1. leht 30-st

Lada VFTS, Marx378

Postitatud: 07 Dets 2009 11:04
Postitas Marx378
Ei ole varem siin foorumis kirjutanud, kuid asjahuviline olen juba ammusest ajast. Ilmselt olen läbi lugenud siin enamus teiste lugusid ning mõtlesin, et pajatan ka oma loo.
Asi sai alguse umbes täpselt aasta tagasi, kui sai ostetud valge Lada 2105, 1993 aasta masin. Sai ta suht kiirelt pulkadeks võetud ja keretöödega alustatud. Eemärk oli ehitada masin millega kannatab minna ka suurele rallile. Esmalt siis pigi eemaldamine, üleliigse välja viskamine, paari rooste koha eemaldamine. Kere oli väga korralik -pääsesin ainult küljekarpide vahetamisega. EI hakka pikka jutu tegema, kuna need etapid mis algul tehakse ju enamusele teada. Lisan siis autost paar pilti mis peaks olema tehtud vahetult enne liivapritsi minekut.

[Muudetud: 9-12-2009 ando]

Enne liivapritsi minekut

Postitatud: 07 Dets 2009 11:13
Postitas Marx378
[Muudetud: 12-7-2009 Priidic]Pilt

Lada VFTS valmimislugu

Postitatud: 07 Dets 2009 11:34
Postitas Marx378
Teise nurga alt kaPilt

Postitatud: 07 Dets 2009 12:25
Postitas karl01
piltide järgi vaadates on tegu suvega, hetkel juba must talv. nii et veel juttu ja pilte!:)

Postitatud: 07 Dets 2009 12:38
Postitas Valdz
Hmm, minuteada ei tohi tagant ukse koopajuurest nii maha lõigata, sedamoodi ei taheta homologeeringut anda. Samas vb pole sul seda vaja ka.

Lada VFTS valmimislugu

Postitatud: 07 Dets 2009 13:36
Postitas Marx378
Nüüd pilt juba sellest, kui auto juba värvi all ja külge kruvitud ka mõningad detailid.Pilt

Lada Vfts valmimislugu

Postitatud: 07 Dets 2009 13:40
Postitas Marx378
Selle masinaga on tänaseks juba üks ralli sõidetud, nimelt Saaremaa Ralli. Koopa äralõikamisega tekkis tehnilises probleem küll, kuid kuna ise saarlane siis sai see viga käepäraste vahenditega kiirelt lahendatud. Kuid tänaseks juba märksa kaubanduslikum välimus leitud sellele probleemile.

Postitatud: 07 Dets 2009 13:50
Postitas m6mm
Algselt postitas: Marx378
Selle masinaga on tänaseks juba üks ralli sõidetud, nimelt Saaremaa Ralli. Koopa äralõikamisega tekkis tehnilises probleem küll, kuid kuna ise saarlane siis sai see viga käepäraste vahenditega kiirelt lahendatud. Kuid tänaseks juba märksa kaubanduslikum välimus leitud sellele probleemile.
Pakun, et tegemist on selle võiskonnaga http://www.rally.ee/?a=a009&b=7700 .
Edu

Postitatud: 07 Dets 2009 14:48
Postitas Marx378
Vastus õige!

Postitatud: 07 Dets 2009 15:38
Postitas JX
aga siis mõned kiiruskatse parimad pildid võiksid siin näitamiseks olla...

Postitatud: 07 Dets 2009 15:41
Postitas uzzac
rohkem infot ja pilte palun. kuidagi tühi on see teema arvastades seda et tegu juba sõitva isendiga.

edu!

Postitatud: 07 Dets 2009 16:33
Postitas Marx378
Üritan siin vahepeal midagi lisada. Panen pildid ikka järgemööda, siis on pisike pinge ka üleval.Pilt

Postitatud: 07 Dets 2009 16:37
Postitas Marx378
Tagant poolt ka üks piltPilt

Postitatud: 07 Dets 2009 16:41
Postitas Marx378
Eest vaates vähe teise nurga alt, kus on näha, et suurendatud on ka väljalaske koda.Pilt

Postitatud: 07 Dets 2009 16:42
Postitas robi
sellised kaadrid netist:

allikas:http://nagi.ee/photos/busse/12940391/

Pilt

Pilt

Pilt

[Muudetud: 7.12.09 robi]

Postitatud: 07 Dets 2009 16:46
Postitas olaaf
tundub nõrga mootori süü ja kiire sõidujoone kooslus olema, muidu oleks jõudnud sellest seisust välja vedada...

Postitatud: 07 Dets 2009 16:46
Postitas Marx378
Siin siis pilt armatuuri paigaldamisest. Rooli tõin ka veidike alla poole.Pilt

Postitatud: 07 Dets 2009 16:56
Postitas Marx378
Mootorit võib lugeda nõrgaks küll, kuna tegu 03 mootoriga.
Mootori alumine osa jäi originaaliks, kaan sai ära tehtu, weberid ka pandud, Hr. Liguri sisse ja väljalase. Sport nukkvõll on ka olemas kuid seda sellele mootorile peale ei andnud istutada, kuna klapid käisid pähe ja aega ei olnud ka enam, et midagi aretama hakata. Käigukast oli originaal 5 käiguline, taga ülekanne on 02 oma, ilma blokita. Sillad on nii palju tehtud, et esimesed õõtsad 25mm ette toodud, amordi kohast tugvdatud, 14 velg.
Bilsteini amordid, ees originaal vedrud, taga 02 vedrud 1,5 keerdu maha võetud, vedru kohad tugevaks tehtud. Taga amordi kinnitused samuti tugevdatud- metall puksid sesse treitud. Hüdro käsipidur installeeritud. Võibolla tuli jutt liiga pikk ja segane, kuid kokkuvõtvalt võib öelda, et elementaarsed asjad on tehtud.

Postitatud: 07 Dets 2009 17:00
Postitas Marx378
Pilt külje paeltPilt

Postitatud: 07 Dets 2009 17:01
Postitas olav
UHAAA, jäite ikka ratastele???:P