16. leht 19-st
Postitatud: 29 Mär 2015 23:42
Postitas Viin
student kirjutas:Väga kena värv, ja Valge Lai velg sobib ideaalselt (ûlemistel piltidel) .
PS:kas rooli sarnaseks või hoopis beeziks ei taha, nagu mul avataris?
Rool jääb selliseks, nii mulle meeldib
Luisi Falcon 34 (70402S)
Käivitamiseni täna ei jõudnud, teha liiga palju. Uude mootoriruumi sopased asjad ei sobi ja enamus aega kulub osade pesemiseks. Tänane seis on see:
Vajan nüüd uut paisupaaki ka
. ...lisaks kõigele muule...
Postitatud: 30 Mär 2015 10:26
Postitas Ronn
Ja kui sa juba poes oled, siis ära unusta ka aknapesu paaki osta
Ilus puhas. Jätka samas vaimus.
Postitatud: 30 Mär 2015 10:27
Postitas Viin
Ronn kirjutas:Ja kui sa juba poes oled, siis ära unusta ka aknapesu paaki osta
Ilus puhas. Jätka samas vaimus.
Aitäh
Klaasipesuripaak olemas
Kuna tööruumid tulid täna vabastada siis lada ehituses vaba päev
.
Sellises seisus lükkasime garaaži tagasi.
Postitatud: 30 Mär 2015 14:39
Postitas 01vaz01
Tundub et tuleb üks eeskujulik kandiline! Mootori ruum näeb hea välja ja eks see salongi saab nagu peab..
Postitatud: 03 Mai 2015 23:18
Postitas Viin
01vaz01 kirjutas:Tundub et tuleb üks eeskujulik kandiline! Mootori ruum näeb hea välja ja eks see salongi saab nagu peab..
Hetkel ainult näebki hea välja.
Nädalavahetus sai usinasti sisustatud lada kokkupanekuga. Isegi kindlustus sai tehtud.
Esimene päev oli juhtmete päralt ja teisest pool sisaldas salongi kokkupanekut. Juhtmete poolepealt tuli signalisatsioon õpetada uksi lukustama ja pagasiruumi avama ning lisaks palju muid lahtiseid juhtmeid ühendada.
Nädalavahetuse tipphetkeks oli tänane esimene sõit (sellest lähipäevil videosüüdistus ka). Sõit ei kujunenud just väga pikaks kuna hävines unistus uute tihenditega lekkevabast mootorist uue puhta kuuega mootoriruumis. Nimelt tuleb hakata plokikaane tihendit vahetama kuna eelmine uus tihend lekib kui mahlakask.
:mad::mad:
Paar pilti ka:
Laupäeva hommik
Pühapäeva hommik
Postitatud: 04 Mai 2015 22:07
Postitas Viin
VäikeMägilane kirjutas:Uue lekkiva tihendi üheks levinumaks põhjuseks on ka vale kaane kinnitus ja oht, et kaan kõver. Alati kui kaan maha käib võiks selle sirgsust/ühtlust kontrollida.
Edu kena projektiga!
PS: kuigi esma mulje armatuurist viskas kohe mõtted mossele
Kaas ja plokk mõlemad lihvitud.
Näidikute hoidja on mitu aastat muutumatuna seisnud kiire ajutine lahendus. Sama kaua ootab oma järge klaasriidest tükk:
Postitatud: 06 Mai 2015 13:09
Postitas Viin
Esimesest sõidust liikuvat pilti ka
https://youtu.be/On0Lru5HX8Q
Postitatud: 14 Mai 2015 22:11
Postitas Viin
Telefonist pilte vaadates, jäid silma siin kajastamata pildid.
Nimelt lasin esimese numbrimärgi taastada, kuna oli aja jooksul kannatada saanud.
Vana
Uus
Kuna uuel numbrimärgil pole auke ja neid tegema ka ei hakka siis sai lahendatud asi seekord nii.
Plaan oli algselt kahepoolse teibiga otse kerele kinnitada, kuid sedasi poleks saanud neid vajadusel eemaldada
Postitatud: 14 Mai 2015 22:27
Postitas twist
Viin kirjutas:
Plaan oli algselt kahepoolse teibiga otse kerele kinnitada, kuid sedasi poleks saanud neid vajadusel eemaldada
Tamiiliga
Esimesega muidugi veidi keerulisem.
Postitatud: 21 Mai 2015 21:52
Postitas Matteb
Väga viisakas pill
Postitatud: 23 Mai 2015 23:18
Postitas Viin
twist kirjutas:
Tamiiliga
Esimesega muidugi veidi keerulisem.
Niipalju kui kuulnud sellest siis sirgelt ja korrektselt seda ei eemalda.
Matteb kirjutas:Väga viisakas pill
Eks üritab
Kuna mu mootori kokku keeraja kõnedele ja kirjadele ei vasta siis uurin siit ühte võimalikku põhjust lekkivale plokikaanele.
Nimelt, kuna kaanest ja plokist on mingi kogus metalli eemaldatud, kas ei või olla võimalik, et poldid on nüüd "liiga pikad"? Kui suure varuga on plokis poldiaugud?
Postitatud: 24 Mai 2015 00:57
Postitas twist
Viin kirjutas: twist kirjutas:
Tamiiliga
Esimesega muidugi veidi keerulisem.
Niipalju kui kuulnud sellest siis sirgelt ja korrektselt seda ei eemalda.
Näpuosavus lihtsalt. Kui on kümme pöialt, siis ei saagi tervelt kätte.
Viin kirjutas:
Kuna mu mootori kokku keeraja kõnedele ja kirjadele ei vasta siis uurin siit ühte võimalikku põhjust lekkivale plokikaanele.
Nimelt, kuna kaanest ja plokist on mingi kogus metalli eemaldatud, kas ei või olla võimalik, et poldid on nüüd "liiga pikad"? Kui suure varuga on plokis poldiaugud?
Kas kaane poltidele ikka seibid panid? Plokis keermed olid keermelõikuriga üle keeratud ja keermeavad õhuga puhastatud? Poldid enne paigaldamist õlitatud? Uued poldid? Momentvõti korralik ning pingutatud õiges järjekorras ja astmetega?
3mm on plokis kindlasti veel keeret. Kui just rihmaga mootoril mingil põhjusel seda vähem ei ole.
Postitatud: 01 Juun 2015 00:15
Postitas Viin
Lähtudes siin kirjas olnud õpetustest ja kontsulteerides veel teistega sai nädalavahetusel vahetatud plokikaane tihend. Esialgu tundub, et ei leki enam.
Väga nüri oli hetkeks olla peaaegu samas seisus kui aasta tagasi, mootor laiali.
Peale tihendi vahetust sai põhjaalused plekid ning esimesed logarid tagasi pandud.
Ja oligi Lada valmis sissesõiduks. Esimese reisi pikkuseks kujunes 60km, igapäeva koju. Siin lihtsam ja operatiivsem pisimuresid lahendada (ja neid jagub). Esimesel ristmiku väänas tohutu võimsuse lisa puruks peenikese vasaku tagasilla varda
.
Auto ujub ka meeletult: üks osa sellest varda arvel, teine harjumatutel originaal velgedel/rehvidel selle auto all ja kolmas pragulistel ning pudedatel õõtshoobade puksidel. Sammuti on kulunud 2009 vahetatud šarniirid.
Ja uues kodu-garaazis.
Õiged veljed tulevad siis kui sillad korras
.
Targad madalduse pakkujad, mitu mm madaldust on kui rehvide servad küljelt vaadates koopaäärtega tasa?
Postitatud: 15 Juun 2015 00:03
Postitas Viin
Viimasest kahest nädalast esimene pool sai sõitmisele kulutatud. Teine pool aga auto ülevaatuskorda sätimisele pühendatud.
Ls. 5872- vahetatud sarniirid, välimised rooliotsad, õõtshoobade puksid ja terve auto vedrud ja amordid.
Mitu aastat olin veeretanud plaani auto natuke madalamaks lasta. Lugedes katsetusi erinevate sõidukite vedrude lõikamisest ja selle juurde sobivate amortide leidmise keerukust otsustasin minna kergema vastupanu teed ja osta komplekt -50mm vedrud ja amordid. Algselt tundus et auto pehmem ja kõrgem kui varem, kuid peale sillastendi ja mõningaid testkilomeetreid on seis parem.
Selline on -50 originaal velgedel ja 175/70 rehvidega.
Eelmine reede sai sõidetud esimene pikem reis maakoju kokku 130km.
Seal sai tehtud veel viimased ettevalmistused ülevaatuseks ja võiski laupäeval rivis seista. Läbitud puhtalt.
Edasi läks huvitavamaks- velgede, tulede ja rolivahetus
Veel sai proovitud, kuidas ebatasasel pinnal käitub, kinni ei jäänud.
Tulemata ei jäänud ka koostamise praak.
Kuna huvi uue mootoriga natuke vajutada on suur siis salongi radika voolik ei pidanud survele vastu. Kiire klambripingutus ja võis edasi minna.
Tegemist veel jagub aga sõidab väga eeskujulikult.
Postitatud: 25 Juun 2015 13:32
Postitas Laskarpoiss
Ilus, Jätka samas vaimus.
Postitatud: 13 Juul 2015 20:59
Postitas Viin
Laskarpoiss kirjutas:Ilus, Jätka samas vaimus.
Annan endast parima...
Teeks siis vahekokkuvõtte ka.
Ei taha see jahtuvedelik väga sees seista. 28.06 käisime koos kasutajaga Kritjan92 männikul mootoreid seadistamas. Plokikaane polte kannatas kaks pööret veel peale keerata. Sellega seoses lakkas ka plokikaas lekkimast. Veel said reguleeritud klapid ja Olku valis välja ka sobivama tüüsi.
Tänu sobivamale tüüsile astub auto ka mehisemalt edasi. Seda nii mehiselt, et läks ka Kristjaniga mõõdu võtmieks, mille tulemusena lahkus mu mootori külmakork ja mõõduvõtmine lõppes nööriotsas- 30 km Lada vedu.
Nädala seisis auto ja ootas tegutsevaid käsi. Motivatsiooni tekitas lõpuks soov teha Ladaga pisike Eesti reis ja külastada Vanavanemaid ja Lõuna-Eesti sugulasi.
Ls 6374- Vahetatud esimene parem külmakork, Vasaku tagumise suure varda puksid, õli, õlifilter, jahutusvedelik ja kollektorite tihendid.
Ja reis võis alata, rehvidesse törts õhku ja TULD!
Sõidetud sai 556km ja läbitud selline teekond
Puhkab reisist:
Üldiselt pidas auto kenasti vastu. Sai selgeks see, et veepumba rihmaratta poldid tahavad lahti kerida- tuleb törts keermeliimi panna. Ja et kütusekulu on natuke suur 9,6 l/100km lisaks kadus paduvihmas aegajalt laadimine, kuna põhjakaitseplekk veel panemata ja vesi pääses kergelt generaatori rihmale.
Postitatud: 30 Juul 2015 21:28
Postitas Viin
Ilmad sellised, et väga sõitma ei kutsu, nii siis seisab auto ja ootab ilusamaid ilmu. Suvi võiks juba tulla
Seismine hea, saab mõned tööd ära teha.
Kuna pühapäeval oli aega siis likvideerisin Eesti reisil tekkinud kivitäkked tagumistelt veljerantidelt.
Sellised näevad välja veljed peale pinnatud teelõiku.
Natuke värvi ja veidike parem.
Suured konarused jäid sisse. Teine velg sai vähem kannatada ja peale värvimist oli tulemus sarnane olukorraga enne reisi.
Teisipäeval õnnestus omastada viiekäiguline käigukast. Jutu järgi korras, kuid lekkivate tihenditega. Algselt oli plaan rahulikult võtta ja enne järgmist hooaega käigukasti mitte alla panna ja korda teha enne. Kuid räägiti pehmeks ja plaan on ikka sellel hooajal alla saada. Siis saab teada, kas tal on muid vigu kui lekkivad tihendid. Lada poest tõin ära ka viimase käigukastitala.
Siiamaani olen ringi sõitnud ilma tagavara rattata. Ja selle olukorra parandamiseks asusin tagavara ratast tegema. Velg haaveldatud ja krunditud.
BA3 0584
Postitatud: 30 Juul 2015 23:32
Postitas Edel
Velg on valmistatud mai 1984a. Vene velgede omapära, et valmistamise aeg lüüakse sisse.
Postitatud: 31 Juul 2015 20:05
Postitas Viin
Sellelt veljelt sai maha võetud suverehv, mis oli viimati kasutusel 2001 suvel. Ilmselt ma leiaks teistelt suvevelgedelt samad numbrid
Selle auto kunagiste talve velgede ajalugu ma ei te, kuid suveveljed ilmselt tehasest selle autoga kaasas käinud
Postitatud: 01 Aug 2015 14:38
Postitas Viin
Täna mõtlesin, et vaatas kuidas sobituvad kokku käigukast ja Veerenni poest ostetud padi.
Tulemus polnud see mida ootasin. :/