21073, Jaanus, 1995
21073, Jaanus, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Tööjuures, niisama ajaviiteks lappasin siin Lada raamatut.
Põnev asi jäi silma.
Nimelt pildimaterjal näitab plokikaane eemaldust järmiselt:
Kõigepealt nukkvõlli otsise ratta polt lahti, siis fikseerida kett sinna ratta külge ( juhtmevitsaga "straips" näiteks) ning lõpuks poldid lahti ning tõsta plokikaas vahelt välja, seejuures kett koos fikseeritud nukvõlli otsime rattaga jääb sinna alumise osa juurde ilusti rippu.
Ketipinguti ka vaja eemaldada, või kett pinge alt vabastada?- raamat seda ei näidanud kahjuks
[Muudetud: 22-1-2009 jaanus]
Põnev asi jäi silma.
Nimelt pildimaterjal näitab plokikaane eemaldust järmiselt:
Kõigepealt nukkvõlli otsise ratta polt lahti, siis fikseerida kett sinna ratta külge ( juhtmevitsaga "straips" näiteks) ning lõpuks poldid lahti ning tõsta plokikaas vahelt välja, seejuures kett koos fikseeritud nukvõlli otsime rattaga jääb sinna alumise osa juurde ilusti rippu.
Ketipinguti ka vaja eemaldada, või kett pinge alt vabastada?- raamat seda ei näidanud kahjuks
[Muudetud: 22-1-2009 jaanus]
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Hakkasin ka ise just selle peale mõtlema. Huvitav, et kõiksugu pudi/padi eemaldamiste kohta ilusti pildidki olemas, kuid pingutist ning selle eemaldamisest ei oleAlgselt postitas: MuKi14
eest vaadates vasakul pool plokikaane sees olev pinguti tuleb ka välja keerata, muidu ei mahu hammasratas läbi.
[Muudetud: 22-1-2009 jaanus]
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Visuaalselt tundub, et see ketiratas koos ketiga sealt pinguti plastiku vahelt küll välja ei mahu ( pinguti on eemaldatud).
Vaja homme uuesti proovida.
Eilne õhtu lõppes nii õnnetult, et plokikaane viimast polti lahti keerates läks nr13 padrun katki, ning teist ka kahjuks garaazis võtta ei olnud.
[Muudetud: 23-1-2009 jaanus]
Vaja homme uuesti proovida.
Eilne õhtu lõppes nii õnnetult, et plokikaane viimast polti lahti keerates läks nr13 padrun katki, ning teist ka kahjuks garaazis võtta ei olnud.
[Muudetud: 23-1-2009 jaanus]
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Nädalavahetuel sai siis natukene jälle garaazis oldud.
Mootor maas, plokikaan küljest.
Võtsime ka karteri küljest, ning alt lahti, et näha mis toimub. Nii raam-kui ka kepsusaaled väga korralikud:) see muidugi tegi ainult head meelt, sest seal all õnneks midagi vahetama ei pea. 100 000km sõitnud auto kohta ikka väga ilus sealt alt kõik.
Silma järgi kõik väga ilus, kuid süda jääks ilmselt rahule, kui mõõdaks saaled üle.
On kuskil neid mõõte ka olemas, mis vahemikus võib kulumine olla?
Krt nüüd väike mõtttepaus- kas panna Samara kolvid sisse või mitte. Mahle kolbide tellimisel tarneag 2 kuud.
Moss tahtis coolerist ja sisust vist pilte....
Mootor maas, plokikaan küljest.
Võtsime ka karteri küljest, ning alt lahti, et näha mis toimub. Nii raam-kui ka kepsusaaled väga korralikud:) see muidugi tegi ainult head meelt, sest seal all õnneks midagi vahetama ei pea. 100 000km sõitnud auto kohta ikka väga ilus sealt alt kõik.
Silma järgi kõik väga ilus, kuid süda jääks ilmselt rahule, kui mõõdaks saaled üle.
On kuskil neid mõõte ka olemas, mis vahemikus võib kulumine olla?
Krt nüüd väike mõtttepaus- kas panna Samara kolvid sisse või mitte. Mahle kolbide tellimisel tarneag 2 kuud.
Moss tahtis coolerist ja sisust vist pilte....
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Cooler ei ole Keiseist. Aga sellist peaks olema sealt võimalik saada küll.Algselt postitas: Moss
Heh, vahva cooler. Keisei-Racingust sihuke pärit? Sisust tahtsin jah pilti aga äkki oskad nüüd veel öelda, kas kolb tuleb üles ploki servaga tasa või jääb allapoole?
Krt, seda küll ei vaadanud, kas jäi tasa või mitte:( järgmine kord vaatan
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Käisin siis täna uuesti Autoeksperdis, et 100% kindel olla 1.7 Mahle kolbide saadavuses(82mm)
Eelmisel nädalal helistades öeldi, et saab, ning 400.- millegagi tüki hind, 1.7 mootori 82mm kolb.
Sadasin siis täna poodi sisse, võtsin Mahle kataloogi, ning mis selgus: Mahle kolbi 82mm saada ainult Samara mootori oma(1.5 mootori oma), 1.7 mootorile saada ei ole. On ikka targad küll. Päris palju on selliseid asju erinevate poodidega olnud, kus telefonis ei tea mida kokku lubatakse, kohale minnes aga pole pooli asju
Kuna Samara kolbi näinud pole, ega tea, kas kolvi põhi on nõgusam( vaja siis enda masinal surveastet natukene madalamaks saada), siis ilmselt vaja ikka Olaafi käest need laenuks võtta, ning vajalikud mõõtmised ära teha.
Eelmisel nädalal helistades öeldi, et saab, ning 400.- millegagi tüki hind, 1.7 mootori 82mm kolb.
Sadasin siis täna poodi sisse, võtsin Mahle kataloogi, ning mis selgus: Mahle kolbi 82mm saada ainult Samara mootori oma(1.5 mootori oma), 1.7 mootorile saada ei ole. On ikka targad küll. Päris palju on selliseid asju erinevate poodidega olnud, kus telefonis ei tea mida kokku lubatakse, kohale minnes aga pole pooli asju
Kuna Samara kolbi näinud pole, ega tea, kas kolvi põhi on nõgusam( vaja siis enda masinal surveastet natukene madalamaks saada), siis ilmselt vaja ikka Olaafi käest need laenuks võtta, ning vajalikud mõõtmised ära teha.