2105/051,Viin,1981/84
2105/051,Viin,1981/84
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Mul olid need jupid olemas ja juurde osta midagi ei tulnud:spin. Su jutus on iva sees selle võimendi kannatavuse suhtes:puzzled. 10v adapter ütles töölepingu üles ja sai katsetama hakatud. Tegin juhtme kuhu toppisin jadamisi LED-i ja takisti (täpseid andmeid neil ei teadnud:sein aga 4v(telefoni laadija) peal põles korralikult) ning lüliti, kui kui proovima hakkasin töötas ilma takistusteta(LED ja takisti) paremini.
Üks jama juhtus eile veel:kuri: Mootori jahutus vent lendas koos rihmarataga veepumba otsast radikasse:(. Tosool teel ja sõit lõppes nööriotsas siin kohal tänud Aliisele, kes lahkelt appi tuli:spin.
Veepump:
Rihmaratas:
Nagu ma aru saan peab see kolmnurk olema veepumba otsas tihkelt kinni:sein Kuis see lahti tuli ei tea:puzzled
Õnneks on lootust täna korda saada:spin.
Üks jama juhtus eile veel:kuri: Mootori jahutus vent lendas koos rihmarataga veepumba otsast radikasse:(. Tosool teel ja sõit lõppes nööriotsas siin kohal tänud Aliisele, kes lahkelt appi tuli:spin.
Veepump:
Rihmaratas:
Nagu ma aru saan peab see kolmnurk olema veepumba otsas tihkelt kinni:sein Kuis see lahti tuli ei tea:puzzled
Õnneks on lootust täna korda saada:spin.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Vahele jääda seal ei saanud midagi kuna radikal oli plastikust tuulekoguja ja see suures osas kaitseb ka venti. kvaliteedikohapealt niipalju, et see veepump on olnud seal üle 15a siiamaani on vastu pidanud. Täna korda ei saanud. 03-me radikas ei sobi ja tuleb homme punast lammutama hakata, sealt radikas ja hiljem kui bee?i radika saab ära remonditud läheb see punasele . Igav ei hakka
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Natuke siis teemasse ka .
Punane
Ühel ilusal sügispäeval põrkas mutt (pime aiakahjur)vastu minu Punase kardaani ja kuhjas viimase kardaaniristi vihast mullaga üle:sein
See väike sündmus sundis mind liigutama, kui soovin see talv talverõõme nautida Selleks hetkeks oli auto seisnud 2 kuud õues, käivitamiseks ei läinud vaja rohkem kui bensiini ja süütevõtit kuigi puudusid radikas ja generaator
.
Auto uuel kohal, hakkasid mõtted liikuma selle korda saamisele. Esiteks tuli tööle saada generaator, millega töölepingu ühepoolse lõppemisega, töötaja poolt, ta seisma jäi. Olgu algul juba öeldud, et vist:puzzled 01-he oma st. harjad ilma juhtmeta ja generaator ilma tabletita pinge regulaator vasakul poritiival. Vahetasin harjad? midagi ei muutunud. Nii palju/vähe kui keskkooli füüsikast mulle meelde jäänud on võrdub genekas magnetväljas pöörlev raam st. kui mähise üks ots ühendada vooluallika massiga ja teine ots ?+? ja pirniga siis peaks pirn põlema? vist? ei põlenud, kahtlustasin, et harjad on läbi. Siis suutsin harjade kruvi ka pooleks keerata ning sosssepp nagu ma olen augu õrnalt valesti puurida nii et sinna sobivad ainult custom made harjad? Varu genekaga oli teine tera, see oli lühises . Ega selle avastamine lihtne polnud, algul kahtlustasin et lühis on salongis (järeldades eelmisest põlengust) aga kui võtsin lahti pistikud kaitsmeplokist oli lühis alles. Üks haaval pistikuid ja juhtmeid harutades selgus, et pluss akult jookseb läbi geneka kerre ja lühis olemas. Füüsika tundides olin kuulnud dioodidest ja siin foorumis lugenud et neid kasutatakse generaatoris. Seda generaatori asja olen püüdnud endale selgeks teha ainult katseeksitusemeetodil
Ühendasin generaatori (eelnevalt autost eemaldatult muidugi) kesta massi ja igas pistikus kuhu proovisin põles pirn. See pole silmnähtavalt ju õige. Kas keegi on teadlik, kus peale selle koha kuhu käivad kaks roosat juhet mutri alla ei tohiks põleda sellise lahenduse puhul pirn?
Ajutiselt sai lühis kaotatud dioodi (jäi üle Punase signalisatsiooni süsteemist, eraldas suunatulesid) lisamisega kahe roosa juhtme ja selle koha vahele kuhu need juhtmed tegelikult käivad ja ime töötab? Mis on selle lahenduse miinused?
Omaette ooper oli radikaga Bee?i oma remonditud ja külge pandud selgus, et lekib? Ei no jälle kõik laiali? lõbus ? Kui panin sinna vee siis pidas ? Õnneks oli kodus 03/06 radikas vist. Esiteks ei istunud see sinna hästi ja teiseks alumine toru oli ovaalne ja lekkis, vahepeal oli tunne, et toru kinnitus koht lekib aga õnneks ei, kui lõdviku hästi tugevasti kinni keerasin ei lekkinud enam. Elektrivent kinnitustega ei istu ja seda peab veel mõtlema kuis kinnitada. Seni kuni kinni ei jää pole hullu selle puudumisest. Vähemalt on asi millega Bee? käima tõmmata?
Selline käepäraste vahenditega remontimine hoiab vaimu ärkvel ja mõtted jooksmas
Bee?
Nagu juba aimasite Bee? ei tööta korralikult:
1) käivitub halvemini kui punane.
2) sooja mootoriga katkub kui õhuklapp natuke kinni tõmmata siis toimib.
3) suvisest 8l/100km on saanud 15l/100km (arvatavasti toorega sõitmisest)
Düüsid puhtad, bensiinifilter vahetatud. Jamad hakkasid Lihulast bensiini võtmisega peale seda sai tangitud Enge Lukoilis ja asi ei paranenud. Veel sai tõstetud ujuki taset lootuses, et küttesegu on lahja. Autodega tihedamalt tegelev sugulane rääkis, et oli kunagi juhus, kus pidurvõimendi voolikus oli pragu ja sai lisa õhku. Seal pole pragu avastanud veel? Plaanis on vahetada küünlad ja vaadata, mis saab.
Karta oli, et pikaajalise seismise mõjud hakkavad välja lööma ?
Väike vihje: Lähiajal muutus tulemas kapotiga, vajalikud jupid olemas? Kuidas on võimalik tsiviliseeritult eemaldada nahast mürasummutit kapotilt, et see hiljem sinna tagasi panna?
Tore kui viitsisite lugeda, jube pikk sai?
Punane
Ühel ilusal sügispäeval põrkas mutt (pime aiakahjur)vastu minu Punase kardaani ja kuhjas viimase kardaaniristi vihast mullaga üle:sein
See väike sündmus sundis mind liigutama, kui soovin see talv talverõõme nautida Selleks hetkeks oli auto seisnud 2 kuud õues, käivitamiseks ei läinud vaja rohkem kui bensiini ja süütevõtit kuigi puudusid radikas ja generaator
.
Auto uuel kohal, hakkasid mõtted liikuma selle korda saamisele. Esiteks tuli tööle saada generaator, millega töölepingu ühepoolse lõppemisega, töötaja poolt, ta seisma jäi. Olgu algul juba öeldud, et vist:puzzled 01-he oma st. harjad ilma juhtmeta ja generaator ilma tabletita pinge regulaator vasakul poritiival. Vahetasin harjad? midagi ei muutunud. Nii palju/vähe kui keskkooli füüsikast mulle meelde jäänud on võrdub genekas magnetväljas pöörlev raam st. kui mähise üks ots ühendada vooluallika massiga ja teine ots ?+? ja pirniga siis peaks pirn põlema? vist? ei põlenud, kahtlustasin, et harjad on läbi. Siis suutsin harjade kruvi ka pooleks keerata ning sosssepp nagu ma olen augu õrnalt valesti puurida nii et sinna sobivad ainult custom made harjad? Varu genekaga oli teine tera, see oli lühises . Ega selle avastamine lihtne polnud, algul kahtlustasin et lühis on salongis (järeldades eelmisest põlengust) aga kui võtsin lahti pistikud kaitsmeplokist oli lühis alles. Üks haaval pistikuid ja juhtmeid harutades selgus, et pluss akult jookseb läbi geneka kerre ja lühis olemas. Füüsika tundides olin kuulnud dioodidest ja siin foorumis lugenud et neid kasutatakse generaatoris. Seda generaatori asja olen püüdnud endale selgeks teha ainult katseeksitusemeetodil
Ühendasin generaatori (eelnevalt autost eemaldatult muidugi) kesta massi ja igas pistikus kuhu proovisin põles pirn. See pole silmnähtavalt ju õige. Kas keegi on teadlik, kus peale selle koha kuhu käivad kaks roosat juhet mutri alla ei tohiks põleda sellise lahenduse puhul pirn?
Ajutiselt sai lühis kaotatud dioodi (jäi üle Punase signalisatsiooni süsteemist, eraldas suunatulesid) lisamisega kahe roosa juhtme ja selle koha vahele kuhu need juhtmed tegelikult käivad ja ime töötab? Mis on selle lahenduse miinused?
Omaette ooper oli radikaga Bee?i oma remonditud ja külge pandud selgus, et lekib? Ei no jälle kõik laiali? lõbus ? Kui panin sinna vee siis pidas ? Õnneks oli kodus 03/06 radikas vist. Esiteks ei istunud see sinna hästi ja teiseks alumine toru oli ovaalne ja lekkis, vahepeal oli tunne, et toru kinnitus koht lekib aga õnneks ei, kui lõdviku hästi tugevasti kinni keerasin ei lekkinud enam. Elektrivent kinnitustega ei istu ja seda peab veel mõtlema kuis kinnitada. Seni kuni kinni ei jää pole hullu selle puudumisest. Vähemalt on asi millega Bee? käima tõmmata?
Selline käepäraste vahenditega remontimine hoiab vaimu ärkvel ja mõtted jooksmas
Bee?
Nagu juba aimasite Bee? ei tööta korralikult:
1) käivitub halvemini kui punane.
2) sooja mootoriga katkub kui õhuklapp natuke kinni tõmmata siis toimib.
3) suvisest 8l/100km on saanud 15l/100km (arvatavasti toorega sõitmisest)
Düüsid puhtad, bensiinifilter vahetatud. Jamad hakkasid Lihulast bensiini võtmisega peale seda sai tangitud Enge Lukoilis ja asi ei paranenud. Veel sai tõstetud ujuki taset lootuses, et küttesegu on lahja. Autodega tihedamalt tegelev sugulane rääkis, et oli kunagi juhus, kus pidurvõimendi voolikus oli pragu ja sai lisa õhku. Seal pole pragu avastanud veel? Plaanis on vahetada küünlad ja vaadata, mis saab.
Karta oli, et pikaajalise seismise mõjud hakkavad välja lööma ?
Väike vihje: Lähiajal muutus tulemas kapotiga, vajalikud jupid olemas? Kuidas on võimalik tsiviliseeritult eemaldada nahast mürasummutit kapotilt, et see hiljem sinna tagasi panna?
Tore kui viitsisite lugeda, jube pikk sai?
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Natuke siis jälle auto kallal nokitsetud;). Asendasin trossiga pagasniku avamissüsteemi elektrilise vastu. Mõeldes kauges kauges tulevikus tulevale signalisatsioonile ja pagassi avamisest puldist. Vajalik mootor oli ajapikku Astrast üle jäänud:P
Pildid räägivad rohkem...
Vedru veel puudu, mis mootori tagasi sikutaks.
Kapoti idee liigub kevadesse:spin...
[Muudetud: 9-2-2010 ladasaeabz]
Pildid räägivad rohkem...
Vedru veel puudu, mis mootori tagasi sikutaks.
Kapoti idee liigub kevadesse:spin...
[Muudetud: 9-2-2010 ladasaeabz]
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Vahepeal on Punasega arengut toimunud generaatori sain laadima pannes pool ühest ja pool teisest generaatorist. Siis aitas -grazy- korda teha summuti hääl on mõnus:D
Ning siis kohtusin proovisõidul jäämäega nagu Titaanik ja tulemus polnud meeldiv:sein
Lumevall ei köhinudki sellepeale
Õhtuks oli juba enam-vähem sirge ning järgmine päev sai värvijääkidega kokku tehtud, et (edasi) roostetama ei hakkaks.
[Muudetud: 10/3/2010 zajetz]
Ning siis kohtusin proovisõidul jäämäega nagu Titaanik ja tulemus polnud meeldiv:sein
Lumevall ei köhinudki sellepeale
Õhtuks oli juba enam-vähem sirge ning järgmine päev sai värvijääkidega kokku tehtud, et (edasi) roostetama ei hakkaks.
[Muudetud: 10/3/2010 zajetz]
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Ma lootsin ka, et tuleb tahapoole- natuke enne tagaratast- aga ei läinud nii...
Kahju on sellest, et 80% tõenäosusega oli see konkreetne plekk aastast 81 (seest punane vaevalt keegi nii korralikult seda autot teinud on kui Olaaf enda kollast). Nii palju kui mina uurinud olen on vahetatud sellel autol kindlalt üks plekk- vasak tagumine (seest must)
Siiani oli mootoris vist aiult termostaat vahetatud (uuemat tüüpi klambrid) ülejäänud klambrid olid vanemat tüüpi võib olla on vahetatud kõik ja vanemat tüüpi klambrid pandud, kes teab. Oleks suur huvi teada saada selle auto ajalugu
Varustus on sellel autol minimaalne, puudu on külgmised vantilatsiooni avad (pole aukegi):yllatunud ning peegel paremalt. Sinine nahksisu kere nr 21050000312. Ehk on kellelgi infot:puzzled
Kahju on sellest, et 80% tõenäosusega oli see konkreetne plekk aastast 81 (seest punane vaevalt keegi nii korralikult seda autot teinud on kui Olaaf enda kollast). Nii palju kui mina uurinud olen on vahetatud sellel autol kindlalt üks plekk- vasak tagumine (seest must)
Siiani oli mootoris vist aiult termostaat vahetatud (uuemat tüüpi klambrid) ülejäänud klambrid olid vanemat tüüpi võib olla on vahetatud kõik ja vanemat tüüpi klambrid pandud, kes teab. Oleks suur huvi teada saada selle auto ajalugu
Varustus on sellel autol minimaalne, puudu on külgmised vantilatsiooni avad (pole aukegi):yllatunud ning peegel paremalt. Sinine nahksisu kere nr 21050000312. Ehk on kellelgi infot:puzzled
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Eile oli see lõbus päev kui sain paki Apsult ja sealt tuli välja välimuse järgi peaaegu tutuus 05-e peegel
Siis täna läksin Lada jupipoodi (Pärnus KEK-i majas Savi tn), et osta akuklemmid. Silmitsesin siis ühte riiulit, millel valged paagid oh imet klassiku omad . Lähemalt vaadates isegi moodsa pumba kohaga (selline nagu Kütil ) Hind 60- kes tahab üks jäi sinna veel. Nüüd veel muretseda pump, kahesüsteemne. Kas diodidega on võimalik panna pump kord ühtepidi kord teistpidi tööle? Ehk siis ühendada tuledepesuripumba juhtmed klaasipesuripumba juhtmetega.
Siis täna läksin Lada jupipoodi (Pärnus KEK-i majas Savi tn), et osta akuklemmid. Silmitsesin siis ühte riiulit, millel valged paagid oh imet klassiku omad . Lähemalt vaadates isegi moodsa pumba kohaga (selline nagu Kütil ) Hind 60- kes tahab üks jäi sinna veel. Nüüd veel muretseda pump, kahesüsteemne. Kas diodidega on võimalik panna pump kord ühtepidi kord teistpidi tööle? Ehk siis ühendada tuledepesuripumba juhtmed klaasipesuripumba juhtmetega.