2107, Overspeed, 1985

2107, Overspeed, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#321

Postitus Postitas overspeed » 07 Okt 2010 13:25

Algselt postitas: overspeed
... Nüüd ei jöua ära oodata, millal taas koju saab et alla proovida, siis saab teada kas aitab mürast vabaneda.


Müraprobleem lahenes öige talaga.
Arrogance diminishes wisdom.

Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

#322

Postitus Postitas RagnarM » 25 Apr 2011 22:00

tekkis üks küsimus,
kus sa selle keskkonsooli endale said?
seal kus makk sees,

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#323

Postitus Postitas overspeed » 26 Apr 2011 09:02

 
RagnarM kirjutas:tekkis üks küsimus,
kus sa selle keskkonsooli endale said?
seal kus makk sees,


2107-e originaal, s.t. pole kuskilt saanud, oli kohe olemas.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

#324

Postitus Postitas RagnarM » 26 Apr 2011 10:25

okei.

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#325

Postitus Postitas overspeed » 04 Aug 2011 04:27

Eelmisel korral oli ülevaatusel pisut probleemiks esipidurite ebavördne pidurdustugevus, s.t. mölemad pidurdasid küll kenasti kuid üks rakendus varem kui teine. Kuna silindrid köik liiguvad ilusti, siis pakkus ülevaatuse mees veaks klotside olemist erinevast partiist vöi tootjalt. Täitsa vöimalik, sest seda ma ei mäleta enam kas nad said köik koos ühest karbist vahetatud kunagi. Panin nüüd siis köik esiklotsid ühest karbist uued, reis Tallinna peaks nad kulutama ketta kuju järgi ka ära ning siis saab üv-l teada, kas oli viga selles. Ühtlasi avastasin ka, et üks esirattalaager oli läbi.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#326

Postitus Postitas overspeed » 19 Sept 2011 13:44

 
overspeed kirjutas: ... ning siis saab üv-l teada, kas oli viga selles...


Jah oligi viga selles.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#327

Postitus Postitas overspeed » 25 Okt 2011 09:28

Ülevaatusel tuli välja, et CO on ülikörge ning reguleeriti paika, kuid hiljem ei töödanud mootor enam tühikäigul.

Sellega seoses tuli meelde, et aegajalt jah tühikäik valib imelikumaid pöördeid. Vahest on 1300, siis jälle 800, mönikord lausa sureb välja.
Ühesönaga ... karbal ujukinöel ei pidanud tihti. Peale selle vahetust töötab nii kui peab. Tühikäik on püsiv, CO normaalne ja ei pea enam peale lühemat seisakut mootorit üleuputatud bensiinist tühjaks käiama.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#328

Postitus Postitas overspeed » 12 Jaan 2012 14:18

piip ... pidurite peasilindri mansett vist "läks". Pedaal on imelik, vajub vaikselt pöhja, kuid öli nagu kuhugi ei kao. Peab ette vötma.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#329

Postitus Postitas overspeed » 25 Jaan 2012 11:12

Ei olnud önneks peasilinder. Autoga söidetud juba 7 aastat ja peale. Tagumistel piduritel sai pandud kunagi kapremondi ajal terastorud. Nüüd siis kaks neist läksid vahetusse vasktorudega, augud olid sees, sellised nöelaotsaga tehtud.
Kingsepp käib paljajalu aka kuna Motal on garaaziz üks Mersu LEGOks laiali, siis pidin 07-e teenindusse viima, kus käed taskus lihtsalt ootama pidin, millal korras söiduk taas käde anti.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#330

Postitus Postitas overspeed » 30 Jaan 2012 22:37

Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
kurivaim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
Autod: 2106

#331

Postitus Postitas kurivaim » 14 Veebr 2012 12:21

 
overspeed kirjutas:"Rahu, ainult rahu": ütles Overspeed ja tegi nii:
Kivikaitse on ümberringi akende alumise ääreni (ka ahtripeegel). Pagass ja kapott ning köik muu ülesse poole on siledad. Asi sai tehtud mönedel pöhjustel. Motamees tegi ennem omal nii, lihtsalt omapärasem, sest keegi pole varem nii teinud. Aga kui asi on mummuline, ei paista plekkidelt mölgid ja pahteldusvead välja, kuna ta ei peegelda ju siledalt. Et säästa ennast suurest pahteldus- ja lihvimisvaevast, otsustasin ka nii teha. (inimesed kommenteerisid motamehe autot küll imelikult, too aga vastas: oma auto, värvin ja teen kuda tahan".
Motamehel on see gravel lastud selliste ilusate suurte mummudena, mul aga tuli selline liivaterade moodi. Kasutasime eri püstoleid pihustamiseks, seepärast nii juhtuski.


Kas kivikaitse suvel seal all pehmeks ei lähe või värv, lakk hoiavad selle ära? Endal oli ka kunagi plaan teha auto tervenisti kivikaitsega üle ja midagi muud ei lisakski sinna peale aga suvel päikesega ei saaks enam auto peale toetadagi ilma, et püksid või midagi sinna kinni ei kleepuks.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#332

Postitus Postitas motamees » 14 Veebr 2012 12:49

 
kurivaim kirjutas:... Endal oli ka kunagi plaan teha auto tervenisti kivikaitsega üle ja midagi muud ei lisakski sinna peale aga suvel päikesega ei saaks enam auto peale toetadagi ilma, et püksid või midagi sinna kinni ei kleepuks.

Pole mina mingit kuumaga sulamist täheldanud.
Kivikaitse on mingi plastikulaadne mass. Kuivab päris kiiresti.

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#333

Postitus Postitas overspeed » 02 Mär 2012 23:23

 
motamees kirjutas:Pole mina mingit kuumaga sulamist täheldanud.
Kivikaitse on mingi plastikulaadne mass. Kuivab päris kiiresti.


Just.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#334

Postitus Postitas overspeed » 02 Apr 2012 13:35

Nonii, säh sulle Aprilli nalja. Mötlesin siin paar päeva tagasi, et paneks suverehvid alla, kuna saarel ju puhas kevad oli. Aga kuna mandrile söit täna oli plaanitud ning ilmateade lubas kahtlast, siis jätsin talvekondensiooni autole. Läkski asja eest. Eila öhta hakkas sadama ja hommikuks oli siuke lörts maas et anna olla. Hommikul kell 03:30 söita mööda peamaanteed, liiklus küll olematu, kuid ettesöidetud rööbastes lörtsi murda tagaveolisega oli löbus, ujus kui lehm libedal jääl. 30 kg liivakott pagassis oli rohkem kui kulda väärt täna. Ei saand ju pildistamata jätta:

01 lortsroopad.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#335

Postitus Postitas overspeed » 02 Apr 2012 13:38

Kena 40 km niimoodi kelgutanud otsustasin minna mööda teist teed Virtsu poole, praamile aega olin varunud kuhjaga. Keerasin siis peatrassilt maha, aimasin et vana maanteel pole nii varajasel hommikul keegi veel söitnud. Ise uut ja värsket lund murda on mugavam kui roobastes söita. Öieti arvasin, puhas nauding:


02 puhas.jpg-thumb.jpg
03 puhasratas.jpg-thumb.jpg
04 puhasnina.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#336

Postitus Postitas overspeed » 02 Apr 2012 13:42

Saigi oma röömuks meeldetuletatud taas seda lumega söitu, Mota rääkis tött kui ütles et Niva rikub autojuhi ära, tagaveolisega ikka teine tera. Vana maantee löpupoole oli üks rekka jöudnud moost ette, kuid söitsin tema jälgedest kiivas. Bensiininäidiku allalangemiskiirust ma parem ei maini, lörts on ikkagi lörts:
Selle talve parim meelelahutus. Peale Orissaaret oli sahk juba nati jöudnud tööd teha, mandril sai jälle kelgutatud, kuid tänapäeva X5-d ja Q7-d jäid oma laiade rehvidega tahapeeglisse, 70 km/h on Tallinna söiduks ikka natukse liiga aeglane.
05puhasroopad.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#337

Postitus Postitas overspeed » 29 Mai 2012 12:47

Pea kaheksa aastaga on 4 korda mootoris öli vahetatud.
Eleanor 41055 km.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#338

Postitus Postitas overspeed » 03 Aug 2012 23:16

Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#339

Postitus Postitas overspeed » 24 Nov 2012 14:38

Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#340

Postitus Postitas overspeed » 12 Veebr 2013 22:51

Sai pisut remonditud, tavalised asjad ennem ülevaatust:

Töstukit pole, kanalit pole, teeme siis körgendused:

Pilt
001.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: yo321 ja 11 külalist