegne kaan suure nuki ja veits puuritud karpaga peale pandud ja nii on senini.
kast tavaline sidur ka mingi vana sach-si koopia.
ketas blokk ja vist sai 5,1 ülekanne sinna viimati pandud.
puur ja istmed&traksid ka sees.

[Muudetud: 20-12-2009 Tymmu23]Pilt

Postitatud: 20 Dets 2009 14:03
Postitas Tymmu23
veel üks pildikePilt

Postitatud: 20 Dets 2009 14:06
Postitas Tymmu23
ja ei ole Kelemendi auto see olnud,
Kasesalu söitis sellega.

Postitatud: 20 Dets 2009 14:13
Postitas rs7
Praegu sa vist lisad otse arvutist pilte. Rohkem saab siis kui laadid kuhugi üles(Näiteks photobucket, nagi vms). Siis lisad nii, et vajutad ikoonikest, kus molbert ja kuvar peal on ning copyd pildi aadress sinna. Photobucket näiteks annab pildiga kohe ka lingi, mida võid otse postitusse copyda( tunned ära selle järgi, et lingi alguses ja lõpus on "[img]").

[Muudetud: 20-12-2009 rs7]

Postitatud: 20 Dets 2009 14:17
Postitas rs7
Algselt postitas: Tymmu23
mismoodi neil pilte rohkem lisada saab??

saaremaa tagajärg veel likvideerimisel..
Lükka mõni pildike taastamisest ka. Üldiselt mida rohkem pilti ja juttu seda huvitavam. Pealt, alt, mootor, tagasild, seest jne.

[Muudetud: 20-12-2009 rs7]

Postitatud: 23 Dets 2009 11:40
Postitas VäikeMägilane
No näed, foorumi kasutaja "jackal" auto ka siin taas. Mis hinnaga siis lõpuks selle ära ostsite?

Minuteada oli sellel 1700cc kone peal, kas nüüd mingi teine mootor või ostsite ilma mootorita?

Auto iseenesest tubli, kuid peale saaremaad ilmselt on sellega tykk tööd - äkki teete juba kerevahetuse? Videosid erinevaid nähtud ja pilte sest õnnetusest (ei tahaks sellist matsu ise üleelada kui aus olla!) - et masin sai ikka ju nii ette kui taha ikka jube paugu? Või ei ole asi nii hull?

Selle masina ajalugu on ka muidugi juba enne Kasesalu olemas, kuigi mitte nii kuulus kui Kelemendi pu?ka...mis oli originaalis VFTS (al. puuriga jne - ise näinud, sõitnud), kui keegi veel ei teadnud. Aga sellegipoolest mul kohe küsimus, et miks te neid pu?kasi nii palju vahetanud olete? kui tegu ikka samade tyypidega, kes selle vana ahude (hiljem vist Gubpart ja Heiskoneni oma oli) pu?kast loobusite? Siis tuli ju veel Ausi pu?ka - mis teema sellega oli?

Lihtsalt isiklik huvi on nii suur neid teada:) ei midagi muud...

Aga kiirust tundub teil jätkuvat, siin teistega võrreldes, et pange aga edasi. Edu.

Postitatud: 29 Dets 2009 17:55
Postitas Tymmu23
Algselt postitas: VäikeMägilane
No näed, foorumi kasutaja "jackal" auto ka siin taas. Mis hinnaga siis lõpuks selle ära ostsite?

Minuteada oli sellel 1700cc kone peal, kas nüüd mingi teine mootor või ostsite ilma mootorita?

Auto iseenesest tubli, kuid peale saaremaad ilmselt on sellega tykk tööd - äkki teete juba kerevahetuse? Videosid erinevaid nähtud ja pilte sest õnnetusest (ei tahaks sellist matsu ise üleelada kui aus olla!) - et masin sai ikka ju nii ette kui taha ikka jube paugu? Või ei ole asi nii hull?

Selle masina ajalugu on ka muidugi juba enne Kasesalu olemas, kuigi mitte nii kuulus kui Kelemendi pu?ka...mis oli originaalis VFTS (al. puuriga jne - ise näinud, sõitnud), kui keegi veel ei teadnud. Aga sellegipoolest mul kohe küsimus, et miks te neid pu?kasi nii palju vahetanud olete? kui tegu ikka samade tyypidega, kes selle vana ahude (hiljem vist Gubpart ja Heiskoneni oma oli) pu?kast loobusite? Siis tuli ju veel Ausi pu?ka - mis teema sellega oli?

Lihtsalt isiklik huvi on nii suur neid teada:) ei midagi muud...

Aga kiirust tundub teil jätkuvat, siin teistega võrreldes, et pange aga edasi. Edu.
Autode vahetusi on palju olnud jah,aga kuidagi on nii läinud lihtsalt.
Viimane kord oli see täiesti plaaniväline - lihtsalt soomest üks tuttav helistas ja ütles,et pane kärule ja ta tuleb järgi - hind oli selline et ei saand keelduda..

Saaremaa rem pole väga hullu midagi,pindmine plekk enam-vähem.kere kindlasti ei vaheta.

Ja 1600cc mootor selleks,et E9 vaja samaratega vöidu ajada - vene tehnikaga vene tehnika vastu vähemalt ja jöudude suhted on nagu normaalsemad kui seal E10-s ladaga oleks.. aga eks me ikka üritaks seda Lada lippu körgel hoida - kui se lada meile kaa kasvöi aegajalt samaga vastaks... :lol

Postitatud: 29 Dets 2009 20:53
Postitas olaaf
Algselt postitas: Tymmu23
- kui se lada meile kaa kasvöi aegajalt samaga vastaks... :lol
aga sa proovi autoga rääkida!
ja kas sa jõulu ajal ikka autot meeles pidasid?
autol on oma hing - rääkigu teised mis tahavad...

Postitatud: 29 Dets 2009 21:30
Postitas GTA
Vabandan OT eest aga Olku jutt on jumala tõsijutt:D Minu 05 pirtsutas omal ajal käivitumisega vaid avalikes kohtades ja enamasti naisterahvaste läheduses... Sel suvel pani mõtlema aga seik senise 07-ga. Peale uue autoga proovisõidu tegemist, järgmisel päeval - ilmselt suurest vihast minu vastu viskas ta koduteel kuuldava pirakaga veepumba laagrid laiali. Loomulikult ka kogu jahutusvee sellega kaasnevalt ja koju saabusin seeläbi teist korda oma Lada-ajaloos nööri otsas. Tõlge - olen sind aasta otsa v e a t u l t teeninud - aga ikka ei sobi rsk jah, no KÄI JALA siis, kozjol blj*t :kuri!!

Vabandan uuesti, see küll siia üldse ei puutu aga tahtsin sheerida:)

[Muudetud: 29.12.09 GTA]

.

Postitatud: 29 Dets 2009 23:10
Postitas Tymmu23
oi oi mehed te ei kujuta ettegi kui palju ma olen nendega rääkind ja palund ja silitanud...
oleme proovinud küll hea küll kurjaga - isegi kavalusega aga pole üks ega teine aitand. :D

Postitatud: 12 Jaan 2010 18:19
Postitas ccve
Kas kasutad talvel 15 või 16 tolli piiki?

piiki

Postitatud: 12 Jaan 2010 21:37
Postitas Tymmu23
2009 talveralli söitsin 16 tollistega kuna olid olemas sellised ja välis möötudelt on nad täpselt sama kõrged - ses möttes vahet ei ole.
aga muidu sinnamaani 15 ikka olnud koguaeg.
Ja 16 tolliseid on palju lihtsam leida/osta korralike soodsamalt.

[Muudetud: 12-1-2010 Tymmu23]

Postitatud: 12 Jaan 2010 21:59
Postitas ccve
Algselt postitas: Tymmu23
2009 talveralli söitsin 16 tollistega kuna olid olemas sellised ja välis möötudelt on nad täpselt sama kõrged - ses möttes vahet ei ole.
aga muidu sinnamaani 15 ikka olnud koguaeg.
Ja 16 tolliseid on palju lihtsam leida/osta korralike soodsamalt.

[Muudetud: 12-1-2010 Tymmu23]
Kas need 16" sed väga kinni ei käi kusagile? Ette keerates, mahapidurdades jne. Taha?

Postitatud: 13 Jaan 2010 15:45
Postitas VäikeMägilane
Kas see klausel on muudetud nüüdseks, et maksimaalne velje diameeter saab olla + 2" auto tehase velje läbimõõtdust? (sigulil 13" +2" = 15")

mõned aastad tagasi ei saanud igatahes Ladadele (va. 110, 112 jt kel on orig. 14") 15" veljest suuremat kasutada!

16" eelis on ilmselt selles et seal rohkem piike sees, kuid se on kaheldav kui välisläbimõõt 15" sama on.

Postitatud: 13 Jaan 2010 17:37
Postitas Tymmu23
On siiani see klausel sees minuteada,aga sai sel hetkel asjameestega arutatud ja öeldi et pane,lihtsalt kättesaadavuses on küsimus.

Eest on tehtud koobas suuremaks 15" rataste jaoks ja ei hakka kinni kuskile.

Ja see,et 15" ja 16" körgused samad on vöin pea anda,ise panin körvuti ja vördlesin.Lappit,Avonit ja Michelini vördlesin omavahel.