21073, Jaanus, 1995

21073, Jaanus, 1995

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Suletud
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: jaanus
Kas peabki nii olema, et...

Võtsin turvavöö korraks põranda küljest lahti( rulliku ka), ning 1 nõks tõmbas vöö ennast rulli sisse. Proovisin välja kiskuda, kuid tulutult. Teiose poolega sama jama. Kas ongi nii, et kui ennast mingist hetkest alates sisse kerib, siis välja saada pole võimalik?
Niisama kiskudes ei juhtu midagi. Ma tavaliselt olen nii selle jälle käima saanud et rullin sõrmedega teda veidi veel sissepoole natuke, siis ta nagu tuleb lukust lahti. Muidugi vöö rullik ei tohi olla suvaasendis vaid nõnda et rihm liiguks rullilt maha vertikaalselt üles, umbes nagu auto küljeski see koost paikneb.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Sõltub muidugi konstruktsioonist, aga mu vanas kopikas olid sellised, millede sees traadikese otsas rippus väike pommike.
Ja vot kui seesama tila siia-sinna tilbendas või polnud püstloodis, siis vööd ei saanudki lahti kerida.
Distsiplineeris, kurinahk nii, et traksid tuli enne sõidu alustamist vaikselt peale panna. Kui auto juba rappus, siis ei saanud neid enam kuidagi lahti rullida. Volvo omad olid.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ma olen ühe rihma niiviisi käima saanud, et selle sama kuulikese ümbruse tolmust puhastanud. Muidugi ei julge väita, et kõikidel see nii lahtivõetav on.
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Algselt postitas: Moss
Algselt postitas: jaanus
Kas peabki nii olema, et...

Võtsin turvavöö korraks põranda küljest lahti( rulliku ka), ning 1 nõks tõmbas vöö ennast rulli sisse. Proovisin välja kiskuda, kuid tulutult. Teiose poolega sama jama. Kas ongi nii, et kui ennast mingist hetkest alates sisse kerib, siis välja saada pole võimalik?
Niisama kiskudes ei juhtu midagi. Ma tavaliselt olen nii selle jälle käima saanud et rullin sõrmedega teda veidi veel sissepoole natuke, siis ta nagu tuleb lukust lahti. Muidugi vöö rullik ei tohi olla suvaasendis vaid nõnda et rihm liiguks rullilt maha vertikaalselt üles, umbes nagu auto küljeski see koost paikneb.

Üritan siis rahulikult asja uuesti proovida.
Naljakana tundus lihtsalt see, et kui põranda küljes oli kinni, siis jooksis see vöö seal ilusti sisse ja välja. Nüüd aga, kui polt oli põranda küljest vabastatud, ning turvavöö ennast 1 nõksu rohkem sisse tõmbas, oli kööga:S


Ahjaa....

Härr Teppani käest sain täna sisselaskekollektori ka kätte:) Päris asjalik!
Kasutaja avatar
petz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
Asukoht: Tartu, Põlvamaa
Autod: VAZ 1111 OKA

Postitus Postitas petz »

Turvavööga nii, et kui ta kasvõi pisut vales asendis, siis ei pruugi välja tulla! Asend peab olema TÄPSELT see, mis auto kere küljes olles!
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Algselt postitas: petz
Turvavööga nii, et kui ta kasvõi pisut vales asendis, siis ei pruugi välja tulla! Asend peab olema TÄPSELT see, mis auto kere küljes olles!
Jah ma ehmatasin ka kui enda turvavööd ära võtsin see pomm ongi nagu stopper, seal peab olema külma närvi,ja sirget kätt:D:D

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
carl-steven berg
r
raago
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Nov 2007 17:01
Asukoht: Tallinn/Ida-Virumaa
Autod: Lada 2105

Mahle kolb

Postitus Postitas raago »

Veerenni Subaru esinduse kõrval, avruosade pood müüb Mahle kolbe, hind soolasem, kuid 5-7 päevaga asjad käes, poe nime kahjuks ei mäleta.
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Algselt postitas: raago
Veerenni Subaru esinduse kõrval, avruosade pood müüb Mahle kolbe, hind soolasem, kuid 5-7 päevaga asjad käes, poe nime kahjuks ei mäleta.
Kui Mahle kataloog 1.7 mootorile kolbi ei näita, siis pole ka seal Veerenni juures ilmselt seda. Aga kui Samara kolbi silmas pidasid, siis see 7 päevane tarne tundub küll väga mõstlik
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

poe nimi on europart
http://www.europart.ee/
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Algselt postitas: olaaf
poe nimi on europart
http://www.europart.ee/
Helistasin sinna just, ning tarneajaks 7 päeva.
Tk hind 520.-
Autoeksperdis tarne 2 kuud
Tk hind 400.-

Huvitav kuidas nii suured tarneaegade vahed on?
Europartil pidi sama moodi see kolb Saksast tulema, kuid ainult 7 päevaga

[Muudetud: 29-1-2009 jaanus]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

lai-skus ja kok-kuhoid kaks tänapäeva äri edendavad jõud
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Kolleegid.

Postitus Postitas SexSix »

Kolleegid ei kihuta enam ja t;;d ka v'hem.Harvemin intoimuvad reisid.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Sellepärast et logistiline transport on oluliselt kõrgemal äritasemel, kui näiteks jaemüügi varuosad, mis ei ole igapäevased kuluosad.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Need Mahled on siis pealt siledad Samara mootori kolvid?
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Algselt postitas: Moss
Need Mahled on siis pealt siledad Samara mootori kolvid?
Ei ole siledad, st ei tohiks ola. Nõgusus peaks suurem olema kui 1.7 Niva kolbidel.
Või mis sa mõtlesid?
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Lihtsalt sportlik huvi...

3-el silindril tähis B2, ühel C2
Mis need tähed tähendavad seal?

Varud täienenud veel kuumakindla Thermoteci teibi, turbo katte ning tootlikuma õlipumbaga.

Tänase päeva seisuga on mõte selline, et sõiduk hakkab sõitma E85-ga

Eks mõngi vast teab ise, miks turboautodel sellist kütust kasutatakse

[Muudetud: 30-1-2009 jaanus]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

b2 - sõrme ava kolvis 21,986mm kuni 21,990mm ja läheb roheline sõrm.

b klassi kolb veidi pisem kui c klassi kolb.

sul on praegu sellised sees mootoris?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Algselt postitas: olaaf
b2 - sõrme ava kolvis 21,986mm kuni 21,990mm ja läheb roheline sõrm.

b klassi kolb veidi pisem kui c klassi kolb.

sul on praegu sellised sees mootoris?

On jah sellised kolvid sees. Mis mõttes pisem? diameeter?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: olaaf
b2 - sõrme ava kolvis 21,986mm kuni 21,990mm ja läheb roheline sõrm.

b klassi kolb veidi pisem kui c klassi kolb.

sul on praegu sellised sees mootoris?
Tegu siis vist ISO tolerantsiklassidega.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

millises silindris see c klassi kolb on muidu?

diameeter on jah c klassil suurem,

samara andmed:
silinder:
A - 82,0 - 82,01
B - 82,01 - 82,02
C - 82,02 - 82,03
D - 82,03 - 82,04
E - 82,04 - 82,05

kolb:
A - 81,965 - 81,975
C - 81,985 - 81,995
E - 82,005 - 82,015


peaks nii olema - praegu tuletasin andmed 2108 1300 mootorist millel 76mm kolb aga ilmselt mõõdud ja suhted samad.

PS! samaral jäi kolb vist 0,4-0,5 allapoole ülemist äärt

[Muudetud: 30-1-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Suletud