19. leht 21-st

Postitatud: 07 Mär 2013 03:36
Postitas overspeed
Aga äkisti on mul jälle probleem pardapinge kaoga nagu 3 aastat tagasi. Peab elektriskeemi korra piiluma, et kas sigaretisüütaja pistikule tuleb vool otse akult vöi läbi millegi kus kadu saaks olla. Proovin ka korra analüsaatorit otse akult. Peab ikka multimeetriga asja kallale minema :P

Postitatud: 20 Mär 2013 11:53
Postitas uzzac
Sobib see auto liiklusesse suurepäraselt. Viru ringil igast Mersude ja Porschede jms vahel torkas kenasti silma eile :)

Postitatud: 21 Mär 2013 10:36
Postitas overspeed
:)

Postitatud: 22 Apr 2013 12:14
Postitas overspeed
Talv läbi sai söidetud ca 35 kg lisakaalu pagassis ilma probleemideta kinnijäämise asjus. Nüüd aga lume sulamise ajal koju enam ei saanud, olgugi et miskit veel autol muutnud pole (talverehvid all ja kaalud alles pagassis).
Kinni ta sinna porisse jäi, edasi ja tagasi sai küll liikuda, kuid roopast välja enam mitte.

eleanor kinni.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 22 Apr 2013 12:15
Postitas overspeed
Abi oli kodunt kohe vötta.



paasteopp.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 16 Aug 2013 01:24
Postitas overspeed
Enamus lemmikuid ühise pildi peal :



Pilt

Postitatud: 10 Sept 2013 22:04
Postitas overspeed
Keset Tallinna kesklinna kadus järsku gaasipedaal jala alt. Önneks oli kohe olemas asfaltile joonistatud ohutus-saar, kuhu hooga veel parkida jöudis. Purunes kapoti all üks oluline plast-detail:



purunes detail.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 10 Sept 2013 22:06
Postitas overspeed
Kuna söitu oli tarvis jätkata, sest kohale minek oli kella aja peale, sai kiirelt sobratud kindalaekas ja kasutusele läks taskulambi käepael:

Pilt

Hiljem, kui asjad aetud sain, külastasin Apsiko't ja profülaktika möttes vahetasin köik 3 plast-detaili ... läks üks, egas siis möni teine kaugel pole minema.

Postitatud: 10 Sept 2013 22:47
Postitas olaaf
Need uued mis ostsid, lähevad ilmselt kohe katki - ära vanu veel ära viska :)

Postitatud: 11 Sept 2013 00:28
Postitas overspeed
 
olaaf kirjutas:Need uued mis ostsid, lähevad ilmselt kohe katki - ära vanu veel ära viska :)
Eks näis. Mingi aeg panin 2 uut juba (vanad olid kulunud ja hooval tekkis suur loks köigilt kokku), neist 1 nüüd purunes. Need paistsid kohe mingid imelikumad kui originaalid, kuid mis sa teed kui paremat saarelt saada pole. Apsikost pakuti kahte tüüpi, need imelikud ja sellised mis on originaali moodi milled ka vötsin. Ühe vanadest jätsin tuhatoosi varuks.

Önneks on Motal kuskil sahtlis neid hunnikus kellegi nöuka-aegsest varust, eks säält saab nüüd varusid täiendada Nivale ka.

Postitatud: 03 Nov 2013 01:50
Postitas overspeed
Tahtsin masinaga ülevaatusele minna aga tutkit ... tagurpidi käigu tuled ei pöle. Kiire käik multimeetriga auto köhuall tuvastas, et lüliti nahkas. Önneks Saare peal 1 veel oli müüa 5-le kastile. Motal oli töstuk veel vaba (önneks ragistas ta maal puid saagida) ning seda juhust ära kasutades sai lüliti kerge vaevaga vahetatud, tuled pölevad taas ... pime aeg ka juba, tagurdamisel kulub marjaks ära :D

lyliti.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 09 Nov 2013 16:21
Postitas overspeed
 
overspeed kirjutas:Sai siis autoga jälle üks oma "elu samm edasi" etapisöit tehtud haiglast koju. Uut istet kasutab minu poeg.Pilt
Sama isik, sama masin :D



abimees.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 04 Dets 2013 10:02
Postitas overspeed
Ükskord on ikka esimene kord:

Juhtus siis esmakordselt selline seik, et masin jättis teele (laiskusest vöib nii öelda), önneks küll vaid 2 km kodunt ja asulas.
Esmasel vaatlusel kohapeal üksinda käepäraste riistadega vihma-käes ei suutnud tuvastadagi, milles probleem, justkui säde niikuit-niuhti kadunud. Pole ju ammu kapotiall juhtmetes sobranud ka, vajab väheke meeldetuletust. Aga niipalju sain sotti, et vool süütepoolini jöuab kuid kontakti liigutades sädet ei teki. Üleni märjana ma aga rohkem nokitseda ei viitsinud, sest kodu oli ju suht lähedal, seega valisin staatuse, et "jäin teele".
Argipäeva hommikul asula inimtühi, pole abi ka kelleltki küsida. Önneks oli kohalik Konstaabel abivalmis masina koju pukseerima.
Nüüd siis katuse all saan asja lähemalt süveneda.

Lisaks tuleb radiaator ka vahetada, auk ise väike kuid natukse häbi oli Tallinnas foori taga seista ... kapoti alt "suitsu" tulemas.

Pilt

Postitatud: 04 Dets 2013 11:43
Postitas olaaf
mul oli reisil viimane kord täpselt samamoodi - vea põhjustas silikoon kõrgepinge juhe süütepoolist jagajasse - vahepeal kadus sinna sisse säde ära :D
viga tekkis loomulikult öösel pimedas paduvihmaga mägede vahel :)

Postitatud: 04 Dets 2013 15:15
Postitas overspeed
 
olaaf kirjutas:mul oli reisil viimane kord täpselt samamoodi - vea põhjustas silikoon kõrgepinge juhe süütepoolist jagajasse - vahepeal kadus sinna sisse säde ära :D
viga tekkis loomulikult öösel pimedas paduvihmaga mägede vahel :)
Nagu ikka, Hr Murphy naljad.

Postitatud: 04 Dets 2013 15:19
Postitas overspeed
 
olaaf kirjutas:... loomulikult öösel pimedas ...
Väikse irooniaga siin vahelduseks küsiks, et "Ei tea kuipaljudel autodel (ka tänapäeva) ka selline kandelamp standart varustuses on ?"
Pilt pistikust on seetöttu, et olen kohanud Ziguli'ga söitjaid, kes ei teagi kust kandelambile voolu saada. Ju siis pole peadpidi rooli alla pöhjust asja olnud :P

Pilt Pilt

Postitatud: 04 Dets 2013 15:23
Postitas overspeed
Särtsu puudumise viga leitud ja likvideeritud. Motagit tunnistas, et üliharv juhus, kuid on ette tulnud: kontakti kondensaator puhta lühises (et tavaliselt ikka katkestunud, kuid mul oli 0 mis null takistus). Önneks oli sahtlis uus ootamas ning söit vöib jätkuda, hädapärast, homme peaks radika kätte saama:



Pilt

Postitatud: 06 Dets 2013 13:19
Postitas overspeed
No ei vöi olla, isegi Sina, Lada.

Just mingiaeg kirusin siin omaette, et ei saa mitte neile vene söidukitele poestostetud uusi detaile niisama külge kruvida. Nivale väljalaskesüsteemis pölvede nurgad kraad siin, kraad seal paigast, kinnitustripid lausa cm nihkes, tagatipuks käib nüüd pendiks vasta pükse. 66-l oli sama jama uue väljalaskesüsteemi paigaldusega.

Nüüd siis 2107 kord. Karbil on nagu kirjas, et 2107-le, kuid radikas ette ei sobi. Korgikoht on vale, mul süvend hoopis teises kohas, lödvikud nii ülemine kui alumine ei klapi, ülemine jääb lühikeseks ja alumine sootuks vale nurga all, ventika termostaat, kui on, siis käib hoopis teisepool radikad (juhtmed ju ei ulata), aga see ava, kuhu tahaks termoandurit kruvida, omab korki millel suurel kirjas: DO NOT OPEN.

Ju peab siis jälle nikerdama, löikama, jootma, ja kiruma (ei tasu siin kiruda kedagit, alumiiniumradika ja vaskradika hinnavahe on liialt suur).


Pilt Pilt

Postitatud: 06 Dets 2013 14:41
Postitas Mel
Kas detailikood on sama kui vanal? Uuematel pritsega autodel peakski radikas teistsugune olema, sest mootoriruumis üht-teist ümberkorraldatud. Näiteks uue 04 radikas ei läinud mitte 84-nda aasta auto külge (samuti oli tegemist alumiiniumradikaga). Samas on olemas ka vanema tüübiga sobiv alumiiniumradikas. Mingi jama oli nende detailikoodidega, kuid enam ei mäleta, mis täpselt.

Postitatud: 06 Dets 2013 17:33
Postitas overspeed
Eks ma poest uurisin kohe ka, et äkisti läks miskit valesti. Kuid tuleb välja et need alumiinium radikad suht universaalsed tehtud, ainukesed koodivahed mis neil on olid 07 ja 06 omad. Aga eks siis saarel on juppide valik kasin ikka ka tellimisel, nagu näide Niva esisillaga, kus saarelt öeldi et pole vöimalik tellida kuid Tallinnas poes riiulil olemas.

Sai siis pusitud, lödvikuid löigatud (hea et ostsin uued, oli mida löigata, linna 20 km ja nodiriiulid on Mota juures seal).
Korgikoht siiski jäi plekist eemale, radikas on natukse liialt körge, ca 0,5 cm pöhjatoestusest ülal. Ventika andurite jaoks peab linnast juhet ostma, et need teisepoole mootori-ruumi siis viia, seniks peab teadlikult söitma, et ventikas ei toimi. Avastasin, et ventikas ei toimind ise ka, kaitse oli ää suland ning ei andnud enam üle 10V ventikale.



Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt