2105/051,Viin,1981/84
2105/051,Viin,1981/84
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Täna tegelesin väikeste näidikutega:
Nüüd on segadus majas, kuidas juhtmeid ühendada, kuna enne kakusin kõik ära:lol. 05-e originaal vee/bensiini näidikus jookseb skeem jube kahtlaselt. Kas bensiini näidiku jaoks piisab kahest juhtmest? Vee temp küll vajab lisa miinust. Mõtlemist jagub. Enne oli lihtsam kuna bensiini märgulamp oli ka seal samas ja juhtmed jooksid sarnaselt .
Tahhomeeter näitab ka nüüd õigust.
Kuna liigun igapäevaselt mööda kruusateed siis on suurem vajadus porilapatsite järgi ja üks kinnituspolt on puudu. Kellel on selline asi üle võiks ühendust võtta.
Juhipoolse küljeklaasi kinnitus on järjekordselt lahti tulnud ja kopp on ees nende iga-aastasest liimimisest. Kellel võimalik pakkuge mulle, mõistliku hinna eest, pika tõstukiga 05 esimesi küljeklaase.
Nüüd on segadus majas, kuidas juhtmeid ühendada, kuna enne kakusin kõik ära:lol. 05-e originaal vee/bensiini näidikus jookseb skeem jube kahtlaselt. Kas bensiini näidiku jaoks piisab kahest juhtmest? Vee temp küll vajab lisa miinust. Mõtlemist jagub. Enne oli lihtsam kuna bensiini märgulamp oli ka seal samas ja juhtmed jooksid sarnaselt .
Tahhomeeter näitab ka nüüd õigust.
Kuna liigun igapäevaselt mööda kruusateed siis on suurem vajadus porilapatsite järgi ja üks kinnituspolt on puudu. Kellel on selline asi üle võiks ühendust võtta.
Juhipoolse küljeklaasi kinnitus on järjekordselt lahti tulnud ja kopp on ees nende iga-aastasest liimimisest. Kellel võimalik pakkuge mulle, mõistliku hinna eest, pika tõstukiga 05 esimesi küljeklaase.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Vahepeal ainult kallanud ja tallanud. Auto liigub väga hästi, viimase kuuga 800km sõidetud. Eelmise aasta läbisõit saab kindlalt ületatud.
Paar Jaanipäeva klõpsu ka.
Tahhomeeter näitab enam-vähem täpselt. Spidomeetri näidud valetavad kuid ise tean, kus vajalikud kiirused asuvad.
Pimedas sõita kõvasti parem kui enne, näidikud ei pimesta .
Paar Jaanipäeva klõpsu ka.
Tahhomeeter näitab enam-vähem täpselt. Spidomeetri näidud valetavad kuid ise tean, kus vajalikud kiirused asuvad.
Pimedas sõita kõvasti parem kui enne, näidikud ei pimesta .
Lai valgeks värvitud plekkvelg kaa alla ja rohkem polegi vaja:lol:lol:)ladasaeabz kirjutas:Ideel on jumet Mikk:)
Täna avastasin, et mootor "kardab" külma õhku. Nimelt, kui õhupuhasti on talvises asendis mootor töötab ja laseb ilusti kiirendada, kui aga suvises hakkab karpasse tagasi taguma ja turtsuma ning kakkuma.
Käisin natuke vanurit ka "jalutamas"
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Ma ei ütleks ära isegi randiga valuvelgedest. Aga eks näis, mis tulevik toob.
Kui kass jooksma ei mahu pole õige rant!
Kui kass jooksma ei mahu pole õige rant!
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Nii... Arengut!
Kapotti hoiab nüüdsest üleval amort. Sättida veel tuleb aga poolepealt tõukab juba ise püsti:D. Pilt tuleb siis kui polsterdus matt tagasi pandud.
Soovitusi
1)Kuna saan varsti uued küljeklaasid siis küsimus kuidas vältida nende ära kriimustamist? Kindlasti tuleb klaasipind hoida puhas aga sellest alati ei piisa. Mis on lahendused?
2) Pagasnik ajab tolmu servadest sisse- uuel tihendil tekkisid kurvikohtadesse lohud, panin vanema tihendi lohud kadunud kuid tagatulede kohalt tuleb ikka sisse . Keskelt luku juurest ei tule. Kui lukku madalamale panen siis ei taha enam luuk kinni jääda. Nokk kinni saba lahti.
Veel pean ennast kurssi viima "värviparandus tehnoloogiaga" .
Kindlasti on veel küsimusi aga hetkel ei meenu
Kapotti hoiab nüüdsest üleval amort. Sättida veel tuleb aga poolepealt tõukab juba ise püsti:D. Pilt tuleb siis kui polsterdus matt tagasi pandud.
Soovitusi
1)Kuna saan varsti uued küljeklaasid siis küsimus kuidas vältida nende ära kriimustamist? Kindlasti tuleb klaasipind hoida puhas aga sellest alati ei piisa. Mis on lahendused?
2) Pagasnik ajab tolmu servadest sisse- uuel tihendil tekkisid kurvikohtadesse lohud, panin vanema tihendi lohud kadunud kuid tagatulede kohalt tuleb ikka sisse . Keskelt luku juurest ei tule. Kui lukku madalamale panen siis ei taha enam luuk kinni jääda. Nokk kinni saba lahti.
Veel pean ennast kurssi viima "värviparandus tehnoloogiaga" .
Kindlasti on veel küsimusi aga hetkel ei meenu
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Klaasid käes:D. Jätakski klaasid seisma, nii ilusad ja korralikud, et ei julgekski külge panna . Mõte on olnud ära kiletada aga aega oodata pole nii palju. Kõige rohkem valmistavat muret need kõvad alumise ääre tihendid, peale ühte väntamist raudselt kriipsud peal.
Üks müügi pilt ka. Endal kaamerat hetkel pole.
Üks müügi pilt ka. Endal kaamerat hetkel pole.
- Black-Pearl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
- Asukoht: Kuusalu
- Autod: 21063
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Keegi siin foorumis pani asjalikumad tihendid sinna, aga ei meenu, kes ja mida.undu kirjutas:Aga kas neid tihendeid millegi pehmema vastu ei annaks vahetada või midagi sinna leiutada. Siis võibolla ei kraabi ära.
Kena auto muidu:).
Peale kapotiamordi lisamist sai seda ka natuke timmitud. Midagi tuleb hingedele veel alla panna. see kapott pole ainuke, mis sättimist vajab:D.Black-Pearl kirjutas:Väga ilus, kuid kõikide piltide pea, kus on esiots, riivab silma see, et kapott ei ole tiivaga väga joondus, pisike asi, aga minusugused panevad seda alati tähele;) Edu:)
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
"Auto pesemise järel kõige lihtsam töö"
Eilne päev oli Ladale päris sisukas. Esmalt tööle jõudes avastasin, et paremas esitules on 5mm vett. Öösel oli korralik paduvihm ja järelikult pressis pirni kopsiku vahelt sisse.
Õhtuks oli plaanitud "Auto pesemise järel kõige lihtsam töö", mis on ajanappusetõttu veel lõpetamata. 5h tööd ja tulemuseks vahetatud diagonaalvarras ja rohkem midagi.. Ühel (vähemalt) lühemal vardal polt hülsi sisse kinni roostetanud. Eks vaatab, millal ja kuidas on võimalik edasi teha. Veel vahetatud üks rooliotsa kaitsekumm.
Õhtuks oli plaanitud "Auto pesemise järel kõige lihtsam töö", mis on ajanappusetõttu veel lõpetamata. 5h tööd ja tulemuseks vahetatud diagonaalvarras ja rohkem midagi.. Ühel (vähemalt) lühemal vardal polt hülsi sisse kinni roostetanud. Eks vaatab, millal ja kuidas on võimalik edasi teha. Veel vahetatud üks rooliotsa kaitsekumm.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Vardad said neljapäeva õhtuks vahetatud, hea oli, et uutes varrastes pukse ära ei vahetanud kuna eile hommikul läks üks lühike varas pooleks. Keevitusest silma juures. Nüüd saab jälle vardaid vahetada...
Vahetatud on veel ka esimesed piduriklotsid.
Klaasid tuleb ilmselt algul vanade tihenditege külge panna kuna Pärnus neid kohapeal polnud... Sammuti ei saanud Pärnust kapotipolstri tüübleid.
Hiiumaal näeb!;)
Vahetatud on veel ka esimesed piduriklotsid.
Klaasid tuleb ilmselt algul vanade tihenditege külge panna kuna Pärnus neid kohapeal polnud... Sammuti ei saanud Pärnust kapotipolstri tüübleid.
Hiiumaal näeb!;)
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Juhipoolne klaas küljes ja suurem "tuli kustutatud". Aknaääred panin ka nüüd tihendi ja ukseraami vahele, mitte klaasi ja tihendi vahele nagu enne. Tahtsin tagumise aknaga sama teha aga kinnitus tuli üles vändates lahti:D.
Kellel on pakkuda uuematüübi klaasikinnitust, olen huvitatud! Hea pakkumise korral olen huvitatud ka tagumisest vasakust klaasist koos kinnitusega.
Tagumine vasak on hetkel viimane selle nõmeda kinnitusega.
Kellel on pakkuda uuematüübi klaasikinnitust, olen huvitatud! Hea pakkumise korral olen huvitatud ka tagumisest vasakust klaasist koos kinnitusega.
Tagumine vasak on hetkel viimane selle nõmeda kinnitusega.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Kuna esimeses punktis olime juba palju aega kaotanud polnud enam kuhugi kiiret:D.Kevin68 kirjutas:Nägin ka seda pilli, super ilus ikka.
Muidu aitäh et aitasite mul mosse august välja lükata
Nädalavahetusel oli siis kavas Hiiumaa. Oma reisi alustasime juba reedel 11:00 praamiga sundusime saarele. Reedel tegime saarele tiiru peale ja öösel orienteerusime. Orienterumine oleks pea-aegu pooleli jäänud:D kuna pool paaki kütet kulus väga kiirelt. Paremale kaerates kostis lõpuks väga kahtlast kolinat... Esmaspäeval tööl kanalil uurides selgus, et summuti käib teatud hetkedel vastu diagonaal varrast.... Orienteerumise lõpetasime viimase meeskonnana aga lõbus oli siiski ja auhind oli ikka kümnesse peale sellist rablemist ja telgis ööbimist. Auhinnaks oli pidutseja pakett 2-le hotellis, kus üle koridori oli ööklubi sissepääs ja toa akna all bassein:D. Enamuse nädalavahetusest vedelesime küll rannas kuid Campi sai ka väisatud tuttavatega juttu puhutud ja sõitu jälgitud. Ära tulime elavas järjekorras 12:30 praamiga enne meid oli järjekord olematu kuid peale venis see väga pikaks. Läbitud sai 646km, kütusekulu koos orienteerumisega oli 9.5l ja peale orienteerumist ainult rahulik sõit 8.3l/100. Arvestades seda, et autos oli 4 inimest ja pakiruum ääreni asju täis võib kuluga rahule jääda. Ilm oli meiepoolt ja reisiseltskond vägahea:).
Mõned pildid ka:D
Meie reisiseltskond praami ootamas:
Kõpu
Seaduslikult "kihutada" ka hea:lol.
Milleks vedrusid lõikuda kui võib sõbrad kaasa võtta?
Praamijärjekord tagasitulles reas meie ees...
...ja taga...
Juhiks tähelepanu katuseboksiga auto tagant paistvale järjekorrale:D
Järgmise aasta camp jääb 100% vahele kuna kohustus aega teenima minna järgmine suvi. Peatse kohtumiseni siis tulgu see, millal tuleb.