Kui seda kütust kasutama hakkad, pole kahtlust, kellel rohkem mürtsu mootorist tuleb.Algselt postitas: jaanus
Tänase päeva seisuga on mõte selline, et sõiduk hakkab sõitma E85-ga
Eks mõngi vast teab ise, miks turboautodel sellist kütust kasutatakse
Kas pihustid natuke väikseks ei jää selle jaoks? E85 stöhhiomeetriline vahekord õhuga 9:1 vs bensiini 14,7.
Kui suurt rõhku kasutada plaanid? Ma saan aru, et ostad Mahled, millega surveaste madalamaks läheb. Kui plaanid jätkuvalt kasutada seda Nissani T25 turbot, siis tollest voolavuskaardi järgi võttes üle 1,2...1,3 bari laaderõhku võtta pole mõistlik - kannatab efektiivsus ja turbiini pöörded tõusevad üle lubatud väärtuse.
Ehk siis lühidal: minul on kas midagi kahe silma vahele jäänud või on sul see asi lõpuni lahti mõtlemata?