4. leht 30-st

Postitatud: 21 Dets 2009 11:35
Postitas Marx378
Klapid on originaalid, ilmselt jäid suurtel pööretel kolbidele ette jah. Vedrudel on ainult kergemad seibid peal, muu peaks originaal olema.(kuigi verdude suhtes ei anna pead, kuna need jupid on võetud ühelt tehtud kaanelt) . Kaant on lihvitud veidike üle 2,5 mm. Mul on olemas küll kergemaks/ õhemaks lihvitud klapid, kuid need jäid sisse panemata.

Postitatud: 21 Dets 2009 11:50
Postitas uzzac
http://www.youtube.com/watch?v=cfGg15WgSEU umbes nii sul see juhtus ma arvan :)

Postitatud: 21 Dets 2009 20:05
Postitas pionerfreak
Tahaks teada kust sa need webberid said, või tuleb need ise teha :cool:

Postitatud: 22 Dets 2009 15:54
Postitas olaaf
Algselt postitas: pionerfreak
Tahaks teada kust sa need webberid said, või tuleb need ise teha :cool:
tänapäeval ise enam keegi karburaatoreid ikka naljalt ei tee:
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=182

Postitatud: 22 Dets 2009 18:42
Postitas Villem666
Vabandan, et niimoodi teise inimese teemasse trügin, aga on alati huvitanud mis need DCOE tähendavad? Äkki keegi oskab vastata.

Terv. Villu

Postitatud: 22 Dets 2009 18:53
Postitas uzzac
DC - doppio (double) corpo (body) i.e. twin choke
O - orizzontale (horizontal) i.e. sidedraft
E - indicates carb is die-cast

Postitatud: 22 Dets 2009 21:30
Postitas ilvesgert14
Auto ilus ja hoitke ikka pääle!

Postitatud: 23 Dets 2009 17:03
Postitas Marx378
Karburaatoreid paris ise ei teinud. Sain need siit ladaklubi kuulutuse kaudu. Elvast, oli vist kasutaja nimi Darts. Plaan on minna Antsla rallile. Sain 1,6 mootori, millel vantvoll vajas lihvimist, kuid tana sain teada et sel viimena remont juba ara lihvitud. Nuud kusingi, ega kellelgi kuskil moni vantvoll ule pole. Hea oleks muidugi niva vantvoll. Ega 1,5 ja 1,6 vantvoll sama pole? Neid mul mitu tukki, et siis paaseks vaiksemate kulutustega.

Postitatud: 23 Dets 2009 17:10
Postitas hautz
Algselt postitas: Marx378
Karburaatoreid paris ise ei teinud. Sain need siit ladaklubi kuulutuse kaudu. Elvast, oli vist kasutaja nimi Darts. Plaan on minna Antsla rallile. Sain 1,6 mootori, millel vantvoll vajas lihvimist, kuid tana sain teada et sel viimena remont juba ara lihvitud. Nuud kusingi, ega kellelgi kuskil moni vantvoll ule pole. Hea oleks muidugi niva vantvoll. Ega 1,5 ja 1,6 vantvoll sama pole? Neid mul mitu tukki, et siis paaseks vaiksemate kulutustega.
Peaks olema samad.

Postitatud: 23 Dets 2009 20:12
Postitas twist
Algselt postitas: Marx378
...Ega 1,5 ja 1,6 vantvoll sama pole? Neid mul mitu tukki, et siis paaseks vaiksemate kulutustega.
Täpselt sama 80mm käiguga vänt. Silindri läbimõõt ainult erinev.

Postitatud: 26 Dets 2009 20:42
Postitas ilvesgert14
Mul peaks täitsa olemas olema Niva vantvoll.

Postitatud: 28 Dets 2009 17:18
Postitas Marx378
Mitu raha sa selle eest tahaksid?
See väntvõll peaks olema siis 84 mõõt?
Kui selle soetan, oleks vaja ju kepsud lühekmaks pressida- vähemalt vanasti tehti nii. Äkki keegi teadjam mees oskab vastata vb on tänapäeval olemas kohe õiges mõõdus asjad.

Postitatud: 28 Dets 2009 17:22
Postitas Marx378
Teine mure või soov oleks keti taldmik asendada hammas rattaga. Sealt saab ikka päris palju jõudu juurde kohe.
Kas kellelgi on midagi sellist olemas, võtaks sealt mõõtu.

Postitatud: 28 Dets 2009 18:04
Postitas ilvesgert14
Niva väntvõll ei peaks ju 84 mõõt olema või ma eksin

Postitatud: 28 Dets 2009 21:51
Postitas olaaf
Algselt postitas: Marx378
Teine mure või soov oleks keti taldmik asendada hammas rattaga. Sealt saab ikka päris palju jõudu juurde kohe.
Kas kellelgi on midagi sellist olemas, võtaks sealt mõõtu.
jõudu juurde sealt küll ei tule - pigem võidad natuke tagasi väiksema hõõrdumise arvelt...
kunagi tegid vormeli mehed testi ka selle kohta - 8000 pöörde peal kas 3 või 4hj võitis laagril ketipingutiga.

nival mootoriga 21213 on 21213 väntvõll mis on samamoodi 80mm käiguga, kuid nn polnoprotivovesnoi ehk siis täisvastukaaludega tasakaalustatud - so raskem kui 2103 väntvõll.
84mm väntvõll on tehasemarkeeringuga 2131 so 1,8L 4 ukselise niva - vist tehasenimega Taiga mootorist.

rallimootoritesse pannakse 84mm väntvõll, mis on valmistatud terasest - tehasevänt on malmist valatud.

84mm väntvõlliga ei pea kepse lühendama, originaalkõrgusega 2103/2106 vb ka 21213 mootoriploki puhul tõuseb õige kõrgusega kolb tasa ploki pinnaga...

[Muudetud: 28-12-2009 olaaf]

Postitatud: 29 Dets 2009 01:02
Postitas VAZ
Algselt postitas: olaaf
nival mootoriga 21213 on 21213 väntvõll mis on samamoodi 80mm käiguga, kuid nn polnoprotivovesnoi ehk siis täisvastukaaludega tasakaalustatud - so raskem kui 2103 väntvõll.

Niva vs. 2103 väntvõll
Pilt

Postitatud: 29 Dets 2009 13:21
Postitas Marx378
Kui ma nüüd õigesti aru sain siis 84mm terasest väntvõlli tavaauto pealt ei leia?

Kui jah, siis kust seda hankida oleks võimalik?

Postitatud: 29 Dets 2009 13:58
Postitas olaaf
andrus vahi 5014455
siim kahar 5279359

Postitatud: 29 Dets 2009 19:03
Postitas Truu
Ma ei ole veel aru saanud mis mootorit eelistada rallikale kas rihmaga või kettiga.
Kas peale selle, et kett ?vastu peab? on veel mõni mõjuv põhjus miks ma peaksin uue mootori ostma. ;)

Postitatud: 29 Dets 2009 22:34
Postitas JX
rihmaga mootorit ei saa puurida nii suureks kui ketiga...