21073, Jaanus, 1995
21073, Jaanus, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Sai just käigukast alt võetud, ning vaade mis mulle avanes, polnud eriti kiiduväärt.
Kast nii seest kui väljas väga õline ja sogane.
Ei tea, millest võis kast väljast nii õliseks saada, ning ka seest.
On sees mingid tihendid mis ära väsivad ja lekkima võivad hakata? On keegi neid vahetanud?
pildilt saab vast aimu, kui plägane ta seest oli...
[Muudetud: 11-1-2009 jaanus]
Kast nii seest kui väljas väga õline ja sogane.
Ei tea, millest võis kast väljast nii õliseks saada, ning ka seest.
On sees mingid tihendid mis ära väsivad ja lekkima võivad hakata? On keegi neid vahetanud?
pildilt saab vast aimu, kui plägane ta seest oli...
[Muudetud: 11-1-2009 jaanus]
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Plaan siis selline:
Pildilt nähtava kollektori otsa läheb T25 puhur, mille sai kasutatud peast ostetud, kuid ainult 2000km sõitnud ( detailil isegi veel tsekk alles, garantiid vist lõppes juba)
Turbole tellitud ka Keiseist juba kuumakindel "müts" , mis natukenegi peaks sooja endas hoidma. Loodame, et sisselasketemp-ile suurt mõju see avaldama ei hakka.
Sisselaskekolde keevitab lõplikult kokku herr Teppan. Alumine osa sisselaskel Niva 4p pritse oma, ülemise osa pealt on asi veel lahtine, et kuidas tehakse.
Kollektori osta läheb Ford Sierra segusiiber ( kõige õhem saadaolev segusiiber)
Pihustid on audi S3 omad, 358cc/3Bar
Kogu kremplit hakkab juhtima MegaSquirt'n'Spark V3.0
Kindlasti vaja ka veel WideBand lambda koos kontrolleriga soetada.
Väntvõlli osta läheb Niva 60-2 trigger wheel
Turbost kuni lõpuni tahaks väljalaske 2.5" torust teha, Keerukaks läheb aga mootoriruumist toru põhja alla viimisega, kuna praegusel proovimisel selgus, et toru jääb stareti juures sinna roolisüsteemile ette. Püüame ka selle asja kuidagi ära lahendada.
Mootori sisu jätaks esialgu samaks, et proovida palju originaal mootorist kätte saab. Vahetusse läheb 100% kindlusega õlipump. Selle asemel läheb see VFTS-i tootlikum pump( ei tea, kas nimetasin asja õige nimega)
Olemas ka cooler, mis istub täpselt esivõre ja radika taha.
Keiseist soetatud ka Autogauge boosti, õlirõhu ja õlitempi kellad, Turbo XS replica BOV, mingi odavamapoolne kütuserõhu regulaator ning nipet näpet veel.
90% turbotamiseks vajalikest detailidest on olemas, seega on ainult kokku ladumise vaev.
Tulevikus kindlasti tahaks proovida Samara kolbe, või kui leian mõne sobia tugevama muu automargi kolvi, siis need kindlasti sisse.
Mõtetes mõlkus ka mõne Fiati mootori aretamine ( Argenta näiteks). Neid aga eriti saada ei ole, samuti nende käigukaste, mis suurte jõudude juures purunema kipuvad.
Ellneva pärast otsustasimegi Lada mootori võtta ja seda natukene lähemalt tundma õppida.
Kevadeks tahaks kindlasti sõitma saada.
Mootoriruum saab kindlasti parema väljanägemise.
Sirgete torudega kolle sellepärast, et võimalikult hästi spooliks:).
Kollektori räämas välimusest ei tasu ennast häirida lasta, kuna tarve väljalaske katan kollektoriteibiga. Seetõttu ei pidanud vajalikuks ka keevitusõmblusi lihvida, ega kollet siluda
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
Pildilt nähtava kollektori otsa läheb T25 puhur, mille sai kasutatud peast ostetud, kuid ainult 2000km sõitnud ( detailil isegi veel tsekk alles, garantiid vist lõppes juba)
Turbole tellitud ka Keiseist juba kuumakindel "müts" , mis natukenegi peaks sooja endas hoidma. Loodame, et sisselasketemp-ile suurt mõju see avaldama ei hakka.
Sisselaskekolde keevitab lõplikult kokku herr Teppan. Alumine osa sisselaskel Niva 4p pritse oma, ülemise osa pealt on asi veel lahtine, et kuidas tehakse.
Kollektori osta läheb Ford Sierra segusiiber ( kõige õhem saadaolev segusiiber)
Pihustid on audi S3 omad, 358cc/3Bar
Kogu kremplit hakkab juhtima MegaSquirt'n'Spark V3.0
Kindlasti vaja ka veel WideBand lambda koos kontrolleriga soetada.
Väntvõlli osta läheb Niva 60-2 trigger wheel
Turbost kuni lõpuni tahaks väljalaske 2.5" torust teha, Keerukaks läheb aga mootoriruumist toru põhja alla viimisega, kuna praegusel proovimisel selgus, et toru jääb stareti juures sinna roolisüsteemile ette. Püüame ka selle asja kuidagi ära lahendada.
Mootori sisu jätaks esialgu samaks, et proovida palju originaal mootorist kätte saab. Vahetusse läheb 100% kindlusega õlipump. Selle asemel läheb see VFTS-i tootlikum pump( ei tea, kas nimetasin asja õige nimega)
Olemas ka cooler, mis istub täpselt esivõre ja radika taha.
Keiseist soetatud ka Autogauge boosti, õlirõhu ja õlitempi kellad, Turbo XS replica BOV, mingi odavamapoolne kütuserõhu regulaator ning nipet näpet veel.
90% turbotamiseks vajalikest detailidest on olemas, seega on ainult kokku ladumise vaev.
Tulevikus kindlasti tahaks proovida Samara kolbe, või kui leian mõne sobia tugevama muu automargi kolvi, siis need kindlasti sisse.
Mõtetes mõlkus ka mõne Fiati mootori aretamine ( Argenta näiteks). Neid aga eriti saada ei ole, samuti nende käigukaste, mis suurte jõudude juures purunema kipuvad.
Ellneva pärast otsustasimegi Lada mootori võtta ja seda natukene lähemalt tundma õppida.
Kevadeks tahaks kindlasti sõitma saada.
Mootoriruum saab kindlasti parema väljanägemise.
Sirgete torudega kolle sellepärast, et võimalikult hästi spooliks:).
Kollektori räämas välimusest ei tasu ennast häirida lasta, kuna tarve väljalaske katan kollektoriteibiga. Seetõttu ei pidanud vajalikuks ka keevitusõmblusi lihvida, ega kollet siluda
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Tehnilisest küljest tulevad meie autod peaaegu kaksikud. Sul vb tuleb mõni hobune rohkem kuna saad pool sisselaset ise välja mõelda ja originaalist avarama teha.
Kui mõlemad valmis oleme, teeme koos dünorullidel ühe "kaikaveo" kah?
Räägi cooleri päritolust, pildi võid ka panna.
[Muudetud: 21-1-2009 Moss]
Kui mõlemad valmis oleme, teeme koos dünorullidel ühe "kaikaveo" kah?
Räägi cooleri päritolust, pildi võid ka panna.
[Muudetud: 21-1-2009 Moss]
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
jaanus, mis kuri plaan sul selle rooliga on? läheb ikka peale?
kui ei, siis ma ihuks hammast selle peale, kui lubad
aga palju sa loodad kätte saada siit hevosvoimaa? keegi kuskil pajatas midagi Volvo kolbidest (või jäi see mulle meelde mosseklubist, kus kasutati volvo mootori kolbe ja kepse..)..
kui ei, siis ma ihuks hammast selle peale, kui lubad
aga palju sa loodad kätte saada siit hevosvoimaa? keegi kuskil pajatas midagi Volvo kolbidest (või jäi see mulle meelde mosseklubist, kus kasutati volvo mootori kolbe ja kepse..)..
Lujaa laatua Lada
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Rool läheb ikka peale. Natukene mugavam kui senine roolAlgselt postitas: maalo
jaanus, mis kuri plaan sul selle rooliga on? läheb ikka peale?
kui ei, siis ma ihuks hammast selle peale, kui lubad
aga palju sa loodad kätte saada siit hevosvoimaa? keegi kuskil pajatas midagi Volvo kolbidest (või jäi see mulle meelde mosseklubist, kus kasutati volvo mootori kolbe ja kepse..)..
Jõudu tahaks rohkem rattast saada, kui Moss:D
Kus nendest Volvo juppidest juttu oli?
[Muudetud: 22-1-2009 jaanus]
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Nende infojuppide põhjal pakuks, et jutt käis Ville Oksaneni kiirendus-Mossest. AutoLehte tsiteerides: "kasutatud on Volvo B18 mootori kolbe ja originaalkepse"Algselt postitas: maalo
keegi kuskil pajatas midagi Volvo kolbidest (või jäi see mulle meelde mosseklubist, kus kasutati volvo mootori kolbe ja kepse..)..
Aga B18 peaks olema mingi üüratusuur diiselmootor?