26. leht 30-st

Postitatud: 18 Okt 2011 14:49
Postitas Lithium
Seal juba tuli läinud. Päris ruttu siis juba lendas see ära. :D

Postitatud: 16 Jaan 2012 18:14
Postitas Marx378
Ei ole ammu midagi siia kirjutanud. Kasil on Saaremaa Ralli kahjustuste likvideerimine. Vaatan tuleva hooaja veel Lada roolis ara. Soetatud sai BMW E36 kompakt 318 is, esmalt kaardi kirjutamiseks ja trenniks, kuid kui Ladaga endiselt probleemid siis lahen BMW peale ule.

Picture11.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 16 Jaan 2012 18:17
Postitas VäikeMägilane
Oi jah, kui tuttav vaatepilt;)
Aga edu sinna!

Postitatud: 17 Jaan 2012 18:14
Postitas Marx378
Tana juhtus siis nii...

Picture 002.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 17 Jaan 2012 18:15
Postitas Marx378
Panin turvapuurile veel paar lisa toru, tekitasin peakohale nn. umbriku.

Picture 0012.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 18 Jaan 2012 00:49
Postitas Ladacoupe
Tehnikasport on tegelt juba kord selline olgu ta mis auto tahes, juhtuda võib alati midagi. Aga kui võtta kätte ja teha kohe kõik õieti ja tähelepanelikult, et midagi kahesilma vahele ei jää, saab ka ladaga väga edukalt sõita. Ega see bmw peale minek ple ka nii et nüüd ta kestab ja nüüd me sõidame vaid tuleb ka selle juures vaeva näha ja algul natuke viha . Arvan, et kui sa juba seda ladat pregu nii põhjalikult jälle lapid võiksid katsuda teha nii, et ei oleks midagi ülekäte tehtut vaid, et asi oleks silmnähtavalt kestev. Enamasti on ju teada mis jupid auto külge panna tuleb, et masin kestaks. Algselt tuleks ladaga korralik hoog üles saada siis minna kõvemate pillide juurde on minu arvamus :) Jõudu ja jaksu tulevaks hooajaks

Postitatud: 19 Jaan 2012 21:10
Postitas Marx378
Ma ei ole seda sorti mees et midagi ule kate teeksin. Koik on siiamaani tehtud millimeetri tapsusega , kulge on keeratud parimad jupid ja fakt on see, et LADA EI KESTA. Siiamaani on mootor vaga hasti kestnud aga igasugu muud jama on olnud, Eks nende probleemide tekkega on autot jalle edasi saadus arendada, kuid kuhu see lopuks valja jouab. Opeli mootor, Quaife kast, regull amordid , pritsungid jne. - kokkuvottes on see ulmeline juba. Tegelikult oleks plaan selle piirini minna kull, aga rahalises mottes tuleks BMW odavam. Ega ma LADAt nurka ei viska kui marki ka vahetan jaab LADA ilusti samas komplektsuses garaazi silmailuks ja hea monikord ka kaima panna.
Tanaseks on autol ka teine katus peal.

Picture 0044.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 19 Jaan 2012 21:24
Postitas Ennokas
Aga millal on sind siis uuesti plaanis ladaga rallis näha?

Postitatud: 19 Jaan 2012 21:35
Postitas Marx378
Siis kui kruusarehv pidama hakkab, talverallile niikui nii ei joua ja ega polegi motet uhe ralli voi enamasti katse parast piikidega jamama hakata. Sel aastal proovin ikka igast rallist osa votta LADAga.

Postitatud: 20 Jaan 2012 18:50
Postitas Ennokas
Igatahes edu sulle!

Postitatud: 27 Jaan 2012 14:35
Postitas VäikeMägilane
Fakt on see võibolla mõne Lada puhul, pigem on siiani olnud nii, et kes sõita on mõistnud ja auto korralikult ettevalmistatud igaks ralliks, need ka hooaegasid ladaga sõitnud/lõpetanud.
Ma ei hakka siia nimesid lisama, neid on mitmeid.
E-rühm on ka ladaga kordi võidetud, ka siis kui need kokku liideti, niiet...faktid on nati teised.

Kodanik, kes katkestas Ladaga küllalt tihti, nüüd on BMWga teid mõõtmas ning eelmine hooaeg kinnitas sama tendentsi jätkumist.

Asi ei ole autos! ikka inimkätes ja ajus kinni.

Palgake asjatundja, kogemustega-kes teid aitaks juhendada ja autot koostada/seadistada.

Teine variant, ostke seeria masin nt. bmw e30 318iS/320iS/325, puur jms sisse -ärge ise midagi näppige ning sõitke see tühjaks.

Edu!

Postitatud: 27 Jaan 2012 18:17
Postitas darts
eks se õiege jah et tuleks uurida rohkem ja teha nii nagu peab aga ikkagi mehed kes ladaga kõvasti sõitnud on ikkagi põhjusega, et ei kesta valule vastu, läinud teise auto peale.nii et nii ja naa ikkagi.

Postitatud: 30 Jaan 2012 11:20
Postitas Marx378
Ma olen seda meelt, et tahaks ise ka nagu aimu saada mis mul tagumiku all on. Oleks voinud ka ju osta soitva LADA, aga ses suhtes mul huvi puudub,voi umbes inimese kes autol silma peal hoiaks. Eks nemadki ju kuskilt alustanud, vaevalt et keegi sundis ja kohe installeeriti LADA teadmised nn kovakettale/ajusse.Need ladad mis siin radu nuhivad on pohimottelt liini toodang ju. Nii kuidas 50 aastat tagasi tehti, nii peab ka tana tegema. Kes tahab voib ju nii teha, aga mul on asja vastu vb suurem huvi. Enamus arvab muidugi, et suurem osa ajast kulub auto valimusele, esimest korda nuud joudis jah autole vaheke valimust ka anda. Loodan, et vastus oli piisav.
See BMW teema on alles lapsekingades, esmalt sai auto soetatud kaardi kirjutamiseks, eks vaatab mis elu toob.

Postitatud: 30 Jaan 2012 18:23
Postitas darts
õige.iga mees teeb nii nagu ise tahab.targutada ju võib:)

Postitatud: 23 Veebr 2012 10:37
Postitas Marx378
Vahepealsed toimetused

Picture 0012.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 23 Veebr 2012 10:39
Postitas Marx378
Teise nurga alt ka

Picture 0023.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 23 Veebr 2012 12:56
Postitas darts
väga ok lahendus.:)viisakas.

Postitatud: 23 Veebr 2012 20:04
Postitas kristjan666
Väga hää töö!

Postitatud: 24 Veebr 2012 01:25
Postitas raunolend
Kas autole tuleb teine mootor peale,et selline laiendus tehtud ?

Postitatud: 24 Veebr 2012 10:01
Postitas Marx378
Eks see selle varuga on tehtud jah, sama ka kaigukasti kohapealt. Praegu jaab Lada tehnika. Kohandasin selle Opeli mootori ja quaife kasti jaoks. Eks naha ole mis tulevik toob.