Isver, pole nii ammu kirjutanud, et mul oli raskusi selle teema leidmisega.
Sai antud lubadus natuke näidata, mis autost saanud on. Suuremalt jaolt sai ta vahepealsel ajal varuosadeks müüdud-jagatud, kuid kere seisis endiselt garaa?i kõrval võpsikus ja nii juba kaks tervet ja jupike ka kolmandat aastat.
Selline hüljatud hunnik õnnetust. Hea, et suurvesi ära ei viinud:D
Umbes kuu aega tagasi käivitasin traktori ja lohistasin ta lodust välja. Selle käigus keerdusid ümber kardaani piduri- ja kütusetoru. Sai auto aga kohe sõbraga külili aetud ja esimese asjana too vahetatud. Oma töökohast jäi ilma tagumine piduriregulaator.
Üks küljekarp oli mädanema läinud.
Paar üldvaadet:
Kaunis, kas pole?:D
Esimesed päevad läksid pisiasjadele, koristamisele, jne-jne. Mingi hetk sai mootor peale tõstetud. 1.6l, sama mis 05 kapoti all oli.
Kassist oli palju abi:)
Põrandalt pigimatt üles, algul ei tahtnud uksepolstreid üldse panna aga kuidagi nõme oli nii. Brundzale kõlbasid ekspordikad, mulle sobivad ka. Kellel uksekäepidemeid pakkuda oleks?
Ralliautos peab alumiiniumrihvlit ka natuke olema:)
Ja lisahobuste saamiseks on muid vahendeid kah:
Külas käis seltsimees Tom, kohe auto kallale:
Relakas läks vähe lappama, karbist ei jäänudki suurt miskit järgi.
Vahepeal oli mõttepaus, puhkepaus ja Rapla kardika üritus, ehitus seisis. Peale seda ei andnud karp enam asu ja tuli tegutsema hakata.
Keevitada ei oska aga saingi vähe praktikat.
Kõik pooleli aga edenemas siiski
Nädal tagasi sai auto lõpuks uksed ette tagasi, mootor käima ja testimine algas:rolleyes
Elektrisüsteem ka enamvähem olemas. Kokku pandud kahe auto juhtmestikust, mõni viga veel leidub aga ei midagi erilist.
Istme kinnitused nelikandist, reguleeritav ja kogu krempel eemaldatav, originaalkinnitusi ei ratsinudki
Pruugitud Karksi iste ja sobivad vööd.
Aku pagasnikus, mootorini viib elektri korralik keevituse kaabel mis paigaldatud juhtmekõrisse. Valida on vaja veel massilüliti asukoht
Mõni lisanäidik ja lüliti. Süütelukk on likvideeritud, roolisammas uus ja allapoole lastud.
Töökoht sai päris mugav ja kõik vajalik on kättesaadav ka kinniste rihmadega. Tähelepanu juhin gaasipedaalile, mis mingist omaaegsest rallikast pärit. Pidada olema sobilik kand-varvas tehnikale, mida mina isiklikult veel ei valda:P.
Paar lisahobujõudu kahju ei tee:)
Tegu on siis autoga, millega oma sõiduoskusi arendada proovida. Sõidab täitsa ägedalt ja juhitavus on lausa võiks ütelda, et mõnus. Kruusa peal kontravõtteid on tore harjutada:) Kergem kaal ja laiem rööbe aitab ikka kõvasti paremuse poole seda. Paigaldatud on lisastabikad, rehvimõõt 185/60R13 Cromodora velgedel. Esmakordselt sõidan ka 4.4 dfiriga, kast on 2106. Kapott on seest tühjaks lõigatud, vahetatud ülemised ?arniirid, filtrid, õli tagasillas ja mootoris.
Mulle too auto sellisena meeldib igatahes väga ning uus elu meeldib ka talle, tundub. Pisiasju on veel kõvasti teha, eks viimistleda, vigu ravida jne. Aega läheb talle päris palju aga seda hetkel on.
Uue nime on ta ka saanud - Rott. Kole kui öö, kiire nagu välk:wow
Ärge siis põllurallikaks teda tembeldage, täitsa aus masin veel, kere peaks kestma küll.
Mõningate varuosadega toetamise ja oma kulutatud aja eest tänan:
Tom, Siim789, Hulkur, VRT, Marek504
[Muudetud: 1.8.10 GTA]