4. leht 21-st

Postitatud: 19 Veebr 2005 19:25
Postitas overspeed
ning salongi sisse viisin ta kunde jalgade kohale, kaitsmeploki körvalt. Et plekki tehtud augu servad juhet ei löhuks, panin sinna plastiktüübli pleki ja juhtme vahele:Pilt

Postitatud: 19 Veebr 2005 19:28
Postitas overspeed
Pardatsoki all oleva riiuli alla panin siis pistiku puhuri jaoks:Pilt

Postitatud: 19 Veebr 2005 20:21
Postitas overspeed
Puhur ei sega kedagi, kui auto hommikul soojas on, stepsel seinas. Kui söiduks läeb, siis pole puhurit enam vaja ning lükkan ta siis istme alla. (pilt: ärge laske ennast näotust uksepolstrist häirida. see vaid ajutiselt seal, kuna pole leidnud/ostnud veel selliseid nagu tahan sinna saada)Pilt

Postitatud: 19 Veebr 2005 20:37
Postitas Mikk
aga kas sa ei karda et puhur midagi põlema paneb, see ei oleks esimene kord kui nii juhtuks, vabandust kui keegi ebausklik on ja nüüd kardab et see õnnetust kaasa toob, aga lihtsalt huvitab see et kas tuleoht on ikka piisavalt likviteeritud

Postitatud: 19 Veebr 2005 21:04
Postitas motamees
Märkus õige. Kõike võib juhtuda. Minu autot pole selline puhur veel põlema pannud. Kasutanud aastaid. Tuleb lihtsalt jälgida, et puhuri õhu väljumise ava ja esimese takistuse vahe olkeks vähemalt 15cm.
Kes ikkagi kardab võib osta üle tuhande krooni maksva spetsautopuhuri (DEFA või CALIKS). Need on täiesti ohutud.
Reklaamimehe jutu järgi võib sellise puhuri panna lauta (heinad, põhk) lehma külje alla, kartamata mingisugust ohtu. Selle demonstreerimiseks (kui lehm peale astub) hüppas mees (vähemalt 100kg) jalgupidi maas olevale puhurile peale.

Postitatud: 20 Veebr 2005 15:21
Postitas overspeed
Eleanor VS MercuriusPilt

Postitatud: 20 Veebr 2005 15:22
Postitas overspeed
külgPilt

Postitatud: 20 Veebr 2005 15:24
Postitas overspeed
tagantPilt

Postitatud: 20 Veebr 2005 15:25
Postitas overspeed
esiosaPilt

Postitatud: 20 Veebr 2005 15:26
Postitas overspeed
taguosaPilt

Postitatud: 20 Veebr 2005 16:12
Postitas VeilSide
väga mõnus värvilahendus mulle meeldib :D

Postitatud: 20 Veebr 2005 19:41
Postitas Moss
Tee üks pilt pimedas ka, siis annavad sinised parktuled parema efekti.

Korralik Lada Sul küll muidu. Ega hinnanguliselt ei oska öelda, palju kere korrastamisele ja värvimistöödele kokku töötunde läks?

Postitatud: 20 Veebr 2005 19:54
Postitas overspeed
parktuled on rohelised, sinised on suurte pirnide otsad, olid kohe sellised lihtsalt efekti pärast.
töötunde ei oska töesti kokku lugeda, neid lihtsalt nii palju.Pilt

Postitatud: 20 Veebr 2005 20:19
Postitas overspeed
tagatuled koos numbrivalgustigaPilt

Postitatud: 20 Veebr 2005 21:00
Postitas kriisa
Väga bro ütlen ma selle kohta, tore on näha, et tehakse ka korralikku tööd, mitte ei topida sportsumpse roostetavate ja õlist toituvate masinate külge.
Klubikaaslased, kes veel võtnud ei ole, siis võtke eeskuju sellistest autodest ja koostekvaliteedist :)

Postitatud: 20 Veebr 2005 22:36
Postitas moosmoosik
ei ole küll minu asi torkida aga miks on vasakpoolsel tagatulel klaas metallivärvi kruvidega kinni lastud.
muidugi on ka variant et olen silmapuravik ja näen valesti.
tänan
moosic

Postitatud: 20 Veebr 2005 23:31
Postitas overspeed
näed täitsa öieti.
selgitus: tagatuleklaasil olid kolm originaalpolti ära murdunud. kuna olen veel tudeng, ning raha palju kunagi üle ei ole, siis ei hakanud kulutusi uue klaasi peale tegema, vaid poleerisin vanalt klaasilt tuhmuse, mursin ära ka viimase allesjäänud originaalpoldi ning puurisin augud läbi ja kinnitasin ta peitepeaga kruvidega (seespool on ikka mutter, mitte läbi pleki). Ta jääb küll silma kergelt, kuid teiselt klaasilt ma ei hakand köiki polte ära murdma, et kinnitused ühtemoodi jäeks. Kunagi, kui rikkam olen ja vaba raha rohkem üle on, siis ostan taha uued klaasid, praegalt täidab sellise kinnitusega klaas oma tööülesande ära, ja väga hull ei ole see väljanägemine ka (peitepeaga poldid s.t. polt on klaaspinnaga sile, mitte punnis pääl). Raiskan vaba raha pigem uutele asjadele.

Postitatud: 21 Veebr 2005 11:38
Postitas moosmoosik
selge selge tänan rahuldamast minu uudishimu :D
mis puutub uute klaaside hinda siis tallinnas on nad 90-110kr. tk. (kui vaadata erinevaid poehindu). autoturult ei ole mõtet otsida sest seal sama hinnaga vanad näsatised. omal see otsimiskogemus olemas.

Postitatud: 22 Veebr 2005 20:41
Postitas overspeed
Eks ma vaatasin poes ka neid klaase uusi, kuid jäin oma vanade juurde, sest uued, mis seal poes müüdi, ei olnud nii kvaliteetsed kui ma soovind oleks. värvid olid kuidagi hägused, punane ei ole päris see punane vaid mingi roosapunane, ning sääl kus valge ja oranz kokku jooksevad on segunemine näha. vanal ikka kena sirge eraldi kriips sääl kohas.

Postitatud: 22 Veebr 2005 20:42
Postitas overspeed
Söites siin ringi oma autoga, andis tunda selline asi, et segu on lahja. vaikselt söites ei "hinga" auto vabalt ning kui siis pedaali järgi lasta, tegi kohe jönksaka ning hakkas vabamalt hingama. Vötsin siis raamatu ette, ning vaatasin jooniselt, milles probleem. CO kruvi keerata pole mötet, kuna elektromagnet klapp sulgeb söidu ajal tühikäigudüüsi täielikult. Vötsin karbal kaane maha, ning keerasin 1. kambril öhu ja kütuse peadüüsid välja: öhu oma oli 1,7mm (peax olema 1,5 tehasest) ning kütuse oma oli midagi 1,0x (x-i ei lugend välja, aga tehasest pidi olema 1,12, seega oli ta kindlalt väiksem) kuna kütuse düüs väiksem ja öhu oma ka suurem kui ette nähtud,siis oligi segu lahjem.
Panin 2101 komplektist (leidus üks juhuslikult) teise kütusepeadüüsi mööduga 1,35 ning kuna selle juurde käib öhupeadüüs 1,7 siis selle jätsin vana. (Öhu ja kütuse peadüüsid peavad käima koos, et segu olex öige, kui neid vahetada eraldi, siis muutub segu kogus vastavalt)
Proovisöit kinnitas, et nüüd on segu öige, mootor "jookseb vabalt".