7. leht 14-st

Postitatud: 08 Mär 2011 11:16
Postitas GTA
Algselt postitas: SexSix
Ökonomeeter armatuuri: võimalik aga kuhu ühendada Weberil?
Sisselaskekollektorisse? Vanematel 2101 markeeringuga kollektoritel stutserit pole, uuematel aga küll. See, kust heitgaaside vähendamise süsteemi pneumoklapp oma vaakumi võtab, nullviitel ja seitsmetel täitsa olemas.

Vaatasin järgi.

Postitatud: 08 Mär 2011 11:43
Postitas SexSix
Uuel 2101 mootoril vaakumita jagaja, algupärane Weber ja VAZ 2103 markeeringuga sisselaske kollektor. Kollektoril siis küljes ülevoolu tila ja pidurivõimendi vaakumvooliku jaoks ava mis suletud pimedaga. Nende vahele jääb veel üks valatud ava koht ( töötlemata ). Et siis seal pebki olema see võimalus?

Postitatud: 08 Mär 2011 12:31
Postitas olaaf
surveaste tasub igal lada mootoril ~9,5 - 9,7 peale tõsta - saab veel 95-ga sõita ning on teadmine, et kütusest on kogu pauk välja imetud.
kõrgema surveastmega mootor on sama taustsüsteemi korral alati ökonoomsem...
elektron süüde ja täiesti töökorras 2105 ozoon karburaator või 21053 solex
töötama peab kindlasti tühikäigu kanali sulgemine ühtlasel sõidul.

Postitatud: 08 Mär 2011 14:17
Postitas GTA
Vot just selles valatud kohas too stutser ongi, ei viitsinud pilti otsidagi. Sinna on siis tehases auk puuritud, keermestatud ning umbes 2cm pikkuse peene väljavõtutoruga (sama jäme nagu karbussi küljeski) stutser pandud.

Avatar.

Postitatud: 28 Mär 2011 19:19
Postitas SexSix
Olles sõitnud uue tööautoga juba üle 10000 kilomeetri, kargas pähe, et auto uksepealt saab avatari!

Pilt

Kindlustus.

Postitatud: 29 Mär 2011 10:59
Postitas SexSix
Jälle kindlustuse teema päevakorral. IIZI.net lehel odavaim pakkumine IF. Aga IIZI.net esinduses kohal käies OLI SOOTSAIM PAKKUMINE SALVA?! Seda nime IIZI.net netilehel ei eksisteeri?!

Postitatud: 29 Mär 2011 11:02
Postitas olaaf
kõige soodsam on siiani olnud if e-büroo: http://www.if.ee/web/ee/eraklient/ifieb ... fault.aspx

Postitatud: 29 Mär 2011 11:12
Postitas Mikk
Mina olen soodsamad võimalused samuti leidnud kas If-ist või Salvast. Huvitavalt kombel aga jah IIZI kõiki variante ei paku kohe internetis. Kas ei uuene süsteemi mingid andmed või ei tea mis jama.

Kindlustusseltsidel on erinevad algandmed.

Postitatud: 29 Mär 2011 11:20
Postitas SexSix
Kindlustusseltsidel on erinevad kindlustusmakse arvutamise valemid. IFi puhul on kõik VAZ-id ühte patta pandud. Kahel erineval VAZ-il ühesugune kindlustusmakse?! Ühel riskikofitsent 0,77 ja teisel 0,40. Vaks vahet, või mis? Esimest autot on vahel IF-is kindlustatud aga teist ei ole. Alguses arvasin, et kindlustus teeb vahet autodel, mis on enne olnud nende juures kindlustatud ja mis ei ole. Aga teised lähtuvad üldiselt sellest riskikofitsendist.

Tere!

Postitatud: 11 Apr 2011 22:01
Postitas SexSix
Proovin siis telefonist tega postituse! Maru lihtne! Täna sain Norras nii suure trahvi, et arved läksid miinusesse! Karm.

Postitatud: 11 Apr 2011 23:29
Postitas viaccess
Ja trahv on ülekaalu eest ilmselt ;)
Rääkisin sulle et hakka bussijuhiks...... tulutult..... maksa siis edasi!

Postitatud: 11 Apr 2011 23:39
Postitas Arvos
Algselt postitas: SexSix
SALVA?! Seda nime IIZI.net netilehel ei eksisteeri?!
Nagu ma aru olen saanud, on iizi.net seltskond kes koorib oma protsendi nendelt kindlustustelt kellega leping tehtud. Varem oli ka Salva seal kuid juba pikemat aega tagasi astus välja. Ju siis oli protsent liialt suur.
Algselt postitas: viaccess
Ja trahv on ülekaalu eest ilmselt ;)
Rääkisin sulle et hakka bussijuhiks...... tulutult..... maksa siis edasi!
Pole see bussijuhi elugi lõbus. Kolm-neli korda on lõpppeatus Tallinna poolses otsas olnud teatud põhjustel Säästumarketi juures:)

Postitatud: 12 Apr 2011 08:25
Postitas Mel
kõige soodsam on siiani olnud if e-büroo: http://www.if.ee/web/ee/eraklient/ifieb ... fault.aspx
Huvitav on olnud, et kahel viimasel korral kindlustust tehes on iizi andnud If-le soodsama hinna enda lehel kui If-i enda e-büroos. 6 kuu peale on hinnavahe olnud 4 ja 5 eurot Iizi kaudu pakutava kasuks.

Salva kadus seepärast Iizist, et pakkusid seal valdavalt konkurentsitult kallimat hind. Pikaajaliselt on see tugev antireklaam.

Postitatud: 12 Apr 2011 14:46
Postitas viaccess
Algselt postitas: Arvos

Pole see bussijuhi elugi lõbus. Kolm-neli korda on lõpppeatus Tallinna poolses otsas olnud teatud põhjustel Säästumarketi juures:)
Teatud põhjustel teen peatuse taxo peatuses, et sealt kiirel korral Masina tänava kaudu Ülemiste parklasse põgeneda :D

Tööauto.

Postitatud: 27 Apr 2011 22:47
Postitas SexSix
Taolise autoga saab tööd tehtud.
http://www.v8power.ee/?pid=336

Tagasilla vahetus.

Postitatud: 28 Aug 2011 09:35
Postitas SexSix
Kuna käigukast on nelja käiguline siis 10/43 tagasild on ikka aeglane.
Lasin 11/43 reduktoril vahetada kõik laagrid ja silda koostades panin parempoolse pooltelje ka uue. Nüüd on veel ühendada piduriregulaatori varras ja saab minna proovima. Loodame, et enam ei unda see tagasild. Seekord panin ka õli sisse. Algul alla olles undas see hirmsal kombel. Sillda lammutades sain teada ka undamise põhjuse- sillas puudus õli!

Ja tulemus :mad:

V8 või 8V?

Postitatud: 31 Dets 2011 16:24
Postitas SexSix

Postitatud: 31 Dets 2011 18:51
Postitas hautz
Eks ikka fiati 8v

Sellist tööd teeme.

Postitatud: 03 Apr 2012 09:21
Postitas SexSix

Postitatud: 03 Apr 2012 09:24
Postitas tjux
päris hull