2101, Kopeika70, 1970
2101, Kopeika70, 1970
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
kkopeika70
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28 Dets 2008 11:44
- Asukoht: Tõrva
- Autod: VAZ2101 1970,VAZ2103 1976
2101, Kopeika70, 1970
Minu teada pole selle tunnustuse osaliseks senini Eestis veel ükski 21o1 jõudnud.Minul õnnestus osta 1970.a.ilmselt detsembri viimastel päevadel tehasekonveierilt mahaveerenud isend.Kere number on 23 868.Auto on tehasevärvides ja läbivat roostet kusagil ei paista olevat.Kaasa anti ka "Servisnaja knizhka" ja "Instruktsija".Aegade jooksul on külge kruvitud mitmeid võõraid vidinaid,millest enamuse olen juba originaalidega asendanud ja see tegevus jätkub.
[Muudetud: 10-1-2009 revolutsionäär]
[Muudetud: 10-1-2009 revolutsionäär]
-
kkopeika70
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28 Dets 2008 11:44
- Asukoht: Tõrva
- Autod: VAZ2101 1970,VAZ2103 1976
Esimene omanik
Uuena on selle auto ostnud keegi Vlasov Viktor Vasiljevtsh,kes elas tol ajal Soikinos,Kingisepa rajoonis Venemaal ja müüja oli mingi univermag Kingisepa linnas.
Eelmise omaniku jutu järgi olevat see Vlasov olnud punaarmee mereväe mingi ohvitser.
Eelmise omaniku jutu järgi olevat see Vlasov olnud punaarmee mereväe mingi ohvitser.
-
kkopeika70
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28 Dets 2008 11:44
- Asukoht: Tõrva
- Autod: VAZ2101 1970,VAZ2103 1976
Tehaseandmed
Tollel ajal tädeti uue auto ostmisel selline lehekülg hooldusraamatus.
-
kkopeika70
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28 Dets 2008 11:44
- Asukoht: Tõrva
- Autod: VAZ2101 1970,VAZ2103 1976
Hooldused
Esimene hooldus 01.06.1971 ls.1970km. Leningradis
2.TH 01.10.1971 4000-5000 km. Venemaal
3.TH 21.06.1972 10 000 km. 4.TH 09.06.1973 18 850 km.
5.TH 09.04.1974 29 175 km. Tallinnas
6.TH 09.06.1975 41 215
7.TH 16.05.1977 47 200
Ilmselt viidi mereväelane kuhugi mujale derzavat teenima ning auto jäi seisma.Järgmine omanik ei mäleta,millal ta selle ostis,kuid võib arvata,et just selle th tegemise järel.Teab et oli ilus suvine aeg.
Ostjaks oli metsamees,jääger,kelle kasutada juba tol ajal UAZ-d.Kopikat olevat ta pruukinud üksnes kirikus ja kõrtsis käimiseks ja kui mina temalt selle ostsin näitas spidokas 71 000 km.Ühe sissekande hooldusraamatusse on ta ise teinud 15.07.1996.a.õlivahetuse kohta ja läbisõit oli sel ajal 57 378 km.
2.TH 01.10.1971 4000-5000 km. Venemaal
3.TH 21.06.1972 10 000 km. 4.TH 09.06.1973 18 850 km.
5.TH 09.04.1974 29 175 km. Tallinnas
6.TH 09.06.1975 41 215
7.TH 16.05.1977 47 200
Ilmselt viidi mereväelane kuhugi mujale derzavat teenima ning auto jäi seisma.Järgmine omanik ei mäleta,millal ta selle ostis,kuid võib arvata,et just selle th tegemise järel.Teab et oli ilus suvine aeg.
Ostjaks oli metsamees,jääger,kelle kasutada juba tol ajal UAZ-d.Kopikat olevat ta pruukinud üksnes kirikus ja kõrtsis käimiseks ja kui mina temalt selle ostsin näitas spidokas 71 000 km.Ühe sissekande hooldusraamatusse on ta ise teinud 15.07.1996.a.õlivahetuse kohta ja läbisõit oli sel ajal 57 378 km.
-
kkopeika70
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28 Dets 2008 11:44
- Asukoht: Tõrva
- Autod: VAZ2101 1970,VAZ2103 1976
To oily
Väga meeldiv.Järelikult on sinu oma umbes 5 päeva varem sündinud ehk siis jõululaps.
Oleks huvitav,kui neid 70-sid veel välja ilmuks.
Minu oma on selline(vabandust pilt sai pisut tume)
Oleks huvitav,kui neid 70-sid veel välja ilmuks.
Minu oma on selline(vabandust pilt sai pisut tume)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mõtlemapanev on lugu nende mootori ja kere numbritega.
Loogiline oleks, et need omavahel kattuksid või oleks siis vähesel määral nihkes, aga ca 31 000 mootorit on kuskile vahepeal "jehhat" pannud ...
Huvitav, kas need lasti stendis laiali?
Miskine osa võidi toota muidugi ka komplektseks varuosaks, kuid ega siis ometi neid kõiki 31 tuhandet?
Loogiline oleks, et need omavahel kattuksid või oleks siis vähesel määral nihkes, aga ca 31 000 mootorit on kuskile vahepeal "jehhat" pannud ...
Huvitav, kas need lasti stendis laiali?
Miskine osa võidi toota muidugi ka komplektseks varuosaks, kuid ega siis ometi neid kõiki 31 tuhandet?
-
kkopeika70
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28 Dets 2008 11:44
- Asukoht: Tõrva
- Autod: VAZ2101 1970,VAZ2103 1976
Auto oli tõepoolest mõnda aega Üllari töökojas.Tänu temale sai asendatud mitmed valed jupid originaalidega,poleeris tehasevärvi uueks,tegi mõned värviparandused nii,et üleminekukohti peaaegu nähagi pole,sebis kusagilt uue tehasesummuti komplekti jne.Parempoolne esitiib oli kunagi kolaka saanud ja seejärel üsna oskamatult üles löödud.Arutasime selle asendamise varianti,kui kuna plekk oli ilma eriliste roostekahjustusteta,taastas Üllar olemasoleva.Pisut lainetab küll(ei tahtnud paksu pahtlikihti peale määrida)kuid ikkagi oma.Minu eesmärk on säilitada võimaluse piires kõik see,mis tehasest külge pandi.
Mõtlesin ka seda mootori teemat.Tõenäoliselt läks mootorite tootmine kiiremini käima,kui kerede tegemine ja nii oli 1970.a.lõpuks lattu kogunenud mitukümmend tuhat jõuallikat.Võimalik,et neid toodeti meelega rohkem kui autosid,sest ehitati ju teist kereliini järgneva mudeli jaoks.
Lisan pildi Üllari hangitud kulunud,kuid originaal valispeeglist.
Mõtlesin ka seda mootori teemat.Tõenäoliselt läks mootorite tootmine kiiremini käima,kui kerede tegemine ja nii oli 1970.a.lõpuks lattu kogunenud mitukümmend tuhat jõuallikat.Võimalik,et neid toodeti meelega rohkem kui autosid,sest ehitati ju teist kereliini järgneva mudeli jaoks.
Lisan pildi Üllari hangitud kulunud,kuid originaal valispeeglist.
-
kkopeika70
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28 Dets 2008 11:44
- Asukoht: Tõrva
- Autod: VAZ2101 1970,VAZ2103 1976
To Tõnn
Selle auto leidmine oli nagu juhuslik miljonivõit loteriil.Nimelt läksin tollelt jäägrilt UAZ -i ostma ja tema kuurist ma selle avastasingi.Hinna kohta niipalju,et oli kordades kallim nendest,mida müüa pakutakse.Ka tegelikult on masin ulmeliselt ilus ja väärib oma hinda.
Kes teab,millisel ajavahemikul paigaldati 01-le selliseid kõveraid stangesarvi?
Kes teab,millisel ajavahemikul paigaldati 01-le selliseid kõveraid stangesarvi?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kaks head teemat õnnelikule originaali omanikule tutvumiseks:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11145
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14308
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11145
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14308
-
kkopeika70
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28 Dets 2008 11:44
- Asukoht: Tõrva
- Autod: VAZ2101 1970,VAZ2103 1976
Mis poldid?
Pilk jäi peatuma sellistel poltidel.Asuvad need tulemüüril paremal poolel.Poldid on kerevärvi all ja nende küljes pole kunagi midagi rippunud.
Kes teab,milleks need on ja kas sellised on kõikidel 01-del?
Kes teab,milleks need on ja kas sellised on kõikidel 01-del?