2107, Overspeed, 1985
2107, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Puhur ei sega kedagi, kui auto hommikul soojas on, stepsel seinas. Kui söiduks läeb, siis pole puhurit enam vaja ning lükkan ta siis istme alla. (pilt: ärge laske ennast näotust uksepolstrist häirida. see vaid ajutiselt seal, kuna pole leidnud/ostnud veel selliseid nagu tahan sinna saada)
Arrogance diminishes wisdom.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Märkus õige. Kõike võib juhtuda. Minu autot pole selline puhur veel põlema pannud. Kasutanud aastaid. Tuleb lihtsalt jälgida, et puhuri õhu väljumise ava ja esimese takistuse vahe olkeks vähemalt 15cm.
Kes ikkagi kardab võib osta üle tuhande krooni maksva spetsautopuhuri (DEFA või CALIKS). Need on täiesti ohutud.
Reklaamimehe jutu järgi võib sellise puhuri panna lauta (heinad, põhk) lehma külje alla, kartamata mingisugust ohtu. Selle demonstreerimiseks (kui lehm peale astub) hüppas mees (vähemalt 100kg) jalgupidi maas olevale puhurile peale.
Kes ikkagi kardab võib osta üle tuhande krooni maksva spetsautopuhuri (DEFA või CALIKS). Need on täiesti ohutud.
Reklaamimehe jutu järgi võib sellise puhuri panna lauta (heinad, põhk) lehma külje alla, kartamata mingisugust ohtu. Selle demonstreerimiseks (kui lehm peale astub) hüppas mees (vähemalt 100kg) jalgupidi maas olevale puhurile peale.
C
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
näed täitsa öieti.
selgitus: tagatuleklaasil olid kolm originaalpolti ära murdunud. kuna olen veel tudeng, ning raha palju kunagi üle ei ole, siis ei hakanud kulutusi uue klaasi peale tegema, vaid poleerisin vanalt klaasilt tuhmuse, mursin ära ka viimase allesjäänud originaalpoldi ning puurisin augud läbi ja kinnitasin ta peitepeaga kruvidega (seespool on ikka mutter, mitte läbi pleki). Ta jääb küll silma kergelt, kuid teiselt klaasilt ma ei hakand köiki polte ära murdma, et kinnitused ühtemoodi jäeks. Kunagi, kui rikkam olen ja vaba raha rohkem üle on, siis ostan taha uued klaasid, praegalt täidab sellise kinnitusega klaas oma tööülesande ära, ja väga hull ei ole see väljanägemine ka (peitepeaga poldid s.t. polt on klaaspinnaga sile, mitte punnis pääl). Raiskan vaba raha pigem uutele asjadele.
selgitus: tagatuleklaasil olid kolm originaalpolti ära murdunud. kuna olen veel tudeng, ning raha palju kunagi üle ei ole, siis ei hakanud kulutusi uue klaasi peale tegema, vaid poleerisin vanalt klaasilt tuhmuse, mursin ära ka viimase allesjäänud originaalpoldi ning puurisin augud läbi ja kinnitasin ta peitepeaga kruvidega (seespool on ikka mutter, mitte läbi pleki). Ta jääb küll silma kergelt, kuid teiselt klaasilt ma ei hakand köiki polte ära murdma, et kinnitused ühtemoodi jäeks. Kunagi, kui rikkam olen ja vaba raha rohkem üle on, siis ostan taha uued klaasid, praegalt täidab sellise kinnitusega klaas oma tööülesande ära, ja väga hull ei ole see väljanägemine ka (peitepeaga poldid s.t. polt on klaaspinnaga sile, mitte punnis pääl). Raiskan vaba raha pigem uutele asjadele.
Arrogance diminishes wisdom.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Eks ma vaatasin poes ka neid klaase uusi, kuid jäin oma vanade juurde, sest uued, mis seal poes müüdi, ei olnud nii kvaliteetsed kui ma soovind oleks. värvid olid kuidagi hägused, punane ei ole päris see punane vaid mingi roosapunane, ning sääl kus valge ja oranz kokku jooksevad on segunemine näha. vanal ikka kena sirge eraldi kriips sääl kohas.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Söites siin ringi oma autoga, andis tunda selline asi, et segu on lahja. vaikselt söites ei "hinga" auto vabalt ning kui siis pedaali järgi lasta, tegi kohe jönksaka ning hakkas vabamalt hingama. Vötsin siis raamatu ette, ning vaatasin jooniselt, milles probleem. CO kruvi keerata pole mötet, kuna elektromagnet klapp sulgeb söidu ajal tühikäigudüüsi täielikult. Vötsin karbal kaane maha, ning keerasin 1. kambril öhu ja kütuse peadüüsid välja: öhu oma oli 1,7mm (peax olema 1,5 tehasest) ning kütuse oma oli midagi 1,0x (x-i ei lugend välja, aga tehasest pidi olema 1,12, seega oli ta kindlalt väiksem) kuna kütuse düüs väiksem ja öhu oma ka suurem kui ette nähtud,siis oligi segu lahjem.
Panin 2101 komplektist (leidus üks juhuslikult) teise kütusepeadüüsi mööduga 1,35 ning kuna selle juurde käib öhupeadüüs 1,7 siis selle jätsin vana. (Öhu ja kütuse peadüüsid peavad käima koos, et segu olex öige, kui neid vahetada eraldi, siis muutub segu kogus vastavalt)
Proovisöit kinnitas, et nüüd on segu öige, mootor "jookseb vabalt".
Panin 2101 komplektist (leidus üks juhuslikult) teise kütusepeadüüsi mööduga 1,35 ning kuna selle juurde käib öhupeadüüs 1,7 siis selle jätsin vana. (Öhu ja kütuse peadüüsid peavad käima koos, et segu olex öige, kui neid vahetada eraldi, siis muutub segu kogus vastavalt)
Proovisöit kinnitas, et nüüd on segu öige, mootor "jookseb vabalt".
Arrogance diminishes wisdom.