Niisama kiskudes ei juhtu midagi. Ma tavaliselt olen nii selle jälle käima saanud et rullin sõrmedega teda veidi veel sissepoole natuke, siis ta nagu tuleb lukust lahti. Muidugi vöö rullik ei tohi olla suvaasendis vaid nõnda et rihm liiguks rullilt maha vertikaalselt üles, umbes nagu auto küljeski see koost paikneb.Algselt postitas: jaanus
Kas peabki nii olema, et...
Võtsin turvavöö korraks põranda küljest lahti( rulliku ka), ning 1 nõks tõmbas vöö ennast rulli sisse. Proovisin välja kiskuda, kuid tulutult. Teiose poolega sama jama. Kas ongi nii, et kui ennast mingist hetkest alates sisse kerib, siis välja saada pole võimalik?
21073, Jaanus, 1995
21073, Jaanus, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sõltub muidugi konstruktsioonist, aga mu vanas kopikas olid sellised, millede sees traadikese otsas rippus väike pommike.
Ja vot kui seesama tila siia-sinna tilbendas või polnud püstloodis, siis vööd ei saanudki lahti kerida.
Distsiplineeris, kurinahk nii, et traksid tuli enne sõidu alustamist vaikselt peale panna. Kui auto juba rappus, siis ei saanud neid enam kuidagi lahti rullida. Volvo omad olid.
Ja vot kui seesama tila siia-sinna tilbendas või polnud püstloodis, siis vööd ei saanudki lahti kerida.
Distsiplineeris, kurinahk nii, et traksid tuli enne sõidu alustamist vaikselt peale panna. Kui auto juba rappus, siis ei saanud neid enam kuidagi lahti rullida. Volvo omad olid.
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Algselt postitas: MossNiisama kiskudes ei juhtu midagi. Ma tavaliselt olen nii selle jälle käima saanud et rullin sõrmedega teda veidi veel sissepoole natuke, siis ta nagu tuleb lukust lahti. Muidugi vöö rullik ei tohi olla suvaasendis vaid nõnda et rihm liiguks rullilt maha vertikaalselt üles, umbes nagu auto küljeski see koost paikneb.Algselt postitas: jaanus
Kas peabki nii olema, et...
Võtsin turvavöö korraks põranda küljest lahti( rulliku ka), ning 1 nõks tõmbas vöö ennast rulli sisse. Proovisin välja kiskuda, kuid tulutult. Teiose poolega sama jama. Kas ongi nii, et kui ennast mingist hetkest alates sisse kerib, siis välja saada pole võimalik?
Üritan siis rahulikult asja uuesti proovida.
Naljakana tundus lihtsalt see, et kui põranda küljes oli kinni, siis jooksis see vöö seal ilusti sisse ja välja. Nüüd aga, kui polt oli põranda küljest vabastatud, ning turvavöö ennast 1 nõksu rohkem sisse tõmbas, oli kööga:S
Ahjaa....
Härr Teppani käest sain täna sisselaskekollektori ka kätte:) Päris asjalik!
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
Jah ma ehmatasin ka kui enda turvavööd ära võtsin see pomm ongi nagu stopper, seal peab olema külma närvi,ja sirget kätt:D:DAlgselt postitas: petz
Turvavööga nii, et kui ta kasvõi pisut vales asendis, siis ei pruugi välja tulla! Asend peab olema TÄPSELT see, mis auto kere küljes olles!
[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
carl-steven berg
-
rraago
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 14
- Liitunud: 14 Nov 2007 17:01
- Asukoht: Tallinn/Ida-Virumaa
- Autod: Lada 2105
Mahle kolb
Veerenni Subaru esinduse kõrval, avruosade pood müüb Mahle kolbe, hind soolasem, kuid 5-7 päevaga asjad käes, poe nime kahjuks ei mäleta.
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Kui Mahle kataloog 1.7 mootorile kolbi ei näita, siis pole ka seal Veerenni juures ilmselt seda. Aga kui Samara kolbi silmas pidasid, siis see 7 päevane tarne tundub küll väga mõstlikAlgselt postitas: raago
Veerenni Subaru esinduse kõrval, avruosade pood müüb Mahle kolbe, hind soolasem, kuid 5-7 päevaga asjad käes, poe nime kahjuks ei mäleta.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
poe nimi on europart
http://www.europart.ee/
http://www.europart.ee/
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kolleegid.
Kolleegid ei kihuta enam ja t;;d ka v'hem.Harvemin intoimuvad reisid.
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Lihtsalt sportlik huvi...
3-el silindril tähis B2, ühel C2
Mis need tähed tähendavad seal?
Varud täienenud veel kuumakindla Thermoteci teibi, turbo katte ning tootlikuma õlipumbaga.
Tänase päeva seisuga on mõte selline, et sõiduk hakkab sõitma E85-ga
Eks mõngi vast teab ise, miks turboautodel sellist kütust kasutatakse
[Muudetud: 30-1-2009 jaanus]
3-el silindril tähis B2, ühel C2
Mis need tähed tähendavad seal?
Varud täienenud veel kuumakindla Thermoteci teibi, turbo katte ning tootlikuma õlipumbaga.
Tänase päeva seisuga on mõte selline, et sõiduk hakkab sõitma E85-ga
Eks mõngi vast teab ise, miks turboautodel sellist kütust kasutatakse
[Muudetud: 30-1-2009 jaanus]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
millises silindris see c klassi kolb on muidu?
diameeter on jah c klassil suurem,
samara andmed:
silinder:
A - 82,0 - 82,01
B - 82,01 - 82,02
C - 82,02 - 82,03
D - 82,03 - 82,04
E - 82,04 - 82,05
kolb:
A - 81,965 - 81,975
C - 81,985 - 81,995
E - 82,005 - 82,015
peaks nii olema - praegu tuletasin andmed 2108 1300 mootorist millel 76mm kolb aga ilmselt mõõdud ja suhted samad.
PS! samaral jäi kolb vist 0,4-0,5 allapoole ülemist äärt
[Muudetud: 30-1-2009 olaaf]
diameeter on jah c klassil suurem,
samara andmed:
silinder:
A - 82,0 - 82,01
B - 82,01 - 82,02
C - 82,02 - 82,03
D - 82,03 - 82,04
E - 82,04 - 82,05
kolb:
A - 81,965 - 81,975
C - 81,985 - 81,995
E - 82,005 - 82,015
peaks nii olema - praegu tuletasin andmed 2108 1300 mootorist millel 76mm kolb aga ilmselt mõõdud ja suhted samad.
PS! samaral jäi kolb vist 0,4-0,5 allapoole ülemist äärt
[Muudetud: 30-1-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."