Lada VFTS, Marx378

Lada VFTS, Marx378

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

#61

Postitus Postitas Marx378 » 21 Dets 2009 11:35

Klapid on originaalid, ilmselt jäid suurtel pööretel kolbidele ette jah. Vedrudel on ainult kergemad seibid peal, muu peaks originaal olema.(kuigi verdude suhtes ei anna pead, kuna need jupid on võetud ühelt tehtud kaanelt) . Kaant on lihvitud veidike üle 2,5 mm. Mul on olemas küll kergemaks/ õhemaks lihvitud klapid, kuid need jäid sisse panemata.

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#62

Postitus Postitas uzzac » 21 Dets 2009 11:50

http://www.youtube.com/watch?v=cfGg15WgSEU umbes nii sul see juhtus ma arvan :)

pionerfreak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Apr 2009 12:36
Asukoht: võrumaa
Autod: Lada 2107

#63

Postitus Postitas pionerfreak » 21 Dets 2009 20:05

Tahaks teada kust sa need webberid said, või tuleb need ise teha :cool:

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#64

Postitus Postitas olaaf » 22 Dets 2009 15:54

Algselt postitas: pionerfreak
Tahaks teada kust sa need webberid said, või tuleb need ise teha :cool:


tänapäeval ise enam keegi karburaatoreid ikka naljalt ei tee:
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=182
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

#65

Postitus Postitas Villem666 » 22 Dets 2009 18:42

Vabandan, et niimoodi teise inimese teemasse trügin, aga on alati huvitanud mis need DCOE tähendavad? Äkki keegi oskab vastata.

Terv. Villu

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#66

Postitus Postitas uzzac » 22 Dets 2009 18:53

DC - doppio (double) corpo (body) i.e. twin choke
O - orizzontale (horizontal) i.e. sidedraft
E - indicates carb is die-cast

Kasutaja avatar
ilvesgert14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 55
Liitunud: 19 Dets 2009 19:26
Asukoht: Elva
Autod: lada 2105

#67

Postitus Postitas ilvesgert14 » 22 Dets 2009 21:30

Auto ilus ja hoitke ikka pääle!

Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

#68

Postitus Postitas Marx378 » 23 Dets 2009 17:03

Karburaatoreid paris ise ei teinud. Sain need siit ladaklubi kuulutuse kaudu. Elvast, oli vist kasutaja nimi Darts. Plaan on minna Antsla rallile. Sain 1,6 mootori, millel vantvoll vajas lihvimist, kuid tana sain teada et sel viimena remont juba ara lihvitud. Nuud kusingi, ega kellelgi kuskil moni vantvoll ule pole. Hea oleks muidugi niva vantvoll. Ega 1,5 ja 1,6 vantvoll sama pole? Neid mul mitu tukki, et siis paaseks vaiksemate kulutustega.

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#69

Postitus Postitas hautz » 23 Dets 2009 17:10

Algselt postitas: Marx378
Karburaatoreid paris ise ei teinud. Sain need siit ladaklubi kuulutuse kaudu. Elvast, oli vist kasutaja nimi Darts. Plaan on minna Antsla rallile. Sain 1,6 mootori, millel vantvoll vajas lihvimist, kuid tana sain teada et sel viimena remont juba ara lihvitud. Nuud kusingi, ega kellelgi kuskil moni vantvoll ule pole. Hea oleks muidugi niva vantvoll. Ega 1,5 ja 1,6 vantvoll sama pole? Neid mul mitu tukki, et siis paaseks vaiksemate kulutustega.


Peaks olema samad.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#70

Postitus Postitas twist » 23 Dets 2009 20:12

Algselt postitas: Marx378
...Ega 1,5 ja 1,6 vantvoll sama pole? Neid mul mitu tukki, et siis paaseks vaiksemate kulutustega.


Täpselt sama 80mm käiguga vänt. Silindri läbimõõt ainult erinev.

Kasutaja avatar
ilvesgert14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 55
Liitunud: 19 Dets 2009 19:26
Asukoht: Elva
Autod: lada 2105

#71

Postitus Postitas ilvesgert14 » 26 Dets 2009 20:42

Mul peaks täitsa olemas olema Niva vantvoll.

Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

#72

Postitus Postitas Marx378 » 28 Dets 2009 17:18

Mitu raha sa selle eest tahaksid?
See väntvõll peaks olema siis 84 mõõt?
Kui selle soetan, oleks vaja ju kepsud lühekmaks pressida- vähemalt vanasti tehti nii. Äkki keegi teadjam mees oskab vastata vb on tänapäeval olemas kohe õiges mõõdus asjad.

Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

#73

Postitus Postitas Marx378 » 28 Dets 2009 17:22

Teine mure või soov oleks keti taldmik asendada hammas rattaga. Sealt saab ikka päris palju jõudu juurde kohe.
Kas kellelgi on midagi sellist olemas, võtaks sealt mõõtu.

Kasutaja avatar
ilvesgert14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 55
Liitunud: 19 Dets 2009 19:26
Asukoht: Elva
Autod: lada 2105

#74

Postitus Postitas ilvesgert14 » 28 Dets 2009 18:04

Niva väntvõll ei peaks ju 84 mõõt olema või ma eksin

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#75

Postitus Postitas olaaf » 28 Dets 2009 21:51

Algselt postitas: Marx378
Teine mure või soov oleks keti taldmik asendada hammas rattaga. Sealt saab ikka päris palju jõudu juurde kohe.
Kas kellelgi on midagi sellist olemas, võtaks sealt mõõtu.


jõudu juurde sealt küll ei tule - pigem võidad natuke tagasi väiksema hõõrdumise arvelt...
kunagi tegid vormeli mehed testi ka selle kohta - 8000 pöörde peal kas 3 või 4hj võitis laagril ketipingutiga.

nival mootoriga 21213 on 21213 väntvõll mis on samamoodi 80mm käiguga, kuid nn polnoprotivovesnoi ehk siis täisvastukaaludega tasakaalustatud - so raskem kui 2103 väntvõll.
84mm väntvõll on tehasemarkeeringuga 2131 so 1,8L 4 ukselise niva - vist tehasenimega Taiga mootorist.

rallimootoritesse pannakse 84mm väntvõll, mis on valmistatud terasest - tehasevänt on malmist valatud.

84mm väntvõlliga ei pea kepse lühendama, originaalkõrgusega 2103/2106 vb ka 21213 mootoriploki puhul tõuseb õige kõrgusega kolb tasa ploki pinnaga...

[Muudetud: 28-12-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#76

Postitus Postitas VAZ » 29 Dets 2009 01:02

Algselt postitas: olaaf
nival mootoriga 21213 on 21213 väntvõll mis on samamoodi 80mm käiguga, kuid nn polnoprotivovesnoi ehk siis täisvastukaaludega tasakaalustatud - so raskem kui 2103 väntvõll.



Niva vs. 2103 väntvõll
Pilt
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

#77

Postitus Postitas Marx378 » 29 Dets 2009 13:21

Kui ma nüüd õigesti aru sain siis 84mm terasest väntvõlli tavaauto pealt ei leia?

Kui jah, siis kust seda hankida oleks võimalik?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#78

Postitus Postitas olaaf » 29 Dets 2009 13:58

andrus vahi 5014455
siim kahar 5279359
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Truu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 30 Nov 2009 11:23
Asukoht: Kuressaare
Autod: VW Passat + 2105 VFTS
Kontakt:

#79

Postitus Postitas Truu » 29 Dets 2009 19:03

Ma ei ole veel aru saanud mis mootorit eelistada rallikale kas rihmaga või kettiga.
Kas peale selle, et kett ?vastu peab? on veel mõni mõjuv põhjus miks ma peaksin uue mootori ostma. ;)

JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

#80

Postitus Postitas JX » 29 Dets 2009 22:34

rihmaga mootorit ei saa puurida nii suureks kui ketiga...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist