17. leht 21-st

Postitatud: 07 Okt 2010 13:25
Postitas overspeed
Algselt postitas: overspeed
... Nüüd ei jöua ära oodata, millal taas koju saab et alla proovida, siis saab teada kas aitab mürast vabaneda.
Müraprobleem lahenes öige talaga.

Postitatud: 25 Apr 2011 22:00
Postitas RagnarM
tekkis üks küsimus,
kus sa selle keskkonsooli endale said?
seal kus makk sees,

Postitatud: 26 Apr 2011 09:02
Postitas overspeed
 
RagnarM kirjutas:tekkis üks küsimus,
kus sa selle keskkonsooli endale said?
seal kus makk sees,
2107-e originaal, s.t. pole kuskilt saanud, oli kohe olemas.

Postitatud: 26 Apr 2011 10:25
Postitas RagnarM
okei.

Postitatud: 04 Aug 2011 04:27
Postitas overspeed
Eelmisel korral oli ülevaatusel pisut probleemiks esipidurite ebavördne pidurdustugevus, s.t. mölemad pidurdasid küll kenasti kuid üks rakendus varem kui teine. Kuna silindrid köik liiguvad ilusti, siis pakkus ülevaatuse mees veaks klotside olemist erinevast partiist vöi tootjalt. Täitsa vöimalik, sest seda ma ei mäleta enam kas nad said köik koos ühest karbist vahetatud kunagi. Panin nüüd siis köik esiklotsid ühest karbist uued, reis Tallinna peaks nad kulutama ketta kuju järgi ka ära ning siis saab üv-l teada, kas oli viga selles. Ühtlasi avastasin ka, et üks esirattalaager oli läbi.

Postitatud: 19 Sept 2011 13:44
Postitas overspeed
 
overspeed kirjutas: ... ning siis saab üv-l teada, kas oli viga selles...
Jah oligi viga selles.

Postitatud: 25 Okt 2011 09:28
Postitas overspeed
Ülevaatusel tuli välja, et CO on ülikörge ning reguleeriti paika, kuid hiljem ei töödanud mootor enam tühikäigul.

Sellega seoses tuli meelde, et aegajalt jah tühikäik valib imelikumaid pöördeid. Vahest on 1300, siis jälle 800, mönikord lausa sureb välja.
Ühesönaga ... karbal ujukinöel ei pidanud tihti. Peale selle vahetust töötab nii kui peab. Tühikäik on püsiv, CO normaalne ja ei pea enam peale lühemat seisakut mootorit üleuputatud bensiinist tühjaks käiama.

Postitatud: 12 Jaan 2012 14:18
Postitas overspeed
piip ... pidurite peasilindri mansett vist "läks". Pedaal on imelik, vajub vaikselt pöhja, kuid öli nagu kuhugi ei kao. Peab ette vötma.

Postitatud: 25 Jaan 2012 11:12
Postitas overspeed
Ei olnud önneks peasilinder. Autoga söidetud juba 7 aastat ja peale. Tagumistel piduritel sai pandud kunagi kapremondi ajal terastorud. Nüüd siis kaks neist läksid vahetusse vasktorudega, augud olid sees, sellised nöelaotsaga tehtud.
Kingsepp käib paljajalu aka kuna Motal on garaaziz üks Mersu LEGOks laiali, siis pidin 07-e teenindusse viima, kus käed taskus lihtsalt ootama pidin, millal korras söiduk taas käde anti.

Postitatud: 30 Jaan 2012 22:37
Postitas overspeed

Postitatud: 14 Veebr 2012 12:21
Postitas kurivaim
 
overspeed kirjutas:"Rahu, ainult rahu": ütles Overspeed ja tegi nii:
Kivikaitse on ümberringi akende alumise ääreni (ka ahtripeegel). Pagass ja kapott ning köik muu ülesse poole on siledad. Asi sai tehtud mönedel pöhjustel. Motamees tegi ennem omal nii, lihtsalt omapärasem, sest keegi pole varem nii teinud. Aga kui asi on mummuline, ei paista plekkidelt mölgid ja pahteldusvead välja, kuna ta ei peegelda ju siledalt. Et säästa ennast suurest pahteldus- ja lihvimisvaevast, otsustasin ka nii teha. (inimesed kommenteerisid motamehe autot küll imelikult, too aga vastas: oma auto, värvin ja teen kuda tahan".
Motamehel on see gravel lastud selliste ilusate suurte mummudena, mul aga tuli selline liivaterade moodi. Kasutasime eri püstoleid pihustamiseks, seepärast nii juhtuski.
Kas kivikaitse suvel seal all pehmeks ei lähe või värv, lakk hoiavad selle ära? Endal oli ka kunagi plaan teha auto tervenisti kivikaitsega üle ja midagi muud ei lisakski sinna peale aga suvel päikesega ei saaks enam auto peale toetadagi ilma, et püksid või midagi sinna kinni ei kleepuks.

Postitatud: 14 Veebr 2012 12:49
Postitas motamees
 
kurivaim kirjutas:... Endal oli ka kunagi plaan teha auto tervenisti kivikaitsega üle ja midagi muud ei lisakski sinna peale aga suvel päikesega ei saaks enam auto peale toetadagi ilma, et püksid või midagi sinna kinni ei kleepuks.
Pole mina mingit kuumaga sulamist täheldanud.
Kivikaitse on mingi plastikulaadne mass. Kuivab päris kiiresti.

Postitatud: 02 Mär 2012 23:23
Postitas overspeed
 
motamees kirjutas: Pole mina mingit kuumaga sulamist täheldanud.
Kivikaitse on mingi plastikulaadne mass. Kuivab päris kiiresti.
Just.

Postitatud: 02 Apr 2012 13:35
Postitas overspeed
Nonii, säh sulle Aprilli nalja. Mötlesin siin paar päeva tagasi, et paneks suverehvid alla, kuna saarel ju puhas kevad oli. Aga kuna mandrile söit täna oli plaanitud ning ilmateade lubas kahtlast, siis jätsin talvekondensiooni autole. Läkski asja eest. Eila öhta hakkas sadama ja hommikuks oli siuke lörts maas et anna olla. Hommikul kell 03:30 söita mööda peamaanteed, liiklus küll olematu, kuid ettesöidetud rööbastes lörtsi murda tagaveolisega oli löbus, ujus kui lehm libedal jääl. 30 kg liivakott pagassis oli rohkem kui kulda väärt täna. Ei saand ju pildistamata jätta:


01 lortsroopad.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 02 Apr 2012 13:38
Postitas overspeed
Kena 40 km niimoodi kelgutanud otsustasin minna mööda teist teed Virtsu poole, praamile aega olin varunud kuhjaga. Keerasin siis peatrassilt maha, aimasin et vana maanteel pole nii varajasel hommikul keegi veel söitnud. Ise uut ja värsket lund murda on mugavam kui roobastes söita. Öieti arvasin, puhas nauding:



02 puhas.jpg-thumb.jpg

03 puhasratas.jpg-thumb.jpg

04 puhasnina.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 02 Apr 2012 13:42
Postitas overspeed
Saigi oma röömuks meeldetuletatud taas seda lumega söitu, Mota rääkis tött kui ütles et Niva rikub autojuhi ära, tagaveolisega ikka teine tera. Vana maantee löpupoole oli üks rekka jöudnud moost ette, kuid söitsin tema jälgedest kiivas. Bensiininäidiku allalangemiskiirust ma parem ei maini, lörts on ikkagi lörts:
Selle talve parim meelelahutus. Peale Orissaaret oli sahk juba nati jöudnud tööd teha, mandril sai jälle kelgutatud, kuid tänapäeva X5-d ja Q7-d jäid oma laiade rehvidega tahapeeglisse, 70 km/h on Tallinna söiduks ikka natukse liiga aeglane.

05puhasroopad.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 29 Mai 2012 12:47
Postitas overspeed
Pea kaheksa aastaga on 4 korda mootoris öli vahetatud.

Eleanor 41055 km.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 03 Aug 2012 23:16
Postitas overspeed

Postitatud: 24 Nov 2012 14:38
Postitas overspeed

Postitatud: 12 Veebr 2013 22:51
Postitas overspeed
Sai pisut remonditud, tavalised asjad ennem ülevaatust:

Töstukit pole, kanalit pole, teeme siis körgendused:

Pilt

001.jpg-thumb.jpg