21073-40, GTA, 1996

21073-40, GTA, 1996

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#21

Postitus Postitas GTA » 16 Sept 2007 15:46

Täna ka mõned tiirud tehtud ja tulemus järgmine:
+ Aku laadimise märgulamp otsustas tööle hakata:)
+ Pidurid on olemas ja korralikud!
+ Jahutusventilaator töötab! (Kartsin, et ka see ei tööta, suht tavaline viga ju)
- Termostaat on kinni. Avastasingi nii, et peale suht lühikest sõitu - mingi 5km - hakkas ventikas tööle. Alt radikas külm, pealt soe, sama ka termostaadi enda kerega. Kahjuks aga vee temperatuuri kell ei funka, proovisin ka andurit vahetada... Teine dat?ik veel radika ülemise lõdviku kronsa küljes, äkki ka see vigane?
- Laadimisrelee ka ilmselt tuksis. Tuled vilguvad igal pööretere?iimil.
- Soojakraani ei saa salongist kruttida. Tross on lahti ühendatud, originaalkraan kinni roostetanud ja mingisugune kraan on hoopis kapoti alla lõdviku vahele suratud. Teise auto peal on keraamiline end hästi õigustanud, ilmselt ka siin sama lahendus vajalik;)

Üldine mulje on hea, 5 käiguga sai mootori maanteel päris vaikseks, olgugi, et vaipu ega müramatte sees pole. Kiirendusel siiski lärmab kui kurat, täriseb ka nagu õmblusmasin selle katkise kollektoritihendi pärast:P. Mulje rikkus muidugi väike vihmasabin, sest kojamehed ju ei tööta.
Elektrisüsteem teeb muidugi kurvaks, ei jaga ma õieti seda värki ja jamad tunduvad kohati päris suured olema. Armatuurist leidnud ka paar "mittekuhugi viivat juhtmejuppi" ja pistikuid, kuhu midagi, aga ei tea mis, peaks otsa käima. Sama ka kapoti all.

Hea inimene, kes Sa seda teemat loed ja elektriasja jagad või muid soovitusi anda oskad, palun ära hoia end tagasi!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#22

Postitus Postitas Mel » 19 Sept 2007 20:42

Oi, südame teeb lausa soojaks:D Väga tuttav lugemine, minu 061 oli umbes samas seisus, ostsin varuosadeks, siis aga avastasin hea kõva kere ja nii ta sõitma hakkaski. Muideks juhtmed olid ostes loobitud pagassi, osad üldse minema visatud, seega nuputamist jagus. Ehk siis point on, et edu ehitamisel. Aeg on näidanud, et kui autol on kõva kere, siis muu on tehtav;)

Sellel peaks ju katalüsaator ka olema? Viska kat minema ja kui pritsung ideaalselt töötab, siis on ju lausa loom - minekut jagub:D

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#23

Postitus Postitas GTA » 19 Sept 2007 21:21

Katti tal enam polegi... Hiljem, seoses ülevaatusega võib see muidugi probleemiks osutuda:rolleyes
Pritsungit üritan nüüd tööle saada, täisgaasi ta ei salli, hakkab tõrkuma. Aga kui vahel liigub, on päris asjalik:)
Tänud heade soovide eest!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#24

Postitus Postitas olaaf » 19 Sept 2007 22:11

Sul on selle AXTEC ajuga? Viga võib selles ajus ka olla. - kõrvalistuja jalge all...
Üle 4000 pöörde on liikuval autol kättesaamatu, hakkab jõnksutama. Loodan abi saada küünalde ja kütusefiltri vahetusest.
kütuselisandit mis puhastab toitesüsteemi võiks proovida ilmselt lisaks filtri vahetusele..

*Voltmeeter ei tööta. - puudub üks + (või mass) armatuuri alt - seal neid mitu erinevat juhet tuleb sisse..
*Vee temperatuuri näidik ajab ka mingit jama, viskab osuti kohe põhja ja sinna ta jääbki. - külmjoode näidikuteplokis...+ mass puudu näidikuteplokist
*Anomaalia - käsipiduri märgulambi süttimisel kustuvad pool/täistuled. Pargid jäävad põlema. el süsteemi vaadates koormab kässari märgutuli tulelülitist tuleva + signaali maha nii, et relee ankur laseb lahti
*Parema poole suunatuled vilguvad ebanormaalselt kiiresti, vasaku poole omad normaalselt. Ehk aitab relee vahetus? - relee vahetus ei aita..
*Laadimisrelee ka ilmselt tuksis. Tuled vilguvad igal pööretere?iimil. - generaatori sisene pinderegulaator ja dioodid üle kontrollida - pinde kõikumine mõjub ajule väga halvasti!!!

armatuurialune juhtmestik uus vedada või ükshaaval korralikult üle vaadata - kui midagi on kärssama läinud siis suur tõenäosus, et ka kaitsmeplokk omadega õhtal - pead viimase avama ning veenduma, et mõni rajakene ära põlenud pole trükiplaadil...
juhtmestik sobib ka tavalise oma - lihtsalt pead aju juhtmed lisaks kombineerima...

kui juhtmestik olemas ning armatuur maas saab 2 õhtuga kõik vead lahendatud...

vajaminevad detailid: korralik töötav näidikuteplokk, kaitsmeplokk, (need siis testimiseks) + el juhtmestik(või juhtmed) jootekolb, tester, el skeem, aeg

[Muudetud: 19-9-2007 olaaf]

[Muudetud: 19-9-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#25

Postitus Postitas GTA » 22 Sept 2007 19:52

Väike update siis... Sai siis jälle pool päevakest vaba aega leitud ja natuke 07-me kallal nokitsetud. Olaafi vihjetest lähtudes sai esiteks maha monteeritud "must kast", kaitsmeplokk. Olidki paar rada maha põlenud ja tester enam ühendust ei näidanud. Õnneks kodus üks uus oligi olemas, juba vene ajast varuks ostetud. Järgmisena võtsin autol "soolikad" armatuuri tagant kõige täiega välja ja harutasin toas põrandal lahti. Uurisin, kuhu mis juhe ka läheb ja kas kõik terved on. No said vist terveks küll. Auto peale tagasi pannes katsusin endise segapudru asemel kõik ilusti tehase plastvitsadega ettenähtud kohtadesse kinni panna ja kõik logisevad releed ja kaitsmeplokid, pardaarvuti sai kõvasti kinni keeratud. Kasutatud korraliku otsisin ka roolisamba lülitite asemele. Sealt see põleng omal ajal alanud oligi ja juhtmed olid kõik lapitud-jätkatud-kärsanud ja tarbijad ühendatud hunnikusse nendesse juhtmetesse, kus pluss sees. Muret teeb aga see, et tulede kang on soome variandil kaheastmeline, tavalisel aga kolmene. Mis veelgi lollim, kuigi astmeid on nüüd rohkem, ei saa parktulesid enam lülitada. Hiljem süvenen ka sellesse, keegi võib ka mõne vihje anda, miks see just nii on. Tegu automaatselt süttivate pooltuledega autoga, tulelüliti armatuuris on aga kolmeastmeline, mitte kahene nagu 05-l:D
Voolu sisse lastes oli esimene rõõm suur, klaasipuhastid olid kohe teovõimelised. Noh, vähemalt elektripoolelt, hoovastik vajab veel pisut keevitust. Puhur aga häält teha ei otsustanud. Kuna pluss ilusti peale jooksis, siis sai mootor korra välja harutatud ja kutu ta oligi. Üks vana, mis pisut kiirre?iimil häält teeb oli aga kohe võtta ja nüüd on ka puhur täitsa vinks-vonks.:) Tööle hakkasid ka mõned asjad, mida ma esiti ei oodanudki, näiteks tagaklaasisoojendus (ei tea ainult, mitu triipu tagaklaasil töötab:rolleyes), pidurivedeliku märgutuli ja klaasipesu ka. Juba pimedas tiiru tehes hakkas silma see, et tuled enam ei vilgugi. Panin testri akule peale, töötava mootoriga oli see kuskil 13 volti, 2000 pöörde juures ~14.2 Ehk esmajärjekorras pole vaja generaatorit siis osadeks lahutada?

Siiski kõike tööle ei saanud. Tundub küll copy-paste eelmisest postitusest, ent natuke sai neidki uuritud.

*Vee temp. Aga selle asemel, et kohe põhja hüpata, venib ta nüüd mõne minutiga peale süüte lülitamist maksimumile.
*Voltmeeter. Ei suutnud armatuuri tagant viga leida, ehk siis kapoti alt midagi? Icestorm küll vihjas, aga see majandus kapoti alt on natuke võõram kui 05-l ja vajab natuke süvenemist.
*Parempoolne suunatulesüsteem vilgub ikka ulmekiirusega. Vasak pool ja ohutuled vilguvad normaalselt. Niipalju uurisin, et kui tagumise tule suunapirn välja võtta, siis jääb terve parem pool vait. On selline asi normaalne, või tuleb sealt seda viga otsima hakatagi? Kärukonks ju masinal olemas ja käru pistikujuhtmed ka muidugi veetud, ehk seal mingi kala?
*Njah, kässari märgulamp tapab ikka täied/pooled ära. Üritasin küll orienteeruda, aga esialgu siiski tulemusteta.

Neid va vigu tal ikka jagub veel mitmeks päevaks sortida, ent midagi korda teha on hea tunne;)


[Muudetud: 22.9.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#26

Postitus Postitas GTA » 29 Sept 2007 20:38

Paneks ka kirja, mis viimastel päevadel tehtud on.
-Termostaat vahetatud
-Jahutusvee näidiku sain ka tööle, voltmeetrit kahjuks mitte.
-Tagurdustuled töötavad
-Salong enamvähem koos
-Talvekummid velgedega alla kruvitud
-"Tärinat" kätte ei saanudki:( Vahetasin küll kollektorite tihendid, kuid viga paistab olevat hoopis mingitmoodi katkises pükste flantsis...
-Mootor KÄIB!!! Vahetasin benafiltri, vana oli selline, et suure vaevaga jõudsin sellest läbi puhuda. Vaene kone nõrkes seega janus:P
-Uued küünlad. Vanad olid nii kuramuse kinni, et midagi õudsat. Neljanda püti küünla sain kätte küünlavõtmele meetrise!!! toru taha pannes ja pool tundi nikerdades. Värisesin keermete rikkumise hirmus, kuid õnneks jäid need terveks. Kusjuures, elektroodidele olid julmad süvendid sisse põlenud. Ühtlasi sai roostest puhastatud kõik küünlajuhtmete ühendused. Kuidas see auto ometi käivitus ja käis, aru ma ei saa.
-Klaasipuhastite hoovastik vajalikest kohtadest keevitatud, süsteem peale pandud, häälestatud, määritud - kupatus toimib.
-Esipõlle värvisin krundiga lihtsalt ühte värvi. Porno lahendus aga kui terve auto plaanis mõnesaja krooniga liikuma saada, siis aitab esialgu küll.
-Müramatte polnud ollagi, niisiis sain ühe Audi lammutusest üle jäänud matid omale nuiata ja nendega põhi katta. Tulemus on üsna sõidetav:) Ainuke asi, et tagaistme taga pole seda papist vaheseina ja ankalauas on kõlarite augud. Pagassis toimuv seega ülihästi kuulda:( Eriti just pritsele iseloomulik elektrilise pumba sirin.
-Tegin kindlustuse ka ära

Kuna ülehomme juba vaja sõitu minna, siis homme kiirelt veel mõned asjad teha - pidurid õhutada, logarid ette tagasi. Keskkonsooli mul ka pole, kuhugi pole lüliteid panna:P Keskmised tuulutusavad on ka minema visatud (seal augus oli enne raadio), ehk meisterdan sinna mingi süsteemi, kuhu lülitid majutada. No ja stangega on ka kurvad lood. Kuna aeg sunnib takka, siis esialgu tuleb sinna ette midagi väga pornot, aga ajutiselt.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#27

Postitus Postitas GTA » 12 Okt 2007 21:38

Siberi mersust niipalju, et hoolimata mõnest viperusest asi liigub ja tasapisi tehniline seisukord ka paraneb, niipaljukest kui seda aega leiab.

-Ajaviiteks nokitsesin tööle pardat?oki valgustuse ja punased tulukesed uste allservas.
-Mitte nii ajaviiteks reguleerisin ja ratsisin pardat?okiluuki nii, et see enam igast august läbi sõites lahti ei lendaks:D
-Esistange nüüdseks 07 oma (2 nädalat ajasin läbi 05 tagastangega selle koha peal, hästi ei sobinud küll aga no trahvi vähemalt ei saanud), lunastasin selle Sõmerult, foorumikasutajalt ivar7. Hind oli mõistlik:)
-Originaalse roolikangisüsteemi parandasin ära. Põlenud juhtmed lõikasin maha, doonorilt võtsin parajad juhtmed, tinutasin asja kokku ja isoleerisin. Töötab. Ka parktuled, mis klassikalise lülitimajandusega kuidagi vedu ei võtnud on nüüd olemas ja signaalgi, mis teisel hoopiski katki oli.
-Suunatulede väljalülitamissüsteemi tegin ka korda, sellel üks vedru sees, mis katki ja doonorilt sain ka selle.
-Pistsin sisse maki ja ovaalid 05-st. Heli on jube, sest tagaistme tagune polsterdus on minema visatud ja heli sumbub tagaistmesse. Selle polsterduse loodan ka lähipäevil saada.

Viperuste alla loeksin järgiandnud ketipinguti, peale pisukest teeäärset nokerdamist olin asjaga niikaugel, et kett lendas kaks hammast paigast ja klapid pähe:P Pääsesin kergelt, julgust kokku võttes ja keti vägisi ära pingutades vedas auto Türile siiski välja, hirmsa lagina ja 15-liitrise bensiinikuluga. Seal aitas Dr. Tuha mind õnneks hädast välja, saatis poodi õigete juppide järele, aitas nõu ja jõuga, tööriistadega ja pani ka ise käed külge, nii et juba mõne aja pärast käis masin kui priidu viiul. Tänud talle abi eest! Eks kui kunagi karteripõhja alt võtan, siis saan viimased ketileevendi riismed sealt kah kätte:)

Lahendamata on veel mõningad mured summutiga, kuid ei midagi hullu.

Tegelikult paluksin aga jälle abi seoses elektriga! Nagu selgub, siis voolukõikumine ei kadunud kuhugi, vaid tuleb ilusti tagasi, pööretevahemikus 2500-3000 on ta kõige intensiivsem. Uurisin aga generaatorit, too mingi uue malli oma, millega enne tegemist pole olnud. 05-e tuttavast "tabletist" pole lõhnagi ja juhtmeidki on vähem. Küsimus siis selles, et milline regulaator sinna sobib, palju ta maksab ja kui pinge kõikumine esineb mingis kindlas pööretevahemikus, siis kas üldse regulaatori rikkega tegu on? Tühikäigul on asi enamvähem normis, kuigi hästi väheke on ka siis. Asi on tegelikult üsna jama, sest lisaks halvale mõjule pardaarvutile ja muudele tarbijatele, väsitab pimedas selline diskovalgustus üsna usinalt silmi:(.

Tänud ette!

[Muudetud: 12.10.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#28

Postitus Postitas GTA » 15 Okt 2007 17:36

Täna panin huvi pärast kirja, mis olen siiani selllele autole ostnud ja mis on see kõik kokku maksma läinud, panen ka siia üles:)


*Bensiinifilter, 100.-
*2 purki aerosooli, 150.-
*summuti tihend, 15.-
*keraamiline soojakraan, 85.-
*klapikambrikaane tihend, 30.-
*ketileevendi, 30.-
*iso-pistik makile, 55.-
*kasutatud esistange, 150.-
kokku 615.-

vanadest varudest on paigaldatud:
*süütelukk
*piduri peasilinder
*kaitsmeplokk (tutikas!)
*klaasipuhasti mootor
*puhuri mootor
*sisse-väljalaskekollektorite tihendid, 2tk
*küünlad (uued)
*siduri töösilindri kaitsekumm
*2 tagatule pirnipesa

Auto ise näeb nüüd välja selline:



[Muudetud: 15.10.07 GTA]Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#29

Postitus Postitas GTA » 15 Okt 2007 17:39

Eile sai möllatud tagumise otsa polsterdusega. Aknalauaaluse lõikasin ise sobivast vaibast välja ja istmetetaguse vineeri koos polstriga sain Hulkurilt. Selle polsterdasin veel täiendavalt sama paksu vaibaga, mis aknalaua alla läks. Tänu sellele enam bensiinipumba sirinat sisse ei tule ja tagumised ovaalid hakkasid normaalselt mängima.Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#30

Postitus Postitas GTA » 15 Okt 2007 17:46

Va kavalpea arvas eile õhtul, et ta vigadest on vist liiga väheseks jäänud ja pookis külge uue: keerates võtit starteriasendisse, tõmberelee vaid plõksub. Mõne katsega siiski võtab vedu. Täna käitus jälle normaalselt. Ehk tõmberelee puhastamine aitab ka sellest veast kähku jagu saada, enne kui tüsiselt jamama hakkab.

Panen salongist ka ühe pildi. Sry, põrandamatid on mustad, aga noh, igapäevamasin:P Muidu on ikka puhas seest! Keskkonsooli ka praegu pole, eks selle lapib ka millalgi niiviisi kokku, et ta ka koos seisaks. Sealt on paljud plastosad puudu ka, eks näis.
Ahjaa, tuhatoosi on kellelgi pakkuda:D? Suitsu ma ei tee, ega loodus tühja kohta ei salli - sinna maruhea igasugu vajalikke pisividinaid panna:).

[Muudetud: 15.10.07 GTA]Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1049
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#31

Postitus Postitas ToM » 15 Okt 2007 18:41

Igati normaalne auto ja tore et aina paremaks (korralikumaks) muutub.:spin Kas makk jääbki sinna puhuriaukude asemele või paned keskkonsooli kunagi? Huvitab sellepärast, et endal on ka paarkorda mõte olnud panna makk ülesse, puhuri restide asemele, kui käepärasemasse kohta. Seal keskkonsooli peal jääb käigukang segama suht ja plaati on ka vist kehv vahetada. Igatahes oleks väga tore kui teeksid ühe parema pildi, et näeksin kuidas sul makk armatuuri sobib.
m'kay

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#32

Postitus Postitas GTA » 15 Okt 2007 19:13

No ütleme, et kasutusmugavuse osas pole suurt vahet, üleval peab natuke vähem koogutama, et plaati sisse saada ja nuppe nokkida. Kuna mul neid suunajaid pole ega ka plasttoru, mis nende taga omakorda olema peaks, ei hakka vist küll makki alla viima.
05-s on makk konsoolis, probleem tekib siis, kui keegi teine kõrvalt plaati vahetab ajal, kui sina käiku vahetad. Muidu pole nagu suurt vahet, maitse asi.
Puhur kütab selle konsooli ka julmalt kuumaks, aga siiani on makk selle välja kannatanud.
Kui millalgi pilte teen, eks lisan ka soovitud nurgast;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#33

Postitus Postitas GTA » 28 Okt 2007 18:44

Jälle väike kokuvõte, mis terveks tehtud, mis katki läinud:P

-Sidur hakkas jamama. Vahepeal jääb pedaal põhja, üles ei tule ja samal ajal sidur ei lahuta kah. Õlileket kusagilt pole. Plaan on esimesena vahetada mustsõstramoosi meenutav vedelik õlipaagis ja kui see ei aita siis ka peasilinder.
-Pidurid on imelikud. Keskmisest tugevamini pidurdades hakkab süsteem "lonkama", vahepeal võtab kõvemini, siis jälle nõrgemini. Nõkat-nõkat:kuri Pole aimugi, mida teha või kontrollida. Otsekui oleks piduriketas kõver, kuigi tean kindlalt, et see viga on alles nüüd tekkinud ja minu tuhandekilomeetrise sõiduga ei tohiks selline asi nüüd küll juhtuda. Vähemalt peale kokkupanekut ja õhutamist kummitama jäänud kerge vasakule kiskumine pidurdamisel paistab kadunud olevat.
-Starter jupsib vaatamata mahavõtmisele ja veendumisele, et peaks nagu korras olema. Puhastasin välised kontaktid ka, kuid tõmbereleed sel mudelil lahti võtta ei saa. Palju uus maksab? Saab ehk asendada vanema tüübi omaga? Selline peaks mul üks olema.

+Sain keskkonsooli (Tänud IceStormile). Kahe konsooli paremastest juppidest lappisin ühe kokku ja panin ilusti neljast nurgast põranda ja armatuuri külge kah:) Nüüd saan lülitada kõiki lüliteid (enne oli tagaklaasisoojenduse oma armatuuris peidus ja kasutada ei saanud) ja lahtiseid juhtmejuppe jäi ka üsna väheks - ühtede otsa sobis ideaalselt sigaretisüütel, mis nüüd ka toimib. Nagu ikka, on raadioauk suuremaks ratsitud ja sinna ette peab veel midagi leiutama. Tuhatoos ja kell on ka puudu:( millest on jõle kahju, armatuur oleks muidu vägagi viisakas juba. Ehk on kellelgi üle?
+Sain ka uue pingeregulaatori. Pole veel vahetada jõudnud. Esialgu raamatust ja Paide poest jälge ajades müüdi mulle küll õige regulaator, mis sellel autol pidanudks olema, ent vana maha kruvides sai selgeks et need kuradid pole ikka üldse ühte nägu. Poes sain siis selgust, et peale pandud Samara generaator, kas tehases, Soomes või mõni kohalik nupumees selle taga - ei tea. Võimsusevahe on neil päris märgatav vist (?), kurb, et igastahes õiget peal pole.
+Kütusekulu on suht normaalne. 7,6/100km kohta keskmisena, mina (=pisut skeptiline selle suhtes, mis kuluks lubatakse) olen igastahes sellega rahul.

Nagu ikka - kui tead mõnele probleemile lahendust, ja viitsid mindki õigele teele juhtada, siis oled oodatud seda tegema;)
Nii et remondin oma raske lapsepõlvega panni edasi, ehk saabki ta lõpuks igapäevaautona probleemivabaks masinaks, nagu seda 05 olla oskas:) Välimus on muidugi teine asi, aga see polegi mu eesmärk hetkel...:bouncing
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#34

Postitus Postitas GTA » 28 Okt 2007 20:00

Armatuurist hädine pilt:

[Muudetud: 28.10.07 GTA]Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#35

Postitus Postitas GTA » 28 Okt 2007 20:04

Tagatiib on mnjah, õigesti näete - kõver! Vahetama ei hakka, kuid mida teha? Pahtel kukub maha ja ongi midagi sel juhul mõtet teha?Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

#36

Postitus Postitas jukii » 28 Okt 2007 22:30

ma teeks enam vähem sirgeks ja paneks ikka pahtli. niilihtsalt ta ei kuku ju.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2850
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#37

Postitus Postitas motamees » 29 Okt 2007 00:57

Algselt postitas: GTA
Poes sain siis selgust, et peale pandud Samara generaator, kas tehases, Soomes või mõni kohalik nupumees selle taga - ei tea. Võimsusevahe on neil päris märgatav vist (?), kurb, et igastahes õiget peal pole.

Paha lugu jah selle Samara genekaga. See ju 13A võimsam. Mis nüüd küll saab? ;)

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#38

Postitus Postitas Mel » 29 Okt 2007 08:28

Pidurite häda otsiksin ma tagupirurite juurest. Mul pidurdas ka samuti jõnksutades. Tagumise pidurisilindri üks pool oli kinni jäänud ja seega lükkas ainult töötav pool klotsi vastu. Klots kulus kuidagi poolikult/vildakalt ära ja auto pidurdaski jõnksutades.
Mittetöötavat silindrit ei saanudki korralikult tööle, aitas uue silindri paigaldamine.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#39

Postitus Postitas olaaf » 29 Okt 2007 09:14

selle generaatori kohapealt - kõigil soomest tulnud peale 92 klassikutel tundub olevad samara genekas peal - sobib 1:1 on kergem, suurema vooluvõimekusega ning ilmselt oli tehasel odavam toota ühesuguseid :)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#40

Postitus Postitas GTA » 29 Okt 2007 13:20

Genekaga on siis järelikult ikkagi jopanud:) Ma mõtsin just seda, et vene manuaal (järelikult ka vene turule mõeldud autodel) peaks alates '96 olema 70-80A generaator, sellel kattuvad osad jupid 110 omadega (vähemalt pingeregulaator oli 110 kirjadega) ja kartsin, et Samara genekas on sellest ikka tunduvalt hädisem;) Aga kui ta on korralik ja on sellele autole sobiv, siis on hästi!

IceStormi 044-l oli igatahes peal too generaator, millest rääkisin...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist