9. leht 14-st

Postitatud: 10 Jaan 2014 12:43
Postitas SexSix
 
Kytt kirjutas:Mis nüüd siis? http://www.okidoki.ee/item/2928709/
Amy maha müüd, siis millega sa raplasse tuled?
Ei jõua garaaze kokku osta, et kõik tehnika katusealla saaks. Aega ka väheks jäänud, et kõigega tegeleda. Tuleb teha valikud, mis jätta ja mis müüa. Eks võtan õuepealt järgmise (Lada 1200) millega Raplasse tulla.

Postitatud: 17 Sept 2014 23:32
Postitas SexSix
Et tuhin üle ei läheks, siis tuleb hakata tegema plaane, järgmine suvi Ungarisse tagaveolisega:D

Pigem Euroopat avastama.

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/i ... 8#IMG_9023

Postitatud: 06 Okt 2014 11:42
Postitas SexSix
Edaspidi mootor raskem ja jõudu rohkem. Pidurid? Mis esipiduri kettaid ja klotse soovitate? Ja tagapidurid? Ketaste peale ümber teha? Või piisab parematest klotsidest trumli sees? Millised? Veljed jäävad 13 tolli.

Postitatud: 06 Okt 2014 14:29
Postitas VäikeMägilane
 
SexSix kirjutas:Edaspidi mootor raskem ja jõudu rohkem. Pidurid? Mis esipiduri kettaid ja klotse soovitate? Ja tagapidurid? Ketaste peale ümber teha? Või piisab parematest klotsidest trumli sees? Millised? Veljed jäävad 13 tolli.
Oleneb kui palju raskem/võimsam ja mida sa autoga teha tahad,
terve elu sõideti rallis originaal asjadega, klotsid olid aind ferodo pool külmad (ratas 13 või 14"). Kui 15" sport rehv alla läheb, siis ehk võiks hakata pidureid modima - a'la 2112 ketas +ferodods2500+motul õli+armeeritud voolikud jms.
Kui ringrajale lähed, siis uzzac oskab kindlasti soovitada, mis neil tehtud oli.

Postitatud: 17 Okt 2014 11:45
Postitas SexSix
Mootor tuleb Fiat TC.

Postitatud: 17 Okt 2014 22:04
Postitas zajetz
Minul ees siiani originaal pidurid. (soonitud ketas, ferodo 2500, motul rbf660). Pidurdus jõud võiks natuke suurem olla aga kuumaks pole saanud. ketta olen siniseks saanud aga ei ole kõveraks läinud.
Taga samara esimesed. Sct klots läks paiste, ei soovita.
Seda kõike siis tabasalus sooja ilmaga ja 15" toyo r888'ga.

Postitatud: 03 Nov 2014 17:58
Postitas SexSix
Puhkuse aeg sai käidud Ungaris International Lada Meetingul. Sai külastatud ka Itaaliat. Itaalia külastusel oli eesmärk...Sai uudistatud ühte vana Fiati:D
Oli teine tolmu kogumas kiriku taga tupiktänavas.


http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/f ... 1#IMG_8969

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/f ... 1#IMG_8982

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/f ... 1#IMG_8994

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/f ... 1#IMG_9007

Postitatud: 05 Nov 2014 23:03
Postitas SexSix
Fiatil oluline viga, ei tea mis mootor peal. Dokumentides 69 hp (1297 cm3), birka järgi 131C1.000, seega 75 hp (1367 cm3). Plokikaanel number 131BC0A0 4397508.
Plokikaanel oleva numbri järgi peaks olema 1297 cm3. Aga kolmanda generatsioonile ei pandud väiksemat, kui 1367 cm3 mootorit.
Väiksemal mootoril oli teise generatsioonile paigaltatuna 80 hp?
Müstika, mootoriplokil olevaid numbreid ei ole veel näinud, ei saa ligi.

Kas on väga hullud pedemajakad, et OMMMAt külastada?

Postitatud: 04 Aug 2015 09:25
Postitas SexSix

Postitatud: 04 Aug 2015 10:32
Postitas veljo15
Isiklikult ise valiks teise varjandi (sobiks päris kenasti sinna alla).

Kuigi kilpidega oleks ka okei ..

Postitatud: 04 Aug 2015 14:39
Postitas SexSix
No see OMMMA on vanaautode kokkutulek?

Postitatud: 04 Aug 2015 21:20
Postitas logman
Ja mis siis, et vanaautode oma?
Pane siis originaalplekid koos diagonaalrehvidega :D
... a veatu kojujõudmine on sel juhul omal vastutusel.
"Vils" on muide klassika ;).
Ilmusid nemad turule veel nõuka-ajal. Esmakordselt nägin seda kraami minister riisaka (nimme kirjot väikse tähega, küll aru saab, kes teab...) samaari all. Aastanummer oli ümmargune - 1990.

Ahjaa, meenus üks probleem samarale mõeldud valukatega. Proovi esiteks seda Vilsi esiteljele. Võib juhtuda, et klassiku pidurid ei mahu ilma flantsideta sinna sisse ära.

Postitatud: 04 Aug 2015 21:55
Postitas SexSix
2103 veljed viin liivapritsi ja edasi pulbervärvi.

Postitatud: 05 Aug 2015 18:48
Postitas SexSix
Kindlustus tehtud, paar kiiremat ringi linnapeal ja ülevaatusele. Korras. Nüüd võib hakata autot ehitama:D A jäin teepeale ka, bensiin sai otsa:lol

Postitatud: 06 Aug 2015 14:18
Postitas SexSix

Viiene kast, kui palju õli valada üle normi?

Postitatud: 07 Aug 2015 13:01
Postitas SexSix
Ei tea kas hakkab õli välja ajama katkisest käigukastilutist?

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v ... 6#IMG_9840

Kas kopikale sobib mingi väike el. vent radiaatori külge? Mehaanilisega on küttekulu ju suurem:cool:

Mida ütleb teh. ülevaatuse seadus?

Postitatud: 08 Aug 2015 09:14
Postitas SexSix
Kas tagasilla vahetus eeldab uue teh. ülevaatuse tegemist:puzzled

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v ... 9#IMG_9845

Postitatud: 08 Aug 2015 11:06
Postitas logman
Kindlasti, Urmas!
Kuidas sa siis seadusi ei tunne?
:lol

Postitatud: 09 Aug 2015 11:19
Postitas SexSix
Enne pilte üles ei pannud, kui auto jälle ratastepeal:P Panni korra pukkide pealt plehku:mad:

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v ... 0#IMG_9848

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v ... 0#IMG_9850

Kas on võimalik kuskil kardaani tasakaalustus ootetööna?

Üks Vils pragudega, kaks 3 kuni 5 cm läbi veljepöia:mad:

Postitatud: 11 Aug 2015 10:21
Postitas SexSix
Suppordi poldi keerasin puruks. Mida kõike sa tegema ei pea:D

http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v ... 3#IMG_9870