21073-40, GTA, 1996

21073-40, GTA, 1996

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

#41

Postitus Postitas grimes » 29 Okt 2007 14:03

Tõsiselt hea on ikka vaadata. ET taastad ühe lada jälle...(suht nutune seis oli siiski alguses)
Praegu juba ikka päris kõva töö ära teinud. Näiteks elektriga juba :)
Ja ka muu kõik. Ei see on hea.
Taga tiib tundub küll natuke nutune. Aga arvan ,et selle saad sa veel korda :rolleyes Natuke roostega kh jamamist ja väljast kh enam vähem viisakas :bouncing
Jõudu ja paksu rahakotti sulle siis selle täielikul taastamisel :P

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#42

Postitus Postitas reiner » 29 Okt 2007 16:14

No kui auto ainult nö "tarbeese" siis pole see tiib nii väga oluline. Ega see ju sõiduomadusi ei muuda :D
Aga eks silma riivab küll natuke, aga pole hullu.
Kui küsida võib, et miks Raplas kardirajal ei käinud?
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#43

Postitus Postitas GTA » 30 Okt 2007 15:08

to grimes: tänud, taastamisele nüüd küll mõelnud pole, aga eks natuke ole juba putitatud küll. Siiski on veel jamasid ja aktiivse kasutamisega annavad ka enne tervena näinud asjad järgi, eks ole näha millal ta päris sõidukorras on.

reiner: polnud seda aega seekord, et tulla... Auto pole ka päris selles konditsioonis et julgeks juba rajale ronida, tea kas sealt ilma köie abita koju saakski:D Sidur esimese asjana ja eks seal ole palju muudki...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#44

Postitus Postitas GTA » 03 Nov 2007 16:34

Oeh, see lumehanges remontimine on ikka päris väsitav. Ehk jõuab töödega siiski enne suuri külmasid ühele poole:)
Nädal aega autot kasutatud ja pool päeva remonditud. Traditsiooniliselt panen +/- süsteemis kirja, mis vahepeal korda saanud teha ja mis ära lagunenud.

+ Starter vahetatud. Peale läks küll CT-221, too vanem mudel, kuid arvan, et see saab siiski ülesandega hakkama. Eks teise võib igaks petteks ka ära remontida, siis on kohe võtta kui tolle pealepanduga peaks midagi juhtuma.
+Õhufilter uus:) Selline asi jäi algul kohe kahe silma vahele, kuigi ta ikka megaõline oli. Tuli aga varuosapoes õigel ajal meelde ja sai ka see soetatud.
+Sidur toimib jälle. Varusin ka mansettide komplekti, kuid õlivahetusest ja reguleerimisest aitas.
+Pidurisüsteemi kontrolli käigus leidsin ühe lekkiva mansetiga pidurisilindri, tagumise. Kuna ühe uue sain autoga kaasa, siis läkski ta kohe käiku.
+Summuti püksid vahetatud. Tänud Hulkurile, temalt sain ühed pisut mõlkis kasutatud. Olid esialgu varuvariandiks, kuid kuna keevitus ei töötanud, siis arvan et see vahetus jääb kategooriasse ajutiseks - igaveseks.:P
Keskjooksuga on ka 2 talve kurja tööd teinud, resokal augud sees. Senikaua kuni tolle keevitatud saan läks alla 05 vana keskjooks. Miks ma seda kindlasti alla ei jäta on fakt, et seda on lapitud 30mm veetoru põlvedega, seega on mootoril kohe tuntavalt hing kinni.
A no auto sai vaikseks küll, tasus vaeva näha. Too õmblusmasina-tüüpi tärin oli ikka põrgulikult tüütu.
+Keskkonsooli augutäiteks puuduolnud kell ja sigaretisüütli süütamisosa olemas. Tänud valge06-le. Kell loomulikult aega ei näita aga no kingitud hobuse suhu teatavasti...:)
Sellega seoses on kasutust leidnud ja korda tehtud kõik armatuuri tagused pistikud, poolekslõigutud ja mittekuhugi viivad juhtmed ja täielikust ordnungist on puudu vaid voltmeeter. Kahtlustan aga näidiku enda riket, sest voolud jooksid talle kenasti peale küll.
+Leidsin põhjuse, miks kukkus mindagi halvaendeliselt ragisema kui vähe järsemalt kurvi sai võtta. Esialgu kardetud kõikvõmalike esi- ja tagasillavigade asemel selgus hoopis lihtne tõsiasi, et seesamune summuti keskosa resonaator käis teatud kallete ajal vastu kardaani. Hea et niigi läks:D

-Pidureid õhutades selgus tõsiasi miks mul pidurid koguaeg nii kahtlased on. Peapump jääb vahel poole peale kinni ja tagasi ei tule. Haamrikesega vastu seda 22mm otsapolti koputada siis läheb jälle tagasi. Mansette ma kasutatud pumbal ei vahetanud, ehk need lihtsalt paistes ja pääsen lihtsalt? Maha võtsin ma ta küll ja kruustangide vahel püüdsin kergemini liikuma saada aga ei midagi eriti. Kuna uusi mansette polnud, siis ei hakanud ka niisama lahti kiskuma. Igatahes saab ettevaatlikult sõites järgmise nädala sõidud tehtud, pidurid mitte ei kao ära vaid pedaal läheb pehmemaks ja pidurdamisel hakkab auto õrnalt kiskuma. Pidurdusjõud aga enamvähem säilib.

Probleeme jagub... Aga ta liigub siiski:D

[Muudetud: 3.11.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#45

Postitus Postitas GTA » 04 Nov 2007 21:50

Foorum on ikka otsatu tarkuse allikas, iga pisividina remont on siin aastate jooksul ära seletatud. Nii ka seekord: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 1#pid59214

Algselt postitas: motamees
Lambi poolset osa minul küll avada ei õnnestunud.
Võtsin lahti salongi osa. Seal sees väiksed mansetid. Täidetud on tosooliga. Muud remonti ei vaja, kui lihtsalt tosooli kenasti täis panna.
Regulaatori korrastamiseks ei pea teda isegi autolt maha võtma. Kogu toimetamise saab teha salongist. Vaja armatuurist lahti lasta korrektori sealne osa. Jääb voolikute otsa rippuma. Siis vaja nokkida lahti need nagad, mis hoiavad kaane osa peal. Sees on vedru ja ajam. Peenikese kruvikaga saab mansetid kätte. Tosooliga täita niipalju, et manseti tagasipanekul jääb ta pinnaga tasaseks.
Soovitav toimetada soojas. Siis on plastik pehmem.
Probleemiks ikka lekked. Ummistumas pole seal midagi. Tosooli kogus süsteemis väga väikene. Paar tilka kadu võib juba mõjuda.


Otsest puudust ma korrektorist ei tundnud, kuid sihuke hea soojas toas pusimise ülesanne:) Pool tunnikest nikerdamist kaane mahasaamisega ja ülejäänu tegin nii nagu õpetatud. Töötab:)
Nii et võib jälle ühe asja mittefunksivate jubinate nimekirjast maha kriipsutada
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#46

Postitus Postitas GTA » 22 Nov 2007 19:30

Siberi mersust siis kah uut, mis tehtud vahepeal.

Romulast sain pisut täiendust puudulikule varustusele: kella (25.-), tuhatoosi(25.-), tagumise vasakpoolse porilapaka(15.-), tuleklaasi parempoolsele originaaltulele (30.-) (plaanis millagi ära parandada) ja ootamatult teel romulasse (:lol) purunenud klaasipuhastushoovastik sai ka sealt väga korraliku asenduse (75.-). Tänud ka Raxole, kes lahkelt oma tööriistu laenas ja oma õues hoovastikku vahetada aitas:) Probleemi tekkest lahenemiseni läks aega ca tund!
Kell vahel töötab, vahel ei tööta:rolleyes Vool on korralikult peal, kuid see talle ei paista lugevat... Mida sellega peale hakata???
Generaatorile sai osta uue pingerelee Rakverest (56.-), kuid peale selle paigaldamist kadus laadimine sootuks. Asjal kärsahais juures ja laadimist polnud hetkekski, kurb lugu ühesõnaga. Panin siis vana tagasi, kuid puhastasin klemmid ka enne ära. Huvitaval kombel pole selle päeva jooksul nüüd kordagi tuled vilkuma hakanud ja pinge on ~13,8-13,9. No hoian silma peal, mis tal edaspidi plaanis on...
Istmetele panin katted, järsku meenus, et 05-le toodud eksportistmetega olid ju päris normaalsed kaasas, mis seal käiku ei läinud. Asjad olid alles, pestud ja jäi vaid paigaldamise vaev. Päris mõnusad teised, ja kuna originaalistmete muster oligi selline... mitte eriti meelt mööda on minu meelest salong palju kenam kah.
Piduritest - sai neid uusi mansette vanale pumbale proovida kuid mingit kasu ma sellest ei saanud. Tekkis küll uus mõte, et alt sisse keeratavatele tiftidele paksemad vaskseibid panna - ehk puutuvad silindriga kokku. Enne jõudsin aga uute pumpade hindu tsekates leida Türilt suht soodsalt (195.-) tutika. Fenox küll, kirutud mark, kuid 05-l on sama tootja tagumised silindrid juba neli aastat kenasti oma ülesandeid täitnud ja seetõttu ka väga ei peljanud. No ja kuna neid kasutatud pumpasid juba 3-4 tk sel autol proovitud (15x vähemalt peale-maha ja õhutada saanud) ja ühestki õiget nahka saanud pole, siis läksin lihtsalt kergemat teed. Kruttisin täna uue peale, kuid enne läks pimedaks, ei jõudnud kordagi õhutada, jääb siis homseks. Siiski hakkas juba midagi looma ja sellist tunnet et nüüd survet üles ei saa või pdurid ootamatult haihtuksid enam pole.
Summuti keskjooks on nüüd ka kenasti keevitatud, peab ehk mõnda aega vastu kah. Seoses sellega sai soetada puuduolevad klamber ja 2 trippi, (34.-). Ühesõnaga, ei ripu, ei tärise,ei plärise, kuhugi vastu ei käi, ühendused on tihedad ja tossu tuleb vaid ettenähtud august. Rahu majas:)

Viimase kahe nädala jooksul midagi peale selle õnnetu hoovastiku katki ei läinudki:D Pole paha!
Väljast on auto endiselt sama õnnetu, vähemalt on ta nüüd komplektne. Logarid paneks kah, kui aega nüüd leiab, soolatamisega on küll siin-seal alustatud kui parem hilja kui mitte kunagi.

Avariide pärast viltuvahtivaid esitulesid püüdsin ka vahelepandud seibidega natuke õigemaks rihtida. Reguleerisin oma tarkusest ka esituled, põhimõtte järgi et näen ise pisut vähem ja sõidan aeglasemalt aga teisi pimestada ei tahaks.

Kellel kogemusi esitulede pesurite-kojameestega? Kas on mõtet seda süsteemi ellu äratama hakata või pole nad ikkagi oluliselt paremad ega mugavamad kui senine kaltsuga korra nädalas üle lükkamine? Töökindluse poolest nad vist ei hiilga? Äkki parem lahendus ülejäänud pump pesupaagis hoopis esiklaasi pesemisse rakendada ja seeläbi survet tõsta?

Mõni pilt siis istmekatetest, muidu ongi ainult jutt, mida keegi lugeda ei viitsi ja muud nagu midagi:P


[Muudetud: 22.11.07 GTA]Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#47

Postitus Postitas GTA » 22 Nov 2007 19:32

Kuigi pildilt hästi aru ei saa, siis hoiavad katted päris hästi istme ligi, spetsiaalsed 07-me istmele tehtud ju:)Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#48

Postitus Postitas GTA » 22 Nov 2007 19:33

Ühika parkla on kaevetööde tõttu (mingit veetrassi lapiti) muutnud mudaauguks, seepärast vabandan et niivõrd porine seest värk on...

[Muudetud: 22.11.07 GTA]Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#49

Postitus Postitas GTA » 22 Nov 2007 19:35

Kui kedagi huvitab, milline lahtine "vene" tuli välja näeb, siis palun:Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#50

Postitus Postitas Mel » 23 Nov 2007 08:10

Need sigullide kellad on üks paras õnnetus. Isegi poest uut ostes töötab veidi aega ja siis lõpp.
Endal olen 2 kella tööle saanud järgmiselt. Ühel loksus massiklemm ja seega andis mõnikord ühendust, mõnikord mitte. Aitas klemmi painutamine.
Teine kell töötas pidevalt siis, kui keerasin kella armatuuris sedasi, et number kolm jäi alla ehk sinna kus oli enna kuus. Vildakas vahtida, aga vähemalt töötas.
Ja oi kui palju kellasid pole üldse tiksuma hakanudki:mad:

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#51

Postitus Postitas GTA » 23 Nov 2007 12:45

Mul hakkas igatahes insenerimõte lendama, ehk suudaks sinna sisse ehitada mõne pisikese patareitoitel kella:D Sihverplaadi jätaks samaks.
Mingid uuemad mudelid armatuurikellast on ju ka, millel tagapaneel plastist ja taustvalgustus väikeste dioodide peal. Endal aastaid tagasi üks selline oli, kuid sai ära anda ja nüüd on ta teadmata suunas kadunud. Mis aastakäigust selliseid kasutatakse ja kuidas need end üleval peavad?
Üldiselt, mis seal kella sees saba annab, kui nad enam üldse tiksuda ei suvatse. Ühe lammutasin lahti, mehhaaniline osa polnud kuskilt katki, elektri poolt jäi silma üks kondensaatori moodi asjandus, kas see ongi tolle õnnetu kella kõikide hädade ema?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 840
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#52

Postitus Postitas arvi100 » 23 Nov 2007 17:31

See kell jah üks nikastus ole.Lihtsam variant on kasutada saksa tehnikat.
Töökindla kella leiad Kadett E või Rekord E armatuurist,mõlemad on küll
kandilise disainiga,kuid kui ta algosadeks lahutada,siis mahub ta meie
korpuse sisse ära.Mõlemaid oli V-Maarja lammutuskojas olemas ka.

Üks küsimus on ka:kas raadiole tema praeguses asukohas jäi ruumi
lahedalt,mõtlen just iso ja antenni pistikut ?
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#53

Postitus Postitas GTA » 23 Nov 2007 18:00

Tänud vihje eest;) Vbolla siis millalgi Maarja lammutusse.

Juhtmetele on ruumi lahedamalt küll, kui õigel kohal konsoolis. Kasutusmugavus oleneb sellest, kuidas sa ta kinni munsterdad. Kui maki õiget plekk-kraed kasutad , siis asi vägagi lihtne. Minul aga osalt vargakaitseks, osalt selleks, et asi viisakalt kinni oleks ja mingit loginat sealtpoolt ei tuleks (ja osalt muidugi laiskusest, sest plekk-krae istub 05-e konsoolis, sinna maki ühendamine on loetud sekundite küsimus:P): maki külgmisi kruviauke ja lisakronsteine kasutades on ta jäädavalt seal augus kinni. Paigaldus käib koos terve kellaplokiga, mistõttu juhtmete ühendamiseks viskan välja kõigepealt pardat?oki plastsisu ja seejärel ühendan vajalikud juhtmed.

Lühivastusena: ruumi on lahedalt, paremat kohta selles armatuuris vist ei leidu. Iseasi, kas ma hakkan suvel taga igatsema võimalust seda külma õhku lasta, kuid praegu vast küll mitte...

[Muudetud: 23.11.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#54

Postitus Postitas logman » 23 Nov 2007 18:20

Ehk tehti varem paremaid ajanäitajaid. '75 aasta nullkolmes suri just mehhaaniline osa ära (üks plastist hammakas). Enne seda tiksus umbes 15 aastat.
Peale salongi sisu ümbertõstmist enda autole ostsin uue ja minust jäi too igatahes edasi tiksuma. Mingi kolm-neli aastat pidasin seda autot.
Kellal, mille peale panin, liikus sekundiseier juba sekundhaaval, vanal seevastu "libises" edasi.

[Muudetud: 23-11-2007 logman]

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#55

Postitus Postitas GTA » 25 Nov 2007 16:41

Noh, neid kellasid on mul nüüd 3-4tk, mingi töötava isendi ikka millalgi kokku leiutab:) Ise olen süüdi, et ta sinna panin, nüüd lihtsalt käib närvidele, kui "aeg seisab".
Eile panin paika logarid, kasutatud klaasplastist sobisid päris kenasti vaatamata mu kartustele. Vaid avariiline tiib avaldas vastupanu, tahtis natuke haamri ja klotsiga veenmist saada, kui seespoolt õige kumeruse võttis.
Pidurid on nüüd KA olemas! Ostetud pump oli ikka ekstraklass, kuigi lootsin, et on igati hea, siis oli ta hoopiski defektne:( Õhutades oli kõik kena kuni viimase rattani, siis oli pedaal järsu põrandal ja surve paagis. Pumpa lahti võttes - ehk mõni mansett otsad andnud - selgus kurb tõsiasi, et silinder ise praak, vagu sees ja pole sealt midagi parandada kah. Homme viin poodi ja üritan raha tagasi nõuda. Et midagi teha polnud, siis kinnikiiluv pump lahti, oli seal sees juba mingit imelikku kummipuru jne, tähelepanu köitis aga pisut liiga suureks pundunud viimane tihend, mis peaks takistama õli pumbast väljajooksmist. Uued mansetid, 2 nädalat vanad:sein. Sinna asemele siis ühest vanast pumbast õiges mõõdus mansett ja nüüdseks asi toimib nii nagu peab. Käiguga pidurdamine on juba siiski sisse harjunud, ei oskagi nende piduritega suurt midagi enam teha:D Lahti sai võtta ka ühe esimese töösilindri, mis nati raskelt käis ja mille fikseeriv tift oli oma pesa põhja kinni jäänud - tagajärjeks sadulas loksumine. Nullpaberiga sa tööpinnad üle lihvida, roostet sees polnud ja lekkeid ka mitte, kokku tagasi ja jälle üks asi korras:)
Detailid, mis pidurid viimase poole aasta jooksul saanud on: kõik voolikud, tagumised torud (v.a. magistraal), neid ühendav kolmik, esimesed klotsid, tagumised töösilindrid, peapumpa 3x. Õli ka loomulikult:) Vana õli oli mingi must vesi, täis tükke ja kohati vahutav. Pole nii koledat enne näinudki...
Tundub, et pingeregulaator ka enam ei tembuta, niisiis võib ta kordatehtuks lugeda, kuigi remont piirdus vaid kahe klemmi puhastamise ja korralikumalt kinnitamisega:D Vägisi tuleb pähe mõte, et kui loll peab ikka olema et sellist elementaarset asja kohe ära ei kontrolli vaid neti avarustest selle asemel mingeid varuosakoode ja värke taga tuhnib.

Salongi juppidest sain eile ühelt rallikalt omale tagumised tuhatoosid, need õiged plastist kaanega, nagu uuematel aastatel ikka on. Vaja oleks veel vasakpoolset tagumist uksekäepidet, see on ka räbal. Küllap mõni selline korralik minu juurde tee ka leiab:D

Igavust selle auto remontimisega ei teki veel niipea, seda ei pea kohe üldse kartmagi!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#56

Postitus Postitas GTA » 03 Dets 2007 16:59

Täitsa fun päev oli, polegi varem oma autoga jäärajal võistelnud:) Kergesti nakkav värk see aja peale sõit, alguses nõustusin pisut vastumeelsena ühe sõbra asemel võistlema, kuna osavõtumaks oli tasutud. Hasart ei hüüa tulles ja järgmine kord tahaks ikka kiiremini juba:DPilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

#57

Postitus Postitas doris » 03 Dets 2007 17:07

muide saime juba infot et tulemas jõulu ralli ;)
Roolin nii kuis jaksan

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 626
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#58

Postitus Postitas Hulkur » 03 Dets 2007 17:16

GTA-ikka hullem lumeraja fännaja :lol Alugl sai vist pisut palju liiva kaasa võtta raskuseks! Palju seda oligi? Mingi pool tonni? :D

valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

#59

Postitus Postitas valge06 » 03 Dets 2007 20:40

nii ta läheb et korra käid ja enam lahti ei saa :D Ja sa lasid oma 07 ja lamellide kooslusega üsna hästi isegi :D minule tegid ära :D Ma mõtlesin et mis ma seal üldse tegin siis :D

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#60

Postitus Postitas GTA » 20 Dets 2007 19:48

Nii... ilmnenud mõned probleemid...:P
1. Mida kahtlustada, kui mootoriventikas ilmse põhjuseta käima läheb (vesi normis) ja samal ajal check engine lampi põletab? Temp andur paneb segast või mingi halb ühendus lihtsalt? Samal ajal oli sees ka tagaaknasoojendus ja peale selle väljalülitamist kadus mõne aja pärast ka see lollitamine:S Kahtlane, kuid mingit seost ma siit välja ei oska tuletada.

2. Kas sellel mootoril võib puuduv laadimine põhjustada mittekäivitumist? Juhtus selline lugu: peale pikka probleemivaba sõitu ca 5 min pärast uuesti startida tahtes ei käivitunud ja ei lubanudki. Peale igasugu juhtmete torkimist ja sakutamiset ta käima lõpuks läks, hirmus vastumeelselt, ja laadimine oli läinud. Selle sain tagasi pingeregulaatorisse minevat juhet sobiva nurga alla pannes...
...Süüdistan tegelikult kõrvalolevas Audi 100-s olnud tundmatuid tonte, kes me seltskonna peatuse ajal autole näpuga näitasid:D. Ilmselgelt häbeliku loomuga 07(raskest lapsepõlvest tingituna:kuri) vist võttis seda vist liigselt südamesse:P.

3. Millist mõõtu laagreid käigukastist leida võib ja mitu tk? Tundub, et tuleb ka endal seda lahkama hakata, tagumise simmeri vahelt lekib õli ja no kui juba maha võtta siis võiks need tühikäigul mölisevad laagrid ka ära vahetada. Laagrid suudaksin ehk kusagilt vanast laost välja ajada, kadunud igasugune usk poodides müüdavasse uude vene rauda...

4. Kuidas kalibreerida spidomeetrit??? Sellise tobeda vea raalisin nüüd küll välja, et täiesti külmalt näitab spido enam-vähem õigesti, kuid mida edasi, seda väiksemat kiirust ta näitama hakkab. Äärmusena olen 90 asemel saanud juba näidu kuskile 70 kanti. Tahhomeetri järgi saab pmst enamvähem sõita - 90@2700, 70@2000 ja 50@2000 4. käiguga: aga mnjah, miks siis nii? Spido ju ometi mehhaaniline? Selle tõttu uskusin tüki aega ikka spidot, aga et kiirus aina suuremaks ja autod aina mööda lendama hakkasid, tekkis juba kahtlus:D.

Suured tänud inimestele, kes õigele kursile mõne asja osas juhataks!:)

Plussina võib mainida seda, et näidikuploki sain pimedas ilusti särama, selleks loopisin sealt välja rohelised kopsikud, mille all pirn istub, otsekui kott pähe tõmmatud. Vahe vägagi märgatav ja sihvrid kenasti loetavad, otsekui lääne masinas:wow Voltmeetri sain ka tööle, nagu eelneva jutu põhjal ka aru võib saada. Oli kehva ühendus näidikuplokis, üks neist näidiku tikkpoltidest katki ja tinutasin sinna asenduseks juhtme. Nüüd juba parem patsiendi tervist jälgida:).

[Muudetud: 20.12.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist