Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Lada VFTS, Marx378
Ei ole varem siin foorumis kirjutanud, kuid asjahuviline olen juba ammusest ajast. Ilmselt olen läbi lugenud siin enamus teiste lugusid ning mõtlesin, et pajatan ka oma loo.
Asi sai alguse umbes täpselt aasta tagasi, kui sai ostetud valge Lada 2105, 1993 aasta masin. Sai ta suht kiirelt pulkadeks võetud ja keretöödega alustatud. Eemärk oli ehitada masin millega kannatab minna ka suurele rallile. Esmalt siis pigi eemaldamine, üleliigse välja viskamine, paari rooste koha eemaldamine. Kere oli väga korralik -pääsesin ainult küljekarpide vahetamisega. EI hakka pikka jutu tegema, kuna need etapid mis algul tehakse ju enamusele teada. Lisan siis autost paar pilti mis peaks olema tehtud vahetult enne liivapritsi minekut.
[Muudetud: 9-12-2009 ando]
Asi sai alguse umbes täpselt aasta tagasi, kui sai ostetud valge Lada 2105, 1993 aasta masin. Sai ta suht kiirelt pulkadeks võetud ja keretöödega alustatud. Eemärk oli ehitada masin millega kannatab minna ka suurele rallile. Esmalt siis pigi eemaldamine, üleliigse välja viskamine, paari rooste koha eemaldamine. Kere oli väga korralik -pääsesin ainult küljekarpide vahetamisega. EI hakka pikka jutu tegema, kuna need etapid mis algul tehakse ju enamusele teada. Lisan siis autost paar pilti mis peaks olema tehtud vahetult enne liivapritsi minekut.
[Muudetud: 9-12-2009 ando]
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Enne liivapritsi minekut
[Muudetud: 12-7-2009 Priidic]
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Lada VFTS valmimislugu
Teise nurga alt ka
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Lada VFTS valmimislugu
Nüüd pilt juba sellest, kui auto juba värvi all ja külge kruvitud ka mõningad detailid.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Lada Vfts valmimislugu
Selle masinaga on tänaseks juba üks ralli sõidetud, nimelt Saaremaa Ralli. Koopa äralõikamisega tekkis tehnilises probleem küll, kuid kuna ise saarlane siis sai see viga käepäraste vahenditega kiirelt lahendatud. Kuid tänaseks juba märksa kaubanduslikum välimus leitud sellele probleemile.
Pakun, et tegemist on selle võiskonnaga http://www.rally.ee/?a=a009&b=7700 .Algselt postitas: Marx378
Selle masinaga on tänaseks juba üks ralli sõidetud, nimelt Saaremaa Ralli. Koopa äralõikamisega tekkis tehnilises probleem küll, kuid kuna ise saarlane siis sai see viga käepäraste vahenditega kiirelt lahendatud. Kuid tänaseks juba märksa kaubanduslikum välimus leitud sellele probleemile.
Edu
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Mootorit võib lugeda nõrgaks küll, kuna tegu 03 mootoriga.
Mootori alumine osa jäi originaaliks, kaan sai ära tehtu, weberid ka pandud, Hr. Liguri sisse ja väljalase. Sport nukkvõll on ka olemas kuid seda sellele mootorile peale ei andnud istutada, kuna klapid käisid pähe ja aega ei olnud ka enam, et midagi aretama hakata. Käigukast oli originaal 5 käiguline, taga ülekanne on 02 oma, ilma blokita. Sillad on nii palju tehtud, et esimesed õõtsad 25mm ette toodud, amordi kohast tugvdatud, 14 velg.
Bilsteini amordid, ees originaal vedrud, taga 02 vedrud 1,5 keerdu maha võetud, vedru kohad tugevaks tehtud. Taga amordi kinnitused samuti tugevdatud- metall puksid sesse treitud. Hüdro käsipidur installeeritud. Võibolla tuli jutt liiga pikk ja segane, kuid kokkuvõtvalt võib öelda, et elementaarsed asjad on tehtud.
Mootori alumine osa jäi originaaliks, kaan sai ära tehtu, weberid ka pandud, Hr. Liguri sisse ja väljalase. Sport nukkvõll on ka olemas kuid seda sellele mootorile peale ei andnud istutada, kuna klapid käisid pähe ja aega ei olnud ka enam, et midagi aretama hakata. Käigukast oli originaal 5 käiguline, taga ülekanne on 02 oma, ilma blokita. Sillad on nii palju tehtud, et esimesed õõtsad 25mm ette toodud, amordi kohast tugvdatud, 14 velg.
Bilsteini amordid, ees originaal vedrud, taga 02 vedrud 1,5 keerdu maha võetud, vedru kohad tugevaks tehtud. Taga amordi kinnitused samuti tugevdatud- metall puksid sesse treitud. Hüdro käsipidur installeeritud. Võibolla tuli jutt liiga pikk ja segane, kuid kokkuvõtvalt võib öelda, et elementaarsed asjad on tehtud.