Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Nüüdseks siis autol värv peal. Laiendid tulevad valged, aga seda juba järgmisel nädalal. Vahepeal sai masinat ka kergemaks tehtud- eemaldasin üleliigseid plekke ja detaile. ( näiteks pidurivõimendi, plekkide poole pealt olen küllaltki palju maha võtnud ja tean et saab veel võtta, küll vähe aga siiski!)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kas aknaraamid ustel on ka auklikuks puuritud? sinna saab ilusti avad teha.
pagassi põhi, varuratta põhi, küttepaagi alune, tagumise poolraami välimine serv pagassis, tagapõlle alumine topelt siseraam on juba ära või asendatud alumiiniumi või plastikuga?
ukse alumised ääred ja eesmine sein õnnestub ka ära mulgustada,
uksepost (b piilar) ja c piilari sisemus peidavad endas veel lisakaalu.
avadega metalli peale liimid reklaamkile, et muda sisse lendama ei hakkaks...
[Muudetud: 14-1-2010 olaaf]
pagassi põhi, varuratta põhi, küttepaagi alune, tagumise poolraami välimine serv pagassis, tagapõlle alumine topelt siseraam on juba ära või asendatud alumiiniumi või plastikuga?
ukse alumised ääred ja eesmine sein õnnestub ka ära mulgustada,
uksepost (b piilar) ja c piilari sisemus peidavad endas veel lisakaalu.
avadega metalli peale liimid reklaamkile, et muda sisse lendama ei hakkaks...
[Muudetud: 14-1-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Algselt postitas: olaaf
kas aknaraamid ustel on ka auklikuks puuritud? sinna saab ilusti avad teha.
pagassi põhi, varuratta põhi, küttepaagi alune, tagumise poolraami välimine serv pagassis, tagapõlle alumine topelt siseraam on juba ära või asendatud alumiiniumi või plastikuga?
ukse alumised ääred ja eesmine sein õnnestub ka ära mulgustada,
uksepost (b piilar) ja c piilari sisemus peidavad endas veel lisakaalu.
avadega metalli peale liimid reklaamkile, et muda sisse lendama ei hakkaks...
[Muudetud: 14-1-2010 olaaf]
olaaf'il soovitan vähem mõelda ja rohkem sõita
järjekordne must huumor
Festina lente!
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
Oleme me ka selle kaaluga viimasel ajal palju tegelenud ja selgeks on saanud see,et ega auto küljest ju löputult ära löigata ei saa - pigem tuleb hoolega jälgida mida auto külge keeratakse - materjalid ja mida kuhu üldse on vaja jne.
sest mis sellest 10 pisikese augu puurimisest kasu on kuskile õhukse pleki sisse kui sa samas sellisse "asjanduse" juurde keevitad sinna nagu pildilt näha on...
Aga muidu bueno! tuleb teha!
[Muudetud: 21-1-2010 Tymmu23]
sest mis sellest 10 pisikese augu puurimisest kasu on kuskile õhukse pleki sisse kui sa samas sellisse "asjanduse" juurde keevitad sinna nagu pildilt näha on...
Aga muidu bueno! tuleb teha!
[Muudetud: 21-1-2010 Tymmu23]
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Muidugi on võimalik soetada kerge rool, istmed, pedalbox ja muud nänni, kuid see hind mida nende eest maksta ei ole just mõistlik. See gaasioova gronstein on jah selline robustne, kuid midagi paremat ja kergemat ei ole suutnud välja mõelda. Kaldun arvama et alumiiniumist painduks mingi ajapärast läbi. Võimalus on tross ka pedaali külge aretada, kuid see juba tükk jändamist. Mõistlikum oleks ilmselt omale hea mootor kunagi ehitada. Praegu ehitan 1,6 sest plokist omale mootorit. Nüüd saab sportnuka ka peale, kuna sisse lähevad 05 kolvid, millel klapipesad olemas. Plokikaande panen nüüd ka õhukesed klapid. Vaja oleks veel hammasratast, mis asendaks ketitaldmiku, vb kellelgi vedeleb kuskil? Kolvid ajasin ka 50g kergemaks ehk siis kokku 200g. Kepsud ja sõrmed on veel tegemata, kui lähipäevil saab ka need tehtud.
Lisan kolbidest ka pildi
Lisan kolbidest ka pildi
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Minu andmetel ei tohi E-rühmas ega kusagil mujal klassis piduri pedaali niimoodi lammutada ( va. hom. pedalbox), isegi alumist otsa ei tohi ümber lõigata, uuri seda raamatust päris kindel ei ole!Algselt postitas: Marx378
Mõned pildid kergemaks tegemisest
a ja veel, kui sa suutsid genereerida sellise gaasihoovastiku porno, siis ma arvan et sa suudad ka korraliku tross lahenduse välja mõelda, see mis praegu on, on ikka julm !!!
[Muudetud: 21-1-2010 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
ära jah seda autot nüüd sõelapõhjaks puuri .palju sa ikka võidad sellest pedaali puurimisest.kaotada on rohkem.vanasti ei puuritud eriti midagi seda vanade vftsi kerede peal näha.vaid. kui tehti mingi tetail lisaks siis see puuriti auke täis või tehti materjalist mis ei tõstaks eriti kaalu. vaata mu auto juures pilti vast saad sealt mingi idee.gaasi hoovastiku suhtes.edu.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Minu andmetel ei tohi E-rühmas ega kusagil mujal klassis piduri pedaali niimoodi lammutada ( va. hom. pedalbox), isegi alumist otsa ei tohi ümber lõigata, uuri seda raamatust päris kindel ei ole!
Asi veel selles, et kui pidurivöimu eemaldad-hakkad tugevamalt pedaali litsuma-tuleb hoopis tugevdada.
Kui on paigaldatud ka tugevam sidurikorv/ketas-siis litsud selle siduri pedaali (originaali!) ka köveraks - mina tegin need tugevamaks, vastupidiselt siin tehtule.
Öigem on muidugi see lääne pedaalkast panna (alu/titaan asjad)...
et on kohti kust saab maha ja on kohti kust ei tohiks maha vötta:) Vastasel korral oled puus...
möni postitus tagasi sai ka vihjatud sellele.
Pöhireegel nr.1 kihutamisel on see:
auto ehitada tingimustele/nöuetele vastavaks, niikaua kui see standart/masin sinust tugevam on, ära leiutama hakka.
9xmötle ja 1x puuri
kuigi ka mul on sellist jama juhtunud...hiljem keevitad end lolliks yhe augu pärast...
[Muudetud: 21.1.2010 VäikeMägilane]
Asi veel selles, et kui pidurivöimu eemaldad-hakkad tugevamalt pedaali litsuma-tuleb hoopis tugevdada.
Kui on paigaldatud ka tugevam sidurikorv/ketas-siis litsud selle siduri pedaali (originaali!) ka köveraks - mina tegin need tugevamaks, vastupidiselt siin tehtule.
Öigem on muidugi see lääne pedaalkast panna (alu/titaan asjad)...
et on kohti kust saab maha ja on kohti kust ei tohiks maha vötta:) Vastasel korral oled puus...
möni postitus tagasi sai ka vihjatud sellele.
Pöhireegel nr.1 kihutamisel on see:
auto ehitada tingimustele/nöuetele vastavaks, niikaua kui see standart/masin sinust tugevam on, ära leiutama hakka.
9xmötle ja 1x puuri
kuigi ka mul on sellist jama juhtunud...hiljem keevitad end lolliks yhe augu pärast...
[Muudetud: 21.1.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
see täiest õige jutt, et ilma piduri võimuta hakkad seda pedaali ikka jõuga muljuma ja kui teise siduri ükskord paned läheb sidur ka kordades raskemaks, pedaalide kohapealt küll pigem teha tugevamaks neid kui puuri auke sisse , tean omast käest, neid on kõveraks läinud küll , mul risti veel latt peale pandud pedaalidele !
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!