Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: MAZ
Üks huvitav seik tänasest, nimelt tahtsin autoga natuke ringi sõita.
Panin mootoritööle, lülitasin tuled põlema ja äkki kadus kogu vool autost ei tea kuhu.
Vaatasin kaitsmed ja süüteluku põhja üle need on täitsa korras.
Küsisin probleemi kohta mõnedelt vanakooli Ziguli meestele, keegi seda ära seletada ei oska.(pigem küsiti ka sul ikka Ziguli on:kuri) Ning see on nüüd juba vist 4 kord. Mõelda vaid kui see juhtunuks raudtee ülesõidul või keset ristmikku:P, tagajärgedele ei taha ültse mõelda.
Nii umbes 10 min. pärast oli vool jälle tagasi, mootor käivitus jälle.
Milles viga endal ideed puuduvad
Ma pakun,et viga võib olla massis,et ei saa korralikult massi,ning kui mass lüliti vahel,siis võib viga selles olla!;)
[Muudetud: 11-7-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Algselt postitas: MAZ
Number on jäänud alates kevadest, kui tarvis oli mootorit ringi liigutada, nii moodi ripakile! Huvitav kas originalis käis kaasas ka mingi numbri alus??? Endal pole seda, numbrid on kinnitatud 2 poldiga juba eelmisest omanikust.
Minu omal ka eelmine omanik kinnitanud 2 poldiga.
Originaalis polnud kaasas numbri alust, aga tänapäeval on osad mehed otsustanud panna selle plastmassist tavalise numbrialuse, mis poodides müügil.
See aga näeb BA3-il jube käkk välja, aga noh eks ta maitse asi ole
Algselt postitas: MAZ
Samas ka teine asi,laiemale ringile, kas see rikuks auto originaal välimuse kui lisada talle, rooli katte (see NL aegne punutud asjandus) ning VAZ tüüpi autodele mõeldud katuse raam!.
See küll ei rikuks kui need asjad lisaks,roolikate teeks asja paremaks,sest see libe rool ei ole kuigi turvaline,ning katuse raamid on ka minu arust Vazil jumala normid(mõtlen siis originaal katuseraame),aga kindlasti on paljudel teine arvamus:spin
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
No ega sa selle katuserestiga iga päev sõitma ei pea,see rohkem nagu kaubaveoks,kui käru pole,ning see roolikate on minu arust küll päris sheff,nn.Vene aegne tuuning,mis oli peaaegu igal ladal peal.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Algselt postitas: MAZ
Nõukogude ajal oli katuseraam järelkäru eest, sest viimast ei jõudnud mitte just kõik matsid endale soetada, seega pidi katuseraam tegema ära sama töö.
Küll ka käru oleks ostetud kui saada oleks olnud...
Käru oli suurem defitsiit kui auto...