2107, Overspeed, 1985

2107, Overspeed, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#381

Postitus Postitas overspeed » 08 Dets 2013 15:18

Tundub, et sai päris soliidne see juhtmete vedamine:



Pilt Pilt Pilt Pilt

Täna söite plaanis pole, seega jääb katsetus homseks.
Arrogance diminishes wisdom.

Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

#382

Postitus Postitas siim789 » 08 Dets 2013 20:02

Läbisin kah selle sama tee paar aastat tagasi. Tellisin 2107 koodiga MS radika, niiet ilmselt siis täpselt seesama tükk. Natuke aretamist ja külge sai ta sobima:) Vähemalt oma eesmärki täidab ilusti. Suvistel rajapäevadel ei ole jahutusprobleeme olnud.

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#383

Postitus Postitas overspeed » 09 Dets 2013 14:40

 
overspeed kirjutas:... seega jääb katsetus homseks.


Toimib kenasti :D
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#384

Postitus Postitas overspeed » 10 Juun 2014 19:24

Juhtus siis selline lugu:
Söitsin töölt rahulikult kodu poole kui järsku Virtsus hakkas natukse ennem kassasi mootor puterdama ja suri löpuks täitsa välja. Vaba hooga jöudsin 25 m kassani. Käima enam ei lähe, lubab küll kuid puterdab ja tööle ei jää. Egas kedagit, lükkasin masina kassani, ostsin praamipileti ja lükkasin praamisabasse, lahked tsiklimehed tulid ka kohe sabast appi ning pärisid, et kas soov saarele saada. 6 tk neid oli ja lahkelt pakkusid lükkamist praamile. Tänasin kuid leidsin siiski sabast ühe Fiesta kes mind nöus sleppi oli vötma. Praami ülesöidul otsisin viga kuid miskit visuaalset kindlat ei leidnud. Käima läks ka kuid kaua sa seal praamil ikka seda käimas hoiad kontrolliks!? Proovisin siis ise maha söita kuid, alumiselt tekilt ülesse söites, mootor suri just kaldtee ülaosas välja. Stividor viskas tökiskinga ratta-alla ning lükkasid mind kald-tee löpuni, sealt edasi vabahooga sadamaterritooriumile kust Fiesta mo sadama parklasse viis.
Olles seal, rohkem aega uurida, jöudsin selguseni, et kas kondekas jamab vöi süütepool, arvatavasti siiski see esimene, olgugi et ta just sai ta vahetatud.
Kuna kohapeal kumbagi parandada ma ei "oska", helistasin "söbrale" 85 km kaugusel kes lahkelt oli nöus aitama. Sahtlist tal uut kondekat kaasa polnud vötta ... seega sleppis söit koduni.
Kodus vahetasin kondeka uue vasta ning töötas taas.
Vaz-d niigi harv nähtus tänapäeval ja seekord üks vedas veel teist.
Vahepeal pidi sleppija kütet vötma:


Pilt
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#385

Postitus Postitas olaaf » 10 Juun 2014 22:51

Kui kontaktivaba süüte jaoks eurot ei leia, siis tasub 3-4 kondekat ikka varuks hoida - omal ajal kulus mul neid nagu leiba - põhjus jäi selgusetuks.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#386

Postitus Postitas overspeed » 10 Juun 2014 23:02

Kas kontaktivaba süüde on hea vaid kondekast ja kontaktist vabanemiseks vöi on tal ka muid häid omadusi ?
Tegelt pole kunagi selle peale tulnudki, et kontaktivaba peale panna, tea palju see ka raha tahab, peab mandril olles poest uurima minema, oli muudki ammu plaanis osta.
Mul nüüd 1 tagavaraks kaasas kondekas, läeb vist ka seda selgusetuks jääva vea teed, vöi oli eelmine praak.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2328
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#387

Postitus Postitas SexSix » 10 Juun 2014 23:15

Saarlased on tublid!

inimloom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 10 Juul 2012 16:45
Asukoht: Põhja-Tallinn
Autod: Vaz 2103

#388

Postitus Postitas inimloom » 10 Juun 2014 23:52

Variant on ka vaid kondekast vabaneda Vellemani komplektiga K2543. Endal läks koos karbi ja muu mudruga 20 eur ja terve aasta jagu toiminud ilusti. Säraka saab ka natuke vängema- käima läheb paremini, minek parem. Muidugi ka kontaktist vabanemine annab veelgi parema tulemuse. Kontaktivaba jagaja paigaldamine jäi selle taha kinni, et ei osanud toona välja mõelda kuhu kommutaator kinnitada ilma originaalplekki rikkumata. Prioriteedid :P.


Pilt

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#389

Postitus Postitas overspeed » 11 Juun 2014 00:26

Hmmm ... huvitav mant, saarel pole jälle kuuldudgi (nagu kuulkraanist soojenduskraanigagi).
"Mis meil on mingi veekogu infosuluks vahel vöi ? " (retooriline)
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2844
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#390

Postitus Postitas motamees » 11 Juun 2014 09:55

Kel vene aegsed transistorsüüte jupid saadaval, siis see ka väga töökindel süsteem. Lisaks võimsam säde.

inimloom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 10 Juul 2012 16:45
Asukoht: Põhja-Tallinn
Autod: Vaz 2103

#391

Postitus Postitas inimloom » 11 Juun 2014 11:45

Vene transistorsüütega, mida veokatele paigaldati (nimetust enam ei mäleta, pakuti Veerenni poes Tallinnas), pidavat see häda olema, et süütepooli ka vängemat vaja, muidu põletab läbi. Vellemaniga pole ühtegi probleemi olnud, viimast saada oomipoest, ebayst vms. kohast. Endal kinnitatud plekitükiga ühe relee jalaga sama kruvi alla, tööaeg jootmise, karbitöö ja paigaldusega ca. 2h. Parim on see, et kui peaks mingil põhjusel läbi kärssama, siis tõmba jälle juhe poolilt jagajani, kinnita kondensaator tagasi ja sõit jätkub. Isegi kontakti vahe ei pea päris täpselt paigas olema.

Manuali pdf

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2844
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#392

Postitus Postitas motamees » 11 Juun 2014 13:48

 
inimloom kirjutas:... pidavat see häda olema, et süütepooli ka vängemat vaja,...

Seda nüüd hädaks nimetada küll ei oska.
Asja point algabki just süütepoolist, mis on hulga võimsam. Selleks, et kontaktid võimsamale süütepoolile alla ei jääks, aitab neid transistorplokk.

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#393

Postitus Postitas overspeed » 20 Juun 2014 02:59

 
inimloom kirjutas:Variant on ka vaid kondekast vabaneda Vellemani komplektiga K2543.


Mötlesi et prooviks seda, huvitav "LEGO". Jootetöödega vähemasti nüüd ühelpool, vaja aint kodo paika proovida.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#394

Postitus Postitas overspeed » 21 Juun 2014 04:39

Kuna ma ei tea veel, kuhu ma ta kapoti all panen, siis sai juhtmed ikka varuga pikad vöetud:


kondekaalt.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 276
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

#395

Postitus Postitas allah » 21 Juun 2014 09:39

Karp on ka kuhu sisse see elektroonika panna?

Ma paigaldasin selle skeemi alumiiniumist karpi ja siis ei olnud seda musta jahutusradiaatorit vaja. Transistor sai vastu karpi kinnitatud ja karp toimib ise jahutajana.

Karbi paigaldasin klaasipesuvedeliku potsiku kronsteini külge.

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#396

Postitus Postitas overspeed » 22 Juun 2014 02:40

 
allah kirjutas:Karp on ka kuhu sisse see elektroonika panna?


Ei ole. Peab nuputama miskit, muidu läeb talvel jamaks vast.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#397

Postitus Postitas overspeed » 19 Juul 2014 23:56

Oi kurja. Esisillal oli kolinat, omal aega ja kohta asjaga tegeleda polnud. Viisin teenindusse ja lasin teha. Heausuliselt sain teenindusest masina ning söitsin Tallinna ära. Kui saarel tagasi siis oh imet ... esirehvid otsas , mölemal ääred ära söönud. Egas nad ometi kokkujooksu valeks jätnud peale pendelhoova vahetust, ju ikka kontrollisid ?
Eksisin, kokkujooks oli 3mm asemel 14 mm :mad:
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Re: 2107, Overspeed, 1985

#398

Postitus Postitas overspeed » 27 Sept 2017 18:25

3 aastat on söiduk lihtsalt seisnud.
Hoidsin teda söidukorras ja aeg-ajalt käisin ka tiirutamas, et komponendid vajalikud liigutatud saaks, kuid praktilisi söite temaga enam ei teinud.
Kahju oli teda lihtsalt seismas vaadata, seega otsustasin ta loovutada isikule, kes temaga taas söitma hakkas.
Auto läbis tehno-ülevaatuse veatult, alla said uued suverehvid ning liikluses on ta taas.
Kuna uueks omanikuks on mo hea söber, siis vöimalik isegit, et teen möned postitused aeg-ajalt. Aitan teda vahest nöu ja jöuga.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Re: 2107, Overspeed, 1985

#399

Postitus Postitas overspeed » 03 Okt 2019 00:43

Poeg hakkas mingi päev rääkima, et tahab Siksi tagasi, sooviks sellega söitma öppida ja hiljem kui load (vanust 13, just see auto ta sünnitusmajast koju töi) siis ka igapäevasöite teha. Ütlesin, et liialt noor veel.

Muidu ta nii jutukas pole, kuid ikka uuesti ja uuesti vöttis teemaks. Nii siis saigi ... 2107 on taas kodus.

Söbra juures oli ta ka mingi aasta umbes seisnud. Poeg pisut ise nokitseb auto kallal, kuid eks esialgu enamus jääb minu kanda ...
Et masin kodusöiduks käima saada, tuli kontaktid puhastada, muidu liikus küll.

Esmalt läksid vahetusse:
- köik membraanid (kütuse pump, kiirendus pump, külmkäivitus).
- Siis uus mootoriöli ja filtrid.
- Vahetada tuli kogu väljalaskesüsteem peale vl kollektorit.

01 taas kodo.jpg
01 taas kodo.jpg (47.24 KiB) Vaadatud 458 korda


- Taga parem pidurisilinder läks vahetusse, lekkis kolinal. Isereguleeruv, mansette tollele eraldi ei saanud.
- Taha uued klotsid köik 4.
- Karba vist vajab pisut timmimist tühikäigul.
- Kojameeste mootori termokaitse vajas pisut painutamist.
- Uued luuad.


02 pukkidel.jpg
02 pukkidel.jpg (63.17 KiB) Vaadatud 458 korda


03.jpg
03.jpg (70.21 KiB) Vaadatud 458 korda


04.jpg
04.jpg (83.67 KiB) Vaadatud 458 korda


Veel vaja:
- uusi kummimatte salongi
- uusi uksepolstreid
- tagavararatta alus vahetada
- salongisoojendi kraan
... nipetnäpet veel ja vöib ÜV minna, talveks naastud alla ja vöib söita.

Hiljem nokitsemist veelgi:
- pagassi tömberelee ei toimi.
- suveveljed üle värvida ja kroomääred taas paigaldada, vöi 15'' valud.
- pagassile tiib (poja tungiv soov, ju on teismeliste "asi"), ikka see VFTS-i madal, mis mul kuuris vedeles.
- audio süsteemi pisut kohendada.
- auto üleni uuesti üle värvida.
- kontaktivaba süütesüsteem.
Viimati muutis overspeed, 12 Okt 2019 10:42, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Re: 2107, Overspeed, 1985

#400

Postitus Postitas overspeed » 12 Okt 2019 10:10

Soojenduskraani vahetus.
Toda kuulklapi versiooni Saarel muidugit endiselt ei müüda, Apsikost unustasin küsida.
Andes pojale öppimiseks Mota tehtud juhendi, sai klapp/kraan löpuks ka vahetatud ... pisut aitasin nöu- ja jöu-ga.

kraan 01.jpg
kraan 01.jpg (76.4 KiB) Vaadatud 174 korda


kraan 02.jpg
kraan 02.jpg (68.31 KiB) Vaadatud 174 korda
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist