21073-40, GTA, 1996

21073-40, GTA, 1996

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#61

Postitus Postitas olaaf » 20 Dets 2007 19:58

sul ikka mingi suurem massiviga veel sees - kui käivituda ei taha ning temperatuuriandur lollitab tagaklaasisoendusega.

puuduv laadimine otseselt ei käivitumist ei takista küll aga liiga madal pardapinge (ajule ei meeldi üldse madal pinge ning osad releed ei tõmbu täielikult juba 10-11v juures!)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#62

Postitus Postitas GTA » 20 Dets 2007 20:08

Selle madala pingega on täitsa probleeme, kuid kas need võib ka kehva massi kaela saata või tuleb ka generaator laiali harutada? Otsese pinge "vilkumisega" enam kokku pole puutunud, siiski tahab teinekord paar tuuri gaasiga saada, kui osuti valge ala peale paneb. Akult mõõtes olen pingeks saanud 13,9-14,0 - mitte eriti rohkem, seda nagu pisut vähe manuaali järgi võttes.
Vahel näeb ka sõites, kuidas laadimine punase-valge piirimaile vajunud on ja mõnikord läheb ta oma õigele kohale tagasi alles pärast uuesti käivitamist.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#63

Postitus Postitas olaaf » 20 Dets 2007 20:37

harjad vaata üle, pingeregulaator ilmselt ka oksüdeerunud ja loomulikult vaata see jäme juhe üle mis genekast aku peale läheb.. omal oli see ära mädanenud millegipärast ja tekitas jama
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#64

Postitus Postitas GTA » 29 Dets 2007 16:17

Eelneva probleemi põhjus polnudki vist teps mitte laadimises...
Kuna sooja mootoriga käivitumine läks päris kehvaks ja lausa õnnemänguks, tuli asjasse süveneda. Et vahepeal ka Check Engine põlema lõi, tuli diagnoosida. Kood 15 - jahutusvedeliku anduri liiga kõrge väärtus, ehk siis nagu aru saan - väärtus on kõrge ja selle juures saab ecu aru, et mootor puhta külm. Siis kallab segu rikastamiseks kõvasti kütet peale ja hakkabki see soojalt käivitamise puterdamine ja lausa täistõmbamine. Lahtise filtriga käivitades viskas kohati mustagi välja.
Imelik, et vahepeal sõitis normaalselt. Muidugi hakkas vahepeal ka sõidu ajal puterdama.
Mõõtsin anduri takistust ka ise ja käisin ka elektriku juures, kuid et parasjagu sel hetkel viga küljes polnud, ei näidanud andur ka kahtlaseid väärtusi. Tegutsesin siis järgmiselt: Kõik pritsega seotud pistikud sai wd-40ga kokku tehtud, sama ka süütejuhtmetega. Selle käigus avastasin, et väntvõlli pöörlemissageduse anduri juhtmed veidi räbalad ja katkise isolatsiooniga. Kuna nad veel katki otseselt polnud, teipisin esialgu ära. Jahutusvedeliku anduri panin uue, maksis 65.-. Tegu vene jupiga, nii et huvitav-huvitav, kaua too kesta võib:D Aku miinusklemmi keerasin ka puruks, selle asendasin uuega. 10.-
Esialgu jäi auto käima ja eks aeg näitab kas edu oli. Üldiselt on mul üks hea remondimanuaal, kus lisaks traditsioonilisele mootori-sildade-kasti jne remondile (vene ajal väga levinud, A4 formaadis raamat) on lisatud ka monopritse põhimõtted, komponendid, erinevad tööre?iimid jne. Midagi on võimalik sealt välja lugeda kui tahtmist on.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#65

Postitus Postitas GTA » 05 Jaan 2008 20:10

Tundub, et ka vahetatud starteril pole pikka pidu enam. Mõnikord ta vaid plõksub ja ei mõtlegi vedu võtta. Mingi 3x on saanud juba autot käima lükata, ühe korra kui kedagi võtta polnud, leidsin raudtoru, mille paar kõvemat obadust starteri meelt muutma panid.
Täna õhtul harutasin lahti siis originaali. No ja seal ta siis oligi. Pendiksi esimesest plastrõngast järgi vaid mingid sulanud känkrad ja kahvel peaaegu pooleks minemas. Vahetasin need, määrde panin uue Litooli. Pikilõtk jäi ka lubatud poole millimeetri piiresse, noh silma järgi. Homseks jääb siis teadasaamine, kas starter õppis uuesti ameti selgeks või mitte. Kokku-lahti nökerdamine, raamatust targema info tudeerimine, puhastamine jne võttis seekord aega poolteist tundi õhtusest ajast. Kardan, et teisel starteril on sama viga, sest seda käiasin mõnel korral arutult pikalt, kui auto käivitumisraskustega maadles. Loll saab ju ikka kirikus peksa, mitte mujal.

Viimati tehtud töödega võib muidu rahule jääda - Check Engine pole rohkem sõidu ajal süttinud ja mingeid ekstsesse soojalt ega külmalt käivitamisel pole sellest kandist esinenud.

Ahjaa, plokisoojenduse otsustasin ka kasutusele võtta. Oli tal mingine Defa spetsiaalpistik, tolle lõikasin maha ja panin tavalise europistiku, maanduse panin ka sinna. Küsiks, kuivõrd ohtliku/ohutu teo ma tegin, garaa?is mul maandust ju pole ja soojenduselemendi rikke puhul on tegu vist surmalõksuga? Tõstke käsi, kes sel viisil tavalise pistiku pannes sealt särakat on saanud või olen ma ilmaaegu mures?:P Hea asi on muidu küll, panin eile pooleks tunniks järgi ja juba 2,5 km pärast hakkas salongis hea soe olla. Nagu suvel peaaegu juba:) Külmadeks ilmadeks paras lisa!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#66

Postitus Postitas logman » 05 Jaan 2008 21:01

Ducatol oli keegi enne mind paigaldanud suisa tavalise kahe otsaga pistiku. Ilma maanduseta. Muretsesin kah algul, aga siis lõin käega, kui indikaatorlambiga mootori üle käisin. Sirakat ei saanud kunagi.
Tol bussil sai lõpuks peale mootori vahetust olema lausa kaks soojendust. Üks, mis ennem, oli torgatud radikasse minevasse alumisse lõdvikusse ja teise sain koos uue plokiga. Kuradima hää oli küll. Arvesti ketas käis kiiremini ringi küll, aga poole tunniga oli 40C sees kah iga ilmaga.

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#67

Postitus Postitas GTA » 13 Jaan 2008 19:53

Simuna rajalt mõni pilt:) Polnud nagu suurem asi lumerada aga see-eest oli kõva põhjaga. Krt, mõnus on korra auto mudaseks teha:DPilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#68

Postitus Postitas GTA » 13 Jaan 2008 19:57

Eriti positiivne, et autol midagi ära ei lagunenud. Aplaus ja korralik pesu talle selle eest!:)
Tänud Hulkurile laenatud jooksu naelrehvide eest!
Siin pildil ei pane ma muide läbi valli (mida tglt naatuke ka juhtus:D), vaid auto on juba ilusti libisemas:P.Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#69

Postitus Postitas GTA » 07 Mär 2008 18:55

Niisiis, sai sellise raha eest sihuke kukesupp ostetud:Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#70

Postitus Postitas GTA » 07 Mär 2008 18:56

Pakist välja võttes paistab asi lihtsa ja loogilisena:Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#71

Postitus Postitas GTA » 07 Mär 2008 18:57

Nüüd siis juba ettenähtud kohas oma tööd tegemas:Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#72

Postitus Postitas reiner » 07 Mär 2008 19:04

Kas see stabikas, siis nö "õigustab" ennast? Juhitavus paranes märgatavalt?
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#73

Postitus Postitas GTA » 07 Mär 2008 19:25

reiner: Kui asfaldil kangutada saaks, siis ütlen:P Lumel oli igatahes palju mõnusam ja selline, ülejuhitavam tunne. Samas ei läinud käest ära, mis minu sõiduoskuse ja lamellidega tänasel kinnisõidetud lumel üllatav on:). 05-lt tõstsin esimese stabika ka sellele autole, kokku on päris mõnus juhitavus, amordid, puksid ja muu sodi on originaal ja suht kulunud ka, arenguruumi on.

Ülejäänud 2 kuud pole autoga mitte midagi teinud, ainult kalla ja talla:D Eksperiment, kas Ladaga saab ka kapotti tõstmata sõita on peale rasket algust kujunenud edukaks:lol
Paigaldanud olen teleskoopantenni, nagu vana aja ässadel ikka oli. Piduritega pole vahepeal päris rahul nagu on ja ei ole ka, vahetasin võimendi, tagaklotse tuleb ka veel vahetada. No ja rooste riivab ka silma, aga kas rohkem kui mõlkis tiivad? Mõtteainet, mis selle autoga edasi teha, on küllaga:)
Aus auto:cool:. Peagi täitub pool aastat minu käes olemist ja viie kuuga on läbitud 10 000km. Üldse ei kurda!

[Muudetud: 7.3.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 840
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#74

Postitus Postitas arvi100 » 13 Mär 2008 23:28

Algselt postitas: GTA
Ülejäänud 2 kuud pole autoga mitte midagi teinud, ainult kalla ja talla:D


Siis on ju hästi,ladina vanasõnagi ütleb "Per aspera ad Lada"
Aga,mul oli asja ka.Palju sul autopassis kw/hj näitab ?Mul
Niva 21213/21214 1,7 l raamatus näitab 58 kw/78,9 hj.
Kui 1,7 mootor on sedaanil nagu sul,siis mõni interneti lehe-
külg annab 84 hj,ühel Soome lehel lausa 85 hj.Kumba näitu õigemaks lugeda ?
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#75

Postitus Postitas Mel » 14 Mär 2008 08:31

Mul Niva passis 1,7 võimsuseks 60 kw.

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#76

Postitus Postitas GTA » 14 Mär 2008 22:28

Passis mudeliks Lada Nova, mootor bensiin-kat ja 62kW (84hj). Ei oska mina ka arvata, mis see õige number on, tüüpiline venelaste hämamine:rolleyes

05-l on ex-niva mootor, ja 59kW sellel tehase paberite järgi, ehk nivaga kaasaantud manuaalis. Muu kirjanduse andmetel aga vahemikus 56-59kW.
Minule teadaolevalt on vahed erinevatest standardites, vene GOST-i järgi on paar kW rohkem kui lääne DIN-i järgi, ehk mingid erinevad mõõtmistehnoloogiad või midagi säärast.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#77

Postitus Postitas GTA » 08 Apr 2008 18:03

Niisiis, mõtlesin, et pajatan ka teistele minu käigukasti eripärast: nimelt on sel küljepeal nüüdsest selline tore pragu:D Vahva on ta veel sellepärast et sealt on kõik õli kärme välja voolama.Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#78

Postitus Postitas GTA » 08 Apr 2008 18:04

Ma olen üsna kindel, et pildilt puuduva 6se poldi leian ma kasti seest. Nii põnev, kas ikka on see või ei ole?:)Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#79

Postitus Postitas GTA » 08 Apr 2008 18:10

Hetkel all 2101 käigukast. Väga rajult lühikesed käigud, 1.-3. auto nagu muuseas köhatab need läbi ja suudab teha palju enamat kui varem.

Vigane koht on punase ringiga ümbritsetud.Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#80

Postitus Postitas logman » 08 Apr 2008 19:28

See pragu läheb keevituse alla ja kui võlle paigast pole nihutanud, siis kärab kast jälle rõõmsalt edasi.
Endalgi paar aastat tagasi bussi käikariga sama ooper üle elatud.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist