2107, Overspeed, 1985

2107, Overspeed, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Probleem sai lihtsa lahenduse. Lauajupid rehvide alla ning rohkem maastikku kaasa vedama ei pea.Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
s
segu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 118
Liitunud: 07 Mär 2008 18:48
Asukoht: viljandi
Autod: lada 2106
Kontakt:

Postitus Postitas segu »

kas see relee mis sa ära vahetasid kas see on laadimisrelee?
kustkohast sellist osta saab?

Kena masin;)
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: segu
kas see relee mis sa ära vahetasid kas see on laadimisrelee?
kustkohast sellist osta saab?

Kena masin;)
Ma nüüd täpselt ei oska aimata, mida sa mötled, kuid kui teema viimast releeasjandust mötled, siis jah, vahetasin laadimise releeregulaatori (lammutanud ühtki pole kuid arvan et sääl iseenesest mehhaanilist releed enam sees ei ole vaid too on asendunud elektroonikaga ja jääbi järgi vaid nimetus laadimise regulaator), too pildil kahe kruviga masinaruumiseina küljes. Osta saab autovaruosade poest kes müüvad ziguli osasid ka, kunagi maksis 35 eek-i, nüüd vast kallim.
Vöi mötled sa mingit muud releed, mul sääl neid palju vahetatud ja juurde pandud?

[Muudetud: 10-6-2010 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Selle helitehnika asjus ma "kodus" ei ole. Kui nüüd AUSALT öelda, siis ega ma esialgu ei viitsi vastust oma murele netist ise otsida, proovin lihtsamat teed ja küsin siit foorumist.
Mul on pisike mure nende tagumiste ovaalide pärast. Kuna nende tagapool on ju pagassis ja samuti on sääl ka bassikölar. Tagapagaasnik ise on aga suht mittepaljuöhkuläbilaskev. Kui nüüd see bassikölar sääl läbi oma hingamistorude seda öhku mehhaaniliselt liigutab, siis kas see ovaalidele halvasti ei möju kuna need ju sama ruumi öhuga kokkupuutes?
Ise mötlesin nönda lahendusele: Kui teha ovaalidele taha kölakastid hermeetilised ning viia nendel hingamistoru ... salongi vöi öue? Mis möötudes teha sellistele ovaalidele kölakastid?
Ning kas bassikölarile oleks pagaasnikust vaja ka mingi vent toru viia ... öue vöi salongi, kui üldse on vaja?
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Olen lugenud ja kuulnud, et kui bassikas ja näiteks ovaalid mängivad ühte ruumi(pagasiruum), siis bassikas võib ovaalidele liiga teha. See oleneb jälle mitmest asjast: mis ovaalid sul on(kvaliteedi poolest), kui kõvasti bassikas mängib ja pagasiruumi õhutihedusest.
Endal tegin ovaalidele eraldi kastid, on nad täpselt nii suured, et element vabalt sisse mahuks ja hingamistoru neil ei ole..
Mul on bassikõlar suunaga salongi, sama moodi ka inverteri toru. Eraldi vent toru ma pole küll varem kuulnud ega näinud, et keegi teinud oleks.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Üldiselt ei ole vaja ovaal tüüpi kõlaritele mingit kasti,sest pagasnik on talle kõlakastiks.Kui aga soovid oma ovaalidest viimast võtta,siis võid talle mingi standartse kõlakasti alla ehitada(ütleme kusagil 10L.Hingamistoru(inverter)vaja pole.Sellega tekib sul bandbass kõlakast.Õue kohe kindlasti mitte ei tohi viia inverterit,sest väline õhk on niiske ning hakkab kõlari alusmembraanidele ajapikku.
Soovitus:tee aknalauale ilusad augud sabloonidega.paigalda aknalauale samasuure auguga 10mm paksune vineer rõngas.tihenda pleki ning vineer rõnga vahe läbipaistva silikoniga.Rõngas kinnita plekile 6ste poltidega keermed allapoole või siis kruvidega.Siis valid juba ise ,kuidas aknalauda kaunistad või katad ning lased kõlari kruvidega vineeri.Sellega tekib tihe kõlakast pagasniku ja aknalaua vahel.See siis ovaaalide näol.Komponentidega asi veidi teine.

ahjaa...kuna ovaalkõlari madalsagedus ei anna niipalju madalaid hertze(noote) kui spetsiaalmadalsageduskõlarid(subwoofrid),siis ei teki vastastikuseid õhuvõnkeid pagasniku ja membraani vahel...bassil ja bassil on vahe mis õhku liigutab.Vaevalt ,et sul nüüd 1000w rms toietga võimendi ja sellel vastav woofer on mis kõik sagedused ja õhuliikumised ära väristab.



[Muudetud: 10-6-2010 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Ma proovin siis nii, et teen ovaalidele kölakastid ilma inverteri torudeta (aga miks neile seda vaja pole?) ning nii eralduvad nad hermeetiliselt pagassi öhust. Ja pagassi endale esialgu öhuliikumisava väliskeskkonnaga ei tee ehk bassikölar jääb siis öhku läbi oma inverterite liigutama kinnises pagaasniku öhus.
Kas sain öieti pihta?
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Täpselt nii!;)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ovaalkõlari bassielement ei suuda rõhku niivõrd palju tekitada ,et seda vaja väljutada oleks...
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

ovaal suudab vajadusel vägagi rõhku tekitada.
suvalises kinnises kastis mängib ovaal/ükskõik mis kõlar paremin kui suvalises inverter kastis. kui jätta suvaline ära siit, siis võib seda lauset muuta. ehk siis kast ehitatakse vastavale kõlarite omaduste järgi, kinnise kastiga ei pea niipalju arvestama kõlari omadusetega, kui inverteri puhul.
väiksemate võimsuste puhul ei juhtu nende ovaalidega midagi, välisõhku pole mõtet võtta, kuna siis kaob bassika mõte üldse ära(kuna heli/rõhu suunaksid siis ju õue). väike niiskus ei tee autokõlaritele suurt häda, kuna need ongi algselt mõeldudki autosse ja niiskusega on arvestatud. kuigi see võib oleneda firmade lõikes.
seega mina jätaks nii nagu on, kastid ehitaks aint siis kui on soovi need ovaalid kõvemini mängima panna.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Mu iva oligi selles,et niipalju rõhku ta ei tekita ,et seda vaja väljutada oleks.
Aga lõppkokkuvõttes jätaks ka mina samaks.teeks korralikud rõngad alla ja läks.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Otsisin mis ma otsisin aga sobilikumat kohta sellele 2 kg ABC kustutile ma ei leidnud kui tagapagaasnikus. 1 kg jätsin endiselt kunde jalgade juurde, kuid kuna see on BC siis ei saa seda enam seaduslikult kasutada, reaalselt aga küll kui peaks vaja minema.Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Tuleb ikka ennast tänapäeva asjadega kurssi ka viia, läksin söidukile ülevaatust tegema kuid ei saanud uksest sissegi. Tuli välja selline asi, et vahepeal on seadust muudetud ning mo auto ja tehniline pass ei ole enam kooskölas, seoses musta kapoti ja tagapagaasniku luugiga. Enam ei kehtivat too protsentide värk auto värvi tuvastamisel, vaid kui sul on miskit teisiti värvitud vöi isegi kleepsud pandud, tuleb minna ARK-sse ning paberid ringi vörmistada. Nii ma tegingi ja märkustesse lisati lihtsalt "mitmevärviline". Siis sai ülevaatusele mis laabus edukalt.
Ühtlasi ARK-s VIN koodi uurides avastati, et mul on eksport mudel ning sellel on lubatud piduritega järelhaagis mitte 750 kg, nagu mul kirjas oli, vaid 1300 kg. Huvitav fakt, olgugi et see mind otseselt ei puuduta sest disain ei vöimalda edukalt sellele autole konksu panna ja ega pole seda plaaninudki kunagi. Millest too erinevus, et tavasiksil 750 ja ekspordil 1300, ei tea?

[Muudetud: 7-9-2010 overspeed]Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

krt see käru asi on täiesti mõtetu segadus juba,
minu käest läbi käinud ladadel on olnud läbi aegade 300/600 500/1000 300/890

palju sul piduriteta haagise lubatud mass on?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tore on. Sa võiksid oma 07-ga vedada siis mu 01 meie treila peal :)
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: olaaf
palju sul piduriteta haagise lubatud mass on?
500 kg, seda ei muudetud.
Arrogance diminishes wisdom.
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Mul tehpassis piduritega 1300kg ja ilma 500kg. Aga muidu päris kena siks, ja töö on ka kõva ära tehtud, edu edasiseks.:spin
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Et kui ma viskan oma masinale näiteks rooste lastud kapoti või ära põlenud uksed külge, siis tuleb see ARK-iga kooskõlastada nüüd? :wow
Uskumatu riik ikka.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Mitme värviline ju:D Must, pruun:D.
Algselt postitas: madis1080
Mul tehpassis piduritega 1300kg ja ilma 500kg.
Mul Junioril sama:D.

[Muudetud: 8-9-2010 ladasaeabz]
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: iisak
Et kui ma viskan oma masinale näiteks rooste lastud kapoti või ära põlenud uksed külge, siis tuleb see ARK-iga kooskõlastada nüüd? :wow
Uskumatu riik ikka.
Tuleb nii välja jah, ning ÜV mees mainis ka kleepekaid, nood muudavad samuti auto mitmevärviliseks, ei küsinud täpsemalt kui suured klepsud aga ju ikka sellised mis silma hakkavad.
Arrogance diminishes wisdom.
Vasta