15. leht 19-st
Postitatud: 19 Aug 2013 17:58
Postitas makuu
Mille velgedest need tehtud on kui saladus pole ?
Postitatud: 31 Aug 2013 09:59
Postitas Viin
makuu kirjutas:Mille velgedest need tehtud on kui saladus pole ?
Need peaks olema Fiati veljed, ilmselt neid pandud ka teistele Itaalia autodele millel 4x98 auguvalem.
Postitatud: 26 Okt 2013 14:50
Postitas Viin
Suvehooaeg selleks korraks läbi...
Cambil käidud, tänud kaasfoorumlasele pildi eest!
Oli vahva üritus kuid pärast seda hakkas mootor iseloomu näitama. Cambil hakkas lekkima õli lekkima kaanetihendi vahelt ja seoses sellega jäi sõitmine tahaplaanile. Augusti lõpus sai ära vahetatud kaanetihend ja sõitu jätkatud. Napilt nädal peale tihendivahetust põlesid ära 1 ja 3 silindri väljalaskeklapid. Siis sai pusitud koos abiliste nõu ja jõuga autot tööle, kuid tulutult. Tänud Olaafile juppidega toetamise eest. Lume ja soola kartuses sai eile Lada Tallinnast nööriotsas ära sai kuiva garaaži hoiule veetud, ootab kevadet. Enne seda vaja ta käima saada. Ideid on aga nendest siis kui tegudeks läheb.
Nii ta septembri algusest eilseni siis seisis, aiakaunistusena...
Toredat talve!
Postitatud: 19 Mai 2014 22:32
Postitas Viin
Postitatud: 19 Mai 2014 23:39
Postitas Qunts
Mis moodi värvisid mootori plokki ja mis värvidega ?
mind ootab see nädalavahetus sama teema ees ja ei tahaks, et värv hakkab maha kooruma või tulema.
Sooviksin täpset kirjeldust millega puhastasid, kruntisid värvisid ?
Tänud vastuse eest.
Postitatud: 20 Mai 2014 18:18
Postitas Viin
Mina kasutasin epokrunti ja tavalist kahekomponentset autovärvi. Seda kas maha kooruma hakkab saab teada kunagi hiljem.
Relaka ja traatharjaga nühkisin rooste ja vana värvi maha. Algselt plaanisin pintsliga värvida kuid hea inimene tuiskas püstoliga üle
Postitatud: 27 Mai 2014 00:05
Postitas Viin
Eelmine nädal sai maha võetud mootor ja puhtaks pestud mootoriruum
Mõned lihtsamad kohad traatharjaga läikima löödud.
Täna oli liivapritsi kord. Aega läks ligikaudu 6h (sealhulgas ka akuraami lahti puurimine) ja kulutasin 75kg 0-0,08 fraktsiooniga liiva.
Tulemus:
Kui kellegil vedeleb 05-e akuraami remontplekki, siis seda läheks nüüd mul vaja
Homme siis läheb kruntimisse.
Postitatud: 12 Juun 2014 00:54
Postitas Viin
Vaikselt tuleb alustatud teekonda edasi rajada...
Motivatsioonitõstmiseks ja mutritepoltide olemasolu kontrollimiseks, kerasin mõned jupid külge.
Peale uue väntvõlli kahurimäärdest puhastamist tulid päevavalgele rooste. Homme lähen näitan võlli Tõukuris ja loodan, et ei pea uut ostma, hetke plaani kohaselt lasen lihvida kõik võllikaelad kuigi rooste kahjustused neist vaid kolmel.
Kuna hetkel auto päris laiali siis üritan sellise tüki salongi sooja juhtima panna.
Tegu Mercedese salongikraaniga.
Kerega on areng "enne värvi", kui värvija aega saab siis saan ehk lõpuks juppe tagasi panema hakata.
Postitatud: 12 Juun 2014 12:44
Postitas olaaf
Kui rooste pindmine siis karukeelega üle ja sisse - töötamise ajal on seal õli vahel
Sügavad kraatrid on muidugi jama värk..
Postitatud: 20 Juul 2014 14:22
Postitas Viin
Camp on lähenemas...
Põhimõtteliselt on aega vaid üks nädalavahetus, et saada auto liikuma.
Mai lõpust eelmise nädala alguseni seisis Lada krundituna töökojas ja värvija ei suutnud seda selle aja jooksul ära värvida.
Kolm õhtut peale tööd käisme tüdruku isaga värvimise eeltöid tegemas. Loodetavasti üks õhtu veel ja saab värvitud. Algne plaan oli värvida vaid koopaääred, pool ust ja kapotialune. Nüüdseks läheb värvimisse mõlemad tagumised tiivad, uks, kapotialune ja aknaraam kojameeste kinnituste juurest.
Enne:
Peale esimest krunti:
Pahtliring:
Kapotialune sai hermeetikut:
Enne viimast krunti:
Kuna mootor ka veel valmis pole siis on keeruline SummerCambi kohta lubadusi anda.
Mootori jupid on ka vahepeal endale värvi saanud
Mootoril puudu väntvõll, saaled, nukkvõll ja nukaraam.
Postitatud: 20 Juul 2014 19:33
Postitas Stern
Ukseaugule läks klaaskiud?
Postitatud: 20 Juul 2014 20:17
Postitas Viin
Kuna ma nagunii vaikselt kogun uusi uksi (1 olemas) siis läks auk jah pahtlit täis.
Postitatud: 22 Juul 2014 06:59
Postitas Viin
Mõned nädalad olen nuputanud, et mis toimub elektrijuhtmestikuga. Kas soome maaletooja on enne müüki seal juba midagi kohendanud, et lisad korralikult toimiks/vastaks seadustele või on remonditud seda juhtmestikku. Võrreldes foorumis oleva elektriskeemi ja oma Punase Lada juhtmetega siis on Beezi juhtmestik mõneti erinev.
Kapotiall on võetud kaug ja lähitule juhtmetest väljavõte ja viidud musta juhtmega läbi tulemüüri salongi:
Salongis on oranz juhe pooleks lõigatud ja see sama must juhe on ühendatud sinna:
Testriga kontrollides sai välja selgitatud, et tegemist on tagumiste udutuledega.
Järgnevalt on silma jäänud roosa juhe, mis Punase elektrisüsteemis asub punases pistikus beezil aga sinisesse tõstetud (tõstetud kuna see juhe on punase pistiku juhtmetega ühes kimbus). Punase kimpu on lisatud tulede pesuri juhe (kollane):
Siit küsimus:
Kas sellised muudatused on Konela tehtud (ehk oli Soome seadustes, et udutuli võib põleda vaid koos lähi või kaug tuledega?!?) ja võin rahumeeli kaitsmekarbi ära vahetada sama koodiga karbi vastu, või on juhtmestiku kohendatud mingi kaitsmekarbi anomaalia pärast remondi eesmärgil (põlenud rada ei tähendanud kaitsmekarbis)?
On keegi sellise asjaga varem kokkupuutunud, või on võimalik kellegil oma export masina pealt järgi vaadata?
Postitatud: 22 Juul 2014 20:37
Postitas logman
Viin kirjutas:
Siit küsimus:
Kas sellised muudatused on Konela tehtud (ehk oli Soome seadustes, et udutuli võib põleda vaid koos lähi või kaug tuledega?!?)
Võimalik.
Mingil saanil (võis olla vabalt 2106) oli lausa nii, et kaugtuledele ümberlülitades kustus tagumine udukas sootuks. Sest nagunii udus sõites kaugtulesid (tekitavad "udupiima" sisse läbipaistmatu seina) suurt ei kasutata.
Postitatud: 22 Juul 2014 23:22
Postitas zajetz
Soomes kasutati neid siniseid junne kui autole paigldati lisavarustust. Seega usun. Kaitsmekarp ikka standard. Kõikide eksport varjantide juhtmestikes olen kohanud selliseid ühendusi.
Postitatud: 20 Sept 2014 11:00
Postitas ToM
Ega sa enda auto värvikoodi ei oska öelda? 235?
Postitatud: 21 Sept 2014 22:12
Postitas Viin
ToM kirjutas:Ega sa enda auto värvikoodi ei oska öelda? 235?
Tehasest peaksid meie autod olema tulnud ühte värvi, kuid minu oma on ülevärvitud 2003-2004a ja heledam. Toonivahe näha sellel pildil.
Originaal värvikoodi ma öelda ei oska kuid nimeks hele-beez ja foorumis olevate piltide järgi võib oletada, et "235 Light Beige"
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid208597
Postitatud: 17 Nov 2014 18:25
Postitas Viin
Nädalas on 7 päeva, 5 neist kannavad tööpäeva nime ja palgatöö tegemise aeg. Järgi jäävad nädalavahetused ja neist peab jaguma kodu remondi, perekonna, sõprade ja Lada nädalavahetusteks.
Eelmine nädalavahetus oli lõpuks Lada nädalavahetus
,
Kui alustada kronoloogiliselt, siis 7.09.14 vedasin ennast koos kogu olemasoleva mootori kolaga Männikule, et olaaf-i abiga kokku laduda mootor.
Peale mitmeid viperusi (valed kolvirõngad, puuduvad osad, jne,) oli 25.09.14 lõpuks see hetk kui sai komplektse mootori koju viia. Suured tänud olaaf-ile.
Sedasi seisis see mootor garaažinurgas kuni eilseni.
Lada nädalavahetuse esimese päeva sisustasin pisemate nikerdamistega- juhtmed õigele kohale, klaasipuhastajate hoovastik/tüüsid/voolukud/paagihoidja, sammuti vahetasin välja kollaseks pleekinud suunatuled (ilmselt on uued ka viie aasta pärast kollased), oma koha leidsid ka pidurivõimendi ning piduri ja siduri peasilinder
Pühapäeva hommik algas vana käigukasti pesuga, et vähekene viisakam oleks ja allapannes ära ei määriks käigukastil suuremat remonti ei tee vahetan ära vaid õli kuna sellega muud plaanid mõnel teisel hetkel. Ja õhtuks oligi Ladal mootor peal, käigukast ja kardaan all.
Millal valmis saab?... Ei tea.
Ise tahaks veel sellel aastal esimesed tiirud teha kuid hobiautot tuleb mõnuga, mitte kiirustades ehitada, et kopp ette ei saaks.
Postitatud: 28 Mär 2015 23:05
Postitas Viin
No oli ikka kaevamist, et teema üles leida
...
Aga asjast. Päike paistab kõrgemalt ja mätas aina kuivab... Vaja ennast kiiremini ka liigutama hakata. Peale viimast postitust sai sai veel umbes kaks kuud tagasi mootorisse õli pandud ja trelliga ringiajades õlipumbaga õli süsteemi pumbatud. Edasi seisis kogu auto kuni tänaseni.
Täna sai: summuti alla, tagasilla simmerid vahetatud, leitud lekkiv vasak piduritöösilinder, siduriajam ühendatud (täitmata), karburaator läbis kiire puhastuse, veepump sai lõpuks külge ja generaator.
No nimekiri, mis veel teha on pikem. Lisaks lekkivale tagumisele töösilindrile on praguline ka tagumine pidurivoolik. Esimene parem pidur jäi viimasel sõiduhooajal peale jne...
AGA hoolimata kõigest sellest tahaks homme teha esimese käivituse.
Postitatud: 29 Mär 2015 12:07
Postitas student
Väga kena värv, ja Valge Lai velg sobib ideaalselt (ûlemistel piltidel) .
PS:kas rooli sarnaseks või hoopis beeziks ei taha, nagu mul avataris?