21061, lada, 1981

21061, lada, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Soovitan soojalt väljaulatuva keermeosa peale mingid lutid panna vms - igatahes mina sain oma tikud peale mõningast paarutamist kenasti keermeliimist lahti keerata, kuna vaba keermeosa oli kenasti rooste läinud ja kruusa liiva täis - ei aidanud ka keermete puhastamine traatharjaga - mis on süvistatud veljepoltide puhul väga lahe tegevus juba iseenesest..
Seega kas pikad mutrid või lutid peale - pärast on omal jama vähem.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Plekkveljed jätaks talverehvide jaoks, koos originaal ilukilbiga. Enne peaks küll kuskilt sirged veljed leidma millel ka need ilukilbi hoidmiseks mõeldud nagad küljes on. Kas nendele velgedele saab ilma siselohvita rehvi peale panna või ei saa? Ma olen erinevaid arvamusi kuulnud nii et ei teagi täpselt.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Minul on ilma siselohvita rehvid, all 06 veljed. Siiani pole probleeme tekkinud, sõidetud isegi Rapla rajal. Suveks sõitma? Edu!
Jõud taga, peab minema.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

 
ando kirjutas:Minul on ilma siselohvita rehvid, all 06 veljed. Siiani pole probleeme tekkinud, sõidetud isegi Rapla rajal. Suveks sõitma? Edu!
Siis on hästi. Olen kuulnud, et nendel velgedel pole seda äärt mis on vajalik, et ilma siselohvita rehv õhku peaks aga järelikult see nii tähtis ei ole siis.
Plaan on hetkel aprilliks sõitma saada, loodetavasti ka saab. Edu alati tarvis!
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

Kui servad korras on, siis pole probleemi ;)
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

 
olaaf kirjutas:.... - igatahes mina sain oma tikud peale mõningast paarutamist kenasti keermeliimist lahti keerata....
Tavaline keermeliim ei hoiagi neid tikke korralikult kinni. Seda enam, et tegemist on peenkeermega.
Soovitan kasutada ainult sellist asja:

Pilt
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Kas see on normaalne, et paralleelvardal pole ühel pool mingit ruumi külgepidi liikumiseks või on tegu praagiga?
Pilt
Roolikarbi poolsel otsal vähe rohkem ruumi antud.
Pilt
Põhjus miks paar kilomeetrit sõitnud ja üle kolme aasta küljes olnud "uue" varda üldse alt ära võtsin:
Pilt
Sarnane asi on ka šarniiri kummist katetega, mis on erinevates ulatustes pragunenud, rooliotste katted on mingi ime läbi terved veel..

Vahepeal üritasin karterikaitset alla panna mis ei osutunud kuigi edukaks kuna alla sobitades tuli välja, et karteripõhi jääb ette. Leidsin, et üks uutest mootoripatjadest oli lössi vajunud ning ära võttes selgus, et sinna sisse pandud vedru on võrreldes originaal padja vedruga palju peenem ning lühem ja üleüldse imeliku kvaliteediga (vedru otsad oleks nagu keegi ära närinud mitte lõiganud). Igatahes panin mõlema padja sisse originaal vedrud ja kruttisin padjad külge tagasi kuid üllatuseks karterikaitse ikka alla ei mahtunud. Kas 05e rihmaga mootoril on karteripõhi tõesti madalamal?

Üks jama on veel juhipoolse tagumise uksega, mis on liiga taga. Olen proovinud seibe panna hingede salongipoolsete äärte alla, et see keeraks ust natuke ettepoole aga sellest ei piisa ning kui liiga palju panna siis hakkab hing vastu ust minema kinni pannes, ainuke lahendus on vist jõu meetodit kasutada siin..
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vinge ots jahh vardal :P.
Ei liigu - ei kulu :lol .
Arvatavasti peale palgapäeva esmaspäevasel hommikul koostatud võis siis reede õhtul oli tarvis kiiresti plaan täis saada, et lõpuni töötlemata jäeti.
Üleüldse on neil otsatel välimus nagu oleksid kuskil põranda-aluses keldris valmistatud :D.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Samas kui esiots üles tõsta ja rooli keerata siis mingit raskust küll tunda ei ole, et kuskilt pooks või midagi. Välimuse kohta ise ei oskaks öelda, et seal midagi teisiti on kui ülejäänud varrastel mida ma näinud olen..
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Mul on varras samasuguse otsaga. Ju siis ongi selline.:) Ega seal pendelhoova/roolikarbi vahel ju mingit erilist liikumist ei olegi peale pööramise.
m'kay
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Proovi mõnda teist karterikaitset, arvatavasti on löögi saanud. Minu kopikal istus karterikaitse ilusti alla 1.2 mootoriga, kuid 1.3 rihmaga ei tahtnud ka mitte istuda.
Lõpuks panin ka teise karterikaitsme ja tolle sain kuidagi paika.
Tean et reiner pani teise karterikaitsme ja to istus.

Auto välimus on küll piltide pealt ikka väga super!!!

Edu.
Žiguliga juba igav ei hakka.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Väga hea kui ma pole ainuke sellise vardaga:P Ma siis proovin ka mõnda teist karterikaitset alustuseks. Ega päris elus pole väga viga kui paar või rohkem meetrit eemal seista:D
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Ülevaatus sai edukalt läbitud mai alguses, nüüd siis vigade juurde:

1. Auto vibrab nii, et tahavaatepeeglist saab topelt pilti näha, asi on tuntav just maantekiirustel kuskil 80- alates. Olen vahetanud kardaani, ristid ning vahelaagri uue vastu, kõik õiget pidi kokku pandud aga vibra on ikka alles. Üks asi mis veel muret teeb on see, et need Alfa veljed ei istu tagasillal keskosaga rummu peal täpselt, selline 1-2mm vahe on sees, kas see võib ka seda vibra põhjustada? Proovin veel tavaliste sigulli plekkvelgedega ning kui siis ka vibrab proovin tagasilla ära vahetada.

2. Raadiot ei saa kuulata töötava mootoriga. Mure tekib just siis kui ventilaator ees töötab, mis hetkel käib koguaeg ringi kuna radika temperatuuri andur läks peeti. Pluss seda tahaks ka teada miks originaal antenni kaablit ei saa normaalselt raadio pessa panna? Nimelt kui see külgmine klemm puutub maki pesaga kokku siis hakkab kaob levi peaaegu ära.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Vibra põhjuseks suht kindlalt rehvid või veljed sul.
Raadiojamast on siin foorumis palju räägitud, süvene natuke vastavatesse teemadesse.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Rehvid uued ja tasakaalustatud kõik, lihtsalt tagasillal ei tsentreeri keskauguga ära.
Raadio teemasid olen lugenud siin aga pole veel leidnud sellist teemat, et kellegil oleks ventilaator seda viga tekitanud, isegi kui temperatuuri andur oleks korras siis iga kord kui tööle hakkab ei saaks ikkagi raadiot kuulata. Unustasin öelda, et muud ta ei sega, usb pealt saab kuulata normaalselt..
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

 
lada kirjutas:

Üks asi mis veel muret teeb on see, et need Alfa veljed ei istu tagasillal keskosaga rummu peal täpselt, selline 1-2mm vahe on sees, kas see võib ka seda vibra põhjustada?
04/05/07 velje keskosa kapsel ei mahu vahele?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

 
lada kirjutas:Ülevaatus sai edukalt läbitud mai alguses, nüüd siis vigade juurde:

1. Auto vibrab nii, et tahavaatepeeglist saab topelt pilti näha, asi on tuntav just maantekiirustel kuskil 80- alates. Olen vahetanud kardaani, ristid ning vahelaagri uue vastu, kõik õiget pidi kokku pandud aga vibra on ikka alles. Üks asi mis veel muret teeb on see, et need Alfa veljed ei istu tagasillal keskosaga rummu peal täpselt, selline 1-2mm vahe on sees, kas see võib ka seda vibra põhjustada? Proovin veel tavaliste sigulli plekkvelgedega ning kui siis ka vibrab proovin tagasilla ära vahetada.
Kindlalt rattad, velje keskava on liialt suur siis jääbki vibreerima, mutritega täielikult tsentrisse ei tõmba. Vaja on tsentreerimisrõngaid.
Kardaanil on värina sagedus kordi suurem kui ratastel, selle teeb kohe kindlaks.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

 
ladasaeabz kirjutas:04/05/07 velje keskosa kapsel ei mahu vahele?
Ei mahu.

Täna proovisin esialgu tagarattad vahetada plekkvelgede vastu - ikka vibras maanteekiirustel. Siis tuli meelde veel üks asi millele pole tähelepanu pööranud, see kummist muhv käigukasti otsas. Kuigi auto alt vaadates sellel erilist viga ei tuvastanud siis küljest ära võetuna oli painutades näha palju pragusid. Huvitav oli ka see, et käigukasti otsas olev mutter oli lahti ennast keerutanud, nüüd kinni. Muhvi vahetasin ühe teise vastu (väga tore tegevus) mis on vene ajast seisma jäänud "uus" ja vibra oli kadunud maanteel sõites.

Hetkel all veel plekkvelg ning seda kas valuveljega ikka vibreerib, näeb homme.Teoreetiliselt ei peaks.

Edit: Valudega ikkagi väikene vibra sees 90ga sõites..
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Mis viga võib olla, et sooja mootoriga kohalt ära minnes hakkab tervet autot raputama? Segu lahja? Igatahes külma mootoriga sellist asja ei ole..
Vibra sai ka valuvelgedega kontrolli alla peale seda kui 05e keskkapslist tehtud rõngad vahele panin. Nüüd on maanteel sõites ainuke jama mootorimüra, kuna ta teeb 3500 pööret minutis 90km/h sõites, peab vist viie käigulise kasti peale mõtlema..
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Viiesega saab selle kiiruse juures u.1000 p.alla.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Vasta