Sisselaskekollektorisse? Vanematel 2101 markeeringuga kollektoritel stutserit pole, uuematel aga küll. See, kust heitgaaside vähendamise süsteemi pneumoklapp oma vaakumi võtab, nullviitel ja seitsmetel täitsa olemas.Algselt postitas: SexSix
Ökonomeeter armatuuri: võimalik aga kuhu ühendada Weberil?
21013, SexSix, 1988/2007 Hea vana käru.
21013, SexSix, 1988/2007 Hea vana käru.
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Vaatasin järgi.
Uuel 2101 mootoril vaakumita jagaja, algupärane Weber ja VAZ 2103 markeeringuga sisselaske kollektor. Kollektoril siis küljes ülevoolu tila ja pidurivõimendi vaakumvooliku jaoks ava mis suletud pimedaga. Nende vahele jääb veel üks valatud ava koht ( töötlemata ). Et siis seal pebki olema see võimalus?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
surveaste tasub igal lada mootoril ~9,5 - 9,7 peale tõsta - saab veel 95-ga sõita ning on teadmine, et kütusest on kogu pauk välja imetud.
kõrgema surveastmega mootor on sama taustsüsteemi korral alati ökonoomsem...
elektron süüde ja täiesti töökorras 2105 ozoon karburaator või 21053 solex
töötama peab kindlasti tühikäigu kanali sulgemine ühtlasel sõidul.
kõrgema surveastmega mootor on sama taustsüsteemi korral alati ökonoomsem...
elektron süüde ja täiesti töökorras 2105 ozoon karburaator või 21053 solex
töötama peab kindlasti tühikäigu kanali sulgemine ühtlasel sõidul.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vot just selles valatud kohas too stutser ongi, ei viitsinud pilti otsidagi. Sinna on siis tehases auk puuritud, keermestatud ning umbes 2cm pikkuse peene väljavõtutoruga (sama jäme nagu karbussi küljeski) stutser pandud.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kindlustus.
Jälle kindlustuse teema päevakorral. IIZI.net lehel odavaim pakkumine IF. Aga IIZI.net esinduses kohal käies OLI SOOTSAIM PAKKUMINE SALVA?! Seda nime IIZI.net netilehel ei eksisteeri?!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kõige soodsam on siiani olnud if e-büroo: http://www.if.ee/web/ee/eraklient/ifieb ... fault.aspx
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kindlustusseltsidel on erinevad algandmed.
Kindlustusseltsidel on erinevad kindlustusmakse arvutamise valemid. IFi puhul on kõik VAZ-id ühte patta pandud. Kahel erineval VAZ-il ühesugune kindlustusmakse?! Ühel riskikofitsent 0,77 ja teisel 0,40. Vaks vahet, või mis? Esimest autot on vahel IF-is kindlustatud aga teist ei ole. Alguses arvasin, et kindlustus teeb vahet autodel, mis on enne olnud nende juures kindlustatud ja mis ei ole. Aga teised lähtuvad üldiselt sellest riskikofitsendist.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1103
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Nagu ma aru olen saanud, on iizi.net seltskond kes koorib oma protsendi nendelt kindlustustelt kellega leping tehtud. Varem oli ka Salva seal kuid juba pikemat aega tagasi astus välja. Ju siis oli protsent liialt suur.Algselt postitas: SexSix
SALVA?! Seda nime IIZI.net netilehel ei eksisteeri?!
Pole see bussijuhi elugi lõbus. Kolm-neli korda on lõpppeatus Tallinna poolses otsas olnud teatud põhjustel Säästumarketi juures:)Algselt postitas: viaccess
Ja trahv on ülekaalu eest ilmselt
Rääkisin sulle et hakka bussijuhiks...... tulutult..... maksa siis edasi!
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1390
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Huvitav on olnud, et kahel viimasel korral kindlustust tehes on iizi andnud If-le soodsama hinna enda lehel kui If-i enda e-büroos. 6 kuu peale on hinnavahe olnud 4 ja 5 eurot Iizi kaudu pakutava kasuks.kõige soodsam on siiani olnud if e-büroo: http://www.if.ee/web/ee/eraklient/ifieb ... fault.aspx
Salva kadus seepärast Iizist, et pakkusid seal valdavalt konkurentsitult kallimat hind. Pikaajaliselt on see tugev antireklaam.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Tööauto.
Taolise autoga saab tööd tehtud.
http://www.v8power.ee/?pid=336
http://www.v8power.ee/?pid=336
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Tagasilla vahetus.
Kuna käigukast on nelja käiguline siis 10/43 tagasild on ikka aeglane.
Lasin 11/43 reduktoril vahetada kõik laagrid ja silda koostades panin parempoolse pooltelje ka uue. Nüüd on veel ühendada piduriregulaatori varras ja saab minna proovima. Loodame, et enam ei unda see tagasild. Seekord panin ka õli sisse. Algul alla olles undas see hirmsal kombel. Sillda lammutades sain teada ka undamise põhjuse- sillas puudus õli!
Ja tulemus
Lasin 11/43 reduktoril vahetada kõik laagrid ja silda koostades panin parempoolse pooltelje ka uue. Nüüd on veel ühendada piduriregulaatori varras ja saab minna proovima. Loodame, et enam ei unda see tagasild. Seekord panin ka õli sisse. Algul alla olles undas see hirmsal kombel. Sillda lammutades sain teada ka undamise põhjuse- sillas puudus õli!
Ja tulemus