18. leht 21-st

Postitatud: 12 Veebr 2013 22:55
Postitas overspeed
Vahetusse läksid: Parem ülemine sarniir, ühtlasi siis juba ka alumine (ülemine oli läbi, alumine oleks järgmine kord vahetusse läinud), vasem välimine rooliots, stabikavarda puksid, soojaöhu toru.


003.JPG-thumb.jpg

004.JPG-thumb.jpg

005.JPG-thumb.jpg

006.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 12 Veebr 2013 23:02
Postitas overspeed
Jäi aint leidmata veel see, et miskipärast tagurdamise tuled ei sütti ... peab testriga nati uurima.

Postitatud: 17 Veebr 2013 00:19
Postitas overspeed
Ma ei möista, mis selle 5 käigulise kasti tagurdamistulede anduriga on, jälle vist ei tööta. Selle vahetus saab küll jama olema praeguste ilmadega. :( Peaks siis vist juba uue öli panema, mis sest vanast ... olgugi et 30'000 lubatud.

Mäletan ma öieti, et 5 käigulisel oli teistsugune tagurdamistulede lüliti kui 4 käigulisel ? Et poes vast teavad, aga peab ju alati üle kontrollima, eksimine on inimlik, ja seda nüüd küll kaks korda vahetada ei taha.

Prooviks seekord 1,7 ltr panna ?

Postitatud: 17 Veebr 2013 01:05
Postitas IceStorm
 
overspeed kirjutas:Mäletan ma öieti, et 5 käigulisel oli teistsugune tagurdamistulede lüliti kui 4 käigulisel ?
Jah!

Postitatud: 17 Veebr 2013 15:47
Postitas overspeed
Tänud kinnituse eest. Aga kas 1,7 ltr öli kasti on paras vöi palju, kui 1,55 manuali järgi läeb ?

Postitatud: 17 Veebr 2013 16:29
Postitas lada
Palju kindlasti ei ole, 5 käigulise kasti puhul soovitataksegi rohkem õli sisse panna, kui enda autol kast maas oli ja laagreid vahetasin siis panin pärast 2L sisse. Iseasi kui palju rohkem saad seda panna kui kast on auto küljes on. Juhipoolset külge üles tõstes peaks vast saama selle koguse ilusti sisse.

Postitatud: 17 Veebr 2013 16:56
Postitas IceStorm
Olen samuti 2 liitrit sisse pannud, käigukast oli parasjagu auto alt ära ning seda oli lihtne teha.
Ühe korra olen 2 liitrit sisse kallanud ka salongist, autoks 2104. Selleks eemaldasin käigukangi ning selle all oleva nö käiguvahetussüsteemi. Eemaldamiseks tuli 3 tikkpoldilt mutrid pealt ära keerata ja oligi käes. Mõne mutriga võis natuke kitsas olla, kuid tol korral tundus nii lihtsam.

Postitatud: 17 Veebr 2013 18:35
Postitas overspeed
Mnjah ... kui selle lüliti vahetuseks läeb, ju siis kallutan 2 ltr sisse, niikuitnii peab 2 ostma. Eelmine kord oli kast alt ää kui öli panin, siis oli lihtne. Nüüd peab vast jah masina suht kreeni ajama, at too 2 ltr sisse saada vöi siis IceStorm versiooni proovima, ju näeb.

Postitatud: 18 Veebr 2013 07:46
Postitas motamees
Üleportsu saab sisse pehmest kõrrega pudelist pressides. Pressides tuleb täiteava ära katta ja siis kõrs välja ja ruttu kork ette.
Muidugi veel lihtsam on pumbaga õlinõust üleports sisse pressida. seda aga pole enamusel kodust võtta.

Postitatud: 25 Veebr 2013 14:11
Postitas overspeed
Öues ilus ilm, -2 C kraadi, päike paistab, masinad tuulduvad (kuivavad) niiskusest ...

lkmasinad.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 25 Veebr 2013 14:12
Postitas overspeed
... ja ennäe kelle me leiame mönulemas tagaistmelt :)

lksvinks.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 26 Veebr 2013 14:29
Postitas overspeed
Ilm läks 14 kraadi soojemaks (-12 pealt +2 peale), et otsustasin siis auto alla ronida ja asja uurida. Head uudised olid seal, lüliti on korras. Hoopis + juhtme pistik ei andnud ühendust, liiguta mis asendisse tahes. Vahetasin juhtme otsa ja probleem lahendatud:



kkasti.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 28 Veebr 2013 10:31
Postitas overspeed
Ülevaatus veatult tehtud. Köik nagu korras, aint häirib see laadimise viga ikka. Näitab, et laeb, kuid liialt nörgalt. Uus aku peal, kuid kui nädalaid masinat ei puutu, siis vaevu ajab käima. Peale käsitsi laadimist taas köik korras mingi aja. Otsisin viga pingeregulaatorist. Mota kategooriliselt keeldus oma kastikale panemast elektroonikat ... siiber tal sellest juba, seega leidsin talle vana hea mehhaanilise. Omal on peal see keskmine versioon. Proovin siis köige uuemat ehk seda piseimat (mitte tablett geneka küljes - ei iial). Midagi nagu paremaks läks, kuid ehk vajab pikemat söitu nüüd. Mandrile minek näitab. Pean ka üle kontrollima juhtmete kinnitused genekal ja akul ja starteril.

vana ja keskmine.jpg-thumb.jpg

keskmine.jpg-thumb.jpg

uuspr.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 01 Mär 2013 07:54
Postitas olaaf
kui liiga nõrgalt laeb mõõda pingeregulaatori väljund ära..
Kui see juba 9-10+v siis ilmselt mõne mähise või dioodiga mingi mure..

Postitatud: 01 Mär 2013 08:51
Postitas motamees
 
olaaf kirjutas:... dioodiga mingi mure..
Ma pole näinud veel ühtegi vanema tüübi vigast dioodi. Küll aga hulgim neid tänapäevaseid "nuppnõela päid".

Postitatud: 01 Mär 2013 15:28
Postitas overspeed
 
olaaf kirjutas:kui liiga nõrgalt laeb mõõda pingeregulaatori väljund ära..
Kui see juba 9-10+v siis ilmselt mõne mähise või dioodiga mingi mure..
Pole sinna veel voltmeetrit pannud. Olen lihtsalt regulaatoreid vahetanud, vanu mis sahtlist leidnud. Niipalju viitsimist pole olnud, et Niva omaga ära oleks vahetanud. Nüüd proovisin löpuks uute, kuid pole pikka reisi teinud ja aku polnud enam tea mis täis. Proovin, uurin veel. Pean ise tagasi sirvima siit foorumist, et mis ma selle laadimise asjus relee vahele panin kuskile.

Postitatud: 01 Mär 2013 15:30
Postitas overspeed
 
motamees kirjutas: Ma pole näinud veel ühtegi vanema tüübi vigast dioodi. Küll aga hulgim neid tänapäevaseid "nuppnõela päid".
No neid vanema tüübi omi enam poest ei saa. Aga kui otsida siis kuskilt ikka leiab.

Postitatud: 06 Mär 2013 01:26
Postitas overspeed
Tundub, et masin on oma värvilahendusega silmatorkav ...

Söitsin saarelt Tallinna poole, kui vastu tuli maanteel Politsei auto, see aga keeras ringi ja tuli mulle järgi peatumismärguandega. Kogu pöhjus miks mind kinni peeti oligi vaid see, et kontrollida mitmevärvilisuse äramärgitust ka auto tehno-passis.

Postitatud: 06 Mär 2013 03:12
Postitas Arvos
 
overspeed kirjutas:Tundub, et masin on oma värvilahendusega silmatorkav ...

Söitsin saarelt Tallinna poole, kui vastu tuli maanteel Politsei auto, see aga keeras ringi ja tuli mulle järgi peatumismärguandega. Kogu pöhjus miks mind kinni peeti oligi vaid see, et kontrollida mitmevärvilisuse äramärgitust ka auto tehno-passis.
Asjatu liikleja tülitamine jällegi. Selleks pole vaja tülitama tulla kui on võimalik ka hetkega andmebaasist soovitud info saada.

Postitatud: 07 Mär 2013 03:13
Postitas overspeed
 
olaaf kirjutas:kui liiga nõrgalt laeb mõõda pingeregulaatori väljund ära..
Kui see juba 9-10+v siis ilmselt mõne mähise või dioodiga mingi mure..
Ära nüüd naerukrampe saa, aga ma testisin nii ;)

Sigaretisüütajasse selline analüsaator, mis näitab seistes aku olekut ja söites laadimise olekut. Niva, Saabi ja söbra Opeli peal näitab laadimisel kohe rohelist. 07-l aga kollast, kui köik suuremad voolutarbijad ära vötta (vent, raadio ja pooltuled) siis näitab kollast ja rohelist, mitte kunagi aga rohelist nagu Nival. Olen proovinud kolme erinevat pinge-laadimise regulaatorit, köik samad alati. Multimeetriga, nagu olaaf kirjutas, möötnud ei ole, sest pole öue sattunud multimeetriga auto juurde sooja auto mootori korral, ja öues on külm ka. Aku panin autole uue, kuna vana enam ei hoidnud voolu sees ka käsitsi laadimisel.
Analüsaator ei valeta, et laadimine nörk on, sest teistel masinatel laadimisega probleeme reaalselt pole ja seda ta ka ju näitas. 07-l aga on "tagumikuga" ka tunda, et aku ei saa korralikult laetud ka pikkadel söitudel mitte.

ind.jpg-thumb.jpg