2105/051,Viin,1981/84
2105/051,Viin,1981/84
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
Pane pumbast tulevale voolikule kolmik vahele, tõmbad kangi ja pritsib nii tuledele kui ka klaasile , ning teinekord kui savi tänavale satud, siis hüppa minu juurest ka läbi, asun siis kekist tsipa edasi sõites vasakut kätt, maja peal on kirjas auto stock
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
-grazi- sinu süsteemi järgi peaks päris mitu kätt olema:lol. üks tõmbab kangi, et vesi tuleks, teine vajutab nuppu(tulede kojamehed tööle) ning kolmas keerab rooli:o. Mulle meeldib elektriga mässata ja elu huvitavaks teha. 05-e releed ei sobi, kõik on lihtsalt ,,lülitid":ylbe Tuleb poest vaadata:sein
-grazi- kui jälle sinna satun astun läbi:)
-grazi- kui jälle sinna satun astun läbi:)
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
See skeem toimib, aga:
Kas sellist võimalust ei või kogemata tekkida, et samaaegselt vajutatakse tuuleklaasi ja tulede peale pritsimise nuppe? (Ma ei tea kuidas 05-el on).
Kas originaalis juhitakse tuuleklaasi pumpa miinusega? Ilma tuledepesurita Ladadel igatahes lülitakse plussi pumbale peale.
Mina teeksin kahe releega (pilt postituse lõpus). Sellise ühenduse puhul ei pea kartma, et samaaegselt vajutatakse mõlema pesuri nuppe.
Releede tõmbemähiste otsad ühendatakse originaalpumpadesse tulnud juhtmete külge (sellise ühenduse puhul pole vahet, kas pumpa juhiti plussi või miinusega). Pumba vool käib läbi relee kontaktide ja lülititest käib ainult relee mähise tarbitav vool läbi.
[Muudetud: 9-4-2010 allah]
Kas sellist võimalust ei või kogemata tekkida, et samaaegselt vajutatakse tuuleklaasi ja tulede peale pritsimise nuppe? (Ma ei tea kuidas 05-el on).
Kas originaalis juhitakse tuuleklaasi pumpa miinusega? Ilma tuledepesurita Ladadel igatahes lülitakse plussi pumbale peale.
Mina teeksin kahe releega (pilt postituse lõpus). Sellise ühenduse puhul ei pea kartma, et samaaegselt vajutatakse mõlema pesuri nuppe.
Releede tõmbemähiste otsad ühendatakse originaalpumpadesse tulnud juhtmete külge (sellise ühenduse puhul pole vahet, kas pumpa juhiti plussi või miinusega). Pumba vool käib läbi relee kontaktide ja lülititest käib ainult relee mähise tarbitav vool läbi.
[Muudetud: 9-4-2010 allah]
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Tänud heade materjalide eest.
Pm kahe releega tuleks ka jama siis kui koos vajutada ju;)
05-el on klaasipesuri hoob nagu teistel roolisambal ja tuledepesuri nupp asub õhu reguleerimise hoobade juures(tavalisel 05-el on seal õhutugevuse(vendi kiiruse) reguleerimise lüliti, tuhatoosi peal. Päris juhuslikult sinna vastu ei lähe:puzzled 04-l on tagaklaasi pesur samas kohas.
Selle üle, et miinusega imestasin ise ka. Pirniga sai katseeksituse meetodil selgeks teha- ühendasin plusi pirniga ja pirni aku miinusega põles ilma, et oleks lülitist lülitanud. Teised said samamoodi kindlaks tehtud:)
Üks illustratiivne pilt nupu asukohast:spin
Pm kahe releega tuleks ka jama siis kui koos vajutada ju;)
05-el on klaasipesuri hoob nagu teistel roolisambal ja tuledepesuri nupp asub õhu reguleerimise hoobade juures(tavalisel 05-el on seal õhutugevuse(vendi kiiruse) reguleerimise lüliti, tuhatoosi peal. Päris juhuslikult sinna vastu ei lähe:puzzled 04-l on tagaklaasi pesur samas kohas.
Selle üle, et miinusega imestasin ise ka. Pirniga sai katseeksituse meetodil selgeks teha- ühendasin plusi pirniga ja pirni aku miinusega põles ilma, et oleks lülitist lülitanud. Teised said samamoodi kindlaks tehtud:)
Üks illustratiivne pilt nupu asukohast:spin
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Kevad käes
Ühe juhtumitõttu on Lada juba nädal igapäevases kasutuses. Esimese asjana hakkas lekkima esimene parem pidur. Kuna ise pidin koolis olema oli auto kolm päeva Vigalas õppematerjaliks: pidurisilindri vahetamisel;) Ajaviiteks mõõdeti ka mootori kompressiooni, mis oli kõigis silindrites ~7,5 mis ei ole eriti hea(seismise hädad löövad välja:sein) Reedel sai autoga ise tegelema hakatud, kuna voolikud piduripotsikute ja piduripeasilindri vahel olid märjad vahetasin need välja ja probleem kadunud. Mootor kakub kiirendamisel siis kui mootori temp on 90 ja klapp lahti, siis kui klappi natuke kinnitõmmata siis on ok. ~100km/h kaob laadimine, ei tea milles viga, elektrik mõõtis ja ütles, et näidikud näitavad aiateibaid... testriga akult oli normis:sein Ühe võimalusena pakkus ta näidikute massi puudulikust. Jama on selles, et autol kaob jõud ka ära kui laadimine kaob:puzzled Teeb selle massi värgi ära siis vaatab edasi...
Pilt küünalde värvist 1,2,3,4 (neljas neist kõige ilusam)
Pilt küünaldest 4,3,2,1
Üks üldine pilt ka:P
Pilt küünalde värvist 1,2,3,4 (neljas neist kõige ilusam)
Pilt küünaldest 4,3,2,1
Üks üldine pilt ka:P
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Esimene...
Sain siis täna eluesimese kivi tuuleklaasi:sein
Üv järgmine kuu:mad: Täke klaasipuhasti tööpiirkonnas:flaming
Üv järgmine kuu:mad: Täke klaasipuhasti tööpiirkonnas:flaming
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Pole hullu, esiklaas maksab 150.- eek. Olematu hinnaga tükid ongi tohutu eelis Vaz-i pidamisel. Seda aga ei saa öelda näiteks Mitsubishi Diamante kohta, mille esiklaas maksab üle 15 kilo, ilma raamita ukseklaas aga 7,5.
Tunnike tööd ja ongi uus klaas ees. Kiilu toppimine on see kõige tüütum asi.
Tunnike tööd ja ongi uus klaas ees. Kiilu toppimine on see kõige tüütum asi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Täna otsustasin vaadata, mis kesklukul viga on. Lukku ja lahti käib, kuid kui kasutada ust 3-5 korda või auto sõiduajal rapub liigapalju siis läheb ise lukku . Ainult tagumistel on selline jama.
Sai kõik lahti kakutud ja avastatud selline asi...
Tagumised uksepolstrid märjad:regan Kui kesklukku panin panin ustesse ka kiled. Vaadatud esimesed ka üle kuid ainult tagumised märjad. Nüüd kuivavad polstrid toas. Millest selline niiskus tingitud, ei tea.
Keskukku mootori töökäik tundub tagumise ukse jaoks väike olema:puzzled. Ega kui koguaeg autouksi lukkupanna (mida kodus harva teen) siis pole hullu, ei sega(asi on põhimõttes kõik mis Lada küljes on peab töötama laitmatult) . Aga kui koguaeg auto kallal askeldada ja vahepeal uks lukku läheb on ebamugav. Õnneks ei lähe kõik lukku:D Proovin mootorite asendit muuta kunagi, vaatab kas aitab. Paigaldades ei viitsinud nii teha kuis õpeatud oli:sein
...Kunagi pole aega korralikult teha, alati on aega ümberteha!...
Sai kõik lahti kakutud ja avastatud selline asi...
Tagumised uksepolstrid märjad:regan Kui kesklukku panin panin ustesse ka kiled. Vaadatud esimesed ka üle kuid ainult tagumised märjad. Nüüd kuivavad polstrid toas. Millest selline niiskus tingitud, ei tea.
Keskukku mootori töökäik tundub tagumise ukse jaoks väike olema:puzzled. Ega kui koguaeg autouksi lukkupanna (mida kodus harva teen) siis pole hullu, ei sega(asi on põhimõttes kõik mis Lada küljes on peab töötama laitmatult) . Aga kui koguaeg auto kallal askeldada ja vahepeal uks lukku läheb on ebamugav. Õnneks ei lähe kõik lukku:D Proovin mootorite asendit muuta kunagi, vaatab kas aitab. Paigaldades ei viitsinud nii teha kuis õpeatud oli:sein
...Kunagi pole aega korralikult teha, alati on aega ümberteha!...
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
B- varuosa hind 575:yllatunudAlgselt postitas: Arvos
Pole hullu, esiklaas maksab 150.- eek. Olematu hinnaga tükid ongi tohutu eelis Vaz-i pidamisel. Seda aga ei saa öelda näiteks Mitsubishi Diamante kohta, mille esiklaas maksab üle 15 kilo, ilma raamita ukseklaas aga 7,5.
Tunnike tööd ja ongi uus klaas ees. Kiilu toppimine on see kõige tüütum asi.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Siitsamast foorumist, vanemate müügikuulutuste seast leidsin, maksiski 150.-. Kellelgi oli seisma jäänud. Veerennis oli jah 600 auku kusagil.Algselt postitas: Lithium
Ei tea ka kus kohast nii odavalt seda esiklaasi saab
Ma arvan, et vana klaasi saab niisama ka kui natuke otsid. Kui tõesti kitsas käes, võin pakkuda, ise pead vaatama kas tahad. Minu 05 oma läheb vahetusse, teraline on. Muidu terve klaas. Teha mul sellega midagi pole.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Mis on viga?
Juba mitukorda on sõiduajal peale suunatule sisselülitamist ära kasunud laadimine(ainult näidiku järgi ja laadimis tuled ka põlevad) ja mootori pöörded tahomeetril. Kui mootori seisma jätan ja tööle panen uuesti, on ok kuni järgmise ristmikuni(siis peab suunda näitama). Mootor tegelikult töötab ja aku laeb:sein. Mis on viga?