27. leht 30-st

Postitatud: 25 Veebr 2012 00:57
Postitas raunolend
Kui opeli mootori peale minek siis mis marki mootor ?

Postitatud: 25 Veebr 2012 07:26
Postitas reiner
Usun, et C20XE.:)

Postitatud: 25 Veebr 2012 12:31
Postitas VäikeMägilane
see on ka ainus võimalik valik (autorallis), mis puudutab Opelit


Teemaga "seoses":
K: Mis on ühist Opelitel ja Ladadel?
V: Ilma kisa ja kärata ei lähe nad kuskile.

-Opelitel ei ole mootorinumbreid... Neil on säilivuskuupäev.
-Opeli mootor ei leki vaid märgistab enda territooriumit.
-88% Opelitest on endiselt teedel-12% nendest jõudis siiski sihtpunkti

Tegu on huumoriga!

Postitatud: 06 Mär 2012 09:40
Postitas Marx378
Poolraamid kokku viidud

Picture 0040.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 06 Mär 2012 09:41
Postitas Marx378

Postitatud: 06 Mär 2012 10:48
Postitas VäikeMägilane
kas pilt petab või mu silm on viltu - kas mitte lühike juhipoolne paralleelvarb kõver ei ole?

Kardaanitunneli ühildamine puuriga on vajaminev tugevdus tõesti. Keevitamist ikka jagub teil.

Postitatud: 06 Mär 2012 12:11
Postitas Marx378
Pildi peal tundub toesti kover, aga vaatasin just auto alt ka seda, taiesti sirge on:D

Postitatud: 07 Mär 2012 16:18
Postitas Marx378
Esiots tehtud vahe toekamaks

Picture 1410.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 07 Mär 2012 16:19
Postitas Marx378
Salongist. Armatuuri all oleva toru kaotan ara.

Picture 1420.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 11 Mär 2012 17:48
Postitas Marx378
Esi koobas suuremaks

Picture 14210.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 11 Mär 2012 19:23
Postitas reiner
Kui koobast suuremaks tegite, kas ratas oli all ja proovisite ka? Mõtlen seda, et praegu on seal üks nurk veel kuhu väga suure tõenäosusega võib nt 16" piik vastu käima hakata.
Kui juba lõplikult kinni pole keevitatud siis proovige esituli külge panna ja siis näete kui palju annab veel suuremaks teha.
Pilt
See punanesega märgitud äär jääb minuteada ette. Sama moodi tuleks ka salongi poolseid koopaid juba toa poole viia.

Edu igatahes!

Postitatud: 11 Mär 2012 21:45
Postitas Marx378
Ega suuremaks enam ei saa teha- see on maksimum. Saaks siis kui panna teine latern(nait.umargune).

Postitatud: 10 Apr 2012 16:54
Postitas Marx378
Ulevaade toimetustest
Mootor on nuud 4cm all ja 4cm salongi pool
Pilt

Postitatud: 10 Apr 2012 16:55
Postitas Marx378
Kaigukasti kinnitus

Picture 004uus.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 10 Apr 2012 16:56
Postitas Marx378

Postitatud: 10 Apr 2012 16:57
Postitas Marx378

Postitatud: 03 Mai 2012 23:51
Postitas RLV
Kas Tallinna rallile on plaanis peale jõuda?
Tore vaadata "WRC" lahendusi.
Jõudu!

Postitatud: 05 Mai 2012 13:12
Postitas Marx378
Vaga tahtsin jouda kull, kuid praegu tudub, et enam ei joua. Hetkel kasil esisilla ehitamine ja see votab vahake aega. NImel siis toru sild, reguleeritav igat pidi. Unipallid ja reg vedrud, pustakutel. Igatahes taislahendus. Uritan ajaga kaasas kaia, ehk siis LADA WRC. Jargmine siht on Madona ralli Latis.

Postitatud: 09 Mai 2012 10:49
Postitas Ladacoupe
Oli meilgi midagi sarnast plaanis esisillaga korda saata aaga otsustasime seda ainult siis juhul kui järgmine aasta ka veel ladaga sõidame. Hetkel on käsil muud lahendused. Nii esisilla valdkonnas kui mujal;) aaga edu. Me punnime mai lõpuks ecupiks aga väga kahtlane hetkel. Terve elekter ja uue kasti aretus veel jäänud.

Postitatud: 16 Mai 2012 11:25
Postitas Tymmu23
sigulli elektri teeb päeva - kahega ära küll.. ;)

8x6.jpg-thumb.jpg