21073, Jaanus, 1995

21073, Jaanus, 1995

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Suletud
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: jaanus
Tänase päeva seisuga on mõte selline, et sõiduk hakkab sõitma E85-ga

Eks mõngi vast teab ise, miks turboautodel sellist kütust kasutatakse
Kui seda kütust kasutama hakkad, pole kahtlust, kellel rohkem mürtsu mootorist tuleb.

Kas pihustid natuke väikseks ei jää selle jaoks? E85 stöhhiomeetriline vahekord õhuga 9:1 vs bensiini 14,7.
Kui suurt rõhku kasutada plaanid? Ma saan aru, et ostad Mahled, millega surveaste madalamaks läheb. Kui plaanid jätkuvalt kasutada seda Nissani T25 turbot, siis tollest voolavuskaardi järgi võttes üle 1,2...1,3 bari laaderõhku võtta pole mõistlik - kannatab efektiivsus ja turbiini pöörded tõusevad üle lubatud väärtuse.

Ehk siis lühidal: minul on kas midagi kahe silma vahele jäänud või on sul see asi lõpuni lahti mõtlemata?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1,2 baariga peaks surveastmega 7,x saama ju suhteliselt palju jõudu kätte juba, eriti kui plokikaane kanalitega natukene vaeva näha, et sealt õhku läbi ka ikka mahub...
pihusteid on ilmselt lihtne pärast vahetada kui need ahtaks jäävad, muretsema paneb bensiinipump ja küttepaak - e85 on mehine korrosiooni tekitaja - bifuel autodel peaks ju plastikust küttepaak olema?!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

E85 ja 1,2baari - mina sihiks pigem suuremat CR'i kui seda on 7,x või originaali 9,3. Samas pole mulle E85 senini veel niipalju huvi pakkunud, et lähemalt uurida. Võibolla saab ka suuremat surveastet kasutada, võibolla mitte.

Muidu wiki jälle abiks: http://en.wikipedia.org/wiki/E85

Lisaks korrosioonile on ka E85'l elektrijuhtivus - suvaline bensupump romulast enam ei sobi.
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Surveaste jääb 9,3:1le.
Sai just Mihkliga ka sellel teemal jälle konsulteeritud, ning tema sõnutsi 0,8-0,9 kannatab see ilusti. Oli tema 100% kindel selles isegi, et tavalise tankla kütusega sellist rõhku kannatab. E85 sisse kindluse mõttes. Kardan et originaal keps ei kannata üle 1 Bar rõhku väljagi. On palju neid autosidki, mis 9.7:1 üle bari rõhuga sõidavad. Usun, et tasub seda 9,3:1le surveastet proovida. Ega ennem ei saagi u teada, kust maalt detoneerib, kui järgi ei proovi.

Tulevikus kui saan korraliku kepsu ja turbokolvi, siis või üle 1Bar-i rõhkude juurde mängima minna

Kolb jääb sama, kuna ei näe mõtet Samara kolbi ainult surveastme alandamiseks panna. Sellepärast võtamegi kasutusele prooviks E85, et detonatsiiooniläve ülesse poole saada.
Eks näib, kuidas see asi toimib.
Pihustit on võimalus alati tõepoolest suuremat osta. Arvan, et nendest ei jää väheks.

Ei tohiks see turbo küll väikseks jääda. Tahaks ikka sellist linnavahel paugutamise aparaati teha, kus spoolima ikka võimalikult madalalt hakkaks. T25 Lada 1.7 mootori juurde peaks norm valik olema.


Ega lõpuni 100% kõike ka valmis mõelda ei anna. Kindlasti töö või sõitmise käigus tuleb midagi muuta ja kohendada. see on täiesti loomulik



Käis ka siis täna Herr Darts (rallihunt) garaazis asja uurimas ja nõu andmas. (Õlipumba ka tõi mulle). Kusjuures sain väga asjalikke näpunäiteid:)
Eks ta võib ise rääkida, mis tema asjast arvas.
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Algselt postitas: olaaf
millises silindris see c klassi kolb on muidu?
Esimeses silindris
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

vasakul siis see Thermoteci kate, millest turbo kuumale osale " mütsi" meisterdanPilt
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Võib teema lukustada/kustutada, kuna sõiduk on osadeks laiali müüdud!


Ära vast pole mõtet kustutada, teistel teinekord hea lugeda

[Muudetud: 2-19-2009 Priidic]
Suletud