Lada VFTS, Marx378

Lada VFTS, Marx378

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Nüüdseks siis autol värv peal. Laiendid tulevad valged, aga seda juba järgmisel nädalal. Vahepeal sai masinat ka kergemaks tehtud- eemaldasin üleliigseid plekke ja detaile. ( näiteks pidurivõimendi, plekkide poole pealt olen küllaltki palju maha võtnud ja tean et saab veel võtta, küll vähe aga siiski!)Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas aknaraamid ustel on ka auklikuks puuritud? sinna saab ilusti avad teha.
pagassi põhi, varuratta põhi, küttepaagi alune, tagumise poolraami välimine serv pagassis, tagapõlle alumine topelt siseraam on juba ära või asendatud alumiiniumi või plastikuga?

ukse alumised ääred ja eesmine sein õnnestub ka ära mulgustada,
uksepost (b piilar) ja c piilari sisemus peidavad endas veel lisakaalu.

avadega metalli peale liimid reklaamkile, et muda sisse lendama ei hakkaks...

[Muudetud: 14-1-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

peaks nagu jälgima ka mida tohib teha mida mitte.kas on lubatud rallis pagass söelapöhjaks puurida.pigem asendada kergema plekiga.autot peab mingi asi koos ka hoidma.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1471
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: olaaf
kas aknaraamid ustel on ka auklikuks puuritud? sinna saab ilusti avad teha.
pagassi põhi, varuratta põhi, küttepaagi alune, tagumise poolraami välimine serv pagassis, tagapõlle alumine topelt siseraam on juba ära või asendatud alumiiniumi või plastikuga?

ukse alumised ääred ja eesmine sein õnnestub ka ära mulgustada,
uksepost (b piilar) ja c piilari sisemus peidavad endas veel lisakaalu.

avadega metalli peale liimid reklaamkile, et muda sisse lendama ei hakkaks...

[Muudetud: 14-1-2010 olaaf]
:spin

olaaf'il soovitan vähem mõelda ja rohkem sõita
järjekordne must huumor
Festina lente!
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Mõned pildid kergemaks tegemisestPilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Ette puurisin ka mõned augudPilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Ukselinkide kohtadesse ka mõningad augud.Pilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Sai eemaldatud pidurivõimendi.Pilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Lõpuks said värvi alla ka laiendidPilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Vahepalaks tahan öelda, et minuga samas ruumides valmib ka üks teine lada, mida peaks tulevikus ka ralliradadel nägema. Ühesõnaga Saaremaal käib üks kõva ladade ehitamine. Aga eks nad pajatavad oma loo kunagi ise.Pilt
Kasutaja avatar
Tymmu23
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 05

Postitus Postitas Tymmu23 »

Oleme me ka selle kaaluga viimasel ajal palju tegelenud ja selgeks on saanud see,et ega auto küljest ju löputult ära löigata ei saa - pigem tuleb hoolega jälgida mida auto külge keeratakse - materjalid ja mida kuhu üldse on vaja jne.
sest mis sellest 10 pisikese augu puurimisest kasu on kuskile õhukse pleki sisse kui sa samas sellisse "asjanduse" juurde keevitad sinna nagu pildilt näha on... ;)

Aga muidu bueno! tuleb teha!

[Muudetud: 21-1-2010 Tymmu23]Pilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Muidugi on võimalik soetada kerge rool, istmed, pedalbox ja muud nänni, kuid see hind mida nende eest maksta ei ole just mõistlik. See gaasioova gronstein on jah selline robustne, kuid midagi paremat ja kergemat ei ole suutnud välja mõelda. Kaldun arvama et alumiiniumist painduks mingi ajapärast läbi. Võimalus on tross ka pedaali külge aretada, kuid see juba tükk jändamist. Mõistlikum oleks ilmselt omale hea mootor kunagi ehitada. Praegu ehitan 1,6 sest plokist omale mootorit. Nüüd saab sportnuka ka peale, kuna sisse lähevad 05 kolvid, millel klapipesad olemas. Plokikaande panen nüüd ka õhukesed klapid. Vaja oleks veel hammasratast, mis asendaks ketitaldmiku, vb kellelgi vedeleb kuskil? Kolvid ajasin ka 50g kergemaks ehk siis kokku 200g. Kepsud ja sõrmed on veel tegemata, kui lähipäevil saab ka need tehtud.

Lisan kolbidest ka pildiPilt
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Kolvid näevad küll väga robustsed välja. Mis nende kovisõrmedega teha on? Treid seestpoolt õhemaks?
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Kolvidel on viimane lihv veel andmata, kuid suurem jama on eemaldatud. Sõrmed treni jah õhemaks.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

klapipesade paiknemine kontrolli kindlalt üle - tihti nood ei klapi...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

lihtsam vast öelda kontrolli kas klapp kuskilt vastu klapipesa ei lähe.:)mis on kolvis.
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Algselt postitas: Marx378
Mõned pildid kergemaks tegemisest
Minu andmetel ei tohi E-rühmas ega kusagil mujal klassis piduri pedaali niimoodi lammutada ( va. hom. pedalbox), isegi alumist otsa ei tohi ümber lõigata, uuri seda raamatust päris kindel ei ole!

a ja veel, kui sa suutsid genereerida sellise gaasihoovastiku porno, siis ma arvan et sa suudad ka korraliku tross lahenduse välja mõelda, see mis praegu on, on ikka julm :)!!!

[Muudetud: 21-1-2010 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

ära jah seda autot nüüd sõelapõhjaks puuri .palju sa ikka võidad sellest pedaali puurimisest.kaotada on rohkem.vanasti ei puuritud eriti midagi seda vanade vftsi kerede peal näha.vaid. kui tehti mingi tetail lisaks siis see puuriti auke täis või tehti materjalist mis ei tõstaks eriti kaalu. vaata mu auto juures pilti vast saad sealt mingi idee.gaasi hoovastiku suhtes.edu.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1471
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Minu andmetel ei tohi E-rühmas ega kusagil mujal klassis piduri pedaali niimoodi lammutada ( va. hom. pedalbox), isegi alumist otsa ei tohi ümber lõigata, uuri seda raamatust päris kindel ei ole!




Asi veel selles, et kui pidurivöimu eemaldad-hakkad tugevamalt pedaali litsuma-tuleb hoopis tugevdada.
Kui on paigaldatud ka tugevam sidurikorv/ketas-siis litsud selle siduri pedaali (originaali!) ka köveraks - mina tegin need tugevamaks, vastupidiselt siin tehtule.
Öigem on muidugi see lääne pedaalkast panna (alu/titaan asjad)...

et on kohti kust saab maha ja on kohti kust ei tohiks maha vötta:) Vastasel korral oled puus...

möni postitus tagasi sai ka vihjatud sellele.

Pöhireegel nr.1 kihutamisel on see:
auto ehitada tingimustele/nöuetele vastavaks, niikaua kui see standart/masin sinust tugevam on, ära leiutama hakka.

9xmötle ja 1x puuri ;)
kuigi ka mul on sellist jama juhtunud...hiljem keevitad end lolliks yhe augu pärast...

[Muudetud: 21.1.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
Kasutaja avatar
Ladacoupe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada vfts
Kontakt:

Postitus Postitas Ladacoupe »

see täiest õige jutt, et ilma piduri võimuta hakkad seda pedaali ikka jõuga muljuma ja kui teise siduri ükskord paned läheb sidur ka kordades raskemaks, pedaalide kohapealt küll pigem teha tugevamaks neid kui puuri auke sisse , tean omast käest, neid on kõveraks läinud küll , mul risti veel latt peale pandud pedaalidele !
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
Vasta