21061, 06VAZ, 1991

21061, 06VAZ, 1991

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Vaznik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 22 Mai 2008 01:21
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Autod: Vaz-21063,Audi A6

Postitus Postitas Vaznik »

Fakt,mis mulle kõige rohkem meeldib on see,et järjest rohkem noori soetab endale ?iguli. Piltidelt paistab olevat päris sile kuuekopkane. Loodan,et auto leidis endale hea omaniku,kes hoiab teda täpselt nii nagu vaja. Jõudu,jaksu ning paksu rahakotti sulle!

Mihkel.
Vaz ist das?.....Das ist vaz.....
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 06VAZ »

Algselt postitas: Vaznik
Fakt,mis mulle kõige rohkem meeldib on see,et järjest rohkem noori soetab endale ?iguli.
No ma ei tea, kas 32-aastane mees enam niiväga noor ongi :D
Kasutaja avatar
Vaznik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 22 Mai 2008 01:21
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Autod: Vaz-21063,Audi A6

Postitus Postitas Vaznik »

Algselt postitas: 06VAZ
Algselt postitas: Vaznik
Fakt,mis mulle kõige rohkem meeldib on see,et järjest rohkem noori soetab endale ?iguli.
No ma ei tea, kas 32-aastane mees enam niiväga noor ongi :D
Noorem kui keskmine lada omanik :D
Vaz ist das?.....Das ist vaz.....
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 06VAZ »

Tervist üle pika aja.

Ilmad juba soojad, mätas kah peaaegu kuiv- 2106 sai talvekorterist välja aetud.
Öeldagu nende Vene autode kohta mis tahes, aga käima lähevad(kui nad vähegi korras mootoriga on) peale pooleaastast seismist nii, nagu oleks nendega alles eile sõidetud. Vähemalt see 06 ja üks teine N.Liidu päritoluga hobiauto küll. Ei mingit turtsumist, paukumist, "köhatusi" vms.

Midagi erilist selle halli 06-ga teinud ei ole. Üks foorumiliige oli niipalju vastutulelik, et soostus mulle müüma uue iluvõre embleemi, mille ma vana ja pleekinu asemele kruvisin. Autol nüüdseks kohe teine nägu ees.

Seoses igasuguste kohe ja varsti toimuma hakkavate pisitöödega tekkis nüüd paar küsimust.
1). Missugused olid tema tagumised porilapakad ? Kas juba VAZ-i tehase embleemiga, nagu 2105-tele ja 2107-tele alla pandi, või olid veel "?iguli"kirjadega ? Siis ma teaks, milliseid otsima võiks hakata.

2). Kas kellegil oleks pakkuda ühte sellist, keskelt musta väikese plastsõõriga ilukilpi, nagu esimesel pildil, või siis siin näha ? Mul on see juhipoolse esiratta alt kusagile minema rännanud. Osad kilbid on keskelt suure musta sõõriga. Need on vanematüübiliste 06-te omad. Minu autol on nad teistsugused.

[Muudetud: 17-4-2010 06VAZ]

[Muudetud: 17-4-2010 06VAZ]
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 06VAZ »

Kui nüüd kõik plaanipäraselt läheb, siis ilmselt olen teemas kajastatud 06-ga pühapäeval Tagadi vanakraamilaadal.
Ehk õnnestub nende samovaride, mööbli jms. kraami seast saada omale ka kaks uut tagatuld või nende klaase (olemasolevad on ära pleekinud)ja esistange mustast plastikust nurkasid. Praegused, mis auto küljes, on mõradega.

Sealt edasi on plaan pealinna poole suunduda.
Nii et juhul kui kellegil pealinnas või Harju maakonna elanikel on eelmainit detaile pakkuda, lisaks nendele asjadele otsin ma jätkuvalt seda spetsiifilise musta plastsõõriga ilukilpi, siis võiks ühendust võtta. Tel. nr. on 56 32 99 44.

[Muudetud: 29-4-2010 06VAZ]
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 06VAZ »

Nagu plaanitud, sai külastatud viimati mainitud laata.

Vajaminevaid detaile oma 06-le ma sealt ei saanud. Käisin niisama ringi ja vaatasin, et kes mida pakub. Päris palju oli GAZ 21-le mõeldud asju ja juppe.
Samas hinnad olid osadel- ma rõhutan et mitte kõigil, aga osadel- müüjatel niisugused et kuku pikali. Ma ei mõtle eelmainit GAZ 21 detaile müüvaid inimesi, vaid räägin üleüldse.

Suur, samas positiivne üllatus oli see, et parklas astus ligi üks mees ning pakkus mulle täiesti tasuta(!) ühte Lada lävekarpi. Ma algul mõtlesin et tegu mingi lolli naljaga, aga naljast oli asi kaugel. Veidi aja pärast oli mees koos lävekarbiga tagasi ning mingit raha ta ei soovinud.
Ei osanud arvata, et millega ma selle au ära olin teeninud, kuid muidugimõista teevad niisugust laadi "vahejuhtumid" hääd meelt.


Samuti sai mõni aeg ära vahetatud ka juhipoolne pleekinud suunatuli.
Nende pagana tuledega on alatasa üks jama: pealtnäha on nad enamvähem ühesugused, kuid pistikute jaoks mõeldud avad on ikka erinevad. See 06 pole mul esimene auto, kus niisugune probleem oli.
Kuna mul teist samasuguse pistikuga tuld polnud momendil kusagilt võtta, siis ei jäänudki muud üle, kui et mõlemal suunatulel klaas liimiühendusest lahti urgitseda ning uus klaas vana põhja peale tagasi kinnitada.

Selleks et suunatuld kätte saaks, pidin muidugimõista ka logari alt ära võtma. Logari võtmise käigus tõmbas selle kummiserv amordipüstaku juurest veidi korrosioonikaitsemastiksit (või tahkunud õli) maha ja selle alt hakkas paistma helehall vabrikuvärv. Vaatasin et kuigi rattakoopad ning põhi on paksu mögina ning selle külge kleepunud liiva all, siis puupulgaga ühest poolraami servast seda "kultuurikihti" kraapides oli vaatepilt suhteliselt särav. Selline nähtus pani mõtlema....
Pani mõtlema edaspidiste tööde suhtes.

[Muudetud: 3-5-2010 06VAZ]
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 06VAZ »

Vaatasin, et pea aasta on viimasest sissekandest möödas.
Kirjutaks siis ka paar mõtet.

Kuna talv oli kuradi külm ja lumerohke ja vanad puithooned niisugusele lumeraskusele vastu ei taha pidada, siis juhtus ka minu autode varjualusega see asi, et katus kukkus kolinal sisse. Olgugi, et teda oli lumest puhastatud talve jooksul paar korda kindlasti kuid looduse ja maa külgetõmbejõudude vastu ei saa.
Õnneks sai kannatada ühe teist marki Vene päritoluga auto katus, klaasid, kapott ja tagaluuk, mis oli nagunii jupidoonoriks mõeldud. Hall 2106 jäi terveks.
See aga tähendas seda, et mul tuli operatiivselt auto välja ajada, enne kui järgmine osa hoone katusest mürinal sisse kukub.
Halli 2106-ga samas ruumis seisab ka üks porgandpunane VAZ 21021, aastast 1981. Plüü?sisuga eksportmudel. Vaz 2103 armatuur ja rool ning tagaluugi klaasil on soojendusribad koos kojamehega. Tolle ajastu kohta "kõva sõna".
Omamoodi huvitav aparaat. Ka tema jäi imekombel terveks.

Ma siin olen seda mõtet jupp aega veeretanud ja jõudnud otsusele, et kui autode hoiustamiseks pole korralikke tingimusi, siis ei saa neid ka osta ega hoiustada. Lageda taeva all nad ei säilu mitte kuidagimoodi selliselt, nagu sooviks.
Seega olen võtnud nõuks hakata halli 21061-te kui ka punast 21021-te sel suvel korda kõbima, et nad müügi hetkel viisakad ja esteetilised välja näeksid. 2106 on muidugi korralikum, kuna hiljutine ülevaatus kinnitas tõika, et punane 021 vajab kapitaalset kereremonti. Olemasolevast autost on kasutuskõlbulik enam-vähem kõik peale kereplekkide.

Nii et millalgi tuleb suht suure tõenäosusega siia foorumisse ka mõlema auto müügikuulutus üles. Senist juttu võikski sisuliselt müügiplaanide avaldamise vihjeks lugeda.

Ei tahaks tegelikult kummastki loobuda, kuid samas tuleb endale aru anda, et sellisel moel, nagu osadel inimestel- terve õu, pinu-, sauna- ja laudatagune on erinevat marki sõidukeid ja muud lömmis või roostes kola täis- see tehnikahuvi avaldub, tekitab selline asi küll küsimärke oma otstarbekaks olemises.

[Muudetud: 27-3-2011 06VAZ]

[Muudetud: 27-3-2011 06VAZ]
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 06VAZ »

Vahepealse mõtte- ja vaatlustöö tulemusena sai otsustatud, et hall 06 läheb värvimisse.
Tema originaalvärv on praktiliselt igal detailil mingit moodi kahjustada saanud- olmemõlgid, üksikud roostetäpid, kriimud jne.
Nii et tuleb terve alumine ring nii seest(mootoriruum, uste sisepinnad ja ukseaugud) kui ka väljast üle käia ja defektid kõrvaldada.
Samas aga pole mõtet katust tegemata jätta, kuna pärastine kontrastsus uue ja vana värvi vahel võib liig suur jääda.
Põhimõtteliselt auto läheb katusest karpideni samatoonilise värvi alla.
Miskit pole parata- 20 aastat teevad värvkattele oma töö.
Ime, et ta senimaani üldse on ilma suuremate roostetamisteta hakkama saanud, arvestades, et ega see värvialune krunt oli selle aja autodel juba praktiliselt olematu.

Viimse seibini pulkadeks lammutamist ja taastamistööd tema kallal tegema ei hakka. Esiteks pole sel mõtet, kuna tegu pole mingi ultrarariteediga ja teiseks aeg seab omad piirangud.
Asja point oleks, et ta näeks nii pealt kui ka seest viisakas välja, kuna mul on mikroskoopiline plaan sügisel see auto müüki panna. Põhjuseid saab lugeda eelmisest postitusest.

Kuidas see keretööde asi välja hakkab nägema, sellest üritan jõudumööda siin teemas rääkida. Ja ehk satub töödeprotsessist mõni pilt ka jutule lisaks.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
06VAZ kirjutas: Samas aga pole mõtet katust tegemata jätta, kuna pärastine kontrastsus uue ja vana värvi vahel võib liig suur jääda.
Jääbki. See jääb täiesti kohutav. Ära proovitud veoauto peal, mille kabiin tundus olevat kena. Pärast tuli kabiin eraldi värvida, et auto välimus normaalne saaks. Uus läikiv ja vana tuhmunud värv ei lähe kuidagi kokku.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

 
Arvos kirjutas:
Jääbki. See jääb täiesti kohutav. Ära proovitud veoauto peal, mille kabiin tundus olevat kena. Pärast tuli kabiin eraldi värvida, et auto välimus normaalne saaks. Uus läikiv ja vana tuhmunud värv ei lähe kuidagi kokku.
Poleerimine annab häid tulemusi
m'kay
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 06VAZ »

Vahepeal toimunust niipalju, et praeguseks on autol küljest võetud pea kõik, mis värvimistöid mingitmoodi segaks- välja arvatud klaasiring, kuna transportimise käigus ei tahaks mõne ootamatu vihmahoo kätte sattuda ja pärast autost kopsikuga hakata vett välja kühveldama. Nii et klaasid võtab siis, kui auto omadega keretöö tegemises on.
Koos vanema generatsiooniga auto harutamise käigus arutasime, et kui teha, siis juba nii et on tehtud. S.t. et mootori tõstame koos käimariga samuti maha. Et saaks liivapritsiga ära puhastada mootoriruumi ning mõlemad sillad lähevad samuti liivapritsi ning kruntimisse-värvimisse.
Mootoril kontrollib tihendimajanduse ja muud jupid-asjad üle. Mis vajab vahetamist, vahetab ära ning plokk ja kast saavad omale samuti uue värvkatte.

Kuigi tavaliselt tehakse sihukest põhjalikumat tööd rohkem enda hobiauto tarbeks, siiski ma olen seisukohal, et vastne omanik(juhul kui leidub mõni selline, kes kunagi tahab seda autot omale osta) saaks omale sellise masina, mida ta võib ilma nina krimpsutamata vaadata nii pealt kui alt.
Enne tuleb see auto muidugi valmis teha :rolleyes

Kui see põhitöö hakkab auto juures pihta, siis eks ma püüan seda siin jõudumööda kajastada.
Aga juttu auto keretöödest saab lugeda võibolla alates Septembrikuust ühelt autoblogi nimeliselt kodulehelt.
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 06VAZ »

Arutlemise ja arvutamise käigus on selgunud niipalju, et kuna keretööd nõuavad päris palju seibi ja vaadates hetkel pakutavate autode müügihindasid, siis valmiskujul ma pakuksin enda halli 06-t 1500 euroga.
See oli potensiaalsetele ostuhuvilistele niiöelda vihje, kes seda teemat satuvad lugema.

Et siis on mul vähemalt lootust keretöödele kuluv summagi tagasi saada. Autoostule kuluv number tuleb mul nö. "korstnasse" kirjutada, kuna elu sees mitte ükski inimene ei maksaks selle 06-e eest valmiskujul 2000-det eurot(autoostu hind pluss keretööd)- olgem ausad :rolleyes
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kõike ei saagi rahas mõõta. Mõne asjaga on kaks varianti - kas taguda tuimalt juurde ja teha omale või mitte juurde taguda ja müüa saadaoleva hinnaga maha, lüües käega eelnevale investeeringule kui taguda metsikult juurde ning pärast müüa ainult natuke parema hinnaga kui enne investeeringute tegemist.
Kahjuks on see paratamatus, et palju oma raha ja tööd läheb kaduma kuna hilisem materiaalne väärtus on kõvasti väiksem kui omahind.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas 06VAZ »

Selle teema võib lukku panna. Autol uus omanik.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Administreeriv toiming

Postitus Postitas reiner »

 ! Sõnum kasutajalt: reiner
Teema on suletud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Suletud