7. leht 12-st

Postitatud: 03 Nov 2011 12:47
Postitas overspeed
Tagasillal on simmerid natukse kulunud, immitsevad öli. Pildil olev öli laik on piduriöli mis voolas sillatalale kui torusid vahetasin, aga tänan suunamast vöimalikule probleemile.

Postitatud: 03 Nov 2011 22:37
Postitas overspeed
Väikeste värviparandustega siis talvele vasta:


varviparandused.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 03 Nov 2011 23:05
Postitas veljo15
Esinumber on teemapärane :D

Postitatud: 07 Nov 2011 18:30
Postitas overspeed

Postitatud: 09 Jaan 2012 11:11
Postitas overspeed
Esimesed lumeröömud mulle ja pojale:



atvga.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 30 Jaan 2012 22:47
Postitas overspeed
Kui öösel -15 C, siis Hommikul päeval ;-) on hea soe auto vötta. 07-l pole juhet taga olnud ... hea vördlus pildil.

Pilt

Postitatud: 03 Veebr 2012 15:02
Postitas overspeed
Eelsoojendi jaoks oli mul mehhaaniline kell. Vaid eelmise talvega sai üks juba otsa (hoovastik kulus sees ää). Ostsin uue ning seekord uurisin tagakülje kirju täpsemalt. tuleb välja et töötemp on kuni -25C ja asi peab püstiasendis olema. Sai siis installeeritud lisa pistikupesa, oli paras väljakutse seda elektritööd öues -20C teha, lihtsalt seisa ja nokitse:



taimer.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 22 Juun 2012 22:47
Postitas overspeed
Järelhaagis abiks:



Pilt

hiba02.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 13 Juul 2012 22:28
Postitas overspeed

Postitatud: 13 Juul 2012 22:30
Postitas overspeed
Abistas puksiirina:


Pilt Pilt

slep03.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 16 Juul 2012 12:20
Postitas matzz
Niva jõudis seda kolakat vedada ka :O ?

Postitatud: 16 Juul 2012 13:06
Postitas motamees
Mina olen Nivaga JUMPS ekskavaatori toonud 20km kauguselt kodo, mis see 66te siis vedada pole.

Postitatud: 16 Juul 2012 13:40
Postitas overspeed
 
matzz kirjutas:Niva jõudis seda kolakat vedada ka :O ?
Kui haakumist on, siis ei ole probleemi.

Talvel näiteks 2 tonnist söiduautot hangest ära ei tömmand, sest lihtsalt köik neli ratast kaapisid all ringi.

Postitatud: 16 Juul 2012 16:36
Postitas veixx1907
 
overspeed kirjutas: 
matzz kirjutas:Niva jõudis seda kolakat vedada ka :O ?
Kui haakumist on, siis ei ole probleemi.

Talvel näiteks 2 tonnist söiduautot hangest ära ei tömmand, sest lihtsalt köik neli ratast kaapisid all ringi.

Täitsa õigus kui pinnas hea siis jõuab vedada küll,isegi saadud enda omaga 5t traktorit veetud pold probleem,aga kui juba pind all pehmemaks läks oli jama käes:P

Postitatud: 18 Juul 2012 16:37
Postitas zizzalik
Mul vanamees tõmbas kinni jäänud T25 nivaga põllust välja, parajalt pikk ja jäme kapron köis ja tuli ilusti. Stange tõmbas aint vähe kõveraks, sest konksu polnud, kuhu kinnitada. Niva on ikka tõsine elukas küll, kui korralikud rehvid ja ise mõistusega sõidad. Mulle isiklikult nivad meeldivad, seega pikka koostööd teile;)

Postitatud: 19 Juul 2012 12:48
Postitas overspeed
 
overspeed kirjutas:Suveaeg.
Kui kedagi peaks huvitama, siis too haagis käib lahti telkmajaks.

Detailsemalt siin: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=33378



Pilt

Postitatud: 03 Aug 2012 23:11
Postitas overspeed

Postitatud: 04 Nov 2012 22:05
Postitas overspeed
Esisilla kandist kolksu otsimas:



Pilt

Pilt


Pilt



Teises pardas paistab veel jätkuvat metalli:

Pilt

Postitatud: 05 Nov 2012 09:50
Postitas overspeed
Kuna mul paremal pool on amordi alumine kinnitus keevitatud, siis ei saa enam seda stabilisaatori varda puksi kinnitus-klambrit vahetada (detail: alumine nr 10 ). Terve uus vedrutoestus alusplaat on küll olemas, kas nüüd need mutrid ja poldid ka lahti saaks.

Pilt


http://lada.cc/tech/s11-18.html

Postitatud: 05 Nov 2012 10:48
Postitas overspeed
To Mota:

Puks vist on sama, klamber ikka teine:

Pilt Pilt



http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0